דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. עזרה דחופה!!

      עזרה דחופה!!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      41 פוסטים 14 כותבים 549 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • י יוני 9

        אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?

        התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.

        חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.

        מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?

        אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.

        תודה רבה!

        ק מנותק
        ק מנותק
        קלאטש
        כתב נערך לאחרונה על ידי קלאטש
        #41

        @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

        אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?

        התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.

        חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.

        מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?

        אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.

        תודה רבה!

        בגדול: תתמקד!

        יש המון המלצות אצבע, כמו יפניות אמין, צרפתיות -לא. דיזל צריך לדעת, ק"מ גבוה ויד גבוה מוריד מחיר.

        אבל בלי להתמקד על דגם מסוים לא תמצא את ידיך ואת רגליך, מה שכן תמצא בשיטוט אינסופי ביד 2 זה מודעות לשרשור הזה, וזה ישמח אותנו.
        אבל יותר נשמח בהצלחתך.
        לכן ההמצה שלי כבעל רכב אחד ויחיד, ומרוצה, היא, קורולה, האוטו הכי אמין בשוק ללא מתחרים. במחיר הזה תמצא משהו טוב, והשוק שלו ענק ומבוקש מאוד.

        רק אל תסתכל על 2013 ומעלה, כי במחיר הזה הם צריכים להיות גרוטאות (כלל טוב, מציאה גדולה מידי- תדלג, זה ת-מ-י-ד לא שווה).
        2010 כמדומני או בסביבה

        עוד כלל טוב, קורולה נסחר במחיר גבוה, היסוד הוא להתמקח, כיון שבדרך כלל המחיר ביד 2 זה 2000-3000 מעל המחיר האמיתי יש הרבה מרווח להוריד.
        צריך להגיע לראות לעבור על האוטו, לעשות פרצופים למצוא את כל הפלסטיקים השבורים.
        להביא למישהו שיבדוק ב200 ש"ח ויזהה כל ליקוי, במזגן/חלונות/היגוי/בלמים/שמן/מים/פנסים/ציריות/גומיות/תפוחים/תפוזים וכו’
        ולסכם על המחיר שאתה רוצה לשלם,

        ורוב הסיכויים שתכנס לאוטו ותצא ממנו בלי עגמ"נ בעז"ה.

        רק שלמען האמת אני מפקפק קשות ביכולת של בעל רכב לנטוש אותו, אז לא נראה לי שתמכור ובכל זאת…

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0

        • 1
        • 2
        • 3

        72

        מחובר

        3.0k

        משתמשים

        9.8k

        נושאים

        132.3k

        פוסטים
        • התחברות

        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
        • פוסט ראשון
          פוסט אחרון
        0
        • דף הבית
        • תקנון הפורום
        • מילון מושגים המלא
        • המדריך המלא למשתמש
        • פוסטים אחרונים
        • משתמשים
        • חיפוש גוגל בפורום
        • פנייה למנהל הפורום