@נתנאל-אדיר חיפשת כאן?
הסתדרת?
אחרית לעמך
-
מישהו לגרור רכב מהצפון לאזור ירושלים -
פיתוח תוסף AI לסיוע בכתיבת פוסטים: בקשת משוב ואישור@תצמנ כתב בפיתוח תוסף AI לסיוע בכתיבת פוסטים: בקשת משוב ואישור:
זה יותר מסובך כי יצריך חיבור לחשבון
אפשר דרך קוד כלשהו (Session Cookie) שמוציאים במצב F12, לפרטים נוספים יש לפנות לAI

-
חברת ההשכרה טו קאר@ShiraS אולי פריסבי דרך ברוורמן 0533103320
-
תם עידן האינסייט (האברכית)הונדה הכריזה על תחילת המכירות של האינסייט החדשה ביפן. הדגם עבר מהפך מהיברידית סולידית לקרוסאובר חשמלי מעוצב המציג טכנולוגיית תצוגה עילית (HUD) מבוססת מציאות רבודה.
-
ניקוי אי ג'י אר@פריוס-156 כתב בניקוי אי ג'י אר:
האם המידע נכון
לא
@פריוס-156 כתב בניקוי אי ג'י אר:
האם יש טעם להשתמש בדלק 98 או שזה לא משנה
זה לא משנה
-
הזויים בדרכים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!)עריכה: התחלתי לחשוש שזה נקרא “כלי רכב” שעליהם נכתב בפוסט הראשון - בחוץ!
לכאורה לא, כי לא הדגם או השנתון הוא מה שמעניין כאן
מה דעתכם? -
טורים גבוהים@דוד-מוצרי ניקית את המצערת? עברת על צינורות הוואקום?
-
שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב@דוד-מוצרי https://www.aliexpress.com/item/1005010587519822.html
לא מניסיון -
אני רוצה להזמין מערכת מולטימדיה ליונדאי אקסנט 2009@מאיר-תשובה https://he.aliexpress.com/item/32991306438.html
חפש את הריבוע שכתוב עליו:
RAM/ROM: 4G+64G
Version: V1 Pro
Support: 4G LTE
יש כאן -
האם חייב כלי ייעודי לפילטר שמן סיריון?@שלמה כתב בהאם חייב כלי ייעודי לפילטר שמן סיריון?:
@ביתשמשניק אצלך הבית פילטר עשוי מברזל
אם בחלק התחתון/צדדי של המנוע יש מכסה פלסטיק עם ראש משושה בולט זה פילטר פנימי ולא פילטר ברזל.
אבל אפשר לפתוח עם מפתח בוקסה גדול - 2.7 ס"מ. -
תגובות למדריך על כרית אוירהממשל בארה"ב הטיל אתמול איסור על שימוש במנפחי כריות אוויר מסוימים מתוצרת סין לאחר שהתגלו כמסוכנים בזמן הפעלה.
-
נהג זמני ברכב של נכה אפשרי?@פתוח-לשמוע אפשר לכתחילה
-
חוות דעת והמלצות על דאציה ג'וגר@אוטופון לא, רק ברכבים היברידיים מתונים יש גיר ידני.
-
רכב עם יכולות שטח בתקציב צנום יש רעיונות?@ביתשמשניק אולי אופל מוקה?
-
קנס חגורה ו'שאלות יסוד'@חיליק כתב בקנס חגורה ו'שאלות יסוד':
איך מייצרים ספויילר?
עוברים שורה (אנטר) או 2 לפני הקווים||האלה||
-
איזה נורה צריך לפנס קדמי בפריוס דור 2?@א.ד.מ. כתב באיזה נורה צריך לפנס קדמי בפריוס דור 2?:
@אחרית-לעמך בתיבה הקדמית, או בתוך הרכב?
בתוך הרכב (צד נהג)
-
איזה נורה צריך לפנס קדמי בפריוס דור 2?@א.ד.מ. התכוונת שאין גישה לתיבת הפיוזים?
-
איזה נורה צריך לפנס קדמי בפריוס דור 2? -
איזה נורה צריך לפנס קדמי בפריוס דור 2?@מנאששש כתב באיזה נורה צריך לפנס קדמי בפריוס דור 2?:
אם אין לך. תבדוק את כל הפיוזים…
H-LP LH זה הפיוז של פנס קדמי שמאלי וTAIL של נורות החניה.
