דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      א

      איש גמזו

      @איש גמזו
      אודות
      פוסטים
      299
      נושאים
      7
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        א איש גמזו

        @אריאל-קמחי חוץ ממה שלא ברור למה הוא מתעצל לעשות עוד 99 ק״מ

        מדברים רכב

      • עזרה דחופה!!
        א איש גמזו

        @יוני-9 עוד נקודה חשובה,
        גם אם הוא בסוף יענה לך ויתקע לך איזה תירוץ, כל עוד לא הוכחה חפותו אל תקנה ממנו את הרכב!
        לך תדע מה הוא דחף לך שם, ועוד לא הרשה לך לבדוק

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עזרה דחופה!!
        א איש גמזו

        @יוני-9 מה הכוונה ״חרדי ומוכר״?
        באיזו עיר? מודיעין עילית?

        אגב התיאור

        @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

        וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

        זועק שוד
        מי שדובר אמת לא מפחד מנתונים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טסלה או יוניק 5
        א איש גמזו

        @חיים-Y0737 כתב בטסלה או יוניק 5:

        בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח

        לכאורה אתה מדבר על האיוניק 6 ולא על 5

        @אליהו-בן-יוסף כתב בטסלה או יוניק 5:

        טסלה או יוניק 5 מה עדיף. נוחות. תחזוקה. בטריה .מרחק?

        לאיוניק 5 יש משהו במרווח פנים שלא מעלמא הדין, אני תמיד חומד את הרכב הזה.
        אם אני זוכר נכון בטסלה לא צריך בדיוק טיפולים תקופתיים, משא״כ ביונדאי
        הטווח בטסלה לכאורה גם קצת יותר גדול,
        וגם עוצמת המנוע

        מה קרה? נמאס לך מהאאוטלנדר?

        עסקאות רכב

      • מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות
        א איש גמזו

        @עבד-נאמן כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

        מכאן

        מעניין אם דודג׳ צ׳אלנג׳ר שנמצא שלישי ברשימה זה בגלל שהוא אכן לא בטיחותי, או בגלל שאחוז נכבד מבעלי הרכבים הם מפיונרים שעסוקים במרדפים ובהימלטויות גבוהות

        מדברים רכב

      • גדולה יותר, מפוארת יותר וזולה יותר: אקספנג +P7 מושקת בישראל
        א איש גמזו

        @אריאל-קמחי כתב בגדולה יותר, מפוארת יותר וזולה יותר: אקספנג +P7 מושקת בישראל:

        רק מאחורה זה לא נראה כמו חיקוי של טסלה…

        מהצד, החלק האחורי מזכיר את היונדאי

        חדשות רכב

      • כשהרכב הופך לתנור חימום
        א איש גמזו

        @משתמש-מתחיל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        קטונתי להבין - הרי כל המערכות רכב הן כידוע ‘פלאפונים’

        אבל אין להם סוללה 🪫 🔋

        מדברים רכב

      • כשהרכב הופך לתנור חימום
        א איש גמזו

        @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        אני עברתי לאחרונה מרכב שחור לרכב לבן - ההבדל שמים וארץ מבחינת החום

        כאן עשו השוואה עם מד טמפרטורה

        מדברים רכב

      • כשהרכב הופך לתנור חימום
        א איש גמזו

        @טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        דיברו מזה פעם, שמה יקרה כאשר חלילה זה ייפתח תוך כדי נסיעה

        לא הבנתי כל כך מה החשש הגדול

        @טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        אגב, אתה @איש-גמזו הידוע מביהמ"ד פורום לתורה?

        אם אני לא מפספס משהו, אז כן, אבל מעולם לא חשבתי שאני ״ידוע״ למישהו, פעם ב- אני מבליח וכותב איזה הגיג, לא איזה איש תלמודי.

        מדברים רכב

      • כשהרכב הופך לתנור חימום
        א איש גמזו

        @טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        אתה מתכוון לווילון הכסוף הזה שהשמלאנים שמים בשמשות?
        או למשהו אחר, איזה גימיק מאליאקספרס?

        אם אני מאבחן נכון יש בזה שני סוגים, א׳ שהוא סתם חוצץ אטום שמונע מקרני השמש להיכנס.
        והסוג השני שמן הסתם יותר יעיל, הוא שהצד החיצוני שלו הוא כמין נייר כסף שמחזיר את קרני השמש חזרה למלאכי צבקות, יש לו גם בהרבה מקרים שכבה קטנה שמבודדת חום.

        באלי אקספרס אתה יכול למצוא כזה שעשוי כמין טרסקל הפוך (מטריה - פאראסול), שמתקפל וחוסך את בעיית האיחסון.

        @טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        ועדיף בחנייה תת קרקעית

        רק תגלה ל @EBA איפה יש כזה מוצר בק״ס חוץ ממתחת ל״שדרה״ או במרכז מסחרי בכניסה לעיר…

        מדברים רכב

      • קניית רכב מסחרי
        א איש גמזו

        @chim זריז אתה…

        עסקאות רכב

      • פריאוס על גז
        א איש גמזו

        @אני-10 כתב בפריאוס על גז:

        משנה?

        לראות אם הרכב קיבל את הגז בצורה טובה

        עסקאות רכב

      • קניית רכב מסחרי
        א איש גמזו

        @chim יש לך רשיון ידני?

        עסקאות רכב

      • איזה רכב חשמלי או פלאג אין מומלץ ב-50,000 ש"ח?
        א איש גמזו

        @צילפינגים למעשה אין שם רכבים עם טווח אמיתי של יותר מ 200-300

        עסקאות רכב

      • איזה רכב חשמלי או פלאג אין מומלץ ב-50,000 ש"ח?
        א איש גמזו

        @מאיר-ג כתב באיזה רכב חשמלי או פלאג אין מומלץ ב-50,000 ש"ח?:

        למה? ג’ילי נקרא אמין

        גם לי נשמע כך
        אבל על כל פנים ב 50.000 אי אפשר למצוא, אולי משהו שחוט סלה

        עסקאות רכב

      • התבלבלתי לחלוטין יאריס/אוריס/קורולה תכנסו לעזור
        א איש גמזו

        @עוד-אחד-שמבין ב60 אל״ש בטח יש, השאלה איזה שנתון

        דוגמא
        ועוד אחת

        עסקאות רכב

      • התבלבלתי לחלוטין יאריס/אוריס/קורולה תכנסו לעזור
        א איש גמזו

        @עוד-אחד-שמבין אם אתה לא צריך משאית, תלך על יאריס.
        לכאורה גם יותר חסכוני,
        יש משהו בתנוחת הישיבה הנמוכה של הקורולה סטיישן שלא כל כך נוח.
        חוץ מהסרבול בחניות.

        למה אתה לא רוצה פריוס?

        עסקאות רכב

      • הג'יפון הראשון של אורה בישראל עם הפתעה במחיר
        א איש גמזו

        מישהו אמר פורשה?
        צילום מסך 2026-06-22 ב-19.54.35.png

        חדשות רכב

      • מורה נהיגה לאבא שלי (בן 50) בבני ברק
        א איש גמזו

        @שיש כתב במורה נהיגה לאבא שלי (בן 50) בבני ברק:

        הוא רוצה לעשות כל יום שיעור כפול

        אגב
        מניסיון אישי, אני סבור שאם עושים שיעורים יום אחרי יום קצב ההתקדמות משיעור לשיעור יורד.

        רישיון נהיגה

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        א איש גמזו

        @טייס-קרבי כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        השנקל שלי הוא
        שגם אם יוצא שווה לנסוע דרך כביש 2
        אני מכיר כמה שחסכו את התשלום לכביש שש
        אבל שילמו בדרך האחורית כמה מאות שקלים לקנסות מהירות במצלמות וכן אכלו אותה עם נקודות
        אז גם אם זה שווה מספיק דוח אחד כדי להגיע למסקנה הפוכה…
        (פשוט יש אם אני לא טועה על כביש 67 3 מצלמות מהירות ברמזורים שאתה מאיץ כדי להספיק וכמעט לא שמים לב לתמרור

        לנוסעים עם וויז לא כ״כ רלוונטי, בגלל ההתראות

        שאר נושאים
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום