דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. שאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?

      שאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      3 פוסטים 3 כותבים 135 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טוסוןט מנותק
        טוסוןט מנותק
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
        #1

        הקב"ה זימן לידי משפחתנו רנו קליאו (כמובן דיזל) 2017
        במסך שלה יש ניווט כלשהו, בלוטוס מדיה ורדיו, המון כפתורים מתחת להגה, ועוד שניים על ההגה עצמו ואפילו סירי למשתמשי ios6 ומעלה ה"י
        מה אין בה, מצלמת רוורס, וויז כמובן, רציתי לדעת אם קיימת דרך להוסיף בה אחד מאלו בצורה לא מדי מסובכת, (אני משער שוויז זה בלתי אפשרי) אבל אם יתאפשר להוסיף מצלמה אז נראה לי שיסתפקו בזה וישתמשו במכשיר וייז (שקיים בין כה וכה) למרות שזה לא נח
        כמובן שאם הכיוון הוא להחליף, אשמח לקישורים (מערכת כעיקרון יש לי, ממה שהחלפתי לxv), ולמידע על רמת הקושי, בכל אחד מהצדדים, (שאדע אם שווה לשלם התקנה, או לוותר וזהו (אני כרגע מסתדר עם חיישנים בלבד, אבל ייתכן שנזדקק לחניות (מאוד) צפופות
        אשמח לכל בדל מידע בנושא, גם למידע חלקי
        וסליחה על האריכות והטרחון
        תכף ומייד אעלה תמונה של המערכת הקיימת

        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
        (מס"י פ"א)

        נחייה ולא…

        משה שמחהמ צילפינגיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • טוסוןט טוסון

          הקב"ה זימן לידי משפחתנו רנו קליאו (כמובן דיזל) 2017
          במסך שלה יש ניווט כלשהו, בלוטוס מדיה ורדיו, המון כפתורים מתחת להגה, ועוד שניים על ההגה עצמו ואפילו סירי למשתמשי ios6 ומעלה ה"י
          מה אין בה, מצלמת רוורס, וויז כמובן, רציתי לדעת אם קיימת דרך להוסיף בה אחד מאלו בצורה לא מדי מסובכת, (אני משער שוויז זה בלתי אפשרי) אבל אם יתאפשר להוסיף מצלמה אז נראה לי שיסתפקו בזה וישתמשו במכשיר וייז (שקיים בין כה וכה) למרות שזה לא נח
          כמובן שאם הכיוון הוא להחליף, אשמח לקישורים (מערכת כעיקרון יש לי, ממה שהחלפתי לxv), ולמידע על רמת הקושי, בכל אחד מהצדדים, (שאדע אם שווה לשלם התקנה, או לוותר וזהו (אני כרגע מסתדר עם חיישנים בלבד, אבל ייתכן שנזדקק לחניות (מאוד) צפופות
          אשמח לכל בדל מידע בנושא, גם למידע חלקי
          וסליחה על האריכות והטרחון
          תכף ומייד אעלה תמונה של המערכת הקיימת

          משה שמחהמ מנותק
          משה שמחהמ מנותק
          משה שמחה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @טוסון אני מקווה ש @צילפינגים יסכים לתיוג שלו בתור בעל רכב כזה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • טוסוןט טוסון

            הקב"ה זימן לידי משפחתנו רנו קליאו (כמובן דיזל) 2017
            במסך שלה יש ניווט כלשהו, בלוטוס מדיה ורדיו, המון כפתורים מתחת להגה, ועוד שניים על ההגה עצמו ואפילו סירי למשתמשי ios6 ומעלה ה"י
            מה אין בה, מצלמת רוורס, וויז כמובן, רציתי לדעת אם קיימת דרך להוסיף בה אחד מאלו בצורה לא מדי מסובכת, (אני משער שוויז זה בלתי אפשרי) אבל אם יתאפשר להוסיף מצלמה אז נראה לי שיסתפקו בזה וישתמשו במכשיר וייז (שקיים בין כה וכה) למרות שזה לא נח
            כמובן שאם הכיוון הוא להחליף, אשמח לקישורים (מערכת כעיקרון יש לי, ממה שהחלפתי לxv), ולמידע על רמת הקושי, בכל אחד מהצדדים, (שאדע אם שווה לשלם התקנה, או לוותר וזהו (אני כרגע מסתדר עם חיישנים בלבד, אבל ייתכן שנזדקק לחניות (מאוד) צפופות
            אשמח לכל בדל מידע בנושא, גם למידע חלקי
            וסליחה על האריכות והטרחון
            תכף ומייד אעלה תמונה של המערכת הקיימת

            צילפינגיםצ מנותק
            צילפינגיםצ מנותק
            צילפינגים
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @טוסון מצלמה לא ניתן להוסיף שם מבחינת התקנה יש שני סוגי פאנלים אחד כפול ושם העבודה היא גם כפולה ויש פאנל שהוא רק צד אחד והוא קצת בולט אבל ההתקנה במקרה הזה קלי קלות אם תרצה תדבר איתי במייל אני ישלח לך תמונה כי לפה זה קצת מסובך לי לעלות תמונה אני במחשב

            התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
            איזור ירושלים
            ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0

            102

            מחובר

            3.0k

            משתמשים

            9.8k

            נושאים

            131.7k

            פוסטים
            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • דף הבית
            • תקנון הפורום
            • מילון מושגים המלא
            • המדריך המלא למשתמש
            • פוסטים אחרונים
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • פנייה למנהל הפורום