דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?

      מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      46 פוסטים 17 כותבים 576 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא מצלמת רוורס לדייהטסו סיריון + מסך. Klonimoos
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • EBAE EBA

        פוסט זה נמחק!

        המאעסטרה מנותק
        המאעסטרה מנותק
        המאעסטר
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #37
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ראובן שבתיר ראובן שבתי

          @אלוף-העולם-1 על זה בדיוק באתי להתווכח
          אני קניתי באלי לפחות 20 מולטמדיות
          כולם עובדות מעולה
          אני באמת לא הזמנתי אך פעם את הTS18
          אני מדבר על TS10 זה עובד מעולה אף פעם לא עשה בעייות מיוחדות שמצדיק את האזהרות לא להתקרב לזה.

          @YOLEVI כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

          @ראובן-שבתי היום זה ממש כמעט אותו מחיר עם מכס

          ממש לא
          מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
          פה בארץ מוכרים מתחיל ב750 בלי פאנל ובלי מצלמה
          בקיצור הפער יעמוד על לפחות 200 שקל
          מי שמסכים למכור פה במחירים של אלי אחרי מכס אני יעשה לו מי שברך

          A מחובר
          A מחובר
          aiib
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #38

          @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

          מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל

          אז רק אני נפלתי?
          הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
          כמובן מהקישורים כאן

          ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ט טכנולוג

            לדעתי כולם כאן צודקים
            המתקינים טוענים שהם רוצים להרוויח ויש מחיר לידע וזה נכון מאוד מי שהולך למתקין צריך לדעת שהוא משלם על הידע שלו וזה לגיטימי לחלוטין
            בנוסף כנראה שמערכת איכותית מהארץ קצת יותר טובה מהמקבילה שלה מעלי (מעולם לא התקנתי מערכת מהארץ אז לא בדקתי את זה לעומק)
            וגם אם המתקין מוכר מולטימדיה מעלי זה בסדר בעיני למכור אותה במחיר יותר יקר ממה שהוא קנה (בתנאי שהוא מיידע את הלקוח שזה מעלי) אחרי הכל להזמין ולהתקשקש עם הקופונים, להמתין, ואח"כ ללכת לאסוף זה גם משהו ששווה כסף מדובר כאן באנשים שזו העבודה שלהם
            אבל @ראובן-שבתי טוען טענה פשוטה מאוד וסופר נכונה שללקוח הסופי יכול להיות חיסכון של מאות שקלים בהזמנה עצמית מעלי בתנאי שיש לו קצת ידיים והוא לא חושש לנסות ומוכן גם להמתין עד שזה יגיע
            התקנתי בחיי עשרות מולטימדיות וכולם מעלי והם מצויינות (כן היו גם כאלה שהגיעו עם מסך שבור ולכן יש לי כלל קבוע כל פעם שאני מזמין משהו יקר אני עושה הסרטה על הפתיחה ואם משהו לא תקין מיד פותח מחלוקת והכל הולך חלק תמיד קיבלתי החזר ולפעמים גם נשאר לי הפגום)
            חשוב לדעת להזמין משהו איכותי ולדעתי לא חייב דווקא את הts10 וכ"ש את הts18 המחירים שלהם מופקעים ניתן לקנות מערכות מצויינות עם אותו מפרט כמו הts10 במחירים סבירים לגמרי (סביב ה350-400 ש"ח אחרי קופונים למערכת 8 ליבות 4 ג’יגה ראם ו64 זיכרון כולל מחיר הפאנל והצמה ואני לא אומר מהשערות וניחושים אלא מניסיון אישי קניתי גם לאחרונה כמה מערכות במחיר הזה תוסיף מכס והגעת ל500 -600 ש"ח ואם אתה מתקין לבד חסכת כ400 ש"ח ומעלה)
            אגב זה לא נכון לומר שמחירי המולטימדיות עלו פשוט בגלל שהדולר ירד העלו את המחיר אבל אם נתרגם לשקלים זה נשאר אותו דבר
            מה שכן עלה זה מחירי הts10 והts18 שהמוכרים שלהם קלטו שיש לזה ביקוש והקפיצו את המחיר
            ובנוסף המכס שבעבר בד"כ לא היו משלמים והיום ב100% מהמולטימדיות משלמים
            לי באופן אישי יש את הk706 כבר כשלוש שנים והיא עובדת פצצה בשימוש יומיומי
            אבל בהחלט מי שלא יודע להתעסק או שלא בא לו שיקנה מהארץ ובוודאי שיש מחיר לידע והעבודה והזמינות

            A מחובר
            A מחובר
            aiib
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #39

            @טכנולוג כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

            ולכן יש לי כלל קבוע כל פעם שאני מזמין משהו יקר אני עושה הסרטה על הפתיחה ואם משהו לא תקין מיד פותח מחלוקת

            במולטימדיה זה קצת יותר מסובך כי צריך לחבר אותה קודם, לא?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A aiib

              @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

              מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל

              אז רק אני נפלתי?
              הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
              כמובן מהקישורים כאן

              ראובן שבתיר מנותק
              ראובן שבתיר מנותק
              ראובן שבתי
              ניהול טכני
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #40

              @aiib כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

              @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

              מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל

              אז רק אני נפלתי?
              הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
              כמובן מהקישורים כאן

              עדיין תצא מאוד מרווח
              מהארץ יעלה לך 900 לפחות

              A מ 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                @aiib כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל

                אז רק אני נפלתי?
                הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
                כמובן מהקישורים כאן

                עדיין תצא מאוד מרווח
                מהארץ יעלה לך 900 לפחות

                A מחובר
                A מחובר
                aiib
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #41

                @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                מהארץ יעלה לך 900 לפחות

                התכוונתי לשאול איך הגעת ל600 בT10. אני רוצה גם…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיישהמ מחובר
                  מיישהמ מחובר
                  מיישה
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                  #42
                  פוסט זה נמחק!
                  ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                    @aiib כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                    @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                    מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל

                    אז רק אני נפלתי?
                    הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
                    כמובן מהקישורים כאן

                    עדיין תצא מאוד מרווח
                    מהארץ יעלה לך 900 לפחות

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    משה בלום
                    כתב נערך לאחרונה על ידי משה בלום
                    #43

                    @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                    עדיין תצא מאוד מרווח
                    מהארץ יעלה לך 900 לפחות

                    אבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.

                    ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ משה בלום

                      @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                      עדיין תצא מאוד מרווח
                      מהארץ יעלה לך 900 לפחות

                      אבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.

                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתי
                      ניהול טכני
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #44

                      @משה-בלום כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                      @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                      עדיין תצא מאוד מרווח
                      מהארץ יעלה לך 900 לפחות

                      אבל יש סיכוי ש TS18 של זטה מהארץ שללא התקנה יכול להגיע ל 600 ש"ח (ללא הפאנל), יהיה אותה רמה.

                      היא לא תיהיה אותה רמה
                      זה המצאות
                      הדבר היחידי שאני מסכים איתו זה האחריות
                      ראיתי מערכת מהארץ לא ראיתי הבדל

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מיישהמ מיישה

                        פוסט זה נמחק!

                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתי
                        ניהול טכני
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #45
                        פוסט זה נמחק!
                        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                          פוסט זה נמחק!

                          מיישהמ מחובר
                          מיישהמ מחובר
                          מיישה
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #46
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2
                          • 3

                          54

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.1k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום