מצלמת רוורס
-
@ליבלהה
אני שלחתי תרכב שלי (סיוויק ) לכפר ועשו לי מצלמה ומסך מולטימדיה ב-700 ש"ח)
בנתיים עובד טוב
את המחפש משהו איכותי מאוד כי זה פשוט אבל מה צריך יותר מזה -
@ליבלהה
אני שלחתי תרכב שלי (סיוויק ) לכפר ועשו לי מצלמה ומסך מולטימדיה ב-700 ש"ח)
בנתיים עובד טוב
את המחפש משהו איכותי מאוד כי זה פשוט אבל מה צריך יותר מזה@הכהן-הגדול מצלמה ומסך ב-700 ש"ח בכפר???
אל תתפוס אותי על המילה אבל נראה לי סחיטה, במחיר כזה לא צריך כפר.אפשר אצל המתקינים כאן נראה לי במחיר דומה, ועם שירות מעל ומעבר.
-
@הכהן-הגדול מצלמה ומסך ב-700 ש"ח בכפר???
אל תתפוס אותי על המילה אבל נראה לי סחיטה, במחיר כזה לא צריך כפר.אפשר אצל המתקינים כאן נראה לי במחיר דומה, ועם שירות מעל ומעבר.
@תודה-לבורא-עולם-0
דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמהיכול להיות שזה יותר איכותי אבל מי שלא צריך וויז ואינטרנט אז זה לא משמעותי
ולא נראה לי שווה תכסף -
@תודה-לבורא-עולם-0
דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמהיכול להיות שזה יותר איכותי אבל מי שלא צריך וויז ואינטרנט אז זה לא משמעותי
ולא נראה לי שווה תכסף@הכהן-הגדול א"כ אני חוזר בי. וסליחה.
למעשה גם תלוי מאוד סוג המערכת והמצלמה.בכל אופן הייתי ממליץ ל @ליבלהה לברר קודם אצל המתקינים פה.
אזמין לכאן את @EBA ו @מיישה שיקחו את המיקרופון במקומי… -
ותוסיף את הרב @פתוח-לשמוע ממש מקצועי ואדיב ואני חושב בהרבה פחות כסף ממה שהיצעו לך
-
המתקינים נהגו לא לפרסם מחירים
בכל מקרה אתה רוצה מערכת רק למוזיקה ומצלמת רוורס בלי וויז T100 וכדומה
המחיר ממש לא בכיוון של 1500 זה המחירים של מערכת ברף הגבוהה מהארץ@ליבלהה כתב במצלמת רוורס:
אשמח להמלצה למצלמת רוורס לדייהטסו סירון עם מסך לא חייב לוויז
בכל מקרה לא פירטת אם אתה רוצה מולטימדיה או רק מסך לתצוגת המצלמה…
-
@הכהן-הגדול מצלמה ומסך ב-700 ש"ח בכפר???
אל תתפוס אותי על המילה אבל נראה לי סחיטה, במחיר כזה לא צריך כפר.אפשר אצל המתקינים כאן נראה לי במחיר דומה, ועם שירות מעל ומעבר.
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב במצלמת רוורס:
מצלמה ומסך ב-700 ש"ח בכפר???
אל תתפוס אותי על המילה אבל נראה לי סחיטה, במחיר כזה לא צריך כפר.זה בדיוק המחיר שם, אולי טיפונת פחות, אבל כמובן למולטימדיה דפוקה לעילא ולעילא, וכבר היום אצלי לא אחד ולא שניים [ולא עשרה…] שעשו בכפר ובאו אליי אח"כ להחליף למשהו נורמלי.
