דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      אחרית לעמךא

      אחרית לעמך

      @אחרית לעמך
      אודות
      פוסטים
      321
      נושאים
      25
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      2
      עוקב אחרי
      12

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • בקשת המלצה עבור קניית רכב סופר מיני
        אחרית לעמךא אחרית לעמך

        🚙 סיאט איביזה (2018-2024)
        💰 סביב 55,000-110,000 ₪ (יד 2) | ⛽ בנזין טורבו | 🐎 95-115 כ"ס

        הסיאט איביזה היא אחת המכוניות הקטנות הכי מוצלחות שיצאו בעשור האחרון.
        צעירה, זריזה, נראית טוב, מבוססת על פלטפורמה של פולקסווגן וזה אומר איכות נהיגה שמרגישים כל רגע על הכביש.

        ✅ יתרונות:
        מנועי טורבו חסכוניים וחזקים יחסית לגודל.
        התנהגות כביש מצוינת, מרגישה ספורטיבית.
        אבזור טוב ומולטימדיה וכו’
        מרווח מפתיע מאחור ביחס לקטנות.
        אמינות טובה ועלויות אחזקה נמוכות.

        ❌ חסרונות:
        בידוד רעשים לא מהטובים בקטגוריה.
        תא מטען בינוני
        גירים DSG (בחלק מהדגמים) דורשים תחזוקה מסודרת.

        💡 טיפ שלנו:
        הדגם המומלץ ביותר הוא מנוע 1.0 טורבו 115 כ"ס הכי חי, הכי חסכוני והכי כיף לנהיגה.
        פחות מומלץ לקחת איביזה שחטפה מכות של צעירים… לבדוק היסטוריית טיפולים טוב טוב.

        עסקאות רכב

      • בקשת המלצה לרכב מיני 0 ק"מ
        אחרית לעמךא אחרית לעמך

        @אפרים1 כתב בבקשת המלצה לרכב מיני 0 ק"מ:

        סוזוקי סוויפט

        אתה מתכוון גם לסופר מיני? כי אם כן הרשימה ארוכה יחסית (מאזדה 2, טויוטה יאריס, הונדה ג’אז)

        @אפרים1 כתב בבקשת המלצה לרכב מיני 0 ק"מ:

        יונדאי i10

        לא מיובא לישראל בגלל האמברגו הטורקי, (אפשר לראות שזה לא מופיע באתר hyundaimotors.co.il)

        @אפרים1 כתב בבקשת המלצה לרכב מיני 0 ק"מ:

        מיצובישי ספייס סטאר

        לא קיים כחדש

        עסקאות רכב

      • עזרה בקניית רכב
        אחרית לעמךא אחרית לעמך

        @גיל כתב בעזרה בקניית רכב:

        @אחרית-לעמך כתב בעזרה בקניית רכב:

        כאן נראה קצת אחרת (אם כי לא כתוב כאן על איזו שנה מדובר) ולכאורה צריך לשאול את @גיל או להסתכל כאן

        אין לי בעיה לענות לך, אבל אין לי קארספורום, אז תתווך לי את העניין לפני שאענה.

        הנה (זה מ2012 למניינם):
        לפי משתמש א’ בפורום, שייט כביש 6 מדופלם על 100 קמ"ש - 1:13
        לפי משתמש ב’ בפורום, נוסע לסידורים בעיר לפעמים, אבל בד"כ נוסע הלוך ושוב לעבודה, 20 ק"מ בינעירוניים עם קצת פקקים - 1:10
        לפי משתמש ג’ בפורום, עובד 5 דקות מהבית ועם רגל כבדה על הגז - 1:7
        לפי השוואה מנתוני היצרן (והנתון היחידי שבאמת יתן לך תשובה שניתן להשתמש בה) - ככל הנראה קצת יותר טובה משל מרבית המתחרות הישירות.
        אתה יכול גם לברר באתר kml אם התשובה שלי לא מוצאת חן בעיניך.
        רוני

        ואז:

        רוני התשובה שלך לא מוצאת חן בעיני ואני אגיד לך למה,
        כמעט כל אדם נוסע גם בבין עירוני וגם עירוני וגם לפעמים לוחץ על הגז ולפעמים נוסע כמו זקנה,
        זאת אומרת שאדם יודע את ה"גבולות גזרה" של הצריכה שלו,
        לדוגמא אני נוהג על סוזוקי אלטו ואני יכול להגיד לך שהצריכה הכי נמוכה שלי היתה 1-15 והכי טובה היתה 1-17
        וכן אני נוסע גם לפי משתמש א גם לפי ב ואפילו תאמין או לא לפי משתמש ג
        ואתה יודע מה, גם אם אני רק דוגמא אחת ולא באמת נסעתי לפי א ב ו-ג אפשר לקחת הערכה גסה שפחות מ- 1-14 האלטו לא תגיע, ואם 2 אנשים יגיבו אז אפשר עוד יותר להעריך את הצריכה,
        ואגב האתר kml הוא ממש לא מדויק, כי אתה לא באמת יודע מי הכניס לשם את הערכים, ואת כמות המדרגים,
        ולדוגמא הרנו קוליאוס שנחשבת לא ירוקה במיוחד לפי האתר לוקחת 1-11 ??? זה אפילו משתמש א’ לא יכול להגיע…

        וגם:

        מהנסיון שלנו הקשקאי נחשב לחסכוני יחסית לרכבים אחרים בקבוצה הזאת אבל עדיין צריך לזכור שמדובר ברכב גדול וכבד יחסית. אם אתה מחפש מספרים אז מדובר על משהו כמו 1:9-10 ואולי גם קצת יותר אם אתם נוסעים גם מחוץ לעיר.

        עסקאות רכב

      • הגדרת דגם בקנבס, פריוס פלוס 2019
        אחרית לעמךא אחרית לעמך

        לא זה מה שכתוב כאן?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        אחרית לעמךא אחרית לעמך

        מה קורה עם ה"פורד" כאן? https://www.yad2.co.il/vehicles/item/u4acpkk2?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=14&pagination=1

        מדברים רכב

      • לנסר 2008 לא סוחב...
        אחרית לעמךא אחרית לעמך

        @זיק-המבריק אולי תפתח את הבורג שאוחז את הכבלים העבים בתוך נעל הכבל, תוציא את הכבל מהנעל, תנקה קצת את הקצה ותסדר אותו, תכניס חזרה ותהדק.
        זה יכול להיות מגע רופף בין הכבל לנעל (מה שקשה יותר לזהות מאשר מגע רופף בין הנעל למצבר).
        אם זה לא עוזר אולי תציץ כאן:
        https://www.youtube.com/watch?v=ap3WBhSlzik
        בהצלחה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עזרה בקניית רכב
        אחרית לעמךא אחרית לעמך

        @זיק-המבריק כתב בעזרה בקניית רכב:

        @אחרית-לעמך לכתוב צריכת דלק ממה שיד 2 כותבים זה נראה לי לא מספיק מדוייק מהצריכה תכלס

        זה כמעט כמו הצריכה האמיתית בכביש בין עירוני ו

        @מצפה-לישועה כתב בעזרה בקניית רכב:

        אני נוסע בקביעות מחוץ לעיר

        בעירוני הצריכה גבוהה בהרבה.
        כאן נראה קצת אחרת (אם כי לא כתוב כאן על איזו שנה מדובר) ולכאורה צריך לשאול את @גיל או להסתכל כאן

        עסקאות רכב

      • עזרה בקניית רכב
        אחרית לעמךא אחרית לעמך

        אולי ניסן קשקאי (@גיל לא מרשה מאחרי 2013)?
        לא חסכונית (12.66 לליטר רשמית) אבל אולי הגודל שווה את זה
        הנה אחת שמצאתי ביד 2 בלי להמליץ עליה ספציפית, יכול להיות שהיא תקועה מדי הרבה זמן ביחס למחיר

        עסקאות רכב

      • רכב לבין עירוני בעיקר, קטן, עד 30,000.
        אחרית לעמךא אחרית לעמך

        @יוסי-המלך כתב ברכב לבין עירוני בעיקר, קטן, עד 30,000.:

        במהירות הגיונית

        לא כ"כ
        (לא שזה מאד רחוק משם, אבל אם ממילא יש לך תקציב לרכב יותר סוחב אין עניין שתלך על זה)

        עסקאות רכב

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        אחרית לעמךא אחרית לעמך

        @אבי-ים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        לי זה לא היה נראה AI

        “ומזגן שעובד כמו יום חורף ברומא”
        זה נשמע אידיוטי אא"כ זה תרגום לא מוצלח משפה זרה
        או כמו שאומרים “באידיש זה נשמע יותר טוב”

        כוונתו לכך שהרכב איטלקי בקטע טוב

        מדברים רכב

      • רכב לבין עירוני בעיקר, קטן, עד 30,000.
        אחרית לעמךא אחרית לעמך

        @יוסי-המלך כתב ברכב לבין עירוני בעיקר, קטן, עד 30,000.:

        איכות הנסיעה פחות חשובה

        אולי יש מה לחשוב על טויוטה אייגו / סיטרואן C1 / פג’ו 108 (זה אותו רכב, רק שהטויוטה יקרה יותר בגלל המותג)

        עסקאות רכב

      • מחפש מישהו מומלץ שמוריד רכבים לדיר קדיס עם אחריות
        אחרית לעמךא אחרית לעמך

        @דובאי הנה זה בדרייב: https://drive.google.com/file/d/16wn1yFF_DeOhFocb3A4xxw7v9KLkhSGC/view?usp=sharing
        עריכה: גם זה צריך בדיקה

        שאר נושאים

      • רכב עד 50,000 גבוה וחזק.
        אחרית לעמךא אחרית לעמך

        @דובאי כתב ברכב עד 50,000 גבוה וחזק.:

        @אחרית-לעמך כתב ברכב עד 50,000 גבוה וחזק.:

        @דובאי כתב ברכב עד 50,000 גבוה וחזק.:

        מס הנסועה לרכבי גפ"מ

        בלת"ק
        כמדומה שבגפ"מ זה אמור להתחיל ב2030 למניינם ולא ב2026 כמו ברכבים חשמליים

        מקור?

        היה זכור לי שזה כתוב כאן, אבל אני רואה שלא

        עסקאות רכב

      • מחפש מישהו מומלץ שמוריד רכבים לדיר קדיס עם אחריות
        אחרית לעמךא אחרית לעמך

        video_33591_1.mp4 לתשומת לב

        שאר נושאים

      • עזרה בבחירת סקודה קודיאק
        אחרית לעמךא אחרית לעמך

        @דובאי כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

        בנזין או דיזל(דיזל נשמע חסכוני)?

        דנו בזה כאן

        @shine כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

        למה לא אאוטלנדר??? ודניאל C בכלל ימליץ לך על 5008…

        מבחן השוואתי: מיצובישי אאוטלנדר מול סקודה קודיאק ופיג’ו 5008

        עסקאות רכב

      • עצות לטסט
        אחרית לעמךא אחרית לעמך

        @מתלמד-0 כתב בעצות לטסט:

        מורה עם ותק של חמשים שנה.

        נסים עבאדי מירושלים?
        אגב, הוא בן 89 ועדיין עובד

        רישיון נהיגה

      • האם מערכת הגפ"מ אוכלת מצתים? נזקים ובלאי בעקבות שימוש בגז.
        אחרית לעמךא אחרית לעמך

        @צילפינגים כתב בהאם מערכת הגפ"מ אוכלת מצתים? נזקים ובלאי בעקבות שימוש בגז.:

        ישנם רכבים יפנים שיוצרו מלכתחילה עם גז מהחברה

        יש רכבים כאלה בארץ?

        טיפולים, אחזקה ותקלות מצתים פלאגים גפמ
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום