@גיל כתב בעזרה בקניית רכב:
@אחרית-לעמך כתב בעזרה בקניית רכב:
כאן נראה קצת אחרת (אם כי לא כתוב כאן על איזו שנה מדובר) ולכאורה צריך לשאול את @גיל או להסתכל כאן
אין לי בעיה לענות לך, אבל אין לי קארספורום, אז תתווך לי את העניין לפני שאענה.
הנה (זה מ2012 למניינם):
לפי משתמש א’ בפורום, שייט כביש 6 מדופלם על 100 קמ"ש - 1:13
לפי משתמש ב’ בפורום, נוסע לסידורים בעיר לפעמים, אבל בד"כ נוסע הלוך ושוב לעבודה, 20 ק"מ בינעירוניים עם קצת פקקים - 1:10
לפי משתמש ג’ בפורום, עובד 5 דקות מהבית ועם רגל כבדה על הגז - 1:7
לפי השוואה מנתוני היצרן (והנתון היחידי שבאמת יתן לך תשובה שניתן להשתמש בה) - ככל הנראה קצת יותר טובה משל מרבית המתחרות הישירות.
אתה יכול גם לברר באתר kml אם התשובה שלי לא מוצאת חן בעיניך.
רוני
ואז:
רוני התשובה שלך לא מוצאת חן בעיני ואני אגיד לך למה,
כמעט כל אדם נוסע גם בבין עירוני וגם עירוני וגם לפעמים לוחץ על הגז ולפעמים נוסע כמו זקנה,
זאת אומרת שאדם יודע את ה"גבולות גזרה" של הצריכה שלו,
לדוגמא אני נוהג על סוזוקי אלטו ואני יכול להגיד לך שהצריכה הכי נמוכה שלי היתה 1-15 והכי טובה היתה 1-17
וכן אני נוסע גם לפי משתמש א גם לפי ב ואפילו תאמין או לא לפי משתמש ג
ואתה יודע מה, גם אם אני רק דוגמא אחת ולא באמת נסעתי לפי א ב ו-ג אפשר לקחת הערכה גסה שפחות מ- 1-14 האלטו לא תגיע, ואם 2 אנשים יגיבו אז אפשר עוד יותר להעריך את הצריכה,
ואגב האתר kml הוא ממש לא מדויק, כי אתה לא באמת יודע מי הכניס לשם את הערכים, ואת כמות המדרגים,
ולדוגמא הרנו קוליאוס שנחשבת לא ירוקה במיוחד לפי האתר לוקחת 1-11 ??? זה אפילו משתמש א’ לא יכול להגיע…
וגם:
מהנסיון שלנו הקשקאי נחשב לחסכוני יחסית לרכבים אחרים בקבוצה הזאת אבל עדיין צריך לזכור שמדובר ברכב גדול וכבד יחסית. אם אתה מחפש מספרים אז מדובר על משהו כמו 1:9-10 ואולי גם קצת יותר אם אתם נוסעים גם מחוץ לעיר.