בקשת ייעוץ | קניית רכב
-
אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?
התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.
חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.
מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?
אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.
תודה רבה!
-
@יוני-9 רגע רגע. תספר מה קרה בסוף. אל תשאיר אותנו במתח.
ולגבי חיפוש רכב מההתחלה לדעתי עדיף לך לפתוח שרשור חדש וממוקד. כך כנראה תקבל מענה מקיף יותר.@חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:
לדעתי עדיף לך לפתוח שרשור חדש וממוקד. כך כנראה תקבל מענה מקיף יותר
סליחה שאני נחלק עליך
אבל לדעתי המענה יהיה יותר רחב דווקא בשרשור הזה -
@נייטרון-חפשי כתב בעזרה דחופה!!:
ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.
אז זה הדרך גם בסוכנים מומלצים ?? מיישר קו ע"י איומים נקרא מומלץ…???
שאלתי בכללי ולאו דוקא על הסוכן שעליו דיבר פותח הנושא.@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בעזרה דחופה!!:
@נייטרון-חפשי כתב בעזרה דחופה!!:
ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.
אז זה הדרך גם בסוכנים מומלצים ?? מיישר קו ע"י איומים נקרא מומלץ…???
שאלתי בכללי ולאו דוקא על הסוכן שעליו דיבר פותח הנושא.לא!
אני לא ממליץ עליו יותר לאף אחד, אדרבה, באתי לומר שהמלצה בפורום זה לא סיבה לעצום עיניים. גם מי שאכן היה מאוד מומלץ יכול להדרדר לרמאויות עם הזמן (הן בקדושיו וכו’ ה"י) -
@חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:
לדעתי עדיף לך לפתוח שרשור חדש וממוקד. כך כנראה תקבל מענה מקיף יותר
סליחה שאני נחלק עליך
אבל לדעתי המענה יהיה יותר רחב דווקא בשרשור הזה@מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:
סלחה שאני נחלק עליך
לבקש סליחה כי דעתך שונה ממני? אם הייתי חושב שדעתי היא הדבר הכי נכון בעולם לא הייתי מתכתב בפורום…
@מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:
אבל לדעתי המענה יהיה יותר רחב דווקא בשרשור הזה
למה אתה חושב כך? אם הוא יתחיל שרשור חדש עם פירוט של הצרכים שלו יוכלו יותר אנשים להכנס ולעזור, למה שיכנסו סתם לשרשור “עזרה דחופה”?
או שיכנסו ויראו בהתחלה שמישהו ענה על השאלה לדעתם ויצאו לפני שישימו לב שמטרת השרשור השתנתה. -
@מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:
סלחה שאני נחלק עליך
לבקש סליחה כי דעתך שונה ממני? אם הייתי חושב שדעתי היא הדבר הכי נכון בעולם לא הייתי מתכתב בפורום…
@מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:
אבל לדעתי המענה יהיה יותר רחב דווקא בשרשור הזה
למה אתה חושב כך? אם הוא יתחיל שרשור חדש עם פירוט של הצרכים שלו יוכלו יותר אנשים להכנס ולעזור, למה שיכנסו סתם לשרשור “עזרה דחופה”?
או שיכנסו ויראו בהתחלה שמישהו ענה על השאלה לדעתם ויצאו לפני שישימו לב שמטרת השרשור השתנתה.@חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:
למה אתה חושב כך? אם הוא יתחיל שרשור חדש עם פירוט של הצרכים שלו יוכלו יותר אנשים להכנס ולעזור, למה שיכנסו סתם לשרשור “עזרה דחופה”?
או שיכנסו ויראו בהתחלה שמישהו ענה על השאלה לדעתם ויצאו לפני שישימו לב שמטרת השרשור השתנתה.התחברו לסיפור שלו
וחברה טובים נמצאים כבר בתוך הסיפור
תן לשרשור הזה להתקדם בצורה הכי טובה
מאשר שיפתח שרשור חדש
שכל יום נפתחים כאלו שרשורים
והרבה פעמים אין כוח להיכנס ולעזור רק בגלל שתמיד הסרט המתיש של לחלוב פרטים חוזר על עצמו
ועיין פה@חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:
לבקש סליחה כי דעתך שונה ממני? אם הייתי חושב שדעתי היא הדבר הכי נכון בעולם לא הייתי מתכתב בפורום
מסוגי הסליחה שלא מצפים לתשובת סולח
כמו סליחה שאתה רוצה לעבור ומישהו חוסם את דרכך שאתה ממש לא מצפה שהוא יאמר סולח
סליחה נימוסית… -
@יוני-9 בקיצור אתה רוצה את כל התורה כולה על רגל אחת
אבל ננסה להתחיל
יש לך רכבים ספציפיים שכבר שמת עליהם עין? -
@מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:
אבל ננסה להתחיל
יש לך רכבים ספציפיים שכבר שמת עליהם עין?האמת שכן, אטראז’ ודומיו, אבל הכל ‘נמחק’ כי הסוכן ‘המומלץ’ הוא זה ששם את העין שלי עליהם וכעת אני מתחיל שוב מאפס…
-
@יוני-9 תגדיר את סדר העדיפויות מבחינת חסכוני/נוח/מרווח/אמין
אם למשל הגשמיות לא כ״כ חשובה וכאמור אתה נוסע בעיקר עירוני, שמא תלך על אטרז׳ - אמין וחסכוני, אך מינימליסטי
@איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:
@יוני-9 תגדיר את סדר העדיפויות מבחינת חסכוני/נוח/מרווח/אמין
תודה רבה לכולם על העזרה והאכפתיות!!
כמו שכתבתי מדובר ברכב לתקופה קצרה של 3 חודשים (עם אפשרות הארכה…ככה כולם הבטיחו לי…) ולכן חשוב לי דגם שיהיה סחיר, אך גם חשוב לי מאד שיהיה אמין שאני לא ימצא את עצמי מתרוצץ במוסכים בתקופה הקצרה הזאת…
נוחות וחיסכון הם בעדיפות שניה אצלי כי מדובר בעיקר בנסיעות קצרות ולא תכופות.
ושוב, תודה ענקית, זה לא מובן מאליו הפורום המיוחד הזה! -
אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?
התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.
חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.
מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?
אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.
תודה רבה!
@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?
התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.
חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.
מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?
אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.
תודה רבה!
בגדול: תתמקד!
יש המון המלצות אצבע, כמו יפניות אמין, צרפתיות -לא. דיזל צריך לדעת, ק"מ גבוה ויד גבוה מוריד מחיר.
אבל בלי להתמקד על דגם מסוים לא תמצא את ידיך ואת רגליך, מה שכן תמצא בשיטוט אינסופי ביד 2 זה מודעות לשרשור הזה, וזה ישמח אותנו.
אבל יותר נשמח בהצלחתך.
לכן ההמלצה שלי כבעל רכב אחד ויחיד, ומרוצה, היא, קורולה, האוטו הכי אמין בשוק ללא מתחרים. במחיר הזה תמצא משהו טוב, והשוק שלו ענק ומבוקש מאוד.רק אל תסתכל על 2013 ומעלה, כי במחיר הזה הם צריכים להיות גרוטאות (כלל טוב, מציאה גדולה מידי- תדלג, זה ת-מ-י-ד לא שווה).
2010 כמדומני או בסביבהעוד כלל טוב, קורולה נסחר במחיר גבוה, היסוד הוא להתמקח, כיון שבדרך כלל המחיר ביד 2 זה 2000-3000 מעל המחיר האמיתי יש הרבה מרווח להוריד.
צריך להגיע לראות לעבור על האוטו, לעשות פרצופים למצוא את כל הפלסטיקים השבורים.
להביא למישהו שיבדוק ב200 ש"ח ויזהה כל ליקוי, במזגן/חלונות/היגוי/בלמים/שמן/מים/פנסים/ציריות/גומיות/תפוחים/תפוזים וכו’
ולסכם על המחיר שאתה רוצה לשלם,ורוב הסיכויים שתכנס לאוטו ותצא ממנו בלי עגמ"נ בעז"ה.
רק שלמען האמת אני מפקפק קשות ביכולת של בעל רכב לנטוש אותו, אז לא נראה לי שתמכור ובכל זאת…
-
@איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:
@יוני-9 תגדיר את סדר העדיפויות מבחינת חסכוני/נוח/מרווח/אמין
תודה רבה לכולם על העזרה והאכפתיות!!
כמו שכתבתי מדובר ברכב לתקופה קצרה של 3 חודשים (עם אפשרות הארכה…ככה כולם הבטיחו לי…) ולכן חשוב לי דגם שיהיה סחיר, אך גם חשוב לי מאד שיהיה אמין שאני לא ימצא את עצמי מתרוצץ במוסכים בתקופה הקצרה הזאת…
נוחות וחיסכון הם בעדיפות שניה אצלי כי מדובר בעיקר בנסיעות קצרות ולא תכופות.
ושוב, תודה ענקית, זה לא מובן מאליו הפורום המיוחד הזה!@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
כמו שכתבתי מדובר ברכב לתקופה קצרה של 3 חודשים (עם אפשרות הארכה…ככה כולם הבטיחו לי…) ולכן חשוב לי דגם שיהיה סחיר, אך גם חשוב לי מאד שיהיה אמין שאני לא ימצא את עצמי מתרוצץ במוסכים בתקופה הקצרה הזאת…
נוחות וחיסכון הם בעדיפות שניה אצלי כי מדובר בעיקר בנסיעות קצרות ולא תכופות.לך לך לאטרז׳
ככה גם לא תסחט את התקציב, תקבל אמינות ותתפנק בחיסכון ובשנתון נורמלי.
אני חושב שיותר קל למצוא כזו שמורה מאשר קורולה 2009,בשביל סחירות, היות ואתה מתכנן למכור ממש בטווח הקרוב, אל תקנה יותר מיד שניה, ככה כשתגיע למכור לא תהיה עם כמות מוגזמת של ידיים.
הנה לך אחד להתחלה
והנה אם חשוב לך להשתמש בכל הכסף…@קלאטש כתב בעזרה דחופה!!:
לכן ההמצה שלי כבעל רכב אחד ויחיד, ומרוצה, היא, קורולה
אני לא חושב ששוה להוציא כל כך הרבה אנרגיות בשביל לקנות רכב לתקופה קצרה
-
אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?
התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.
חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.
מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?
אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.
תודה רבה!
@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.
נשמה! מנסיון אישי אל תגיד שהרכב עד ‘אחרי החגים’ או ‘רק לבין הזמנים’ כמעט כל מי שאני מכיר שאמר את זה בסוף הוא נשאר עם הרכב עד אלול ואח"כ החתונה של הבן דוד מהמרכז ואז עד שהילדים יתחתנו ואז עד שאני יצא לפנסיה… וכו’ וכו’ וכו’… דיברו ע"ז בפורום עיין כאן ותראה ש 56% לא מכרו אח"כ את הרכב שלהם וגם האלה שמכרו רובם הפסידו (זב סקר שעשה רב @Lexus )
לכן הייתי ממליץ לך לקחת את זה בחשבון, ואם בכל זאת אתה רוצה ללכת על רכב אז תוריד את ה - “חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן”.
מה שכן לקנות רכב זה מלללא ספקות והתלבטויות וחששות אז הדבר הכי טוב שאני יגיד לך זה - בהצלחה!!! -
הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.
המחיר: 18,000 ₪.
מצד שני, נאמר לי שהרכב עבר תאונה לפני כ־12 שנים (לפי המוכרת מדובר בפגיעת פח בלבד, ללא פגיעה בשלדה).
על פניו זה נשמע כמו מציאה, אבל דווקא בגלל זה אני חושש שאולי יש פה קאץ’ שאני מפספס.
האם לדעתכם זה מחיר הגיוני לרכב כזה, או שמחיר כזה צריך להדליק נורה אדומה?
איך הייתם מוודאים שאין פה הפתעות, והאם לדעתכם יאריס כזאת באמת סחירה? אם הכול ייצא תקין, הייתם מעדיפים אותה או מיצובישי אטראז’ 2015 עם ק"מ דומה, ולמה?
-
הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.
המחיר: 18,000 ₪.
מצד שני, נאמר לי שהרכב עבר תאונה לפני כ־12 שנים (לפי המוכרת מדובר בפגיעת פח בלבד, ללא פגיעה בשלדה).
על פניו זה נשמע כמו מציאה, אבל דווקא בגלל זה אני חושש שאולי יש פה קאץ’ שאני מפספס.
האם לדעתכם זה מחיר הגיוני לרכב כזה, או שמחיר כזה צריך להדליק נורה אדומה?
איך הייתם מוודאים שאין פה הפתעות, והאם לדעתכם יאריס כזאת באמת סחירה? אם הכול ייצא תקין, הייתם מעדיפים אותה או מיצובישי אטראז’ 2015 עם ק"מ דומה, ולמה?
@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.
המחיר: 18,000 ₪.
מצד שני, נאמר לי שהרכב עבר תאונה לפני כ־12 שנים (לפי המוכרת מדובר בפגיעת פח בלבד, ללא פגיעה בשלדה).
על פניו זה נשמע כמו מציאה, אבל דווקא בגלל זה אני חושש שאולי יש פה קאץ’ שאני מפספס.
האם לדעתכם זה מחיר הגיוני לרכב כזה, או שמחיר כזה צריך להדליק נורה אדומה?
איך הייתם מוודאים שאין פה הפתעות, והאם לדעתכם יאריס כזאת באמת סחירה? אם הכול ייצא תקין, הייתם מעדיפים אותה או מיצובישי אטראז’ 2015 עם ק"מ דומה, ולמה
יד ראשונה?
יש היסטוריית טיפולים?
פרטי או סוחר?
בעיקרון אפשר לבדוק בביטוח כמה הייתה הירידת ערך מהתאונה ואז לדעת אם זה היה תאונה רצינית או לא -
@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.
המחיר: 18,000 ₪.
מצד שני, נאמר לי שהרכב עבר תאונה לפני כ־12 שנים (לפי המוכרת מדובר בפגיעת פח בלבד, ללא פגיעה בשלדה).
על פניו זה נשמע כמו מציאה, אבל דווקא בגלל זה אני חושש שאולי יש פה קאץ’ שאני מפספס.
האם לדעתכם זה מחיר הגיוני לרכב כזה, או שמחיר כזה צריך להדליק נורה אדומה?
איך הייתם מוודאים שאין פה הפתעות, והאם לדעתכם יאריס כזאת באמת סחירה? אם הכול ייצא תקין, הייתם מעדיפים אותה או מיצובישי אטראז’ 2015 עם ק"מ דומה, ולמה
יד ראשונה?
יש היסטוריית טיפולים?
פרטי או סוחר?
בעיקרון אפשר לבדוק בביטוח כמה הייתה הירידת ערך מהתאונה ואז לדעת אם זה היה תאונה רצינית או לא -
@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.
המחיר: 18,000 ₪.
מצד שני, נאמר לי שהרכב עבר תאונה לפני כ־12 שנים (לפי המוכרת מדובר בפגיעת פח בלבד, ללא פגיעה בשלדה).
על פניו זה נשמע כמו מציאה, אבל דווקא בגלל זה אני חושש שאולי יש פה קאץ’ שאני מפספס.
האם לדעתכם זה מחיר הגיוני לרכב כזה, או שמחיר כזה צריך להדליק נורה אדומה?
איך הייתם מוודאים שאין פה הפתעות, והאם לדעתכם יאריס כזאת באמת סחירה? אם הכול ייצא תקין, הייתם מעדיפים אותה או מיצובישי אטראז’ 2015 עם ק"מ דומה, ולמה
יד ראשונה?
יש היסטוריית טיפולים?
פרטי או סוחר?
בעיקרון אפשר לבדוק בביטוח כמה הייתה הירידת ערך מהתאונה ואז לדעת אם זה היה תאונה רצינית או לא -
@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.
המחיר: 18,000 ₪.
מצד שני, נאמר לי שהרכב עבר תאונה לפני כ־12 שנים (לפי המוכרת מדובר בפגיעת פח בלבד, ללא פגיעה בשלדה).
על פניו זה נשמע כמו מציאה, אבל דווקא בגלל זה אני חושש שאולי יש פה קאץ’ שאני מפספס.
האם לדעתכם זה מחיר הגיוני לרכב כזה, או שמחיר כזה צריך להדליק נורה אדומה?
איך הייתם מוודאים שאין פה הפתעות, והאם לדעתכם יאריס כזאת באמת סחירה? אם הכול ייצא תקין, הייתם מעדיפים אותה או מיצובישי אטראז’ 2015 עם ק"מ דומה, ולמה
יד ראשונה?
יש היסטוריית טיפולים?
פרטי או סוחר?
בעיקרון אפשר לבדוק בביטוח כמה הייתה הירידת ערך מהתאונה ואז לדעת אם זה היה תאונה רצינית או לא -
@יוני כתב בעזרה דחופה!!:
הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.
סליחה, טעיתי בטעות של טירונים ממש, מדובר באוריס ולא יאריס.
אשמח מאד לשמוע את דעתכם. -
@טוסון כתב בעזרה דחופה!!:
יש בשרשור שכן (של המציאות) אוריס היברידית ב16.500
ההיא דכאן נשמעת שמורה בצורה חריגה, ייתכן שזה שוה עוד 1500 ש״ח.
גם תהיה הרבה יותר קלה למכירה לכאורה
ההייבריד זה עוד נושא
אני לא יודע כמה יש לחשוש מהרובוטי אם זה רק לתקופה קצרה והרכב תוחזק היטב@יוני-9 האטרז׳ הוא בימבה, האוריס מכונית, אם משנה לך תא מטען, מן הסתם באטרז׳ יש יותר גדול, והאטרז׳ גם יותר חסכוני
-
@טוסון כתב בעזרה דחופה!!:
יש בשרשור שכן (של המציאות) אוריס היברידית ב16.500
ההיא דכאן נשמעת שמורה בצורה חריגה, ייתכן שזה שוה עוד 1500 ש״ח.
גם תהיה הרבה יותר קלה למכירה לכאורה
ההייבריד זה עוד נושא
אני לא יודע כמה יש לחשוש מהרובוטי אם זה רק לתקופה קצרה והרכב תוחזק היטב@יוני-9 האטרז׳ הוא בימבה, האוריס מכונית, אם משנה לך תא מטען, מן הסתם באטרז׳ יש יותר גדול, והאטרז׳ גם יותר חסכוני
-
@יוני-9 אטרא’ז הוא אוטו טוב, אני חושב שבתקציב הזה הוא אופציה מעולה, החסרון המשמעותי שלו שהוא לא מספק ‘חוית נהיגה’ אבל אם זה אוטו ראשון אני חושב שזה אחל’ה של רכב, חסכוני מרווח ואמין
@טרנטע כתב בעזרה דחופה!!:
אטרא’ז הוא אוטו טוב,
נכון שהוא אוטו טוב אבל הגיר שלו לא פחות מבעיתים וקשה להשגה מניסיון מר וכן יש לו מחלה קשה של זיופים בק’‘מ משום שצהל קנה בזמנו מלא רכבים כאלו עד שיצא שמו מיצובישי צהל ובשלב מסוים הם מכרו לסוחרים את הרכבים שכנראה קים להו לסוחרים האלה שיש לסמוך על מנהג הסוחרים במדינה לזיף ק’‘מ וכך עשו ואת זה אמר לי סוחר בבית שמש בשם ציון גאנח שמומלץ מאוד ע’‘י הרבה אברכים שבאו אולי לטיפולים או לבדיקות קניה אז חשבתי שמן הראוי לדוח על זה
אגב היה אצלי אחד שרצה לקנות בפרטי כזה רכב מאוד שמור עד כדי שהבעלים רב איתו על מחירון סיפור ארוך וכשהחליט בסוף שהוא רוצה הבעלים ראה לנכון לדווח לו שמישהו אחר עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330 ואח’'כ כשפגשתי את ציון שאלתי אותו על זה והוא הסביר לי על השוק של האטרזים
