רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?
-
@מאיר לא פתחתי את הבוקר וכבר קיבלתי את הצילום המסך המפורסם בפורום,(ולא כי אני פזרן והלוואי שנהיה פזרנים בפירגונים למיניהם)

אולי תוסיפו ל 26 כמידת הרחמים (שם השם בגימ’) -
@mik6868
מסתמא המטרה שלא יתנו סתם לייקים לכל אחד,
אלא יתנו רק על פוסטים ששווים את זה. (כמו שלך)…

@נהג-אלוף אתה מבין את הבעיה עכשיו אני לא יכול להחזיר לך
. ותודה על הפירגון
דרך אגב לכן הקדמתי שאני לא פזרן ועדין כמוני רבים וטובים בפורום שלא סתם נותנים ואיך אומרים אין מה לעשות כזה פורום של מקצוענים חייב להעלות את התקציב היומי והלך אחר רוב ככל שנותנים באמת כשיש על מה ,חוץ מהפעמים שצריך לעזור “לפרגיות” להתאקלם בפורום ולתת להם קצת לדרגת מוניטין


-
@מאיר לא פתחתי את הבוקר וכבר קיבלתי את הצילום המסך המפורסם בפורום,(ולא כי אני פזרן והלוואי שנהיה פזרנים בפירגונים למיניהם)

אולי תוסיפו ל 26 כמידת הרחמים (שם השם בגימ’)@mik6868 אני יכול לומר שעל אף שאני מזדהה לחלוטין עם העניין (תריץ חיפוש עליי “מגבלה”),
ההנהלה מודעת לעניין, אך גם ראוי לציין שהפורום מאוד "לארג’ ", וחבריו מאוד מפרגנים,
וצריך קצת לכלכל את הלייקים, ולא להצביע על כל בדיחותא גרידא.
אני אישית משתדל לתת ברוחב יד, אך על תוכן מועיל ולו במשהו, או דברים שאני מזדהה איתם, או פוסט של הכרת הטוב למי שבזבז עבורך כמה דקות מחייו, קשה לי שלא לתת לייק לדבר כזה.
עד שתהיה אפשרות להגיב באימוג’ים מסויימים, נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”. -
@mik6868 אני יכול לומר שעל אף שאני מזדהה לחלוטין עם העניין (תריץ חיפוש עליי “מגבלה”),
ההנהלה מודעת לעניין, אך גם ראוי לציין שהפורום מאוד "לארג’ ", וחבריו מאוד מפרגנים,
וצריך קצת לכלכל את הלייקים, ולא להצביע על כל בדיחותא גרידא.
אני אישית משתדל לתת ברוחב יד, אך על תוכן מועיל ולו במשהו, או דברים שאני מזדהה איתם, או פוסט של הכרת הטוב למי שבזבז עבורך כמה דקות מחייו, קשה לי שלא לתת לייק לדבר כזה.
עד שתהיה אפשרות להגיב באימוג’ים מסויימים, נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.@גיל כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.
השיטה עובדת ?
@גיל כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
עד שתהיה אפשרות להגיב באימוג’ים מסויימים
לפרסם כותרת ביתד ? אם עובדים על זה תלחץ לכל הפחות שיוסיפו סמליל של “ניצול המכסה היומית”
-
@mik6868 אני יכול לומר שעל אף שאני מזדהה לחלוטין עם העניין (תריץ חיפוש עליי “מגבלה”),
ההנהלה מודעת לעניין, אך גם ראוי לציין שהפורום מאוד "לארג’ ", וחבריו מאוד מפרגנים,
וצריך קצת לכלכל את הלייקים, ולא להצביע על כל בדיחותא גרידא.
אני אישית משתדל לתת ברוחב יד, אך על תוכן מועיל ולו במשהו, או דברים שאני מזדהה איתם, או פוסט של הכרת הטוב למי שבזבז עבורך כמה דקות מחייו, קשה לי שלא לתת לייק לדבר כזה.
עד שתהיה אפשרות להגיב באימוג’ים מסויימים, נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.@גיל כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.
לאחרונה אני כבר נמנע לתת לייקים לפה ושם לחברה שמגיע להם לייק,
כי כשאני חייב ע"פ דין לתת לייק כבר נסגר לי השיבר הראשי ואז במקום לייק מצרף בספוילר את:
צריך למצוא את הדרך הממוצע בעניין.
אולי להגדיר מכמות מוניטין מסויים יקבלו אפשרות לקבל חבילת לייקים ללא הגבלה.עריכה:
לפעמים הלייקים משמשים כאות שראיתי וקראתי את מה שכתבת,
ללא צורך להוסיף עוד הודעה בסגנון, ראיתי / קראתי / אבדוק… -
@גיל כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.
לאחרונה אני כבר נמנע לתת לייקים לפה ושם לחברה שמגיע להם לייק,
כי כשאני חייב ע"פ דין לתת לייק כבר נסגר לי השיבר הראשי ואז במקום לייק מצרף בספוילר את:
צריך למצוא את הדרך הממוצע בעניין.
אולי להגדיר מכמות מוניטין מסויים יקבלו אפשרות לקבל חבילת לייקים ללא הגבלה.עריכה:
לפעמים הלייקים משמשים כאות שראיתי וקראתי את מה שכתבת,
ללא צורך להוסיף עוד הודעה בסגנון, ראיתי / קראתי / אבדוק…@תודה-לבורא-עולם-0 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
להגדיר מכמות מוניטין מסויים יקבלו אפשרות לקבל חבילת לייקים ללא הגבלה.
או שככל והמוניטין גבוהה כך כמות הליקיים תעלה
למשל אלף ליקים יזכו בעוד חמש 2000 יזכו בעוד חמש וכן ע"ז הדרך
כך ש @גיל יהיה הנגיד
של הפורום
(יהיו לגיל 65! ליקים ליום)עוד חמישים שנה אני ישמע את הנכד שלי מספר שיש לו מכסה של 7654 ליקים ליום בפורום
ואני יספר לו על הימים של פעם
שמי שהיה לו 65 היה נקרא עשיר גדול מאד-שווה ערך לאילון מאסק -
@גיל כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.
לאחרונה אני כבר נמנע לתת לייקים לפה ושם לחברה שמגיע להם לייק,
כי כשאני חייב ע"פ דין לתת לייק כבר נסגר לי השיבר הראשי ואז במקום לייק מצרף בספוילר את:
צריך למצוא את הדרך הממוצע בעניין.
אולי להגדיר מכמות מוניטין מסויים יקבלו אפשרות לקבל חבילת לייקים ללא הגבלה.עריכה:
לפעמים הלייקים משמשים כאות שראיתי וקראתי את מה שכתבת,
ללא צורך להוסיף עוד הודעה בסגנון, ראיתי / קראתי / אבדוק… -
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
להגדיר מכמות מוניטין מסויים יקבלו אפשרות לקבל חבילת לייקים ללא הגבלה.
או שככל והמוניטין גבוהה כך כמות הליקיים תעלה
למשל אלף ליקים יזכו בעוד חמש 2000 יזכו בעוד חמש וכן ע"ז הדרך
כך ש @גיל יהיה הנגיד
של הפורום
(יהיו לגיל 65! ליקים ליום)עוד חמישים שנה אני ישמע את הנכד שלי מספר שיש לו מכסה של 7654 ליקים ליום בפורום
ואני יספר לו על הימים של פעם
שמי שהיה לו 65 היה נקרא עשיר גדול מאד-שווה ערך לאילון מאסק -
@mik6868 אני יכול לומר שעל אף שאני מזדהה לחלוטין עם העניין (תריץ חיפוש עליי “מגבלה”),
ההנהלה מודעת לעניין, אך גם ראוי לציין שהפורום מאוד "לארג’ ", וחבריו מאוד מפרגנים,
וצריך קצת לכלכל את הלייקים, ולא להצביע על כל בדיחותא גרידא.
אני אישית משתדל לתת ברוחב יד, אך על תוכן מועיל ולו במשהו, או דברים שאני מזדהה איתם, או פוסט של הכרת הטוב למי שבזבז עבורך כמה דקות מחייו, קשה לי שלא לתת לייק לדבר כזה.
עד שתהיה אפשרות להגיב באימוג’ים מסויימים, נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.@גיל כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.
הבעייה שאנחנו בכלכלת חימושים בלי לדעת כמה לייקים נותרו בימ"ח
היה משמח אותי מאוד שתהיה התראה, ‘נותרו לך עוד ג’ לייקים, המגבלה תשתחרר בשעה…’
אבל אני יודע שזה דבר לא פשוט עד בלתי אפשרית טכניתאולי לתת לייק דחוי, שלא אשכח
-
@גיל כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.
הבעייה שאנחנו בכלכלת חימושים בלי לדעת כמה לייקים נותרו בימ"ח
היה משמח אותי מאוד שתהיה התראה, ‘נותרו לך עוד ג’ לייקים, המגבלה תשתחרר בשעה…’
אבל אני יודע שזה דבר לא פשוט עד בלתי אפשרית טכניתאולי לתת לייק דחוי, שלא אשכח
-
@טוסון איזה אנשים יש בפורום המיוחד הזה
מתלוננים על כך שהם לא יכולים לפרגן לחבר שלהםאשרי הפורום שאלו חביריו
נא לא לתת לייקים גם לא דחויים
@טרנטע כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
נא לא לתת לייקים גם לא דחויים
בכל זאת רציתי לפרגן משהו
, אז ניסיתי משהו אחר וזה התוצאה…

-
@טוסון איזה אנשים יש בפורום המיוחד הזה
מתלוננים על כך שהם לא יכולים לפרגן לחבר שלהםאשרי הפורום שאלו חביריו
נא לא לתת לייקים גם לא דחויים
-
@טוסון איזה אנשים יש בפורום המיוחד הזה
מתלוננים על כך שהם לא יכולים לפרגן לחבר שלהםאשרי הפורום שאלו חביריו
נא לא לתת לייקים גם לא דחויים
-

