@אריאל-קמחי חוץ ממה שלא ברור למה הוא מתעצל לעשות עוד 99 ק״מ
איש גמזו
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2 -
עזרה דחופה!!@יוני-9 עוד נקודה חשובה,
גם אם הוא בסוף יענה לך ויתקע לך איזה תירוץ, כל עוד לא הוכחה חפותו אל תקנה ממנו את הרכב!
לך תדע מה הוא דחף לך שם, ועוד לא הרשה לך לבדוק -
עזרה דחופה!!@יוני-9 מה הכוונה ״חרדי ומוכר״?
באיזו עיר? מודיעין עילית?אגב התיאור
@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.
זועק שוד
מי שדובר אמת לא מפחד מנתונים -
טסלה או יוניק 5@חיים-Y0737 כתב בטסלה או יוניק 5:
בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח
לכאורה אתה מדבר על האיוניק 6 ולא על 5
@אליהו-בן-יוסף כתב בטסלה או יוניק 5:
טסלה או יוניק 5 מה עדיף. נוחות. תחזוקה. בטריה .מרחק?
לאיוניק 5 יש משהו במרווח פנים שלא מעלמא הדין, אני תמיד חומד את הרכב הזה.
אם אני זוכר נכון בטסלה לא צריך בדיוק טיפולים תקופתיים, משא״כ ביונדאי
הטווח בטסלה לכאורה גם קצת יותר גדול,
וגם עוצמת המנועמה קרה? נמאס לך מהאאוטלנדר?
-
מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות@עבד-נאמן כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:
מכאן
מעניין אם דודג׳ צ׳אלנג׳ר שנמצא שלישי ברשימה זה בגלל שהוא אכן לא בטיחותי, או בגלל שאחוז נכבד מבעלי הרכבים הם מפיונרים שעסוקים במרדפים ובהימלטויות גבוהות
-
גדולה יותר, מפוארת יותר וזולה יותר: אקספנג +P7 מושקת בישראל@אריאל-קמחי כתב בגדולה יותר, מפוארת יותר וזולה יותר: אקספנג +P7 מושקת בישראל:
רק מאחורה זה לא נראה כמו חיקוי של טסלה…
מהצד, החלק האחורי מזכיר את היונדאי
-
כשהרכב הופך לתנור חימום@משתמש-מתחיל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
קטונתי להבין - הרי כל המערכות רכב הן כידוע ‘פלאפונים’
אבל אין להם סוללה 🪫

-
כשהרכב הופך לתנור חימום@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אני עברתי לאחרונה מרכב שחור לרכב לבן - ההבדל שמים וארץ מבחינת החום
כאן עשו השוואה עם מד טמפרטורה
-
כשהרכב הופך לתנור חימום@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
דיברו מזה פעם, שמה יקרה כאשר חלילה זה ייפתח תוך כדי נסיעה
לא הבנתי כל כך מה החשש הגדול
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אגב, אתה @איש-גמזו הידוע מביהמ"ד פורום לתורה?
אם אני לא מפספס משהו, אז כן, אבל מעולם לא חשבתי שאני ״ידוע״ למישהו, פעם ב- אני מבליח וכותב איזה הגיג, לא איזה איש תלמודי.
-
כשהרכב הופך לתנור חימום@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אתה מתכוון לווילון הכסוף הזה שהשמלאנים שמים בשמשות?
או למשהו אחר, איזה גימיק מאליאקספרס?אם אני מאבחן נכון יש בזה שני סוגים, א׳ שהוא סתם חוצץ אטום שמונע מקרני השמש להיכנס.
והסוג השני שמן הסתם יותר יעיל, הוא שהצד החיצוני שלו הוא כמין נייר כסף שמחזיר את קרני השמש חזרה למלאכי צבקות, יש לו גם בהרבה מקרים שכבה קטנה שמבודדת חום.באלי אקספרס אתה יכול למצוא כזה שעשוי כמין טרסקל הפוך (מטריה - פאראסול), שמתקפל וחוסך את בעיית האיחסון.
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
ועדיף בחנייה תת קרקעית
רק תגלה ל @EBA איפה יש כזה מוצר בק״ס חוץ ממתחת ל״שדרה״ או במרכז מסחרי בכניסה לעיר…
-
קניית רכב מסחרי@chim זריז אתה…
-
פריאוס על גז -
קניית רכב מסחרי@chim יש לך רשיון ידני?
-
איזה רכב חשמלי או פלאג אין מומלץ ב-50,000 ש"ח?@צילפינגים למעשה אין שם רכבים עם טווח אמיתי של יותר מ 200-300
-
איזה רכב חשמלי או פלאג אין מומלץ ב-50,000 ש"ח?@מאיר-ג כתב באיזה רכב חשמלי או פלאג אין מומלץ ב-50,000 ש"ח?:
למה? ג’ילי נקרא אמין
גם לי נשמע כך
אבל על כל פנים ב 50.000 אי אפשר למצוא, אולי משהו שחוט סלה -
התבלבלתי לחלוטין יאריס/אוריס/קורולה תכנסו לעזור@עוד-אחד-שמבין ב60 אל״ש בטח יש, השאלה איזה שנתון
-
התבלבלתי לחלוטין יאריס/אוריס/קורולה תכנסו לעזור@עוד-אחד-שמבין אם אתה לא צריך משאית, תלך על יאריס.
לכאורה גם יותר חסכוני,
יש משהו בתנוחת הישיבה הנמוכה של הקורולה סטיישן שלא כל כך נוח.
חוץ מהסרבול בחניות.למה אתה לא רוצה פריוס?
-
הג'יפון הראשון של אורה בישראל עם הפתעה במחירמישהו אמר פורשה?

-
מורה נהיגה לאבא שלי (בן 50) בבני ברק@שיש כתב במורה נהיגה לאבא שלי (בן 50) בבני ברק:
הוא רוצה לעשות כל יום שיעור כפול
אגב
מניסיון אישי, אני סבור שאם עושים שיעורים יום אחרי יום קצב ההתקדמות משיעור לשיעור יורד. -
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?@טייס-קרבי כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
השנקל שלי הוא
שגם אם יוצא שווה לנסוע דרך כביש 2
אני מכיר כמה שחסכו את התשלום לכביש שש
אבל שילמו בדרך האחורית כמה מאות שקלים לקנסות מהירות במצלמות וכן אכלו אותה עם נקודות
אז גם אם זה שווה מספיק דוח אחד כדי להגיע למסקנה הפוכה…
(פשוט יש אם אני לא טועה על כביש 67 3 מצלמות מהירות ברמזורים שאתה מאיץ כדי להספיק וכמעט לא שמים לב לתמרורלנוסעים עם וויז לא כ״כ רלוונטי, בגלל ההתראות
