דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?

      מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      46 פוסטים 17 כותבים 576 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא מצלמת רוורס לדייהטסו סיריון + מסך. Klonimoos
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • דני מערכותד דני מערכות

        @משה-בלום כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

        אם כבר עלה הנושא:

        מה היחס בין TS18 מהארץ מול TS10 מעלי? אותו דבר?

        אתה יכול לראות פה

        יהיה טוב אם מישהו ירים את הכפפה, ויתחיל למכור בזול מולטימדיות מהארץ לציבור שרוצה להתקין לבד, כולל מכירת פאנלים וצמות.

        חשבתי על זה פעם וזה נראה לי קצת מורכב כי אין לנו אופרציית משלוחים לכל הארץ וקצת קשה להעביר מערכת ממקום למקום וגם יש את עניין התשלום מראש ולכן צריך שמישהו ירוויח פה
        אם יום אחד יהיה לי כח אולי אני אעשה הזמנה מרוכזת במחיר עלות אבל לא יודע מתי יהיה לי כח לכאב ראש הזה…

        המאעסטרה מנותק
        המאעסטרה מנותק
        המאעסטר
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי המאעסטר
        #23

        @דני-מערכות כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

        חשבתי על זה פעם וזה נראה לי קצת מורכב כי אין לנו אופרציית משלוחים לכל הארץ וקצת קשה להעביר מערכת ממקום למקום וגם יש את עניין התשלום מראש ולכן צריך שמישהו ירוויח פה
        אם יום אחד יהיה לי כח אולי אני אעשה הזמנה מרוכזת במחיר עלות אבל לא יודע מתי יהיה לי כח לכאב ראש הזה…

        תראה אפשר לבנות אתר ואולי להשתמש בסליקת אשראי לא כל כך קשה לבנות משהו כזה רק כן נצטרך לפתוח עוסק וכל השטויות והנלווה ואז כבר לא בטוח שזה יותר זול אשמח שתעדכן אותנו
        לגבי משלוח אפשר לעבוד עם חברת שליחויות מסודרת או לעשות נציגות בכל עיר גם לא מסובך בכלל

        טרנטעט EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • המאעסטרה המאעסטר

          @דני-מערכות כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

          חשבתי על זה פעם וזה נראה לי קצת מורכב כי אין לנו אופרציית משלוחים לכל הארץ וקצת קשה להעביר מערכת ממקום למקום וגם יש את עניין התשלום מראש ולכן צריך שמישהו ירוויח פה
          אם יום אחד יהיה לי כח אולי אני אעשה הזמנה מרוכזת במחיר עלות אבל לא יודע מתי יהיה לי כח לכאב ראש הזה…

          תראה אפשר לבנות אתר ואולי להשתמש בסליקת אשראי לא כל כך קשה לבנות משהו כזה רק כן נצטרך לפתוח עוסק וכל השטויות והנלווה ואז כבר לא בטוח שזה יותר זול אשמח שתעדכן אותנו
          לגבי משלוח אפשר לעבוד עם חברת שליחויות מסודרת או לעשות נציגות בכל עיר גם לא מסובך בכלל

          טרנטעט מנותק
          טרנטעט מנותק
          טרנטע
          כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
          #24

          @המאעסטר

          בסוף עוד נגלה שבוע הבא במשנת יוסף מערכת זאטה 14 שייתכן ותגיע בגדלים שונים עם פאנל אוניברסלי😊 😊 😊

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • ס סוס ועגלה

            @ראובן-שבתי @EBA

            מכיוון שלא יזהו אותי כאן לא אכפת לי להגיב כלקוח אבל אני מכיר כמה ממתקיני המולטימדיות ויודע את המחירים שהם לוקחים, ואני חושב שהם הוגנים לחלוטין.

            יש לי רק עצה טובה, אתם לא מעוניינים לפרסם מחירים בפומבי למרות שאתם מתואמים במחירים (וזה מצויין) אבל לדעתי בשביל השקיפות ובשביל למנוע לזות שפתיים אולי הגיע הזמן לפרסם מחירים.

            EBAE מנותק
            EBAE מנותק
            EBA
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #25
            פוסט זה נמחק!
            ס תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • המאעסטרה המאעסטר

              @דני-מערכות כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

              חשבתי על זה פעם וזה נראה לי קצת מורכב כי אין לנו אופרציית משלוחים לכל הארץ וקצת קשה להעביר מערכת ממקום למקום וגם יש את עניין התשלום מראש ולכן צריך שמישהו ירוויח פה
              אם יום אחד יהיה לי כח אולי אני אעשה הזמנה מרוכזת במחיר עלות אבל לא יודע מתי יהיה לי כח לכאב ראש הזה…

              תראה אפשר לבנות אתר ואולי להשתמש בסליקת אשראי לא כל כך קשה לבנות משהו כזה רק כן נצטרך לפתוח עוסק וכל השטויות והנלווה ואז כבר לא בטוח שזה יותר זול אשמח שתעדכן אותנו
              לגבי משלוח אפשר לעבוד עם חברת שליחויות מסודרת או לעשות נציגות בכל עיר גם לא מסובך בכלל

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #26
              פוסט זה נמחק!
              המאעסטרה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • EBAE EBA

                פוסט זה נמחק!

                המאעסטרה מנותק
                המאעסטרה מנותק
                המאעסטר
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #27
                פוסט זה נמחק!
                EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • המאעסטרה המאעסטר

                  פוסט זה נמחק!

                  EBAE מנותק
                  EBAE מנותק
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #28
                  פוסט זה נמחק!
                  המאעסטרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • EBAE EBA

                    פוסט זה נמחק!

                    ס מנותק
                    ס מנותק
                    סוס ועגלה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי סוס ועגלה
                    #29
                    פוסט זה נמחק!
                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • EBAE EBA

                      פוסט זה נמחק!

                      המאעסטרה מנותק
                      המאעסטרה מנותק
                      המאעסטר
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #30

                      @EBA כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                      אתה מוכשר בטירוף. ואל תבזבז את זה רק על מולטימדיות

                      תודה על המחמאות אבל זה לא שצריך לבנות דברים מהתחלה יש הרבה דרכים לחסוך את זה למשל כבר יש את האתר שלי שבניתי לצורך עזרה זה לזה

                      EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ס סוס ועגלה

                        פוסט זה נמחק!

                        EBAE מנותק
                        EBAE מנותק
                        EBA
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #31
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • דני מערכותד דני מערכות

                          פוסט זה נמחק!

                          ראובן שבתיר מנותק
                          ראובן שבתיר מנותק
                          ראובן שבתי
                          ניהול טכני
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          @דני-מערכות אני חושב שיש שוני גדול מאוד
                          כל אחד יודע שמוסך עולה כסף
                          אנשים בודקים מחירים מושלמים כמה משתלם
                          מה גם שיפוצים גם כאלה שנקראים קלים זה עבודה שחורה שהרבה לא יעשו בעצמם
                          מולטימדיה זה שונה והראייה שיש פה מלא מתקינים ואין פה כמעט מוסכניקים זה לא מתאים לכל אחד
                          אנשים חושבים שהם הולכים למתקין אנש חדשה מחיר זול שווה וחסכוני
                          אז המחירים פה כיום אפילו יותר יקרים מהשוק!!!
                          אני בדקתי את זה
                          בנוסף בחנות יש ליצור אתה יודע שמה שאתה משלם זה המחיר
                          פה אני שומע שיש מחיר לנודניקים
                          בקיצור מותר לכל אחד לקחת כמה שהוא רוצה ולי מותר לידע את הציבור שלא כדאי לעשות אצל מתקין כי זה קל מאוד ברוב הרכבים

                          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                          המאעסטרה EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • המאעסטרה המאעסטר

                            @EBA כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                            אתה מוכשר בטירוף. ואל תבזבז את זה רק על מולטימדיות

                            תודה על המחמאות אבל זה לא שצריך לבנות דברים מהתחלה יש הרבה דרכים לחסוך את זה למשל כבר יש את האתר שלי שבניתי לצורך עזרה זה לזה

                            EBAE מנותק
                            EBAE מנותק
                            EBA
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #33
                            פוסט זה נמחק!
                            ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                              @דני-מערכות אני חושב שיש שוני גדול מאוד
                              כל אחד יודע שמוסך עולה כסף
                              אנשים בודקים מחירים מושלמים כמה משתלם
                              מה גם שיפוצים גם כאלה שנקראים קלים זה עבודה שחורה שהרבה לא יעשו בעצמם
                              מולטימדיה זה שונה והראייה שיש פה מלא מתקינים ואין פה כמעט מוסכניקים זה לא מתאים לכל אחד
                              אנשים חושבים שהם הולכים למתקין אנש חדשה מחיר זול שווה וחסכוני
                              אז המחירים פה כיום אפילו יותר יקרים מהשוק!!!
                              אני בדקתי את זה
                              בנוסף בחנות יש ליצור אתה יודע שמה שאתה משלם זה המחיר
                              פה אני שומע שיש מחיר לנודניקים
                              בקיצור מותר לכל אחד לקחת כמה שהוא רוצה ולי מותר לידע את הציבור שלא כדאי לעשות אצל מתקין כי זה קל מאוד ברוב הרכבים

                              המאעסטרה מנותק
                              המאעסטרה מנותק
                              המאעסטר
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #34

                              @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                              בקיצור מותר לכל אחד לקחת כמה שהוא רוצה ולי מותר לידע את הציבור שלא כדאי לעשות אצל מתקין כי זה קל מאוד ברוב הרכבים

                              אני לא מסכים איתך לא לכולם יש את הכישרון לזה יש אנשים שלא יודעים באיזה צד מחזיקים מברגה ואני לא אומר את זה כחיסרון אלא לכל אחד יש את המעלות והחסרונות שלו יש אחד שטוב במוזיקה יש אחד שטוב במולטימדיות כל אחד והכישרון שלו לכן יש כאלה שברגע שתיתן להם לגעת במולטימדיה הם יותר יהרסו מאשר יועילו גם לא יהיה להם מולטימדיה וגם לא את המערכת הישנה שאי ך שהוא עבדה עד היום

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                @דני-מערכות אני חושב שיש שוני גדול מאוד
                                כל אחד יודע שמוסך עולה כסף
                                אנשים בודקים מחירים מושלמים כמה משתלם
                                מה גם שיפוצים גם כאלה שנקראים קלים זה עבודה שחורה שהרבה לא יעשו בעצמם
                                מולטימדיה זה שונה והראייה שיש פה מלא מתקינים ואין פה כמעט מוסכניקים זה לא מתאים לכל אחד
                                אנשים חושבים שהם הולכים למתקין אנש חדשה מחיר זול שווה וחסכוני
                                אז המחירים פה כיום אפילו יותר יקרים מהשוק!!!
                                אני בדקתי את זה
                                בנוסף בחנות יש ליצור אתה יודע שמה שאתה משלם זה המחיר
                                פה אני שומע שיש מחיר לנודניקים
                                בקיצור מותר לכל אחד לקחת כמה שהוא רוצה ולי מותר לידע את הציבור שלא כדאי לעשות אצל מתקין כי זה קל מאוד ברוב הרכבים

                                EBAE מנותק
                                EBAE מנותק
                                EBA
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #35
                                פוסט זה נמחק!
                                המאעסטרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • EBAE EBA

                                  פוסט זה נמחק!

                                  ס מנותק
                                  ס מנותק
                                  סוס ועגלה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #36
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • EBAE EBA

                                    פוסט זה נמחק!

                                    המאעסטרה מנותק
                                    המאעסטרה מנותק
                                    המאעסטר
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #37
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                      @אלוף-העולם-1 על זה בדיוק באתי להתווכח
                                      אני קניתי באלי לפחות 20 מולטמדיות
                                      כולם עובדות מעולה
                                      אני באמת לא הזמנתי אך פעם את הTS18
                                      אני מדבר על TS10 זה עובד מעולה אף פעם לא עשה בעייות מיוחדות שמצדיק את האזהרות לא להתקרב לזה.

                                      @YOLEVI כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                                      @ראובן-שבתי היום זה ממש כמעט אותו מחיר עם מכס

                                      ממש לא
                                      מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
                                      פה בארץ מוכרים מתחיל ב750 בלי פאנל ובלי מצלמה
                                      בקיצור הפער יעמוד על לפחות 200 שקל
                                      מי שמסכים למכור פה במחירים של אלי אחרי מכס אני יעשה לו מי שברך

                                      A מחובר
                                      A מחובר
                                      aiib
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #38

                                      @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                                      מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל

                                      אז רק אני נפלתי?
                                      הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
                                      כמובן מהקישורים כאן

                                      ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ט טכנולוג

                                        לדעתי כולם כאן צודקים
                                        המתקינים טוענים שהם רוצים להרוויח ויש מחיר לידע וזה נכון מאוד מי שהולך למתקין צריך לדעת שהוא משלם על הידע שלו וזה לגיטימי לחלוטין
                                        בנוסף כנראה שמערכת איכותית מהארץ קצת יותר טובה מהמקבילה שלה מעלי (מעולם לא התקנתי מערכת מהארץ אז לא בדקתי את זה לעומק)
                                        וגם אם המתקין מוכר מולטימדיה מעלי זה בסדר בעיני למכור אותה במחיר יותר יקר ממה שהוא קנה (בתנאי שהוא מיידע את הלקוח שזה מעלי) אחרי הכל להזמין ולהתקשקש עם הקופונים, להמתין, ואח"כ ללכת לאסוף זה גם משהו ששווה כסף מדובר כאן באנשים שזו העבודה שלהם
                                        אבל @ראובן-שבתי טוען טענה פשוטה מאוד וסופר נכונה שללקוח הסופי יכול להיות חיסכון של מאות שקלים בהזמנה עצמית מעלי בתנאי שיש לו קצת ידיים והוא לא חושש לנסות ומוכן גם להמתין עד שזה יגיע
                                        התקנתי בחיי עשרות מולטימדיות וכולם מעלי והם מצויינות (כן היו גם כאלה שהגיעו עם מסך שבור ולכן יש לי כלל קבוע כל פעם שאני מזמין משהו יקר אני עושה הסרטה על הפתיחה ואם משהו לא תקין מיד פותח מחלוקת והכל הולך חלק תמיד קיבלתי החזר ולפעמים גם נשאר לי הפגום)
                                        חשוב לדעת להזמין משהו איכותי ולדעתי לא חייב דווקא את הts10 וכ"ש את הts18 המחירים שלהם מופקעים ניתן לקנות מערכות מצויינות עם אותו מפרט כמו הts10 במחירים סבירים לגמרי (סביב ה350-400 ש"ח אחרי קופונים למערכת 8 ליבות 4 ג’יגה ראם ו64 זיכרון כולל מחיר הפאנל והצמה ואני לא אומר מהשערות וניחושים אלא מניסיון אישי קניתי גם לאחרונה כמה מערכות במחיר הזה תוסיף מכס והגעת ל500 -600 ש"ח ואם אתה מתקין לבד חסכת כ400 ש"ח ומעלה)
                                        אגב זה לא נכון לומר שמחירי המולטימדיות עלו פשוט בגלל שהדולר ירד העלו את המחיר אבל אם נתרגם לשקלים זה נשאר אותו דבר
                                        מה שכן עלה זה מחירי הts10 והts18 שהמוכרים שלהם קלטו שיש לזה ביקוש והקפיצו את המחיר
                                        ובנוסף המכס שבעבר בד"כ לא היו משלמים והיום ב100% מהמולטימדיות משלמים
                                        לי באופן אישי יש את הk706 כבר כשלוש שנים והיא עובדת פצצה בשימוש יומיומי
                                        אבל בהחלט מי שלא יודע להתעסק או שלא בא לו שיקנה מהארץ ובוודאי שיש מחיר לידע והעבודה והזמינות

                                        A מחובר
                                        A מחובר
                                        aiib
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #39

                                        @טכנולוג כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                                        ולכן יש לי כלל קבוע כל פעם שאני מזמין משהו יקר אני עושה הסרטה על הפתיחה ואם משהו לא תקין מיד פותח מחלוקת

                                        במולטימדיה זה קצת יותר מסובך כי צריך לחבר אותה קודם, לא?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • A aiib

                                          @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                                          מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל

                                          אז רק אני נפלתי?
                                          הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
                                          כמובן מהקישורים כאן

                                          ראובן שבתיר מנותק
                                          ראובן שבתיר מנותק
                                          ראובן שבתי
                                          ניהול טכני
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #40

                                          @aiib כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                                          @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                                          מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל

                                          אז רק אני נפלתי?
                                          הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
                                          כמובן מהקישורים כאן

                                          עדיין תצא מאוד מרווח
                                          מהארץ יעלה לך 900 לפחות

                                          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                          A מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1
                                          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                            @aiib כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                                            @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                                            מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל

                                            אז רק אני נפלתי?
                                            הזמנתי T10 עם פאנל אחרי הנחות 580 ש"ח לפני מס ועמלות (מה שיביא בסוף כ750 ש"ח, לא?)
                                            כמובן מהקישורים כאן

                                            עדיין תצא מאוד מרווח
                                            מהארץ יעלה לך 900 לפחות

                                            A מחובר
                                            A מחובר
                                            aiib
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #41

                                            @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                                            מהארץ יעלה לך 900 לפחות

                                            התכוונתי לשאול איך הגעת ל600 בT10. אני רוצה גם…

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • מיישהמ מחובר
                                              מיישהמ מחובר
                                              מיישה
                                              מאסטר
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                                              #42
                                              פוסט זה נמחק!
                                              ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              6

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              52

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום