תודה על המענה
@מיכלין-שמאי-רכב כתב בעזרה בהערכת חומרת נזק ממכה:
לכאורה אין נזק פנימי
כלומר אם לא אכפת לי לנסוע ככה, זה ישמש לי רק כסיבה להוריד במחיר?
זה לא עושה בעיות בטסט נכון?
תודה על המענה
@מיכלין-שמאי-רכב כתב בעזרה בהערכת חומרת נזק ממכה:
לכאורה אין נזק פנימי
כלומר אם לא אכפת לי לנסוע ככה, זה ישמש לי רק כסיבה להוריד במחיר?
זה לא עושה בעיות בטסט נכון?
@ביתשמשניק ישתמשו הרבה יותר בנסיעות שיתופיות
היום כשאתה מזמין מונית מבית שמש לירושלים איך תמצא בדיוק בן אדם שצריך גם כן מונית כזו.
אבל אם כל מי שנוסע מבית שמש לירושלים נוסע ברכב אוטונומי שכור, יש לך מאה פרטנרים בכל דקה חולפת.
וזה יוזיל עוד יותר את המחירים.
@טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
אני הייתי יותר ממליץ על זה
אם היו עולים אותו דבר, אדרבה, אבל מדובר כאן בכפול 3,
עכ״פ זה כבר עולה יותר מהסמארטפון…
@shmuelk כתב בקניית גילי עם הרבה ק"מ:
כיום, לדעתי חשמלי עדיין לא שוה לקנות, מכיון שהחשמלי הכי זול שאפשר למצוא אוחז עדיין בכמה עשרות אלפים, ואם כן אחר כך במכירה תהיה ירידת ערך שתשחוק את כל החיסכון בדלק, ובכלל כיום שאף אחד לא יודע מה יהיה עם החשמליים כשהם יהיו בני עשר וכו’…
אם בן אדם נוסע 20.000 בשנה יכול להיות לו רווחי לקנות חשמלי ולזרוק לפח אחרי שבע שנים.
@shine סטיקר נוסף:
הנהג לא רואה אותך
אל תעקוף ב-כ-ל-ל
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אתה מתכוון לווילון הכסוף הזה שהשמלאנים שמים בשמשות?
או למשהו אחר, איזה גימיק מאליאקספרס?
אם אני מאבחן נכון יש בזה שני סוגים, א׳ שהוא סתם חוצץ אטום שמונע מקרני השמש להיכנס.
והסוג השני שמן הסתם יותר יעיל, הוא שהצד החיצוני שלו הוא כמין נייר כסף שמחזיר את קרני השמש חזרה למלאכי צבקות, יש לו גם בהרבה מקרים שכבה קטנה שמבודדת חום.
באלי אקספרס אתה יכול למצוא כזה שעשוי כמין טרסקל הפוך (מטריה - פאראסול), שמתקפל וחוסך את בעיית האיחסון.
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
ועדיף בחנייה תת קרקעית
רק תגלה ל @EBA איפה יש כזה מוצר בק״ס חוץ ממתחת ל״שדרה״ או במרכז מסחרי בכניסה לעיר…
@הנווט כתב בקנית רכב שנתון מתקדם לא יפני וכדומה:
מה היתרון בדיזל?
דיזל יותר חסכוני, (תמצא בכיף רכבים שעושים 1/17 ומטה, הקליאו לוקח פחות מ1/20),
ומנגד עם מומנט חזק וזמין,
ועקרונית מנועי דיזל אמורים להיות בנויים לחיים ארוכים בתחזוק נכון.
זה מוצר שמתאים למי שעושה הרבה בין-עירוני.
@הנווט כתב בקנית רכב שנתון מתקדם לא יפני וכדומה:
מה זה פלואנס?
עוד דגם של רנו, יותר גדול יציב ומאובזר מהקליאו.
@טייס-קרבי תעשה דלקן כמו שכתב @צילפינגים כמה פעמים, ככה תזכה למחיר קבוע וזול.
גא״מ להנ״ל.
אין אצלי אפשרות לשנות את התמונה.
@מאיר תודה
(חשבתי שמא קשור למוניטין, אך ראיתי משתמשים עם 1 מוניטין עם תמונה מפוארה)
@MEM כתב בברכת שהחיינו והטוב והמטיב בקניית רכב:
לדוג’ זכיה בהגרלה של עזר מציון יל"ע טובא…
נכון! בפרט לפי טעמו של הרא״ש בברכת הטוה״מ במתנה.
אולי צריך לפתוח בפורום מחלקה לנושאים הלכתיים, סוג של ״פינת קפה״ של המוסך…