@סוף-הרחוב את זה ראית?
אחרית לעמך
-
קיה ספורטאז' 2026 היברידית גירסת לונג -
סיטרואן ג'אמפי - בירור אמינות תחזוקה ועוד@רפאל-יהושע ראה כאן ואם אתה לא בנטפרי גם כאן
-
לפי מה מקבלים מוניטין ומה זה מוסיף לי?יכול להיות שלכתוב מה הרכב שיש/היה לי מוסיף מוניטין?
כי ראיתי אצל מישהו שהיה אצלו זינוק אחרי שהוא כתב. -
חברת ההשכרה טו קאר -
אני פותח את מכסה המונע לבדוק שמן ומוצא 3 גורים של חתולה...@טויוטה-1 כתב באני פותח את מכסה המונע לבדוק שמן ומוצא 3 גורים של חתולה...:
אני לא חושב שמישהו מאיתנו כאן פרופסור לענייני גורים!
אולי בקארספורום יש…
https://carsforum.co.il/topic/603233-חתול-מת-במכסה-מנוע/ -
מערכת/קבוצות דרייברים ללא סמארטפון, אשמח להכוונה -
בקשה | קישור לסליל הגה לניסן טידה@spider כתב בבקשה | קישור לסליל הגה לניסן טידה:
מישהו יודע האם זה מתאים לי?
לכאורה כן, א"א להיות בטוח אף פעם (בלי אפשרות להזין מספר שלדה)
@spider כתב בבקשה | קישור לסליל הגה לניסן טידה:
ומה זה האתר הזה משהו מוכר?
אפשר לשלם שם בpaypal, ממה אתה חושש?
-
בקשה | קישור לסליל הגה לניסן טידה@spider לא מכיר.
חיפשתי בגוגל את המק"ט (כמדומני 25567-ET025) וזה היה הכי זול. -
שכפול שלט ומפתח להונדה אינסייט@בית-שמש-0 כתב בשכפול שלט ומפתח להונדה אינסייט:
מה העלויות?
-
מיצובישי אאוטלנדר שנת 2020 או 21@אליעזר-0 אין יציאת USB ברכב???
נטסטיק לא צריך להתחבר למערכת, בשביל זה יש וויפי. -
בקשה | קישור לסליל הגה לניסן טידה -
ברשותי מאזדה 2 שנקנתה ע"י סוכן מהפורום@RK215 בטוח שזה מהמדחס ולא מהרצועה או מחוסר גז?
-
לבקשת רבים מדריך בנושא ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור כאן בישראל.@אברך-פשוט כתב בלבקשת רבים מדריך בנושא ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור כאן בישראל.:
כתובת המייל של חברה זו
-
ייעוץ | התקנת מערכת גפ"מ ברכב עצמאית@טויוטה-0 כתב בייעוץ | התקנת מערכת גפ"מ ברכב עצמאית:
החלפת פילטרים במערכת קיימת,
יש 2 פילטרים לחץ גבוה ולחץ נמוך.גם זה מסוכן מאד כמו שכתב @EBA
יש גם סיכוי לכויית קור קשה ח"ו, וזה לא חיסכון מוכח כי אם זה יתגלהלכאורה אין סיכוי שתעבור טסט אח"כ.
-
מיצובישי אאוטלנדר שנת 2020 או 21@אליעזר-0 חייבים סטיק
-
מערכת מולטימדיה מקורית לסוזוקי איגניסאגורה
איסוף מרמלה / רחובות -
ייעוץ | התקנת מערכת גפ"מ ברכב עצמאית@טויוטה-0
אולי תדביק קישור ותחליף את הלוכסנים בכוכביות או משהו כזה.
אם אתה מתכוון להתקין מערכת גז לבד - לכאורה אין סיכוי שתעבור טסט אח"כ.
