מצלמת רוורס לדייהטסו סיריון + מסך.
-
@הכהן-הגדול מצלמה ומסך ב-700 ש"ח בכפר???
אל תתפוס אותי על המילה אבל נראה לי סחיטה, במחיר כזה לא צריך כפר.אפשר אצל המתקינים כאן נראה לי במחיר דומה, ועם שירות מעל ומעבר.
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב במצלמת רוורס:
מצלמה ומסך ב-700 ש"ח בכפר???
אל תתפוס אותי על המילה אבל נראה לי סחיטה, במחיר כזה לא צריך כפר.זה בדיוק המחיר שם, אולי טיפונת פחות, אבל כמובן למולטימדיה דפוקה לעילא ולעילא, וכבר היום אצלי לא אחד ולא שניים [ולא עשרה…] שעשו בכפר ובאו אליי אח"כ להחליף למשהו נורמלי.
-
המתקינים נהגו לא לפרסם מחירים
בכל מקרה אתה רוצה מערכת רק למוזיקה ומצלמת רוורס בלי וויז T100 וכדומה
המחיר ממש לא בכיוון של 1500 זה המחירים של מערכת ברף הגבוהה מהארץ@ליבלהה כתב במצלמת רוורס:
אשמח להמלצה למצלמת רוורס לדייהטסו סירון עם מסך לא חייב לוויז
בכל מקרה לא פירטת אם אתה רוצה מולטימדיה או רק מסך לתצוגת המצלמה…
@פתוח-לשמוע כתב במצלמת רוורס:
בכל מקרה לא פירטת אם אתה רוצה מולטימדיה או רק מסך לתצוגת המצלמה…
מעדיף במולטימדיה את המצלמה
-
@פתוח-לשמוע כתב במצלמת רוורס:
בכל מקרה לא פירטת אם אתה רוצה מולטימדיה או רק מסך לתצוגת המצלמה…
מעדיף במולטימדיה את המצלמה
-
@ליבלהה אתה מחפש התקנה או קישורים?
-
@ראובן-שבתי אני ארשה לעצמי לענות בשם עצמי
אני לא מתקין כבר מולטימדיות אז נא לא לפנות אליי לגבי התקנות
אני הייתי בעד להזמין מערכות מאלי שזה יותר זול אבל חזרתי בי ויש לי הוכחות ברורות לעניין כמו שהסברתי במקום אחר ללא שום קשר לרווח שיש לי או לא (ואין לי רווח מהארץ רק כמה פרוטות אם מזמינים מקישור דרכי) ואני חושב שהיום המחירים באלי הם כמעט כמו המחירים בארץ ולכן זה כבר לא משתלם
אני מסכים איתך מאוד שמי שישלו קצת ידיים יכול לעשות את זה לבד ולהסתדר מצוין אבל יש הרבה שאין להם שמץ של מושג ואז מתקשרים למתקינים שיסבירו להם כל דבר רק בקטנה וכו’ וככה הם עוברים ממתקין למתקין שכל אחד יסביר להם משהו ובסוף לא מצליחים ומגיעים למתקין לאלה אני ממליץ ללכת מראש למתקין ולשלם מחיר מלא כי אח’'כ זה יותר כאב ראש ויותר יקר לתקן את מה שהם הורסים
וחשוב לי לומר שהפורום פה נועד בדיוק למטרות כאלה של עזרה ואני משתדל לענות מתי שאני יכול לכל מי ששואל שאלה בפורום ואני תמיד בעד שכל אחד יעשה את זה לבד ויחסוך לעצמו כמה שקלים
ובנוגע למחיר שלוקחים היום למי שיודע המחיר לחלקים היום בארץ עולה הרבה ומולטימדיה + פאנל +מצלמת רוורס איכותית מגיעה לסכום גבוה ולא נשר הרבה רווח על ההתקנה לתשומת ליבכם (נראה לי שאתם עוד בימים שהיינו קונים מערכת ב200 מצלמה 40 פאנל 60 אבל היום אין את המחירים האלה…)
ובנוסף ממה שידוע לי המתקינים פה בפורום נותנים גם שנה אחריות ובמולטימדיות זה דבר חשוב (מי כמוני יודע כמה פעמים מימשתי אחריות ללקוחות ואני עדיין אפילו שאני לא מתקין יותר )@דני-מערכות
אשמח לקבל קישורים מאלי למצלמת רוורס עם מסך מולטימדיה
יש לי וויז ולכן אני מחפש זול כי זה רק בשביל המצלמה
תודה לכולם -
@דני-מערכות
אשמח לקבל קישורים מאלי למצלמת רוורס עם מסך מולטימדיה
יש לי וויז ולכן אני מחפש זול כי זה רק בשביל המצלמה
תודה לכולםפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@ליבלהה אתה צודק, בלהט הוויכוח אנשים לא שמו לב על מה נסוב השרשור
אבל יש לך המלצה לסיריון בנושא המעולה של @EBA
ואם אתה צריך רק למצלמה, אז אתה יכול לקחת t100
או אולי מערכת פשוטה יותר@EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:
לשימוש רק בשביל רדיו ומצלמת רוורס - אפשר לקנות את המערכות הדפוקות, כנסו לאליאקספרס וחפשו את הכי זול. לדעתי - לא מומלץ, כי אם כבר עשיתם מולטימדיה תעשו גם וויז.
-
K Klonimoos פיצל נושא זה
-
K Klonimoos העביר נושא זה מ-טיפולים, אחזקה ותקלות
-
שלום רב
אשמח להמלצה למצלמת רוורס לדייהטסו סיריון 2008 עם מסך לא חייב עם וויז ואפליקציות.
תודה רבה -
@דני-מערכות
אם יש בזול בלהחליף עדיף
