דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מצלמת רוורס לדייהטסו סיריון + מסך.

      מצלמת רוורס לדייהטסו סיריון + מסך.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      20 פוסטים 8 כותבים 208 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • על הטוב שלךע מנותק
        על הטוב שלךע מנותק
        על הטוב שלך
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        ותוסיף את הרב @פתוח-לשמוע ממש מקצועי ואדיב ואני חושב בהרבה פחות כסף ממה שהיצעו לך

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פתוח לשמועפ מחובר
          פתוח לשמועפ מחובר
          פתוח לשמוע
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          המתקינים נהגו לא לפרסם מחירים
          בכל מקרה אתה רוצה מערכת רק למוזיקה ומצלמת רוורס בלי וויז T100 וכדומה
          המחיר ממש לא בכיוון של 1500 זה המחירים של מערכת ברף הגבוהה מהארץ

          @ליבלהה כתב במצלמת רוורס:

          אשמח להמלצה למצלמת רוורס לדייהטסו סירון עם מסך לא חייב לוויז

          בכל מקרה לא פירטת אם אתה רוצה מולטימדיה או רק מסך לתצוגת המצלמה…

          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
          הם אלו שיודעים לשאול
          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

          ל תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

            @הכהן-הגדול מצלמה ומסך ב-700 ש"ח בכפר???
            אל תתפוס אותי על המילה אבל נראה לי סחיטה, במחיר כזה לא צריך כפר.

            אפשר אצל המתקינים כאן נראה לי במחיר דומה, ועם שירות מעל ומעבר.

            EBAE מחובר
            EBAE מחובר
            EBA
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @תודה-לבורא-עולם-0 כתב במצלמת רוורס:

            מצלמה ומסך ב-700 ש"ח בכפר???
            אל תתפוס אותי על המילה אבל נראה לי סחיטה, במחיר כזה לא צריך כפר.

            זה בדיוק המחיר שם, אולי טיפונת פחות, אבל כמובן למולטימדיה דפוקה לעילא ולעילא, וכבר היום אצלי לא אחד ולא שניים [ולא עשרה…] שעשו בכפר ובאו אליי אח"כ להחליף למשהו נורמלי.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

              המתקינים נהגו לא לפרסם מחירים
              בכל מקרה אתה רוצה מערכת רק למוזיקה ומצלמת רוורס בלי וויז T100 וכדומה
              המחיר ממש לא בכיוון של 1500 זה המחירים של מערכת ברף הגבוהה מהארץ

              @ליבלהה כתב במצלמת רוורס:

              אשמח להמלצה למצלמת רוורס לדייהטסו סירון עם מסך לא חייב לוויז

              בכל מקרה לא פירטת אם אתה רוצה מולטימדיה או רק מסך לתצוגת המצלמה…

              ל מנותק
              ל מנותק
              ליבלהה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @פתוח-לשמוע כתב במצלמת רוורס:

              בכל מקרה לא פירטת אם אתה רוצה מולטימדיה או רק מסך לתצוגת המצלמה…

              מעדיף במולטימדיה את המצלמה

              פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ל ליבלהה

                @פתוח-לשמוע כתב במצלמת רוורס:

                בכל מקרה לא פירטת אם אתה רוצה מולטימדיה או רק מסך לתצוגת המצלמה…

                מעדיף במולטימדיה את המצלמה

                פתוח לשמועפ מחובר
                פתוח לשמועפ מחובר
                פתוח לשמוע
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @ליבלהה אתה מחפש התקנה או קישורים?

                אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                הם אלו שיודעים לשאול
                מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                  @ליבלהה אתה מחפש התקנה או קישורים?

                  ל מנותק
                  ל מנותק
                  ליבלהה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #11
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דני מערכותד דני מערכות

                    @ראובן-שבתי אני ארשה לעצמי לענות בשם עצמי
                    אני לא מתקין כבר מולטימדיות אז נא לא לפנות אליי לגבי התקנות
                    אני הייתי בעד להזמין מערכות מאלי שזה יותר זול אבל חזרתי בי ויש לי הוכחות ברורות לעניין כמו שהסברתי במקום אחר ללא שום קשר לרווח שיש לי או לא (ואין לי רווח מהארץ רק כמה פרוטות אם מזמינים מקישור דרכי) ואני חושב שהיום המחירים באלי הם כמעט כמו המחירים בארץ ולכן זה כבר לא משתלם
                    אני מסכים איתך מאוד שמי שישלו קצת ידיים יכול לעשות את זה לבד ולהסתדר מצוין אבל יש הרבה שאין להם שמץ של מושג ואז מתקשרים למתקינים שיסבירו להם כל דבר רק בקטנה וכו’ וככה הם עוברים ממתקין למתקין שכל אחד יסביר להם משהו ובסוף לא מצליחים ומגיעים למתקין לאלה אני ממליץ ללכת מראש למתקין ולשלם מחיר מלא כי אח’'כ זה יותר כאב ראש ויותר יקר לתקן את מה שהם הורסים
                    וחשוב לי לומר שהפורום פה נועד בדיוק למטרות כאלה של עזרה ואני משתדל לענות מתי שאני יכול לכל מי ששואל שאלה בפורום ואני תמיד בעד שכל אחד יעשה את זה לבד ויחסוך לעצמו כמה שקלים
                    ובנוגע למחיר שלוקחים היום למי שיודע המחיר לחלקים היום בארץ עולה הרבה ומולטימדיה + פאנל +מצלמת רוורס איכותית מגיעה לסכום גבוה ולא נשר הרבה רווח על ההתקנה לתשומת ליבכם (נראה לי שאתם עוד בימים שהיינו קונים מערכת ב200 מצלמה 40 פאנל 60 אבל היום אין את המחירים האלה…)
                    ובנוסף ממה שידוע לי המתקינים פה בפורום נותנים גם שנה אחריות ובמולטימדיות זה דבר חשוב (מי כמוני יודע כמה פעמים מימשתי אחריות ללקוחות ואני עדיין אפילו שאני לא מתקין יותר )

                    ל מנותק
                    ל מנותק
                    ליבלהה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @דני-מערכות
                    אשמח לקבל קישורים מאלי למצלמת רוורס עם מסך מולטימדיה
                    יש לי וויז ולכן אני מחפש זול כי זה רק בשביל המצלמה
                    תודה לכולם

                    דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ל ליבלהה

                      @דני-מערכות
                      אשמח לקבל קישורים מאלי למצלמת רוורס עם מסך מולטימדיה
                      יש לי וויז ולכן אני מחפש זול כי זה רק בשביל המצלמה
                      תודה לכולם

                      דני מערכותד מנותק
                      דני מערכותד מנותק
                      דני מערכות
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                      #13
                      פוסט זה נמחק!
                      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דני מערכותד דני מערכות

                        פוסט זה נמחק!

                        ל מנותק
                        ל מנותק
                        ליבלהה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי ליבלהה
                        #14
                        פוסט זה נמחק!
                        דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ל ליבלהה

                          פוסט זה נמחק!

                          דני מערכותד מנותק
                          דני מערכותד מנותק
                          דני מערכות
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #15
                          פוסט זה נמחק!
                          ל EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • דני מערכותד דני מערכות

                            פוסט זה נמחק!

                            ל מנותק
                            ל מנותק
                            ליבלהה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #16
                            פוסט זה נמחק!
                            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • דני מערכותד דני מערכות

                              פוסט זה נמחק!

                              EBAE מחובר
                              EBAE מחובר
                              EBA
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #17
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ל ליבלהה

                                פוסט זה נמחק!

                                טוסוןט מנותק
                                טוסוןט מנותק
                                טוסון
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                #18

                                @ליבלהה אתה צודק, בלהט הוויכוח אנשים לא שמו לב על מה נסוב השרשור
                                אבל יש לך המלצה לסיריון בנושא המעולה של @EBA
                                ואם אתה צריך רק למצלמה, אז אתה יכול לקחת t100
                                או אולי מערכת פשוטה יותר

                                @EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:

                                לשימוש רק בשביל רדיו ומצלמת רוורס - אפשר לקנות את המערכות הדפוקות, כנסו לאליאקספרס וחפשו את הכי זול. לדעתי - לא מומלץ, כי אם כבר עשיתם מולטימדיה תעשו גם וויז.

                                https://rechavimzelaze.ovh/post/89770

                                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                (מס"י פ"א)

                                נחייה ולא…

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • KlonimoosK Klonimoos פיצל נושא זה
                                • KlonimoosK Klonimoos העביר נושא זה מ-טיפולים, אחזקה ותקלות
                                • ל ליבלהה

                                  שלום רב
                                  אשמח להמלצה למצלמת רוורס לדייהטסו סיריון 2008 עם מסך לא חייב עם וויז ואפליקציות.
                                  תודה רבה

                                  דני מערכותד מנותק
                                  דני מערכותד מנותק
                                  דני מערכות
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @ליבלהה
                                  סליחה לא שמתי לב…
                                  יש לך משהו בסגנון הזה כמו מראה וזה בלי שום אפליקציות והתקנה נפרדת מהמערכת שלך
                                  או שאתה מעדיף ממש מערכת מולטימדיה להחליף את הרדיו אז אני יביא לך קישור…

                                  ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • דני מערכותד דני מערכות

                                    @ליבלהה
                                    סליחה לא שמתי לב…
                                    יש לך משהו בסגנון הזה כמו מראה וזה בלי שום אפליקציות והתקנה נפרדת מהמערכת שלך
                                    או שאתה מעדיף ממש מערכת מולטימדיה להחליף את הרדיו אז אני יביא לך קישור…

                                    ל מנותק
                                    ל מנותק
                                    ליבלהה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @דני-מערכות
                                    אם יש בזול בלהחליף עדיף

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    72

                                    מחובר

                                    3.0k

                                    משתמשים

                                    9.8k

                                    נושאים

                                    131.8k

                                    פוסטים
                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • תקנון הפורום
                                    • מילון מושגים המלא
                                    • המדריך המלא למשתמש
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • פנייה למנהל הפורום