דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?

      מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      50 פוסטים 18 כותבים 731 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא מצלמת רוורס לדייהטסו סיריון + מסך. Klonimoos
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ראובן שבתיר ראובן שבתי

        @אלוף-העולם-1 על זה בדיוק באתי להתווכח
        אני קניתי באלי לפחות 20 מולטמדיות
        כולם עובדות מעולה
        אני באמת לא הזמנתי אך פעם את הTS18
        אני מדבר על TS10 זה עובד מעולה אף פעם לא עשה בעייות מיוחדות שמצדיק את האזהרות לא להתקרב לזה.

        @YOLEVI כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

        @ראובן-שבתי היום זה ממש כמעט אותו מחיר עם מכס

        ממש לא
        מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
        פה בארץ מוכרים מתחיל ב750 בלי פאנל ובלי מצלמה
        בקיצור הפער יעמוד על לפחות 200 שקל
        מי שמסכים למכור פה במחירים של אלי אחרי מכס אני יעשה לו מי שברך

        A מנותק
        A מנותק
        aiib
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #38

        @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

        מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל

        אז רק אני נפלתי?
        הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
        כמובן מהקישורים כאן

        ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ט טכנולוג

          לדעתי כולם כאן צודקים
          המתקינים טוענים שהם רוצים להרוויח ויש מחיר לידע וזה נכון מאוד מי שהולך למתקין צריך לדעת שהוא משלם על הידע שלו וזה לגיטימי לחלוטין
          בנוסף כנראה שמערכת איכותית מהארץ קצת יותר טובה מהמקבילה שלה מעלי (מעולם לא התקנתי מערכת מהארץ אז לא בדקתי את זה לעומק)
          וגם אם המתקין מוכר מולטימדיה מעלי זה בסדר בעיני למכור אותה במחיר יותר יקר ממה שהוא קנה (בתנאי שהוא מיידע את הלקוח שזה מעלי) אחרי הכל להזמין ולהתקשקש עם הקופונים, להמתין, ואח"כ ללכת לאסוף זה גם משהו ששווה כסף מדובר כאן באנשים שזו העבודה שלהם
          אבל @ראובן-שבתי טוען טענה פשוטה מאוד וסופר נכונה שללקוח הסופי יכול להיות חיסכון של מאות שקלים בהזמנה עצמית מעלי בתנאי שיש לו קצת ידיים והוא לא חושש לנסות ומוכן גם להמתין עד שזה יגיע
          התקנתי בחיי עשרות מולטימדיות וכולם מעלי והם מצויינות (כן היו גם כאלה שהגיעו עם מסך שבור ולכן יש לי כלל קבוע כל פעם שאני מזמין משהו יקר אני עושה הסרטה על הפתיחה ואם משהו לא תקין מיד פותח מחלוקת והכל הולך חלק תמיד קיבלתי החזר ולפעמים גם נשאר לי הפגום)
          חשוב לדעת להזמין משהו איכותי ולדעתי לא חייב דווקא את הts10 וכ"ש את הts18 המחירים שלהם מופקעים ניתן לקנות מערכות מצויינות עם אותו מפרט כמו הts10 במחירים סבירים לגמרי (סביב ה350-400 ש"ח אחרי קופונים למערכת 8 ליבות 4 ג’יגה ראם ו64 זיכרון כולל מחיר הפאנל והצמה ואני לא אומר מהשערות וניחושים אלא מניסיון אישי קניתי גם לאחרונה כמה מערכות במחיר הזה תוסיף מכס והגעת ל500 -600 ש"ח ואם אתה מתקין לבד חסכת כ400 ש"ח ומעלה)
          אגב זה לא נכון לומר שמחירי המולטימדיות עלו פשוט בגלל שהדולר ירד העלו את המחיר אבל אם נתרגם לשקלים זה נשאר אותו דבר
          מה שכן עלה זה מחירי הts10 והts18 שהמוכרים שלהם קלטו שיש לזה ביקוש והקפיצו את המחיר
          ובנוסף המכס שבעבר בד"כ לא היו משלמים והיום ב100% מהמולטימדיות משלמים
          לי באופן אישי יש את הk706 כבר כשלוש שנים והיא עובדת פצצה בשימוש יומיומי
          אבל בהחלט מי שלא יודע להתעסק או שלא בא לו שיקנה מהארץ ובוודאי שיש מחיר לידע והעבודה והזמינות

          A מנותק
          A מנותק
          aiib
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #39

          @טכנולוג כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

          ולכן יש לי כלל קבוע כל פעם שאני מזמין משהו יקר אני עושה הסרטה על הפתיחה ואם משהו לא תקין מיד פותח מחלוקת

          במולטימדיה זה קצת יותר מסובך כי צריך לחבר אותה קודם, לא?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A aiib

            @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

            מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל

            אז רק אני נפלתי?
            הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
            כמובן מהקישורים כאן

            ראובן שבתיר מנותק
            ראובן שבתיר מנותק
            ראובן שבתי
            ניהול טכני
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #40

            @aiib כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

            @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

            מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל

            אז רק אני נפלתי?
            הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
            כמובן מהקישורים כאן

            עדיין תצא מאוד מרווח
            מהארץ יעלה לך 900 לפחות

            A מ 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

              @aiib כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

              @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

              מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל

              אז רק אני נפלתי?
              הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
              כמובן מהקישורים כאן

              עדיין תצא מאוד מרווח
              מהארץ יעלה לך 900 לפחות

              A מנותק
              A מנותק
              aiib
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #41

              @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

              מהארץ יעלה לך 900 לפחות

              התכוונתי לשאול איך הגעת ל600 בT10. אני רוצה גם…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מיישהמ מנותק
                מיישהמ מנותק
                מיישה
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                #42
                פוסט זה נמחק!
                ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                  @aiib כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                  @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                  מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל

                  אז רק אני נפלתי?
                  הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
                  כמובן מהקישורים כאן

                  עדיין תצא מאוד מרווח
                  מהארץ יעלה לך 900 לפחות

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משה בלום
                  כתב נערך לאחרונה על ידי משה בלום
                  #43

                  @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                  עדיין תצא מאוד מרווח
                  מהארץ יעלה לך 900 לפחות

                  אבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.

                  ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ משה בלום

                    @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                    עדיין תצא מאוד מרווח
                    מהארץ יעלה לך 900 לפחות

                    אבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.

                    ראובן שבתיר מנותק
                    ראובן שבתיר מנותק
                    ראובן שבתי
                    ניהול טכני
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #44

                    @משה-בלום כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                    @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                    עדיין תצא מאוד מרווח
                    מהארץ יעלה לך 900 לפחות

                    אבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.

                    היא לא תיהיה אותה רמה
                    זה המצאות
                    הדבר היחידי שאני מסכים איתו זה האחריות
                    ראיתי מערכת מהארץ לא ראיתי הבדל

                    יעקב ישראל 2י אלוף העולם 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • מיישהמ מיישה

                      פוסט זה נמחק!

                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתי
                      ניהול טכני
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #45
                      פוסט זה נמחק!
                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                        פוסט זה נמחק!

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #46
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיישהמ מנותק
                          מיישהמ מנותק
                          מיישה
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #47
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                            @משה-בלום כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                            @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                            עדיין תצא מאוד מרווח
                            מהארץ יעלה לך 900 לפחות

                            אבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.

                            היא לא תיהיה אותה רמה
                            זה המצאות
                            הדבר היחידי שאני מסכים איתו זה האחריות
                            ראיתי מערכת מהארץ לא ראיתי הבדל

                            יעקב ישראל 2י מחובר
                            יעקב ישראל 2י מחובר
                            יעקב ישראל 2
                            כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב ישראל 2
                            #48

                            @ראובן-שבתי היי אני לא מוכר כאן מדי
                            אני טכנאי מחשבים ובנוסף מתקין מולטימדיות
                            אני כטכנאי מחשבים יכול לפתור בעיה במחשב ב3 דקות כמה תשלם לי על זה ?
                            כנראה ש100 שח
                            אני אצטט כאן את שמואל ממתמחים טופ
                            אם עשיתי עבודה בחצי שעה זה בגלל שעבדתי שנים ללמוד איך לעשות אותה בחצי שעה. אתה חייב לי על השנים, לא על הדקות. (מוקדש לכל הישראלים שחושבים שהידע הוא בחינם)
                            (עריכה אני רואה ש @צילפינגים הקדים אותי)

                            אתה חושב שאפשר בקלות לקחת מעלי ולהשתמש ?
                            בהצלחה
                            אבל למה אנחנו לא בסדר ?
                            אנחנו עובדים על זה ומגיע לנו שכר הוגן, אינך חושב ?
                            בנוסף במחיר מתומחר כל השירות אח"כ והאחריות
                            עכשיו אגלה לך משהו על המתקינים היקרים כאן
                            אני לקחתי על חסימה הן מלאה והן מותאמת אישית 250 שח כי זה מה שחשבתי שהוגן על העבודה במיוחד על המערכות פח מעלי
                            אני לא יגיד לך איזה מתקפה יצאו עליי מהמתקינים (כי זה חסימה וזה עניין של דת)
                            יש אנשים שחושבים שעבודה זה בחינם
                            זה לא
                            מבטיח לך שאם תזמין מולטימדיה בעלי לא ייקח לך פחות מ4 שעות התקנה וסינון לא משנה איזה רכב יש לך
                            ובסוף אתה גם תבוא אלינו לבכות שזה וזה לא עובד ואז תשלם לנו
                            אז למי שהזמן שווה כסף מגיע למתקין שעבר עשרות התקנות משלם לו
                            העצבים של כולם כאן הם על 2 דברים

                            1. הם כל היום שולחים קישורים ומיילים למוצרים ונותנים את כל הידע בשמחה והם חוטפים על זה שהם לא עוזרים לך בחינם
                            2. יגיע כפיך כי תאכל הם עובדים קשה (בדר"כ בין הסדרים) ומשקיעים ים כסף ולוקחים מחיר הוגן ואתה אומר שהם עושקים
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                              @משה-בלום כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                              @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                              עדיין תצא מאוד מרווח
                              מהארץ יעלה לך 900 לפחות

                              אבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.

                              היא לא תיהיה אותה רמה
                              זה המצאות
                              הדבר היחידי שאני מסכים איתו זה האחריות
                              ראיתי מערכת מהארץ לא ראיתי הבדל

                              אלוף העולם 1א מנותק
                              אלוף העולם 1א מנותק
                              אלוף העולם 1
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי אלוף העולם 1
                              #49

                              @ראובן-שבתי אני באופן אישי עניתי לך בפרטי לפני כמה ימים שאני יכול למכור לך מכשיר TS10 של זטה ב750…
                              ועכשיו נשאל את החברים היקרים אם זה נשמע מחיר הוגן…

                              ואם אתה חושב שזה מחיר יקר אז אתה מוזמן לפנות לאלי מתן ולהציע לו שת’'פ עם הפורום…

                              סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                              התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                              ניתן ליצור קשר:
                              ehh3266@gmail.com

                              זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                @אלוף-העולם-1 על זה בדיוק באתי להתווכח
                                אני קניתי באלי לפחות 20 מולטמדיות
                                כולם עובדות מעולה
                                אני באמת לא הזמנתי אך פעם את הTS18
                                אני מדבר על TS10 זה עובד מעולה אף פעם לא עשה בעייות מיוחדות שמצדיק את האזהרות לא להתקרב לזה.

                                @YOLEVI כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                                @ראובן-שבתי היום זה ממש כמעט אותו מחיר עם מכס

                                ממש לא
                                מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
                                פה בארץ מוכרים מתחיל ב750 בלי פאנל ובלי מצלמה
                                בקיצור הפער יעמוד על לפחות 200 שקל
                                מי שמסכים למכור פה במחירים של אלי אחרי מכס אני יעשה לו מי שברך

                                יעקב ישראל 2י מחובר
                                יעקב ישראל 2י מחובר
                                יעקב ישראל 2
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #50

                                @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                                ממש לא
                                מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
                                פה בארץ מוכרים מתחיל ב750 בלי פאנל ובלי מצלמה
                                בקיצור הפער יעמוד על לפחות 200 שקל

                                אגב לגופם של נתונים פשוט לא נכון
                                4ba7b4a1-d349-4b24-a15f-6e846a75ade9-image.png
                                פאנל עוד כסף
                                ומכס לפחות 150
                                איך הגעת ל600 כולל הכל ? (זה מחיר של מבצעים)
                                מצלמה העלות היא בעיקר על ההתקנה לא על הרכיב

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                • 1
                                • 2
                                • 3

                                37

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.8k

                                נושאים

                                132.1k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום