דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מערכת רכבים זה לזה
      3. הצעות יעול
      4. רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?

      רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הצעות יעול
      16 פוסטים 11 כותבים 185 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • M מנותק
        M מנותק
        mik6868
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        @מאיר לא פתחתי את הבוקר וכבר קיבלתי את הצילום המסך המפורסם בפורום,(ולא כי אני פזרן והלוואי שנהיה פזרנים בפירגונים למיניהם)
        1000036417.jpg
        אולי תוסיפו ל 26 כמידת הרחמים (שם השם בגימ’)

        נ ג 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • M mik6868

          @מאיר לא פתחתי את הבוקר וכבר קיבלתי את הצילום המסך המפורסם בפורום,(ולא כי אני פזרן והלוואי שנהיה פזרנים בפירגונים למיניהם)
          1000036417.jpg
          אולי תוסיפו ל 26 כמידת הרחמים (שם השם בגימ’)

          נ מנותק
          נ מנותק
          נהג אלוף
          כתב נערך לאחרונה על ידי נהג אלוף
          #2

          @mik6868
          מסתמא המטרה שלא יתנו סתם לייקים לכל אחד,
          אלא יתנו רק על פוסטים ששווים את זה. (כמו שלך)…🤤 🤤 🤤

          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • נ נהג אלוף

            @mik6868
            מסתמא המטרה שלא יתנו סתם לייקים לכל אחד,
            אלא יתנו רק על פוסטים ששווים את זה. (כמו שלך)…🤤 🤤 🤤

            M מנותק
            M מנותק
            mik6868
            כתב נערך לאחרונה על ידי mik6868
            #3

            @נהג-אלוף אתה מבין את הבעיה עכשיו אני לא יכול להחזיר לך 👍. ותודה על הפירגון🙏
            דרך אגב לכן הקדמתי שאני לא פזרן ועדין כמוני רבים וטובים בפורום שלא סתם נותנים ואיך אומרים אין מה לעשות כזה פורום של מקצוענים חייב להעלות את התקציב היומי והלך אחר רוב ככל שנותנים באמת כשיש על מה ,

            חוץ מהפעמים שצריך לעזור “לפרגיות” להתאקלם בפורום ולתת להם קצת לדרגת מוניטין 😉😀

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M mik6868

              @מאיר לא פתחתי את הבוקר וכבר קיבלתי את הצילום המסך המפורסם בפורום,(ולא כי אני פזרן והלוואי שנהיה פזרנים בפירגונים למיניהם)
              1000036417.jpg
              אולי תוסיפו ל 26 כמידת הרחמים (שם השם בגימ’)

              ג מנותק
              ג מנותק
              גיל
              מאסטר מגיה
              כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
              #4

              @mik6868 אני יכול לומר שעל אף שאני מזדהה לחלוטין עם העניין (תריץ חיפוש עליי “מגבלה”),
              ההנהלה מודעת לעניין, אך גם ראוי לציין שהפורום מאוד "לארג’ ", וחבריו מאוד מפרגנים,
              וצריך קצת לכלכל את הלייקים, ולא להצביע על כל בדיחותא גרידא.
              אני אישית משתדל לתת ברוחב יד, אך על תוכן מועיל ולו במשהו, או דברים שאני מזדהה איתם, או פוסט של הכרת הטוב למי שבזבז עבורך כמה דקות מחייו, קשה לי שלא לתת לייק לדבר כזה.
              עד שתהיה אפשרות להגיב באימוג’ים מסויימים, נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.


              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

              M תודה לבורא עולם 0ת טוסוןט 3 תגובות תגובה אחרונה
              4
              • ג גיל

                @mik6868 אני יכול לומר שעל אף שאני מזדהה לחלוטין עם העניין (תריץ חיפוש עליי “מגבלה”),
                ההנהלה מודעת לעניין, אך גם ראוי לציין שהפורום מאוד "לארג’ ", וחבריו מאוד מפרגנים,
                וצריך קצת לכלכל את הלייקים, ולא להצביע על כל בדיחותא גרידא.
                אני אישית משתדל לתת ברוחב יד, אך על תוכן מועיל ולו במשהו, או דברים שאני מזדהה איתם, או פוסט של הכרת הטוב למי שבזבז עבורך כמה דקות מחייו, קשה לי שלא לתת לייק לדבר כזה.
                עד שתהיה אפשרות להגיב באימוג’ים מסויימים, נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.

                M מנותק
                M מנותק
                mik6868
                כתב נערך לאחרונה על ידי mik6868
                #5

                @גיל כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.

                השיטה עובדת ?

                @גיל כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                עד שתהיה אפשרות להגיב באימוג’ים מסויימים

                לפרסם כותרת ביתד ? אם עובדים על זה תלחץ לכל הפחות שיוסיפו סמליל של “ניצול המכסה היומית”

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ג גיל

                  @mik6868 אני יכול לומר שעל אף שאני מזדהה לחלוטין עם העניין (תריץ חיפוש עליי “מגבלה”),
                  ההנהלה מודעת לעניין, אך גם ראוי לציין שהפורום מאוד "לארג’ ", וחבריו מאוד מפרגנים,
                  וצריך קצת לכלכל את הלייקים, ולא להצביע על כל בדיחותא גרידא.
                  אני אישית משתדל לתת ברוחב יד, אך על תוכן מועיל ולו במשהו, או דברים שאני מזדהה איתם, או פוסט של הכרת הטוב למי שבזבז עבורך כמה דקות מחייו, קשה לי שלא לתת לייק לדבר כזה.
                  עד שתהיה אפשרות להגיב באימוג’ים מסויימים, נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.

                  תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                  תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                  תודה לבורא עולם 0
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                  #6

                  @גיל כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                  נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.

                  לאחרונה אני כבר נמנע לתת לייקים לפה ושם לחברה שמגיע להם לייק,
                  כי כשאני חייב ע"פ דין לתת לייק כבר נסגר לי השיבר הראשי ואז במקום לייק מצרף בספוילר את:

                  צילום מסך 2026-06-22 133939.png

                  צריך למצוא את הדרך הממוצע בעניין.
                  אולי להגדיר מכמות מוניטין מסויים יקבלו אפשרות לקבל חבילת לייקים ללא הגבלה.

                  עריכה:
                  לפעמים הלייקים משמשים כאות שראיתי וקראתי את מה שכתבת,
                  ללא צורך להוסיף עוד הודעה בסגנון, ראיתי / קראתי / אבדוק…

                  מ M 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                    @גיל כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                    נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.

                    לאחרונה אני כבר נמנע לתת לייקים לפה ושם לחברה שמגיע להם לייק,
                    כי כשאני חייב ע"פ דין לתת לייק כבר נסגר לי השיבר הראשי ואז במקום לייק מצרף בספוילר את:

                    צילום מסך 2026-06-22 133939.png

                    צריך למצוא את הדרך הממוצע בעניין.
                    אולי להגדיר מכמות מוניטין מסויים יקבלו אפשרות לקבל חבילת לייקים ללא הגבלה.

                    עריכה:
                    לפעמים הלייקים משמשים כאות שראיתי וקראתי את מה שכתבת,
                    ללא צורך להוסיף עוד הודעה בסגנון, ראיתי / קראתי / אבדוק…

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאיר ג
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                    #7

                    @תודה-לבורא-עולם-0 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                    להגדיר מכמות מוניטין מסויים יקבלו אפשרות לקבל חבילת לייקים ללא הגבלה.

                    או שככל והמוניטין גבוהה כך כמות הליקיים תעלה
                    למשל אלף ליקים יזכו בעוד חמש 2000 יזכו בעוד חמש וכן ע"ז הדרך
                    כך ש @גיל יהיה הנגיד 🎩 של הפורום
                    (יהיו לגיל 65! ליקים ליום)

                    עוד חמישים שנה אני ישמע את הנכד שלי מספר שיש לו מכסה של 7654 ליקים ליום בפורום
                    ואני יספר לו על הימים של פעם
                    שמי שהיה לו 65 היה נקרא עשיר גדול מאד-שווה ערך לאילון מאסק

                    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                      @גיל כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                      נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.

                      לאחרונה אני כבר נמנע לתת לייקים לפה ושם לחברה שמגיע להם לייק,
                      כי כשאני חייב ע"פ דין לתת לייק כבר נסגר לי השיבר הראשי ואז במקום לייק מצרף בספוילר את:

                      צילום מסך 2026-06-22 133939.png

                      צריך למצוא את הדרך הממוצע בעניין.
                      אולי להגדיר מכמות מוניטין מסויים יקבלו אפשרות לקבל חבילת לייקים ללא הגבלה.

                      עריכה:
                      לפעמים הלייקים משמשים כאות שראיתי וקראתי את מה שכתבת,
                      ללא צורך להוסיף עוד הודעה בסגנון, ראיתי / קראתי / אבדוק…

                      M מנותק
                      M מנותק
                      mik6868
                      כתב נערך לאחרונה על ידי mik6868
                      #8

                      @תודה-לבורא-עולם-0 טוב נגמר לי לתת לך לייק אבל באמת רעיון טוב אולי כהתחלה אחרי 100 מתווסף עוד 5 מוניטין וכן הלאה עד גבול מסוים…(סליחה שירדתי ‘קצת’ מ ה 5000)
                      @גיל בזה אתה בעד?(בכל זאת אם אתה בעד אולי כנראה זה ישפיע יותר על האחראים בעניין)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מאיר ג

                        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                        להגדיר מכמות מוניטין מסויים יקבלו אפשרות לקבל חבילת לייקים ללא הגבלה.

                        או שככל והמוניטין גבוהה כך כמות הליקיים תעלה
                        למשל אלף ליקים יזכו בעוד חמש 2000 יזכו בעוד חמש וכן ע"ז הדרך
                        כך ש @גיל יהיה הנגיד 🎩 של הפורום
                        (יהיו לגיל 65! ליקים ליום)

                        עוד חמישים שנה אני ישמע את הנכד שלי מספר שיש לו מכסה של 7654 ליקים ליום בפורום
                        ואני יספר לו על הימים של פעם
                        שמי שהיה לו 65 היה נקרא עשיר גדול מאד-שווה ערך לאילון מאסק

                        ג מנותק
                        ג מנותק
                        גיל
                        מאסטר מגיה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                        #9

                        @מאיר-ג כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                        כך ש @גיל יהיה הנגיד של הפורום

                        שה’ שירחם עליי… 😢

                        @mik6868 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                        @גיל בזה אתה בעד?

                        אני לא מאן דאמר בעניין.


                        דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                        למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ג גיל

                          @mik6868 אני יכול לומר שעל אף שאני מזדהה לחלוטין עם העניין (תריץ חיפוש עליי “מגבלה”),
                          ההנהלה מודעת לעניין, אך גם ראוי לציין שהפורום מאוד "לארג’ ", וחבריו מאוד מפרגנים,
                          וצריך קצת לכלכל את הלייקים, ולא להצביע על כל בדיחותא גרידא.
                          אני אישית משתדל לתת ברוחב יד, אך על תוכן מועיל ולו במשהו, או דברים שאני מזדהה איתם, או פוסט של הכרת הטוב למי שבזבז עבורך כמה דקות מחייו, קשה לי שלא לתת לייק לדבר כזה.
                          עד שתהיה אפשרות להגיב באימוג’ים מסויימים, נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.

                          טוסוןט מנותק
                          טוסוןט מנותק
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @גיל כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                          נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.

                          הבעייה שאנחנו בכלכלת חימושים בלי לדעת כמה לייקים נותרו בימ"ח
                          היה משמח אותי מאוד שתהיה התראה, ‘נותרו לך עוד ג’ לייקים, המגבלה תשתחרר בשעה…’
                          אבל אני יודע שזה דבר לא פשוט עד בלתי אפשרית טכנית

                          אולי לתת לייק דחוי, שלא אשכח

                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                          (מס"י פ"א)

                          נחייה ולא…

                          טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • טוסוןט טוסון

                            @גיל כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                            נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”.

                            הבעייה שאנחנו בכלכלת חימושים בלי לדעת כמה לייקים נותרו בימ"ח
                            היה משמח אותי מאוד שתהיה התראה, ‘נותרו לך עוד ג’ לייקים, המגבלה תשתחרר בשעה…’
                            אבל אני יודע שזה דבר לא פשוט עד בלתי אפשרית טכנית

                            אולי לתת לייק דחוי, שלא אשכח

                            טרנטעט מנותק
                            טרנטעט מנותק
                            טרנטע
                            כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                            #11

                            @טוסון איזה אנשים יש בפורום המיוחד הזה
                            מתלוננים על כך שהם לא יכולים לפרגן לחבר שלהם

                            אשרי הפורום שאלו חביריו

                            נא לא לתת לייקים גם לא דחויים

                            תודה לבורא עולם 0ת משה שמחהמ Israel MeirI 3 תגובות תגובה אחרונה
                            3
                            • טרנטעט טרנטע

                              @טוסון איזה אנשים יש בפורום המיוחד הזה
                              מתלוננים על כך שהם לא יכולים לפרגן לחבר שלהם

                              אשרי הפורום שאלו חביריו

                              נא לא לתת לייקים גם לא דחויים

                              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                              תודה לבורא עולם 0
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                              #12

                              @טרנטע כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                              נא לא לתת לייקים גם לא דחויים

                              בכל זאת רציתי לפרגן משהו 😆 😜 , אז ניסיתי משהו אחר וזה התוצאה…
                              f03da1a9-2174-4d9d-9d86-e76639fbae4c-image.png

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • טרנטעט טרנטע

                                @טוסון איזה אנשים יש בפורום המיוחד הזה
                                מתלוננים על כך שהם לא יכולים לפרגן לחבר שלהם

                                אשרי הפורום שאלו חביריו

                                נא לא לתת לייקים גם לא דחויים

                                משה שמחהמ מנותק
                                משה שמחהמ מנותק
                                משה שמחה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @טרנטע כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                                נא לא לתת לייקים גם לא דחויים

                                יש לחקור דבתקנון סעיף 6ב איתא “אסור לבקש לייקים”.
                                האם זה כולל בקשה שלא לתת, או שזה מותר?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • טרנטעט טרנטע

                                  @טוסון איזה אנשים יש בפורום המיוחד הזה
                                  מתלוננים על כך שהם לא יכולים לפרגן לחבר שלהם

                                  אשרי הפורום שאלו חביריו

                                  נא לא לתת לייקים גם לא דחויים

                                  Israel MeirI מנותק
                                  Israel MeirI מנותק
                                  Israel Meir
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי Israel Meir
                                  #14

                                  @טרנטע כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                                  נא לא לתת לייקים גם לא דחויים

                                  על זה מגיע לך ליייק…

                                  חיים ברזלח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Israel MeirI Israel Meir

                                    @טרנטע כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                                    נא לא לתת לייקים גם לא דחויים

                                    על זה מגיע לך ליייק…

                                    חיים ברזלח מנותק
                                    חיים ברזלח מנותק
                                    חיים ברזל
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    שמתי לב ש @טוסון כבר זמן רב עושה קמפיין שיוסיפו לייקים, הסתפקתי אם להעלות את העניין

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • מאירמ מנותק
                                      מאירמ מנותק
                                      מאיר
                                      מנהל ראשי
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      אחת הסיבות לביקוש למטבעות ביטקוין הוא הביקוש למטבעות ביטקוין…

                                      המוניטין הוא דבר בעל ערך משמעותי באמינות התגובות ובאמינות הפורום כולו! הגבלת המוניטין מעלה את המוניטין… כיום תגובה עם 10 מוניטין מראה שיש בה ערך מוסף ומשהו מיוחד אבל ללא הגבלת המוניטין זה היה אחרת…

                                      אבל אנחנו חושבים על רעיון

                                      ליצירת קשר לחץ כאן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0

                                      80

                                      מחובר

                                      3.0k

                                      משתמשים

                                      9.7k

                                      נושאים

                                      131.4k

                                      פוסטים
                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • דף הבית
                                      • תקנון הפורום
                                      • מילון מושגים המלא
                                      • המדריך המלא למשתמש
                                      • פוסטים אחרונים
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • פנייה למנהל הפורום