דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.

      חידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      12 פוסטים 9 כותבים 187 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

        בס"ד.

        מה החומר הזה בפתח מילוי נוזל קירור??

        הקדמה בספוילר:

        שלשום לפני נסיעה בדקתי כהרגלי פעם בכשבועיים את השמן והמים ברכב,
        ולחרדתי הגדולה גיליתי געוואלד טחינה בנוזל קירור, כמובן נבהלתי מאוד ונמנעתי לנסוע,
        אחרי כמה בירורים ושיקולים עם כמה מהמומחים הכבדים כאן הוחלט שאפשר לנסוע אבל לטפל בעניין בהקדם האפשרי.

        התברר שלכאורה הטחינה נגרמה כתוצאה מקולר שמן מנוע תקול, שכבר תקופה מטפטף שם. וכנראה התערבבו שם השמן והמים, וכך קיבלנו את המטבל האהוב לסעודת שבת קודש ושמו בישראל “טחינה”…

        למעשה למחרת שבאתי לטפל באוטו כפי שהדריכו אותי,
        עצר לידי מוסכניק ובירר אצלי מה הסיפור וסיפרתי לו הכל.

        מיד ניגש למעשה פתח פקק שמן הסתכל / הריח וכנ"ל בפקק נוזל קירור,
        וקבע מייד שלא מדובר בטחינה, השמן מריח רגיל ללא ריחות לוואי וכן הנוזל קירור מריח ונראה מצויין,
        הוסיף לומר שנראה ששמתי נוזל קירור איכותי…

        והוסיף שהחומר הלבן שחששתי ממנו כלל לא הטחינה הידועה, אלא שלכאורה סוג של חומר שהתפרק עם הזמן מהחום במערכת, מהצינורות או הגומיות במערכת הקירור והם צפו למעלה בפקק המילוי…

        זה צילום פתח הנוזל קירור, רואים על הדפנות את החומר.

        cf1c0cfd-88f3-4eb1-84c1-da0b3b238eea-image.png

        fbbac4b5-0b78-4d49-a68f-825962afe0a5-image.png

        כאן בתמונות חתיכה מהחומר שגרדתי, ביד זה מרגיש כמו צמיגות של גומי.

        b412db1c-80d3-4b32-b5b7-4147665b7d43-image.png

        79779afe-f5e2-4632-9d99-5423859c7f64-image.png

        עכשיו אם זה לא טחינה אז אולי מדובר בכלל בחומוס, או משהו אחר…

        והאם עלי לחשוש מהתפתחות לא טובה ברכב שכדאי לטפל בו לפני שיהיה מאוחר??

        @שלמה @נייטרון-חפשי

        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשי
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @תודה-לבורא-עולם-0 איזו כתיבה נעימה…
        קח בחשבון שמהיום טביעת האצבע שלך גלויה לכל.
        נראה לי כמו המכונאי שלך.

        pikolinou@gmail.com

        תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

          @תודה-לבורא-עולם-0 איזו כתיבה נעימה…
          קח בחשבון שמהיום טביעת האצבע שלך גלויה לכל.
          נראה לי כמו המכונאי שלך.

          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
          #3

          @נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:

          נראה לי כמו המכונאי שלך.

          ולמעשה יש עניין לטפל בזה משהו. או להמשיך כך?

          למעשה גם עשיתי את המעקף לקולר, השאלה אם באמת היה צורך,
          ולאחר מעשה האם להשאיר כך לטווח ארוך או להשתדל כן להחליף קולר
          ולחבר הכל בצורה מקורית?

          חתכתי את הטביעת אצבע…

          עריכה:
          לא מדובר במכונאי שלי, לא הכרתי אותו, רק עבר שם וניסה לעזור לי.

          עריכה נוספת:

          ומכאן למדנו “שאין לו לדיין אלא מה שעיניו רואות”…
          וכשהשואל שואל, צריך לרדת איתו לפרטי העניין על מנת לשקול ולשפוט.

          אני כותב את זה בקטע חיובי לגמרי, והלימוד הוא גם לעצמי.

          נייטרון חפשינ יצחק רשטוני 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

            @נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:

            נראה לי כמו המכונאי שלך.

            ולמעשה יש עניין לטפל בזה משהו. או להמשיך כך?

            למעשה גם עשיתי את המעקף לקולר, השאלה אם באמת היה צורך,
            ולאחר מעשה האם להשאיר כך לטווח ארוך או להשתדל כן להחליף קולר
            ולחבר הכל בצורה מקורית?

            חתכתי את הטביעת אצבע…

            עריכה:
            לא מדובר במכונאי שלי, לא הכרתי אותו, רק עבר שם וניסה לעזור לי.

            עריכה נוספת:

            ומכאן למדנו “שאין לו לדיין אלא מה שעיניו רואות”…
            וכשהשואל שואל, צריך לרדת איתו לפרטי העניין על מנת לשקול ולשפוט.

            אני כותב את זה בקטע חיובי לגמרי, והלימוד הוא גם לעצמי.

            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשי
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @תודה-לבורא-עולם-0 איזה רכב לא כתבת?
            לא נראה לי משהו שדורש התייחסות אבל קשה לומר כשאין לי מושג מה זה בכלל.
            המעקף לקולר לדעתי לא קשור.
            איזה נוזל קירור היה ברכב? הוחלף משהו לאחרונה או איזה טיפול לא שגרתי?

            pikolinou@gmail.com

            חובק עולםח תודה לבורא עולם 0ת 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

              @תודה-לבורא-עולם-0 איזה רכב לא כתבת?
              לא נראה לי משהו שדורש התייחסות אבל קשה לומר כשאין לי מושג מה זה בכלל.
              המעקף לקולר לדעתי לא קשור.
              איזה נוזל קירור היה ברכב? הוחלף משהו לאחרונה או איזה טיפול לא שגרתי?

              חובק עולםח מחובר
              חובק עולםח מחובר
              חובק עולם
              כתב נערך לאחרונה על ידי חובק עולם
              #5

              @נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:

              איזה רכב לא כתבת?

              יש לו אאוטלנדר אם אני לא טועה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                @תודה-לבורא-עולם-0 איזה רכב לא כתבת?
                לא נראה לי משהו שדורש התייחסות אבל קשה לומר כשאין לי מושג מה זה בכלל.
                המעקף לקולר לדעתי לא קשור.
                איזה נוזל קירור היה ברכב? הוחלף משהו לאחרונה או איזה טיפול לא שגרתי?

                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                #6

                @נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:

                איזה רכב לא כתבת?

                אאוטלנדר 2015 (עיין בתמונה בניק)

                לא נראה לי משהו שדורש התייחסות אבל קשה לומר כשאין לי מושג מה זה בכלל.

                אוקי מעניין… יש כאן חידה.

                המעקף לקולר לדעתי לא קשור.

                אז בלי קשר לשאלה - להשאיר כך לטווח ארוך או לא?

                איזה נוזל קירור היה ברכב?

                IMG_20250824_150745_428.jpg

                IMG_20250824_150719_241~2.jpg

                הוחלף משהו לאחרונה או איזה טיפול לא שגרתי?

                לא, שום כלום.

                חובק עולם הקדים אותי בתשובה לסוג הרכב…

                אוייישששששש…

                2665bcdd-3847-4ca6-9e20-e713c4cc1634-image.png

                בגלל פאשלה שהיה לי בביצוע המעקף נשפך לי הרבה נוזל קירור - לא הכל.
                אז כעת מילאתי את החסר בנוזל ירוק מחברת פרסטון.

                יצאתי לצלם…

                IMG_20260624_112533_862.jpg

                IMG_20260624_112540_865.jpg

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                  @נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:

                  נראה לי כמו המכונאי שלך.

                  ולמעשה יש עניין לטפל בזה משהו. או להמשיך כך?

                  למעשה גם עשיתי את המעקף לקולר, השאלה אם באמת היה צורך,
                  ולאחר מעשה האם להשאיר כך לטווח ארוך או להשתדל כן להחליף קולר
                  ולחבר הכל בצורה מקורית?

                  חתכתי את הטביעת אצבע…

                  עריכה:
                  לא מדובר במכונאי שלי, לא הכרתי אותו, רק עבר שם וניסה לעזור לי.

                  עריכה נוספת:

                  ומכאן למדנו “שאין לו לדיין אלא מה שעיניו רואות”…
                  וכשהשואל שואל, צריך לרדת איתו לפרטי העניין על מנת לשקול ולשפוט.

                  אני כותב את זה בקטע חיובי לגמרי, והלימוד הוא גם לעצמי.

                  יצחק רשטוני מנותק
                  יצחק רשטוני מנותק
                  יצחק רשטונ
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                  #7

                  @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:

                  למעשה גם עשיתי את המעקף לקולר

                  ביטלת את הקולר ? נראה לי יש לו תפקיד “קצת” חשוב .

                  למעשה אני נוטה כדעת הלישנא בתרא שמדובר בחומרים שמוספים לנוזל קירור [קורוזיה קיפאון וכדו’] שנפרדו מהמים ואל אף שWURTH מוחזקת אצלי כטובה כנראה במוצר הזה הם פישלו.
                  כמובן שצריך להמשיך לעקוב !!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אריאל קמחיא מנותק
                    אריאל קמחיא מנותק
                    אריאל קמחי
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    קודם כל אצלנו אוכלים טחינה גם ביום חול…😆
                    דבר שני המצלמה שלך או של הפלאפון מאווד ברורה וחדה… מעניין איזה סוג…
                    ודבר אחרון כמה זמן הרכב אצלך? ואיזה נוזל קרור היית שם עד עכשיו? את מה שעלת? והסבירו לך אולי למה זה קרה עכשיו? סליחה על התקפת שאלות…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                      בס"ד.

                      מה החומר הזה בפתח מילוי נוזל קירור??

                      הקדמה בספוילר:

                      שלשום לפני נסיעה בדקתי כהרגלי פעם בכשבועיים את השמן והמים ברכב,
                      ולחרדתי הגדולה גיליתי געוואלד טחינה בנוזל קירור, כמובן נבהלתי מאוד ונמנעתי לנסוע,
                      אחרי כמה בירורים ושיקולים עם כמה מהמומחים הכבדים כאן הוחלט שאפשר לנסוע אבל לטפל בעניין בהקדם האפשרי.

                      התברר שלכאורה הטחינה נגרמה כתוצאה מקולר שמן מנוע תקול, שכבר תקופה מטפטף שם. וכנראה התערבבו שם השמן והמים, וכך קיבלנו את המטבל האהוב לסעודת שבת קודש ושמו בישראל “טחינה”…

                      למעשה למחרת שבאתי לטפל באוטו כפי שהדריכו אותי,
                      עצר לידי מוסכניק ובירר אצלי מה הסיפור וסיפרתי לו הכל.

                      מיד ניגש למעשה פתח פקק שמן הסתכל / הריח וכנ"ל בפקק נוזל קירור,
                      וקבע מייד שלא מדובר בטחינה, השמן מריח רגיל ללא ריחות לוואי וכן הנוזל קירור מריח ונראה מצויין,
                      הוסיף לומר שנראה ששמתי נוזל קירור איכותי…

                      והוסיף שהחומר הלבן שחששתי ממנו כלל לא הטחינה הידועה, אלא שלכאורה סוג של חומר שהתפרק עם הזמן מהחום במערכת, מהצינורות או הגומיות במערכת הקירור והם צפו למעלה בפקק המילוי…

                      זה צילום פתח הנוזל קירור, רואים על הדפנות את החומר.

                      cf1c0cfd-88f3-4eb1-84c1-da0b3b238eea-image.png

                      fbbac4b5-0b78-4d49-a68f-825962afe0a5-image.png

                      כאן בתמונות חתיכה מהחומר שגרדתי, ביד זה מרגיש כמו צמיגות של גומי.

                      b412db1c-80d3-4b32-b5b7-4147665b7d43-image.png

                      79779afe-f5e2-4632-9d99-5423859c7f64-image.png

                      עכשיו אם זה לא טחינה אז אולי מדובר בכלל בחומוס, או משהו אחר…

                      והאם עלי לחשוש מהתפתחות לא טובה ברכב שכדאי לטפל בו לפני שיהיה מאוחר??

                      @שלמה @נייטרון-חפשי

                      דוד 100ד מנותק
                      דוד 100ד מנותק
                      דוד 100
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @תודה-לבורא-עולם-0 טוב השארה שלי שיש מצב שבעבר מישהו כנראה ניסה לתקן את הפקק המתכת עם סיליקון מסוים וזה נשאר שם או לחלופין הגיע סיליקון אולי מאזור הטרמוסטט שגם אותו מתי שמחליפים שמים סיליקון והכל התערבב ביחד או כל דבר כמו משאבת מים שמתי שמחליפים אותו יש כאלה שמורחים סיליקון אז פשוט מאוד יכול שזה משהו בסגנון הזה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                        בס"ד.

                        מה החומר הזה בפתח מילוי נוזל קירור??

                        הקדמה בספוילר:

                        שלשום לפני נסיעה בדקתי כהרגלי פעם בכשבועיים את השמן והמים ברכב,
                        ולחרדתי הגדולה גיליתי געוואלד טחינה בנוזל קירור, כמובן נבהלתי מאוד ונמנעתי לנסוע,
                        אחרי כמה בירורים ושיקולים עם כמה מהמומחים הכבדים כאן הוחלט שאפשר לנסוע אבל לטפל בעניין בהקדם האפשרי.

                        התברר שלכאורה הטחינה נגרמה כתוצאה מקולר שמן מנוע תקול, שכבר תקופה מטפטף שם. וכנראה התערבבו שם השמן והמים, וכך קיבלנו את המטבל האהוב לסעודת שבת קודש ושמו בישראל “טחינה”…

                        למעשה למחרת שבאתי לטפל באוטו כפי שהדריכו אותי,
                        עצר לידי מוסכניק ובירר אצלי מה הסיפור וסיפרתי לו הכל.

                        מיד ניגש למעשה פתח פקק שמן הסתכל / הריח וכנ"ל בפקק נוזל קירור,
                        וקבע מייד שלא מדובר בטחינה, השמן מריח רגיל ללא ריחות לוואי וכן הנוזל קירור מריח ונראה מצויין,
                        הוסיף לומר שנראה ששמתי נוזל קירור איכותי…

                        והוסיף שהחומר הלבן שחששתי ממנו כלל לא הטחינה הידועה, אלא שלכאורה סוג של חומר שהתפרק עם הזמן מהחום במערכת, מהצינורות או הגומיות במערכת הקירור והם צפו למעלה בפקק המילוי…

                        זה צילום פתח הנוזל קירור, רואים על הדפנות את החומר.

                        cf1c0cfd-88f3-4eb1-84c1-da0b3b238eea-image.png

                        fbbac4b5-0b78-4d49-a68f-825962afe0a5-image.png

                        כאן בתמונות חתיכה מהחומר שגרדתי, ביד זה מרגיש כמו צמיגות של גומי.

                        b412db1c-80d3-4b32-b5b7-4147665b7d43-image.png

                        79779afe-f5e2-4632-9d99-5423859c7f64-image.png

                        עכשיו אם זה לא טחינה אז אולי מדובר בכלל בחומוס, או משהו אחר…

                        והאם עלי לחשוש מהתפתחות לא טובה ברכב שכדאי לטפל בו לפני שיהיה מאוחר??

                        @שלמה @נייטרון-חפשי

                        נתי 2נ מנותק
                        נתי 2נ מנותק
                        נתי 2
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @תודה-לבורא-עולם-0
                        למעשה ואני לא מציע
                        אני הייתי נוסע ככה בנסיעת מבחן וערני מאוד לחום מנוע ובודק תדיר מה קורה בפקק אם ממשיך או הפסיק כמו שהעלו פה רעיונות שזה חד פעמי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אהרון שלוםא מנותק
                          אהרון שלוםא מנותק
                          אהרון שלום
                          כתב נערך לאחרונה על ידי אהרון שלום
                          #11

                          @תודה-לבורא-עולם-0
                          זה נראה כמו חומר צמיגי ולא דליפה של שמן כמו שכבר כתבו פה
                          למעשה לענ"ד אולי שווה לך לנסות לעשות ניקוי למערכת הקירור יש סרטון של קריספיקס על זה זה בכלל לא מסובך בפרט אם יש לך פקק בתחתית הרדיאטור שהריקון לוקח חצי דקה
                          קרה לי ברכב אחר טחינה ממש ועשיתי ניקוי עם חומר לניקוי רדיאטור ואח"כ הוצאתי אותו (לא זוכר את שמו ) ועזר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                            בס"ד.

                            מה החומר הזה בפתח מילוי נוזל קירור??

                            הקדמה בספוילר:

                            שלשום לפני נסיעה בדקתי כהרגלי פעם בכשבועיים את השמן והמים ברכב,
                            ולחרדתי הגדולה גיליתי געוואלד טחינה בנוזל קירור, כמובן נבהלתי מאוד ונמנעתי לנסוע,
                            אחרי כמה בירורים ושיקולים עם כמה מהמומחים הכבדים כאן הוחלט שאפשר לנסוע אבל לטפל בעניין בהקדם האפשרי.

                            התברר שלכאורה הטחינה נגרמה כתוצאה מקולר שמן מנוע תקול, שכבר תקופה מטפטף שם. וכנראה התערבבו שם השמן והמים, וכך קיבלנו את המטבל האהוב לסעודת שבת קודש ושמו בישראל “טחינה”…

                            למעשה למחרת שבאתי לטפל באוטו כפי שהדריכו אותי,
                            עצר לידי מוסכניק ובירר אצלי מה הסיפור וסיפרתי לו הכל.

                            מיד ניגש למעשה פתח פקק שמן הסתכל / הריח וכנ"ל בפקק נוזל קירור,
                            וקבע מייד שלא מדובר בטחינה, השמן מריח רגיל ללא ריחות לוואי וכן הנוזל קירור מריח ונראה מצויין,
                            הוסיף לומר שנראה ששמתי נוזל קירור איכותי…

                            והוסיף שהחומר הלבן שחששתי ממנו כלל לא הטחינה הידועה, אלא שלכאורה סוג של חומר שהתפרק עם הזמן מהחום במערכת, מהצינורות או הגומיות במערכת הקירור והם צפו למעלה בפקק המילוי…

                            זה צילום פתח הנוזל קירור, רואים על הדפנות את החומר.

                            cf1c0cfd-88f3-4eb1-84c1-da0b3b238eea-image.png

                            fbbac4b5-0b78-4d49-a68f-825962afe0a5-image.png

                            כאן בתמונות חתיכה מהחומר שגרדתי, ביד זה מרגיש כמו צמיגות של גומי.

                            b412db1c-80d3-4b32-b5b7-4147665b7d43-image.png

                            79779afe-f5e2-4632-9d99-5423859c7f64-image.png

                            עכשיו אם זה לא טחינה אז אולי מדובר בכלל בחומוס, או משהו אחר…

                            והאם עלי לחשוש מהתפתחות לא טובה ברכב שכדאי לטפל בו לפני שיהיה מאוחר??

                            @שלמה @נייטרון-חפשי

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מאיר ג
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                            #12

                            @תודה-לבורא-עולם-0 אם הגומי הזה ירוק (בצבע של הנוז"ק) ולא בצבע אחר (נוז"ק מעורב עם שמן)
                            כנראה שזה לא עירבוב של מים ושמן
                            אלא אולי החומר שיש בנוזל קירור אחרי הצטברות ק"מ רבים (בתנאי חום) הפך למעין סיליקון וצף למעלה
                            לא ששמעתי על זה אי פעם
                            אבל אולי עכשיו זה יהיה הפעם הראשונה

                            אופציה נוספת אולי היתה לך התחממות במנוע שגרמה למים להתיבש והם התיבשו בצורה כזו כי המים מעורבים אם חומרים נוספים והם לא מתאדים כמו מים (שאני יודע מה תפקידם(טמפרטורות וקרוזיה) אבל לא יודע מה טיבעם)

                            אופציה נוספת שהמים שבצינור שבין הרדיאטור למיכל עיבו התיבשו ונשאר רק החומר וכל פעם שהם חזרו בלחץ לרדיאטור הם גרדו את המים/חומר שנדבק לדפנות הצינור (ואם כן גם במיכל עיבוי אמור להיות לך סילקון בתחתית וכן בחלל הרדיאטור והמערכת קירור ואז צריך לעשות ניקיון שלא תיווצר סתימה איפשהו.
                            הכל בנוי על סברא אחת אבל מכמה אופציות שיכולים לגרום לכך

                            סיפר לי אברך ת"ח שלמד אצל הגרד"צ קרלינשטיין ואמר איזה סברא באמצע השיעור כללי
                            והגרד"צ עצר את השיעור כללי ושיבחו לעיני כולם באומרו, האא… איזה סברא … זה… זה שפיץ של בחור…
                            ואז הפטיר כלאחר יד ובקול נמוך.
                            אבל אתה יודע שפיץ עושים לו ככה (סימן אם באצבעותיו תנועה קלה) והוא נופל…
                            זו התחושה שאני מרגיש כשאני כותב כעת את הגיגי אלו אבל לדעתי יש הגיון בדברים

                            @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:

                            אלא שלכאורה סוג של חומר שהתפרק עם הזמן מהחום במערכת, מהצינורות או הגומיות במערכת הקירור והם צפו למעלה בפקק המילוי

                            לא נראה בכלל

                            • אם כן למה זה ירוק זה היה אמור להיות שחור או לכל הפחות ירוק כהה מאדדד

                            • אם טענת המוסכניק צודקת לכאו’ התוצאה הייתה אמורה להיות-צינורות סדוקים או לכל הפחות יבשים, אותו הדבר בעניין הגומיות הייתה אמורה להיות לך בריחה/נזילה כנראה.

                            מאד מעניין האם תמיד היית שם נוזל קירור של חברה אחרת

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3

                            30

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.7k

                            נושאים

                            131.6k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום