רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?
-
@גיל כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.
לאחרונה אני כבר נמנע לתת לייקים לפה ושם לחברה שמגיע להם לייק,
כי כשאני חייב ע"פ דין לתת לייק כבר נסגר לי השיבר הראשי ואז במקום לייק מצרף בספוילר את:
צריך למצוא את הדרך הממוצע בעניין.
אולי להגדיר מכמות מוניטין מסויים יקבלו אפשרות לקבל חבילת לייקים ללא הגבלה.עריכה:
לפעמים הלייקים משמשים כאות שראיתי וקראתי את מה שכתבת,
ללא צורך להוסיף עוד הודעה בסגנון, ראיתי / קראתי / אבדוק… -
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
להגדיר מכמות מוניטין מסויים יקבלו אפשרות לקבל חבילת לייקים ללא הגבלה.
או שככל והמוניטין גבוהה כך כמות הליקיים תעלה
למשל אלף ליקים יזכו בעוד חמש 2000 יזכו בעוד חמש וכן ע"ז הדרך
כך ש @גיל יהיה הנגיד
של הפורום
(יהיו לגיל 65! ליקים ליום)עוד חמישים שנה אני ישמע את הנכד שלי מספר שיש לו מכסה של 7654 ליקים ליום בפורום
ואני יספר לו על הימים של פעם
שמי שהיה לו 65 היה נקרא עשיר גדול מאד-שווה ערך לאילון מאסק -
@mik6868 אני יכול לומר שעל אף שאני מזדהה לחלוטין עם העניין (תריץ חיפוש עליי “מגבלה”),
ההנהלה מודעת לעניין, אך גם ראוי לציין שהפורום מאוד "לארג’ ", וחבריו מאוד מפרגנים,
וצריך קצת לכלכל את הלייקים, ולא להצביע על כל בדיחותא גרידא.
אני אישית משתדל לתת ברוחב יד, אך על תוכן מועיל ולו במשהו, או דברים שאני מזדהה איתם, או פוסט של הכרת הטוב למי שבזבז עבורך כמה דקות מחייו, קשה לי שלא לתת לייק לדבר כזה.
עד שתהיה אפשרות להגיב באימוג’ים מסויימים, נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.@גיל כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.
הבעייה שאנחנו בכלכלת חימושים בלי לדעת כמה לייקים נותרו בימ"ח
היה משמח אותי מאוד שתהיה התראה, ‘נותרו לך עוד ג’ לייקים, המגבלה תשתחרר בשעה…’
אבל אני יודע שזה דבר לא פשוט עד בלתי אפשרית טכניתאולי לתת לייק דחוי, שלא אשכח
-
@גיל כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.
הבעייה שאנחנו בכלכלת חימושים בלי לדעת כמה לייקים נותרו בימ"ח
היה משמח אותי מאוד שתהיה התראה, ‘נותרו לך עוד ג’ לייקים, המגבלה תשתחרר בשעה…’
אבל אני יודע שזה דבר לא פשוט עד בלתי אפשרית טכניתאולי לתת לייק דחוי, שלא אשכח
-
@טוסון איזה אנשים יש בפורום המיוחד הזה
מתלוננים על כך שהם לא יכולים לפרגן לחבר שלהםאשרי הפורום שאלו חביריו
נא לא לתת לייקים גם לא דחויים
@טרנטע כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
נא לא לתת לייקים גם לא דחויים
בכל זאת רציתי לפרגן משהו
, אז ניסיתי משהו אחר וזה התוצאה…

-
@טוסון איזה אנשים יש בפורום המיוחד הזה
מתלוננים על כך שהם לא יכולים לפרגן לחבר שלהםאשרי הפורום שאלו חביריו
נא לא לתת לייקים גם לא דחויים
-
@טוסון איזה אנשים יש בפורום המיוחד הזה
מתלוננים על כך שהם לא יכולים לפרגן לחבר שלהםאשרי הפורום שאלו חביריו
נא לא לתת לייקים גם לא דחויים
-
-
אחת הסיבות לביקוש למטבעות ביטקוין הוא הביקוש למטבעות ביטקוין…
המוניטין הוא דבר בעל ערך משמעותי באמינות התגובות ובאמינות הפורום כולו! הגבלת המוניטין מעלה את המוניטין… כיום תגובה עם 10 מוניטין מראה שיש בה ערך מוסף ומשהו מיוחד אבל ללא הגבלת המוניטין זה היה אחרת…
אבל אנחנו חושבים על רעיון
-
אחת הסיבות לביקוש למטבעות ביטקוין הוא הביקוש למטבעות ביטקוין…
המוניטין הוא דבר בעל ערך משמעותי באמינות התגובות ובאמינות הפורום כולו! הגבלת המוניטין מעלה את המוניטין… כיום תגובה עם 10 מוניטין מראה שיש בה ערך מוסף ומשהו מיוחד אבל ללא הגבלת המוניטין זה היה אחרת…
אבל אנחנו חושבים על רעיון
@מאיר
לדעתי צריך לעשות שינוי באיפה ואיך ניתן להצביע,
כשהכרתי את הפורום סמכתי על אמינות התגובה לפי כמות המוניטין של המשתמש, וכן אנשים שהמלצתי להם לבדוק כאן משהו טענו לי שלפי זה סננו את אמינות התשובות…
עד שראיתי שרשורים כגון חיות בכביש ורכבים מעניינים וכדו’…
לדעתי לייקים בשרשורים כגון אלו, לא צריכים להספר או להגביל כמות…
או שלהוסיף אימוג’י אחר לשרשורים כאלו… -
@מאיר
לדעתי צריך לעשות שינוי באיפה ואיך ניתן להצביע,
כשהכרתי את הפורום סמכתי על אמינות התגובה לפי כמות המוניטין של המשתמש, וכן אנשים שהמלצתי להם לבדוק כאן משהו טענו לי שלפי זה סננו את אמינות התשובות…
עד שראיתי שרשורים כגון חיות בכביש ורכבים מעניינים וכדו’…
לדעתי לייקים בשרשורים כגון אלו, לא צריכים להספר או להגביל כמות…
או שלהוסיף אימוג’י אחר לשרשורים כאלו… -
@מאיר
לדעתי צריך לעשות שינוי באיפה ואיך ניתן להצביע,
כשהכרתי את הפורום סמכתי על אמינות התגובה לפי כמות המוניטין של המשתמש, וכן אנשים שהמלצתי להם לבדוק כאן משהו טענו לי שלפי זה סננו את אמינות התשובות…
עד שראיתי שרשורים כגון חיות בכביש ורכבים מעניינים וכדו’…
לדעתי לייקים בשרשורים כגון אלו, לא צריכים להספר או להגביל כמות…
או שלהוסיף אימוג’י אחר לשרשורים כאלו…@שרולצ-ה כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
עד שראיתי שרשורים כגון חיות בכביש ורכבים מעניינים וכדו’
דבריך צודקים
רק נקודה קטנטנה
בדרך כלל מי שמצלם רכבים יפים ומתלהב מרכבים נדירים אלו אנשים שאוהבים רכבים
מה שבדרך כלל מוביל לאהבה לא רק לעטיפה אלא גם למה שבתוך העטיפה-מכסה מנוע
(אני יכול לסנסוע אם אנשים באוטו ואני מצביע להם “:תראו” והם אומרים לי “:מה לראות?” ואני מתפלץ מה אתם באמת לא רואים את הקדילאק משנת 1940 שנוסעת מול האף שלכם-למה כי זה לא התחום שלהם)
אבל מסכים איתך (לגמרי) לגבי מודעות מוגזמות ביד 2 וכן חיות בכביש
ובפרט ההגיגים הנלווים עליהם
(מבלי לזלזל בהם זה כיף נחמד ועושה אוירה טובה ונעימה ומימלא גם מפרגנת בפורום. אני מדבר רק לעניין הליקיים
שזה מסיט את המטרה שלשמה נוצר הלייקים-זה לא ח"ו רשת חברתית שאנשים חברים בה רק בשביל לקבל כמה שיותר ליקים ריטינג=צומי). -
אכן צריך לפרגן לתת לחדשים להתקדם פה. צודקים

