דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      א

      איש גמזו

      @איש גמזו
      אודות
      פוסטים
      302
      נושאים
      7
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • עזרה בהערכת חומרת נזק ממכה
        א איש גמזו

        תודה על המענה

        @מיכלין-שמאי-רכב כתב בעזרה בהערכת חומרת נזק ממכה:

        לכאורה אין נזק פנימי

        כלומר אם לא אכפת לי לנסוע ככה, זה ישמש לי רק כסיבה להוריד במחיר?
        זה לא עושה בעיות בטסט נכון?

        עסקאות רכב

      • האם טסלה עומדת לשנות את חוקי הנהיגה בישראל?
        א איש גמזו

        @ביתשמשניק ישתמשו הרבה יותר בנסיעות שיתופיות
        היום כשאתה מזמין מונית מבית שמש לירושלים איך תמצא בדיוק בן אדם שצריך גם כן מונית כזו.
        אבל אם כל מי שנוסע מבית שמש לירושלים נוסע ברכב אוטונומי שכור, יש לך מאה פרטנרים בכל דקה חולפת.
        וזה יוזיל עוד יותר את המחירים.

        שאר נושאים

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        א איש גמזו

        @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        אני הייתי יותר ממליץ על זה

        אם היו עולים אותו דבר, אדרבה, אבל מדובר כאן בכפול 3,
        עכ״פ זה כבר עולה יותר מהסמארטפון…

        מדברים רכב

      • קניית גילי עם הרבה ק"מ
        א איש גמזו

        @shmuelk כתב בקניית גילי עם הרבה ק"מ:

        כיום, לדעתי חשמלי עדיין לא שוה לקנות, מכיון שהחשמלי הכי זול שאפשר למצוא אוחז עדיין בכמה עשרות אלפים, ואם כן אחר כך במכירה תהיה ירידת ערך שתשחוק את כל החיסכון בדלק, ובכלל כיום שאף אחד לא יודע מה יהיה עם החשמליים כשהם יהיו בני עשר וכו’…

        אם בן אדם נוסע 20.000 בשנה יכול להיות לו רווחי לקנות חשמלי ולזרוק לפח אחרי שבע שנים.

        עסקאות רכב

      • סטיקרים לרכב
        א איש גמזו

        @shine סטיקר נוסף:

        הנהג לא רואה אותך
        אל תעקוף ב-כ-ל-ל

        שאר נושאים

      • כשהרכב הופך לתנור חימום
        א איש גמזו

        @טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        אתה מתכוון לווילון הכסוף הזה שהשמלאנים שמים בשמשות?
        או למשהו אחר, איזה גימיק מאליאקספרס?

        אם אני מאבחן נכון יש בזה שני סוגים, א׳ שהוא סתם חוצץ אטום שמונע מקרני השמש להיכנס.
        והסוג השני שמן הסתם יותר יעיל, הוא שהצד החיצוני שלו הוא כמין נייר כסף שמחזיר את קרני השמש חזרה למלאכי צבקות, יש לו גם בהרבה מקרים שכבה קטנה שמבודדת חום.

        באלי אקספרס אתה יכול למצוא כזה שעשוי כמין טרסקל הפוך (מטריה - פאראסול), שמתקפל וחוסך את בעיית האיחסון.

        @טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        ועדיף בחנייה תת קרקעית

        רק תגלה ל @EBA איפה יש כזה מוצר בק״ס חוץ ממתחת ל״שדרה״ או במרכז מסחרי בכניסה לעיר…

        מדברים רכב

      • קנית רכב שנתון מתקדם לא יפני וכדומה
        א איש גמזו

        @הנווט כתב בקנית רכב שנתון מתקדם לא יפני וכדומה:

        מה היתרון בדיזל?

        דיזל יותר חסכוני, (תמצא בכיף רכבים שעושים 1/17 ומטה, הקליאו לוקח פחות מ1/20),
        ומנגד עם מומנט חזק וזמין,
        ועקרונית מנועי דיזל אמורים להיות בנויים לחיים ארוכים בתחזוק נכון.
        זה מוצר שמתאים למי שעושה הרבה בין-עירוני.

        @הנווט כתב בקנית רכב שנתון מתקדם לא יפני וכדומה:

        מה זה פלואנס?

        עוד דגם של רנו, יותר גדול יציב ומאובזר מהקליאו.

        עסקאות רכב

      • מחירי הסולר הגיעו למחירים לא הגיוניים
        א איש גמזו

        @טייס-קרבי תעשה דלקן כמו שכתב @צילפינגים כמה פעמים, ככה תזכה למחיר קבוע וזול.

        שאר נושאים

      • סקר בעניין עיצוב השרשורים.
        א איש גמזו

        @צילפינגים כתב בסקר בעניין עיצוב השרשורים.:

        לעשות תגית קטנה כזו שכתוב פותח השרשור

        גא״מ

        הודעות המערכת

      • פריאוס על גז
        א איש גמזו

        @אני-10 כתב בפריאוס על גז:

        משנה?

        לראות אם הרכב קיבל את הגז בצורה טובה

        עסקאות רכב

      • שינוי תמונת פרופיל
        א איש גמזו

        גא״מ להנ״ל.
        אין אצלי אפשרות לשנות את התמונה.

        @מאיר תודה
        (חשבתי שמא קשור למוניטין, אך ראיתי משתמשים עם 1 מוניטין עם תמונה מפוארה)

        הצעות יעול

      • ברכת שהחיינו והטוב והמטיב בקניית רכב
        א איש גמזו

        @MEM כתב בברכת שהחיינו והטוב והמטיב בקניית רכב:

        לדוג’ זכיה בהגרלה של עזר מציון יל"ע טובא…

        נכון! בפרט לפי טעמו של הרא״ש בברכת הטוה״מ במתנה.

        אולי צריך לפתוח בפורום מחלקה לנושאים הלכתיים, סוג של ״פינת קפה״ של המוסך…

        שאר נושאים ברכות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום