חידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.
-
בס"ד.
מה החומר הזה בפתח מילוי נוזל קירור??
הקדמה בספוילר:
שלשום לפני נסיעה בדקתי כהרגלי פעם בכשבועיים את השמן והמים ברכב,
ולחרדתי הגדולה גיליתי געוואלד טחינה בנוזל קירור, כמובן נבהלתי מאוד ונמנעתי לנסוע,
אחרי כמה בירורים ושיקולים עם כמה מהמומחים הכבדים כאן הוחלט שאפשר לנסוע אבל לטפל בעניין בהקדם האפשרי.התברר שלכאורה הטחינה נגרמה כתוצאה מקולר שמן מנוע תקול, שכבר תקופה מטפטף שם. וכנראה התערבבו שם השמן והמים, וכך קיבלנו את המטבל האהוב לסעודת שבת קודש ושמו בישראל “טחינה”…
למעשה למחרת שבאתי לטפל באוטו כפי שהדריכו אותי,
עצר לידי מוסכניק ובירר אצלי מה הסיפור וסיפרתי לו הכל.מיד ניגש למעשה פתח פקק שמן הסתכל / הריח וכנ"ל בפקק נוזל קירור,
וקבע מייד שלא מדובר בטחינה, השמן מריח רגיל ללא ריחות לוואי וכן הנוזל קירור מריח ונראה מצויין,
הוסיף לומר שנראה ששמתי נוזל קירור איכותי…והוסיף שהחומר הלבן שחששתי ממנו כלל לא הטחינה הידועה, אלא שלכאורה סוג של חומר שהתפרק עם הזמן מהחום במערכת, מהצינורות או הגומיות במערכת הקירור והם צפו למעלה בפקק המילוי…
זה צילום פתח הנוזל קירור, רואים על הדפנות את החומר.


כאן בתמונות חתיכה מהחומר שגרדתי, ביד זה מרגיש כמו צמיגות של גומי.


עכשיו אם זה לא טחינה אז אולי מדובר בכלל בחומוס, או משהו אחר…
והאם עלי לחשוש מהתפתחות לא טובה ברכב שכדאי לטפל בו לפני שיהיה מאוחר??
-
בס"ד.
מה החומר הזה בפתח מילוי נוזל קירור??
הקדמה בספוילר:
שלשום לפני נסיעה בדקתי כהרגלי פעם בכשבועיים את השמן והמים ברכב,
ולחרדתי הגדולה גיליתי געוואלד טחינה בנוזל קירור, כמובן נבהלתי מאוד ונמנעתי לנסוע,
אחרי כמה בירורים ושיקולים עם כמה מהמומחים הכבדים כאן הוחלט שאפשר לנסוע אבל לטפל בעניין בהקדם האפשרי.התברר שלכאורה הטחינה נגרמה כתוצאה מקולר שמן מנוע תקול, שכבר תקופה מטפטף שם. וכנראה התערבבו שם השמן והמים, וכך קיבלנו את המטבל האהוב לסעודת שבת קודש ושמו בישראל “טחינה”…
למעשה למחרת שבאתי לטפל באוטו כפי שהדריכו אותי,
עצר לידי מוסכניק ובירר אצלי מה הסיפור וסיפרתי לו הכל.מיד ניגש למעשה פתח פקק שמן הסתכל / הריח וכנ"ל בפקק נוזל קירור,
וקבע מייד שלא מדובר בטחינה, השמן מריח רגיל ללא ריחות לוואי וכן הנוזל קירור מריח ונראה מצויין,
הוסיף לומר שנראה ששמתי נוזל קירור איכותי…והוסיף שהחומר הלבן שחששתי ממנו כלל לא הטחינה הידועה, אלא שלכאורה סוג של חומר שהתפרק עם הזמן מהחום במערכת, מהצינורות או הגומיות במערכת הקירור והם צפו למעלה בפקק המילוי…
זה צילום פתח הנוזל קירור, רואים על הדפנות את החומר.


כאן בתמונות חתיכה מהחומר שגרדתי, ביד זה מרגיש כמו צמיגות של גומי.


עכשיו אם זה לא טחינה אז אולי מדובר בכלל בחומוס, או משהו אחר…
והאם עלי לחשוש מהתפתחות לא טובה ברכב שכדאי לטפל בו לפני שיהיה מאוחר??
@תודה-לבורא-עולם-0 איזו כתיבה נעימה…
קח בחשבון שמהיום טביעת האצבע שלך גלויה לכל.
נראה לי כמו המכונאי שלך. -
@תודה-לבורא-עולם-0 איזו כתיבה נעימה…
קח בחשבון שמהיום טביעת האצבע שלך גלויה לכל.
נראה לי כמו המכונאי שלך.@נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:
נראה לי כמו המכונאי שלך.
ולמעשה יש עניין לטפל בזה משהו. או להמשיך כך?
למעשה גם עשיתי את המעקף לקולר, השאלה אם באמת היה צורך,
ולאחר מעשה האם להשאיר כך לטווח ארוך או להשתדל כן להחליף קולר
ולחבר הכל בצורה מקורית?חתכתי את הטביעת אצבע…
עריכה:
לא מדובר במכונאי שלי, לא הכרתי אותו, רק עבר שם וניסה לעזור לי.עריכה נוספת:
ומכאן למדנו “שאין לו לדיין אלא מה שעיניו רואות”…
וכשהשואל שואל, צריך לרדת איתו לפרטי העניין על מנת לשקול ולשפוט.אני כותב את זה בקטע חיובי לגמרי, והלימוד הוא גם לעצמי.
-
@נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:
נראה לי כמו המכונאי שלך.
ולמעשה יש עניין לטפל בזה משהו. או להמשיך כך?
למעשה גם עשיתי את המעקף לקולר, השאלה אם באמת היה צורך,
ולאחר מעשה האם להשאיר כך לטווח ארוך או להשתדל כן להחליף קולר
ולחבר הכל בצורה מקורית?חתכתי את הטביעת אצבע…
עריכה:
לא מדובר במכונאי שלי, לא הכרתי אותו, רק עבר שם וניסה לעזור לי.עריכה נוספת:
ומכאן למדנו “שאין לו לדיין אלא מה שעיניו רואות”…
וכשהשואל שואל, צריך לרדת איתו לפרטי העניין על מנת לשקול ולשפוט.אני כותב את זה בקטע חיובי לגמרי, והלימוד הוא גם לעצמי.
@תודה-לבורא-עולם-0 איזה רכב לא כתבת?
לא נראה לי משהו שדורש התייחסות אבל קשה לומר כשאין לי מושג מה זה בכלל.
המעקף לקולר לדעתי לא קשור.
איזה נוזל קירור היה ברכב? הוחלף משהו לאחרונה או איזה טיפול לא שגרתי? -
@תודה-לבורא-עולם-0 איזה רכב לא כתבת?
לא נראה לי משהו שדורש התייחסות אבל קשה לומר כשאין לי מושג מה זה בכלל.
המעקף לקולר לדעתי לא קשור.
איזה נוזל קירור היה ברכב? הוחלף משהו לאחרונה או איזה טיפול לא שגרתי?@נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:
איזה רכב לא כתבת?
יש לו אאוטלנדר אם אני לא טועה
-
@תודה-לבורא-עולם-0 איזה רכב לא כתבת?
לא נראה לי משהו שדורש התייחסות אבל קשה לומר כשאין לי מושג מה זה בכלל.
המעקף לקולר לדעתי לא קשור.
איזה נוזל קירור היה ברכב? הוחלף משהו לאחרונה או איזה טיפול לא שגרתי?@נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:
איזה רכב לא כתבת?
אאוטלנדר 2015 (עיין בתמונה בניק)
לא נראה לי משהו שדורש התייחסות אבל קשה לומר כשאין לי מושג מה זה בכלל.
אוקי מעניין… יש כאן חידה.
המעקף לקולר לדעתי לא קשור.
אז בלי קשר לשאלה - להשאיר כך לטווח ארוך או לא?
איזה נוזל קירור היה ברכב?


הוחלף משהו לאחרונה או איזה טיפול לא שגרתי?
לא, שום כלום.
חובק עולם הקדים אותי בתשובה לסוג הרכב…
אוייישששששש…

בגלל פאשלה שהיה לי בביצוע המעקף נשפך לי הרבה נוזל קירור - לא הכל.
אז כעת מילאתי את החסר בנוזל ירוק מחברת פרסטון.יצאתי לצלם…


-
@נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:
נראה לי כמו המכונאי שלך.
ולמעשה יש עניין לטפל בזה משהו. או להמשיך כך?
למעשה גם עשיתי את המעקף לקולר, השאלה אם באמת היה צורך,
ולאחר מעשה האם להשאיר כך לטווח ארוך או להשתדל כן להחליף קולר
ולחבר הכל בצורה מקורית?חתכתי את הטביעת אצבע…
עריכה:
לא מדובר במכונאי שלי, לא הכרתי אותו, רק עבר שם וניסה לעזור לי.עריכה נוספת:
ומכאן למדנו “שאין לו לדיין אלא מה שעיניו רואות”…
וכשהשואל שואל, צריך לרדת איתו לפרטי העניין על מנת לשקול ולשפוט.אני כותב את זה בקטע חיובי לגמרי, והלימוד הוא גם לעצמי.
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:
למעשה גם עשיתי את המעקף לקולר
ביטלת את הקולר ? נראה לי יש לו תפקיד “קצת” חשוב .
למעשה אני נוטה כדעת הלישנא בתרא שמדובר בחומרים שמוספים לנוזל קירור [קורוזיה קיפאון וכדו’] שנפרדו מהמים ואל אף שWURTH מוחזקת אצלי כטובה כנראה במוצר הזה הם פישלו.
כמובן שצריך להמשיך לעקוב !! -
קודם כל אצלנו אוכלים טחינה גם ביום חול…

דבר שני המצלמה שלך או של הפלאפון מאווד ברורה וחדה… מעניין איזה סוג…
ודבר אחרון כמה זמן הרכב אצלך? ואיזה נוזל קרור היית שם עד עכשיו? את מה שהעלית? והסבירו לך אולי למה זה קרה עכשיו? סליחה על התקפת שאלות… -
בס"ד.
מה החומר הזה בפתח מילוי נוזל קירור??
הקדמה בספוילר:
שלשום לפני נסיעה בדקתי כהרגלי פעם בכשבועיים את השמן והמים ברכב,
ולחרדתי הגדולה גיליתי געוואלד טחינה בנוזל קירור, כמובן נבהלתי מאוד ונמנעתי לנסוע,
אחרי כמה בירורים ושיקולים עם כמה מהמומחים הכבדים כאן הוחלט שאפשר לנסוע אבל לטפל בעניין בהקדם האפשרי.התברר שלכאורה הטחינה נגרמה כתוצאה מקולר שמן מנוע תקול, שכבר תקופה מטפטף שם. וכנראה התערבבו שם השמן והמים, וכך קיבלנו את המטבל האהוב לסעודת שבת קודש ושמו בישראל “טחינה”…
למעשה למחרת שבאתי לטפל באוטו כפי שהדריכו אותי,
עצר לידי מוסכניק ובירר אצלי מה הסיפור וסיפרתי לו הכל.מיד ניגש למעשה פתח פקק שמן הסתכל / הריח וכנ"ל בפקק נוזל קירור,
וקבע מייד שלא מדובר בטחינה, השמן מריח רגיל ללא ריחות לוואי וכן הנוזל קירור מריח ונראה מצויין,
הוסיף לומר שנראה ששמתי נוזל קירור איכותי…והוסיף שהחומר הלבן שחששתי ממנו כלל לא הטחינה הידועה, אלא שלכאורה סוג של חומר שהתפרק עם הזמן מהחום במערכת, מהצינורות או הגומיות במערכת הקירור והם צפו למעלה בפקק המילוי…
זה צילום פתח הנוזל קירור, רואים על הדפנות את החומר.


כאן בתמונות חתיכה מהחומר שגרדתי, ביד זה מרגיש כמו צמיגות של גומי.


עכשיו אם זה לא טחינה אז אולי מדובר בכלל בחומוס, או משהו אחר…
והאם עלי לחשוש מהתפתחות לא טובה ברכב שכדאי לטפל בו לפני שיהיה מאוחר??
@תודה-לבורא-עולם-0 טוב השארה שלי שיש מצב שבעבר מישהו כנראה ניסה לתקן את הפקק המתכת עם סיליקון מסוים וזה נשאר שם או לחלופין הגיע סיליקון אולי מאזור הטרמוסטט שגם אותו מתי שמחליפים שמים סיליקון והכל התערבב ביחד או כל דבר כמו משאבת מים שמתי שמחליפים אותו יש כאלה שמורחים סיליקון אז פשוט מאוד יכול שזה משהו בסגנון הזה
-
בס"ד.
מה החומר הזה בפתח מילוי נוזל קירור??
הקדמה בספוילר:
שלשום לפני נסיעה בדקתי כהרגלי פעם בכשבועיים את השמן והמים ברכב,
ולחרדתי הגדולה גיליתי געוואלד טחינה בנוזל קירור, כמובן נבהלתי מאוד ונמנעתי לנסוע,
אחרי כמה בירורים ושיקולים עם כמה מהמומחים הכבדים כאן הוחלט שאפשר לנסוע אבל לטפל בעניין בהקדם האפשרי.התברר שלכאורה הטחינה נגרמה כתוצאה מקולר שמן מנוע תקול, שכבר תקופה מטפטף שם. וכנראה התערבבו שם השמן והמים, וכך קיבלנו את המטבל האהוב לסעודת שבת קודש ושמו בישראל “טחינה”…
למעשה למחרת שבאתי לטפל באוטו כפי שהדריכו אותי,
עצר לידי מוסכניק ובירר אצלי מה הסיפור וסיפרתי לו הכל.מיד ניגש למעשה פתח פקק שמן הסתכל / הריח וכנ"ל בפקק נוזל קירור,
וקבע מייד שלא מדובר בטחינה, השמן מריח רגיל ללא ריחות לוואי וכן הנוזל קירור מריח ונראה מצויין,
הוסיף לומר שנראה ששמתי נוזל קירור איכותי…והוסיף שהחומר הלבן שחששתי ממנו כלל לא הטחינה הידועה, אלא שלכאורה סוג של חומר שהתפרק עם הזמן מהחום במערכת, מהצינורות או הגומיות במערכת הקירור והם צפו למעלה בפקק המילוי…
זה צילום פתח הנוזל קירור, רואים על הדפנות את החומר.


כאן בתמונות חתיכה מהחומר שגרדתי, ביד זה מרגיש כמו צמיגות של גומי.


עכשיו אם זה לא טחינה אז אולי מדובר בכלל בחומוס, או משהו אחר…
והאם עלי לחשוש מהתפתחות לא טובה ברכב שכדאי לטפל בו לפני שיהיה מאוחר??
@תודה-לבורא-עולם-0
למעשה ואני לא מציע
אני הייתי נוסע ככה בנסיעת מבחן וערני מאוד לחום מנוע ובודק תדיר מה קורה בפקק אם ממשיך או הפסיק כמו שהעלו פה רעיונות שזה חד פעמי -
@תודה-לבורא-עולם-0
זה נראה כמו חומר צמיגי ולא דליפה של שמן כמו שכבר כתבו פה
למעשה לענ"ד אולי שווה לך לנסות לעשות ניקוי למערכת הקירור יש סרטון של קריספיקס על זה זה בכלל לא מסובך בפרט אם יש לך פקק בתחתית הרדיאטור שהריקון לוקח חצי דקה
קרה לי ברכב אחר טחינה ממש ועשיתי ניקוי עם חומר לניקוי רדיאטור ואח"כ הוצאתי אותו (לא זוכר את שמו ) ועזר -
בס"ד.
מה החומר הזה בפתח מילוי נוזל קירור??
הקדמה בספוילר:
שלשום לפני נסיעה בדקתי כהרגלי פעם בכשבועיים את השמן והמים ברכב,
ולחרדתי הגדולה גיליתי געוואלד טחינה בנוזל קירור, כמובן נבהלתי מאוד ונמנעתי לנסוע,
אחרי כמה בירורים ושיקולים עם כמה מהמומחים הכבדים כאן הוחלט שאפשר לנסוע אבל לטפל בעניין בהקדם האפשרי.התברר שלכאורה הטחינה נגרמה כתוצאה מקולר שמן מנוע תקול, שכבר תקופה מטפטף שם. וכנראה התערבבו שם השמן והמים, וכך קיבלנו את המטבל האהוב לסעודת שבת קודש ושמו בישראל “טחינה”…
למעשה למחרת שבאתי לטפל באוטו כפי שהדריכו אותי,
עצר לידי מוסכניק ובירר אצלי מה הסיפור וסיפרתי לו הכל.מיד ניגש למעשה פתח פקק שמן הסתכל / הריח וכנ"ל בפקק נוזל קירור,
וקבע מייד שלא מדובר בטחינה, השמן מריח רגיל ללא ריחות לוואי וכן הנוזל קירור מריח ונראה מצויין,
הוסיף לומר שנראה ששמתי נוזל קירור איכותי…והוסיף שהחומר הלבן שחששתי ממנו כלל לא הטחינה הידועה, אלא שלכאורה סוג של חומר שהתפרק עם הזמן מהחום במערכת, מהצינורות או הגומיות במערכת הקירור והם צפו למעלה בפקק המילוי…
זה צילום פתח הנוזל קירור, רואים על הדפנות את החומר.


כאן בתמונות חתיכה מהחומר שגרדתי, ביד זה מרגיש כמו צמיגות של גומי.


עכשיו אם זה לא טחינה אז אולי מדובר בכלל בחומוס, או משהו אחר…
והאם עלי לחשוש מהתפתחות לא טובה ברכב שכדאי לטפל בו לפני שיהיה מאוחר??
@תודה-לבורא-עולם-0 אם הגומי הזה ירוק (בצבע של הנוז"ק) ולא בצבע אחר (נוז"ק מעורב עם שמן)
כנראה שזה לא עירבוב של מים ושמן
אלא אולי החומר שיש בנוזל קירור אחרי הצטברות ק"מ רבים (בתנאי חום) הפך למעין סיליקון וצף למעלה
לא ששמעתי על זה אי פעם
אבל אולי עכשיו זה יהיה הפעם הראשונהאופציה נוספת אולי היתה לך התחממות במנוע שגרמה למים להתיבש והם התיבשו בצורה כזו כי המים מעורבים אם חומרים נוספים והם לא מתאדים כמו מים (שאני יודע מה תפקידם(טמפרטורות וקרוזיה) אבל לא יודע מה טיבעם)
אופציה נוספת שהמים שבצינור שבין הרדיאטור למיכל עיבוי התיבשו ונשאר רק החומר וכל פעם שהם חזרו בלחץ לרדיאטור הם גירדו את המים/חומר שנדבק לדפנות הצינור (ואם כן גם במיכל עיבוי אמור להיות לך סילקון בתחתית וכן בחלל הרדיאטור והמערכת קירור ואז צריך לעשות ניקיון שלא תיווצר סתימה איפשהו.
הכל בנוי על סברא אחת אבל מכמה אופציות שיכולים לגרום לכךסיפר לי אברך ת"ח שלמד אצל הגרד"צ קרלינשטיין ואמר איזה סברא באמצע השיעור כללי
והגרד"צ עצר את השיעור כללי ושיבחו לעיני כולם באומרו, האא… איזה סברא … זה… זה שפיץ של בחור…
ואז הפטיר כלאחר יד ובקול נמוך.
אבל אתה יודע שפיץ עושים לו ככה (סימן אם באצבעותיו תנועה קלה) והוא נופל…
זו התחושה שאני מרגיש כשאני כותב כעת את הגיגי אלו אבל לדעתי יש הגיון בדברים@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:
אלא שלכאורה סוג של חומר שהתפרק עם הזמן מהחום במערכת, מהצינורות או הגומיות במערכת הקירור והם צפו למעלה בפקק המילוי
לא נראה בכלל
-
אם כן למה זה ירוק זה היה אמור להיות שחור או לכל הפחות ירוק כהה מאדדד
-
אם טענת המוסכניק צודקת לכאו’ התוצאה הייתה אמורה להיות-צינורות סדוקים או לכל הפחות יבשים, אותו הדבר בעניין הגומיות הייתה אמורה להיות לך בריחה/נזילה כנראה.
מאד מעניין האם תמיד היית שם נוזל קירור של חברה אחרת
-
-
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:
למעשה גם עשיתי את המעקף לקולר
ביטלת את הקולר ? נראה לי יש לו תפקיד “קצת” חשוב .
למעשה אני נוטה כדעת הלישנא בתרא שמדובר בחומרים שמוספים לנוזל קירור [קורוזיה קיפאון וכדו’] שנפרדו מהמים ואל אף שWURTH מוחזקת אצלי כטובה כנראה במוצר הזה הם פישלו.
כמובן שצריך להמשיך לעקוב !!ביטלת את הקולר ? נראה לי יש לו תפקיד “קצת” חשוב .
אכן ביטלתי כמו שכתבתי לעיל, ובגלל זה שאלתי לעיל אם זה לא טוב לטווח הרחוק,
והאם כדאי להשקיע בקולר חדש ולחבר הכל בצורה המקורית.
ואיזה נוזל קרור היית שם עד עכשיו? את מה שעלת?
כן את מה שהעליתי ראשון (לא הצהוב)
יש כאלה שמורחים סיליקון אז פשוט מאוד יכול שזה משהו בסגנון הזה
נשמע כיוון מסויים!
אני הייתי נוסע ככה בנסיעת מבחן וערני מאוד לחום מנוע
אני עירני תמידדד לחום מנוע, יש לי את המכשיר הזה ואצלי מוגדר שחום מנוע מוצג תמיד,
וכן יש לי התראה אם זה עובר את 101 מעלות. ובחיים לא עבר את ה-102 לכמה שניות מקסימום.
כי ב-100 מעלות נדלק אצלי המאווררים. - וכמו שכבר התבאר כאן.
למעשה לענ"ד אולי שווה לך לנסות לעשות ניקוי למערכת הקירור
יתכן אבל ליבי אומר לי שלא צריך.
כבר ככה בגלל פאשלה שהייתה לי, כמו שכבר כתבתי לעיל, שנשפך רוב נוזל הקירור ושמתי חדש,
וכל מה נשפך היה נקי בלי שום חתיכות / פירורים וכדומה, ורוב המים כעת חדשים, זה כבר חצי שטיפה, לא?
אם הגומי הזה ירוק (בצבע של הנוז"ק) ולא בצבע אחר (נוז"ק מעורב עם שמן)
כנראה שזה לא עירבוב של מים ושמןאכן הגומי הזה קיבל צבע בהשראת הצבע של הנוזל.
אולי היתה לך התחממות במנוע שגרמה למים להתיבש
כנ"ל לפני כמה שורות, לא היתה לי התחממות אף פעם.
ואם כן גם במיכל עיבוי אמור להיות לך סילקון בתחתית וכן בחלל הרדיאטור
אבדוק עד כמה שאפשר, מעניין…
אם כן למה זה ירוק זה היה אמור להיות שחור או לכל הפחות ירוק כהה מאדדד
הוא לא קבע מה התפרק, רק זרק כיוון מסויים,
שנבין שלא נוצר פה משהו סתם בבחינת יש מאין.
מאד מעניין האם תמיד היית שם נוזל קירור של חברה אחרת
לא יודע, כי הרכב אצלי שנה וכמה חודשים,
בטיפול הראשון שעשיתי שמתי את מה שהעליתי לעיל.
וגם קודם היו מים ירוקים, אבל לא יודע איזה חברה.
לקינוח אני חייב לציין וווואאאהההוו,
כמה החברה פה מנסים לעזור ולדון בעניין כאילו מדובר בבעיות שלהם עצמם.
געוואלדיג, תודה ענקית מעומק הלב לכל המגיבים כאן מהרגע הראשון!!!
בקשה קטנטנה… מרוב ריבוי ההודעות והתגובות שלי בהודעה אחת ארוכה.
אם אתם מגיבים לי נא לצטט את הקטע המדוייק עליו אתם מגיבים, יישר כח!!
-
נשארתי בעיקר עם השאלה לגבי הקולר?
אני יוצא לצפון לסופ"ש, האם חשוב לבטל את המעקף, גם אם עוד לא החלפתי קולר חדש??עריכה:
ביטלתי את המעקף, ושלום על ישראל…
אם כל הסיפור לא קשור לקולר, אז למה לשבש תהליכים.
רק ברשותכם הוסיף עוד שאלה מעניין לעניין באותו עניין.
המוסכניק המוזכר בספוילר בהודעה הראשונה שלי אמר גם:
“שלא מחייב שהוקלר תקול, אלא יכול להיות שצריך לחזק את ההברגה שלו.”הוא הסביר לי שהקולר מתברג על הבסיס ועל הקולר מבריגים את הפילטר שמן.
שזה בעצם הברגה על הברגה, ויתכן שההברגה של הקולר התרופף טיפה.האמנם?? וא"כ איך מחזקים את ההברגה, עם הידיים, עם כלי?..
בזה אין לי נסיון ברכב שלי.שכוייח…
