מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?
-
@אלוף-העולם-1 על זה בדיוק באתי להתווכח
אני קניתי באלי לפחות 20 מולטמדיות
כולם עובדות מעולה
אני באמת לא הזמנתי אך פעם את הTS18
אני מדבר על TS10 זה עובד מעולה אף פעם לא עשה בעייות מיוחדות שמצדיק את האזהרות לא להתקרב לזה.@YOLEVI כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
@ראובן-שבתי היום זה ממש כמעט אותו מחיר עם מכס
ממש לא
מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
פה בארץ מוכרים מתחיל ב750 בלי פאנל ובלי מצלמה
בקיצור הפער יעמוד על לפחות 200 שקל
מי שמסכים למכור פה במחירים של אלי אחרי מכס אני יעשה לו מי שברך@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
אז רק אני נפלתי?
הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
כמובן מהקישורים כאן -
לדעתי כולם כאן צודקים
המתקינים טוענים שהם רוצים להרוויח ויש מחיר לידע וזה נכון מאוד מי שהולך למתקין צריך לדעת שהוא משלם על הידע שלו וזה לגיטימי לחלוטין
בנוסף כנראה שמערכת איכותית מהארץ קצת יותר טובה מהמקבילה שלה מעלי (מעולם לא התקנתי מערכת מהארץ אז לא בדקתי את זה לעומק)
וגם אם המתקין מוכר מולטימדיה מעלי זה בסדר בעיני למכור אותה במחיר יותר יקר ממה שהוא קנה (בתנאי שהוא מיידע את הלקוח שזה מעלי) אחרי הכל להזמין ולהתקשקש עם הקופונים, להמתין, ואח"כ ללכת לאסוף זה גם משהו ששווה כסף מדובר כאן באנשים שזו העבודה שלהם
אבל @ראובן-שבתי טוען טענה פשוטה מאוד וסופר נכונה שללקוח הסופי יכול להיות חיסכון של מאות שקלים בהזמנה עצמית מעלי בתנאי שיש לו קצת ידיים והוא לא חושש לנסות ומוכן גם להמתין עד שזה יגיע
התקנתי בחיי עשרות מולטימדיות וכולם מעלי והם מצויינות (כן היו גם כאלה שהגיעו עם מסך שבור ולכן יש לי כלל קבוע כל פעם שאני מזמין משהו יקר אני עושה הסרטה על הפתיחה ואם משהו לא תקין מיד פותח מחלוקת והכל הולך חלק תמיד קיבלתי החזר ולפעמים גם נשאר לי הפגום)
חשוב לדעת להזמין משהו איכותי ולדעתי לא חייב דווקא את הts10 וכ"ש את הts18 המחירים שלהם מופקעים ניתן לקנות מערכות מצויינות עם אותו מפרט כמו הts10 במחירים סבירים לגמרי (סביב ה350-400 ש"ח אחרי קופונים למערכת 8 ליבות 4 ג’יגה ראם ו64 זיכרון כולל מחיר הפאנל והצמה ואני לא אומר מהשערות וניחושים אלא מניסיון אישי קניתי גם לאחרונה כמה מערכות במחיר הזה תוסיף מכס והגעת ל500 -600 ש"ח ואם אתה מתקין לבד חסכת כ400 ש"ח ומעלה)
אגב זה לא נכון לומר שמחירי המולטימדיות עלו פשוט בגלל שהדולר ירד העלו את המחיר אבל אם נתרגם לשקלים זה נשאר אותו דבר
מה שכן עלה זה מחירי הts10 והts18 שהמוכרים שלהם קלטו שיש לזה ביקוש והקפיצו את המחיר
ובנוסף המכס שבעבר בד"כ לא היו משלמים והיום ב100% מהמולטימדיות משלמים
לי באופן אישי יש את הk706 כבר כשלוש שנים והיא עובדת פצצה בשימוש יומיומי
אבל בהחלט מי שלא יודע להתעסק או שלא בא לו שיקנה מהארץ ובוודאי שיש מחיר לידע והעבודה והזמינות -
@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
אז רק אני נפלתי?
הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
כמובן מהקישורים כאן@aiib כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
אז רק אני נפלתי?
הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
כמובן מהקישורים כאןעדיין תצא מאוד מרווח
מהארץ יעלה לך 900 לפחות -
@aiib כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
אז רק אני נפלתי?
הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
כמובן מהקישורים כאןעדיין תצא מאוד מרווח
מהארץ יעלה לך 900 לפחות@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
מהארץ יעלה לך 900 לפחות
התכוונתי לשאול איך הגעת ל600 בT10. אני רוצה גם…
-
@aiib כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
אז רק אני נפלתי?
הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
כמובן מהקישורים כאןעדיין תצא מאוד מרווח
מהארץ יעלה לך 900 לפחות@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
עדיין תצא מאוד מרווח
מהארץ יעלה לך 900 לפחותאבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.
-
@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
עדיין תצא מאוד מרווח
מהארץ יעלה לך 900 לפחותאבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.
@משה-בלום כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
עדיין תצא מאוד מרווח
מהארץ יעלה לך 900 לפחותאבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.
היא לא תיהיה אותה רמה
זה המצאות
הדבר היחידי שאני מסכים איתו זה האחריות
ראיתי מערכת מהארץ לא ראיתי הבדל -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@משה-בלום כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
עדיין תצא מאוד מרווח
מהארץ יעלה לך 900 לפחותאבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.
היא לא תיהיה אותה רמה
זה המצאות
הדבר היחידי שאני מסכים איתו זה האחריות
ראיתי מערכת מהארץ לא ראיתי הבדל@ראובן-שבתי היי אני לא מוכר כאן מדי
אני טכנאי מחשבים ובנוסף מתקין מולטימדיות
אני כטכנאי מחשבים יכול לפתור בעיה במחשב ב3 דקות כמה תשלם לי על זה ?
כנראה ש100 שח
אני אצטט כאן את שמואל ממתמחים טופ
אם עשיתי עבודה בחצי שעה זה בגלל שעבדתי שנים ללמוד איך לעשות אותה בחצי שעה. אתה חייב לי על השנים, לא על הדקות. (מוקדש לכל הישראלים שחושבים שהידע הוא בחינם) (עריכה אני רואה ש @צילפינגים הקדים אותי)אתה חושב שאפשר בקלות לקחת מעלי ולהשתמש ?
בהצלחה
אבל למה אנחנו לא בסדר ?
אנחנו עובדים על זה ומגיע לנו שכר הוגן, אינך חושב ?
בנוסף במחיר מתומחר כל השירות אח"כ והאחריות
עכשיו אגלה לך משהו על המתקינים היקרים כאן
אני לקחתי על חסימה הן מלאה והן מותאמת אישית 250 שח כי זה מה שחשבתי שהוגן על העבודה במיוחד על המערכות פח מעלי
אני לא יגיד לך איזה מתקפה יצאו עליי מהמתקינים (כי זה חסימה וזה עניין של דת)
יש אנשים שחושבים שעבודה זה בחינם
זה לא
מבטיח לך שאם תזמין מולטימדיה בעלי לא ייקח לך פחות מ4 שעות התקנה וסינון לא משנה איזה רכב יש לך
ובסוף אתה גם תבוא אלינו לבכות שזה וזה לא עובד ואז תשלם לנו
אז למי שהזמן שווה כסף מגיע למתקין שעבר עשרות התקנות משלם לו
העצבים של כולם כאן הם על 2 דברים- הם כל היום שולחים קישורים ומיילים למוצרים ונותנים את כל הידע בשמחה והם חוטפים על זה שהם לא עוזרים לך בחינם
- יגיע כפיך כי תאכל הם עובדים קשה (בדר"כ בין הסדרים) ומשקיעים ים כסף ולוקחים מחיר הוגן ואתה אומר שהם עושקים
-
@משה-בלום כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
עדיין תצא מאוד מרווח
מהארץ יעלה לך 900 לפחותאבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.
היא לא תיהיה אותה רמה
זה המצאות
הדבר היחידי שאני מסכים איתו זה האחריות
ראיתי מערכת מהארץ לא ראיתי הבדל@ראובן-שבתי אני באופן אישי עניתי לך בפרטי לפני כמה ימים שאני יכול למכור לך מכשיר TS10 של זטה ב750…
ועכשיו נשאל את החברים היקרים אם זה נשמע מחיר הוגן…ואם אתה חושב שזה מחיר יקר אז אתה מוזמן לפנות לאלי מתן ולהציע לו שת’'פ עם הפורום…
-
@אלוף-העולם-1 על זה בדיוק באתי להתווכח
אני קניתי באלי לפחות 20 מולטמדיות
כולם עובדות מעולה
אני באמת לא הזמנתי אך פעם את הTS18
אני מדבר על TS10 זה עובד מעולה אף פעם לא עשה בעייות מיוחדות שמצדיק את האזהרות לא להתקרב לזה.@YOLEVI כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
@ראובן-שבתי היום זה ממש כמעט אותו מחיר עם מכס
ממש לא
מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
פה בארץ מוכרים מתחיל ב750 בלי פאנל ובלי מצלמה
בקיצור הפער יעמוד על לפחות 200 שקל
מי שמסכים למכור פה במחירים של אלי אחרי מכס אני יעשה לו מי שברך@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
ממש לא
מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
פה בארץ מוכרים מתחיל ב750 בלי פאנל ובלי מצלמה
בקיצור הפער יעמוד על לפחות 200 שקלאגב לגופם של נתונים פשוט לא נכון

פאנל עוד כסף
ומכס לפחות 150
איך הגעת ל600 כולל הכל ? (זה מחיר של מבצעים)
מצלמה העלות היא בעיקר על ההתקנה לא על הרכיב
