שאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?
-
הקב"ה זימן לידי משפחתנו רנו קליאו (כמובן דיזל) 2017
במסך שלה יש ניווט כלשהו, בלוטוס מדיה ורדיו, המון כפתורים מתחת להגה, ועוד שניים על ההגה עצמו ואפילו סירי למשתמשי ios6 ומעלה ה"י
מה אין בה, מצלמת רוורס, וויז כמובן, רציתי לדעת אם קיימת דרך להוסיף בה אחד מאלו בצורה לא מדי מסובכת, (אני משער שוויז זה בלתי אפשרי) אבל אם יתאפשר להוסיף מצלמה אז נראה לי שיסתפקו בזה וישתמשו במכשיר וייז (שקיים בין כה וכה) למרות שזה לא נח
כמובן שאם הכיוון הוא להחליף, אשמח לקישורים (מערכת כעיקרון יש לי, ממה שהחלפתי לxv), ולמידע על רמת הקושי, בכל אחד מהצדדים, (שאדע אם שווה לשלם התקנה, או לוותר וזהו (אני כרגע מסתדר עם חיישנים בלבד, אבל ייתכן שנזדקק לחניות (מאוד) צפופות
אשמח לכל בדל מידע בנושא, גם למידע חלקי
וסליחה על האריכות והטרחון
תכף ומייד אעלה תמונה של המערכת הקיימת
@צילפינגים הנה התמונה יישר כח מראש

-
הקב"ה זימן לידי משפחתנו רנו קליאו (כמובן דיזל) 2017
במסך שלה יש ניווט כלשהו, בלוטוס מדיה ורדיו, המון כפתורים מתחת להגה, ועוד שניים על ההגה עצמו ואפילו סירי למשתמשי ios6 ומעלה ה"י
מה אין בה, מצלמת רוורס, וויז כמובן, רציתי לדעת אם קיימת דרך להוסיף בה אחד מאלו בצורה לא מדי מסובכת, (אני משער שוויז זה בלתי אפשרי) אבל אם יתאפשר להוסיף מצלמה אז נראה לי שיסתפקו בזה וישתמשו במכשיר וייז (שקיים בין כה וכה) למרות שזה לא נח
כמובן שאם הכיוון הוא להחליף, אשמח לקישורים (מערכת כעיקרון יש לי, ממה שהחלפתי לxv), ולמידע על רמת הקושי, בכל אחד מהצדדים, (שאדע אם שווה לשלם התקנה, או לוותר וזהו (אני כרגע מסתדר עם חיישנים בלבד, אבל ייתכן שנזדקק לחניות (מאוד) צפופות
אשמח לכל בדל מידע בנושא, גם למידע חלקי
וסליחה על האריכות והטרחון
תכף ומייד אעלה תמונה של המערכת הקיימת
@צילפינגים הנה התמונה יישר כח מראש

-
הקב"ה זימן לידי משפחתנו רנו קליאו (כמובן דיזל) 2017
במסך שלה יש ניווט כלשהו, בלוטוס מדיה ורדיו, המון כפתורים מתחת להגה, ועוד שניים על ההגה עצמו ואפילו סירי למשתמשי ios6 ומעלה ה"י
מה אין בה, מצלמת רוורס, וויז כמובן, רציתי לדעת אם קיימת דרך להוסיף בה אחד מאלו בצורה לא מדי מסובכת, (אני משער שוויז זה בלתי אפשרי) אבל אם יתאפשר להוסיף מצלמה אז נראה לי שיסתפקו בזה וישתמשו במכשיר וייז (שקיים בין כה וכה) למרות שזה לא נח
כמובן שאם הכיוון הוא להחליף, אשמח לקישורים (מערכת כעיקרון יש לי, ממה שהחלפתי לxv), ולמידע על רמת הקושי, בכל אחד מהצדדים, (שאדע אם שווה לשלם התקנה, או לוותר וזהו (אני כרגע מסתדר עם חיישנים בלבד, אבל ייתכן שנזדקק לחניות (מאוד) צפופות
אשמח לכל בדל מידע בנושא, גם למידע חלקי
וסליחה על האריכות והטרחון
תכף ומייד אעלה תמונה של המערכת הקיימת
@צילפינגים הנה התמונה יישר כח מראש

@טוסון מצלמה לא ניתן להוסיף שם מבחינת התקנה יש שני סוגי פאנלים אחד כפול ושם העבודה היא גם כפולה ויש פאנל שהוא רק צד אחד והוא קצת בולט אבל ההתקנה במקרה הזה קלי קלות אם תרצה תדבר איתי במייל אני ישלח לך תמונה כי לפה זה קצת מסובך לי לעלות תמונה אני במחשב
-
@טוסון מצלמה לא ניתן להוסיף שם מבחינת התקנה יש שני סוגי פאנלים אחד כפול ושם העבודה היא גם כפולה ויש פאנל שהוא רק צד אחד והוא קצת בולט אבל ההתקנה במקרה הזה קלי קלות אם תרצה תדבר איתי במייל אני ישלח לך תמונה כי לפה זה קצת מסובך לי לעלות תמונה אני במחשב
-
@צילפינגים אם אני מחליף אז זה אפשרי להתקין מצלמה?
אתה החלפת?
זה נותן לך את כל המידע על צריכת דלק ושו"ת במערכת החדשה?@טוסון כתב בשאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?:
@צילפינגים אם אני מחליף אז זה אפשרי להתקין מצלמה?
בוודאי
@טוסון כתב בשאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?:
אתה החלפת?
בוודאי
@טוסון כתב בשאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?:
זה נותן לך את כל המידע על צריכת דלק ושו"ת במערכת החדשה?
במערכת הקודמת שלי [לא המקורית כמו שלך]היה. במערכת שיש לי עכשיו אני לא זוכר אם כן או לא כי זה כבר לא מעניין אותי אני בודק בדרך הרגילה בחשבון סנדלרים אבל יש את זה במחשב דרך המקורי בלוח השעונים שמתסבר שהוא יותר מדוייק
-
@טוסון כתב בשאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?:
@צילפינגים אם אני מחליף אז זה אפשרי להתקין מצלמה?
בוודאי
@טוסון כתב בשאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?:
אתה החלפת?
בוודאי
@טוסון כתב בשאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?:
זה נותן לך את כל המידע על צריכת דלק ושו"ת במערכת החדשה?
במערכת הקודמת שלי [לא המקורית כמו שלך]היה. במערכת שיש לי עכשיו אני לא זוכר אם כן או לא כי זה כבר לא מעניין אותי אני בודק בדרך הרגילה בחשבון סנדלרים אבל יש את זה במחשב דרך המקורי בלוח השעונים שמתסבר שהוא יותר מדוייק
-
@צילפינגים לא הצלחתי עדיין להבין איך משתמשים במחשב דרך
ניסיתי ללמוד את ספר הרכב, הוא מאוד מטריח
