מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?
-
@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
אז רק אני נפלתי?
הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
כמובן מהקישורים כאן@aiib כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
אז רק אני נפלתי?
הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
כמובן מהקישורים כאןעדיין תצא מאוד מרווח
מהארץ יעלה לך 900 לפחות -
@aiib כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
אז רק אני נפלתי?
הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
כמובן מהקישורים כאןעדיין תצא מאוד מרווח
מהארץ יעלה לך 900 לפחות@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
מהארץ יעלה לך 900 לפחות
התכוונתי לשאול איך הגעת ל600 בT10. אני רוצה גם…
-
@aiib כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
אז רק אני נפלתי?
הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
כמובן מהקישורים כאןעדיין תצא מאוד מרווח
מהארץ יעלה לך 900 לפחות@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
עדיין תצא מאוד מרווח
מהארץ יעלה לך 900 לפחותאבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.
-
@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
עדיין תצא מאוד מרווח
מהארץ יעלה לך 900 לפחותאבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.
@משה-בלום כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
עדיין תצא מאוד מרווח
מהארץ יעלה לך 900 לפחותאבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.
היא לא תיהיה אותה רמה
זה המצאות
הדבר היחידי שאני מסכים איתו זה האחריות
ראיתי מערכת מהארץ לא ראיתי הבדל -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@משה-בלום כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
עדיין תצא מאוד מרווח
מהארץ יעלה לך 900 לפחותאבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.
היא לא תיהיה אותה רמה
זה המצאות
הדבר היחידי שאני מסכים איתו זה האחריות
ראיתי מערכת מהארץ לא ראיתי הבדל@ראובן-שבתי היי אני לא מוכר כאן מדי
אני טכנאי מחשבים ובנוסף מתקין מולטימדיות
אני כטכנאי מחשבים יכול לפתור בעיה במחשב ב3 דקות כמה תשלם לי על זה ?
כנראה ש100 שח
אני אצטט כאן את שמואל ממתמחים טופ
אם עשיתי עבודה בחצי שעה זה בגלל שעבדתי שנים ללמוד איך לעשות אותה בחצי שעה. אתה חייב לי על השנים, לא על הדקות. (מוקדש לכל הישראלים שחושבים שהידע הוא בחינם) (עריכה אני רואה ש @צילפינגים הקדים אותי)אתה חושב שאפשר בקלות לקחת מעלי ולהשתמש ?
בהצלחה
אבל למה אנחנו לא בסדר ?
אנחנו עובדים על זה ומגיע לנו שכר הוגן, אינך חושב ?
בנוסף במחיר מתומחר כל השירות אח"כ והאחריות
עכשיו אגלה לך משהו על המתקינים היקרים כאן
אני לקחתי על חסימה הן מלאה והן מותאמת אישית 250 שח כי זה מה שחשבתי שהוגן על העבודה במיוחד על המערכות פח מעלי
אני לא יגיד לך איזה מתקפה יצאו עליי מהמתקינים (כי זה חסימה וזה עניין של דת)
יש אנשים שחושבים שעבודה זה בחינם
זה לא
מבטיח לך שאם תזמין מולטימדיה בעלי לא ייקח לך פחות מ4 שעות התקנה וסינון לא משנה איזה רכב יש לך
ובסוף אתה גם תבוא אלינו לבכות שזה וזה לא עובד ואז תשלם לנו
אז למי שהזמן שווה כסף מגיע למתקין שעבר עשרות התקנות משלם לו
העצבים של כולם כאן הם על 2 דברים- הם כל היום שולחים קישורים ומיילים למוצרים ונותנים את כל הידע בשמחה והם חוטפים על זה שהם לא עוזרים לך בחינם
- יגיע כפיך כי תאכל הם עובדים קשה (בדר"כ בין הסדרים) ומשקיעים ים כסף ולוקחים מחיר הוגן ואתה אומר שהם עושקים
-
@משה-בלום כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
עדיין תצא מאוד מרווח
מהארץ יעלה לך 900 לפחותאבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.
היא לא תיהיה אותה רמה
זה המצאות
הדבר היחידי שאני מסכים איתו זה האחריות
ראיתי מערכת מהארץ לא ראיתי הבדל@ראובן-שבתי אני באופן אישי עניתי לך בפרטי לפני כמה ימים שאני יכול למכור לך מכשיר TS10 של זטה ב750…
ועכשיו נשאל את החברים היקרים אם זה נשמע מחיר הוגן…ואם אתה חושב שזה מחיר יקר אז אתה מוזמן לפנות לאלי מתן ולהציע לו שת’'פ עם הפורום…
-
@אלוף-העולם-1 על זה בדיוק באתי להתווכח
אני קניתי באלי לפחות 20 מולטמדיות
כולם עובדות מעולה
אני באמת לא הזמנתי אך פעם את הTS18
אני מדבר על TS10 זה עובד מעולה אף פעם לא עשה בעייות מיוחדות שמצדיק את האזהרות לא להתקרב לזה.@YOLEVI כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
@ראובן-שבתי היום זה ממש כמעט אותו מחיר עם מכס
ממש לא
מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
פה בארץ מוכרים מתחיל ב750 בלי פאנל ובלי מצלמה
בקיצור הפער יעמוד על לפחות 200 שקל
מי שמסכים למכור פה במחירים של אלי אחרי מכס אני יעשה לו מי שברך@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
ממש לא
מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
פה בארץ מוכרים מתחיל ב750 בלי פאנל ובלי מצלמה
בקיצור הפער יעמוד על לפחות 200 שקלאגב לגופם של נתונים פשוט לא נכון

פאנל עוד כסף
ומכס לפחות 150
איך הגעת ל600 כולל הכל ? (זה מחיר של מבצעים)
מצלמה העלות היא בעיקר על ההתקנה לא על הרכיב -
אני רואה פה דיון פורה ולגיטימי!
צד אחד טוען שמחירי המולטימדיות באלי אקספרס אמנם התייקרו בטח אחרי מושת עליהם מכס אך מאידך עדיין יש פער משמעותי במחיר המצדיק קניה מעליאקספרס ולהתקין באופן עצמאי.
הצד השני טוען שהמולטימדיות הנרכשות מאלי אקספרס בעלי איכות גרועה בהרבה מאלו הנמכרות בארץ וכן התקנה עצמית לא שווה את הנזקים שנוצרים ממנה והתיקון עולה יקר מהתקנה מסודרת.
דבר אחד ראיתי שמוסכם הוא שלשקר על מקור המולטימדיה לא מקובל וזה מבורך.
דיון זה הוא כאמור מחכים ומגרה את החשיבה, ומה יותר טוב מזה! אני רק מזכיר שגם במצבי ‘ריתחא דאורייתא’ יש לשמור על כללי הפורום מבלי לזנוח אחד מהם. אפשר לחלוק בכבוד על כל דעה שהיא, אך אסור לתת ביקורת כלפי אף אחד ממשתמשי הפורום. למשל במקום לכתוב: (כמובן שאין פה ציטוט כזה, אני בודה מליבי) “אתה מבלבל ת’מוח! נפתלי בנט לא מעיז לשקר כמוך! מאז ומתמיד לא סבלתי את השטויות שאתה כותב! אבל לא נורא, אם ר’ עקיבא למד אותיות בגיל 40, יתכן ומתישהו תלמד משהו מהחיים…” אפשר לכתוב: “דעתי הנחרצת שונה מהותית מדעתך, ולדעתי יש כאן בבירור נזק כלכלי אם תנקוט בצד x בגלל הסיבות x y z, מה גם ש@%#” (ותאמינו לי זה גם נשמע יותר משכנע) כך שפורום “רכבים זה לזה” נותן כבוד לכל דיעה באשר היא ומקבל בברכה את כל מי שמכבד את התקנון שאגב רובו ככולו נועד עבור הזולת ולתת מענה בכבוד והערכה הדדיים. זאת ההזדמנות לספר שאני מקבל מילים חמות מכיוונים לא צפויים על האווירה הנעימה דכאן שאין בשום מקום אחר ואפילו מחמאות מאינם יהודים!
לצערי בלית ברירה נאלצתי למחוק פוסטים רבים מהדיון ואני לא מבקש יותר מאשר לשמור על כללי התקנון הקיימים. מחיקת פוסטים מטריחה ביותר ואבקש לחמול עליי ולחסוך זאת ממני.
