חידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.
-
בס"ד.
מה החומר הזה בפתח מילוי נוזל קירור??
הקדמה בספוילר:
שלשום לפני נסיעה בדקתי כהרגלי פעם בכשבועיים את השמן והמים ברכב,
ולחרדתי הגדולה גיליתי געוואלד טחינה בנוזל קירור, כמובן נבהלתי מאוד ונמנעתי לנסוע,
אחרי כמה בירורים ושיקולים עם כמה מהמומחים הכבדים כאן הוחלט שאפשר לנסוע אבל לטפל בעניין בהקדם האפשרי.התברר שלכאורה הטחינה נגרמה כתוצאה מקולר שמן מנוע תקול, שכבר תקופה מטפטף שם. וכנראה התערבבו שם השמן והמים, וכך קיבלנו את המטבל האהוב לסעודת שבת קודש ושמו בישראל “טחינה”…
למעשה למחרת שבאתי לטפל באוטו כפי שהדריכו אותי,
עצר לידי מוסכניק ובירר אצלי מה הסיפור וסיפרתי לו הכל.מיד ניגש למעשה פתח פקק שמן הסתכל / הריח וכנ"ל בפקק נוזל קירור,
וקבע מייד שלא מדובר בטחינה, השמן מריח רגיל ללא ריחות לוואי וכן הנוזל קירור מריח ונראה מצויין,
הוסיף לומר שנראה ששמתי נוזל קירור איכותי…והוסיף שהחומר הלבן שחששתי ממנו כלל לא הטחינה הידועה, אלא שלכאורה סוג של חומר שהתפרק עם הזמן מהחום במערכת, מהצינורות או הגומיות במערכת הקירור והם צפו למעלה בפקק המילוי…
זה צילום פתח הנוזל קירור, רואים על הדפנות את החומר.


כאן בתמונות חתיכה מהחומר שגרדתי, ביד זה מרגיש כמו צמיגות של גומי.


עכשיו אם זה לא טחינה אז אולי מדובר בכלל בחומוס, או משהו אחר…
והאם עלי לחשוש מהתפתחות לא טובה ברכב שכדאי לטפל בו לפני שיהיה מאוחר??
-
בס"ד.
מה החומר הזה בפתח מילוי נוזל קירור??
הקדמה בספוילר:
שלשום לפני נסיעה בדקתי כהרגלי פעם בכשבועיים את השמן והמים ברכב,
ולחרדתי הגדולה גיליתי געוואלד טחינה בנוזל קירור, כמובן נבהלתי מאוד ונמנעתי לנסוע,
אחרי כמה בירורים ושיקולים עם כמה מהמומחים הכבדים כאן הוחלט שאפשר לנסוע אבל לטפל בעניין בהקדם האפשרי.התברר שלכאורה הטחינה נגרמה כתוצאה מקולר שמן מנוע תקול, שכבר תקופה מטפטף שם. וכנראה התערבבו שם השמן והמים, וכך קיבלנו את המטבל האהוב לסעודת שבת קודש ושמו בישראל “טחינה”…
למעשה למחרת שבאתי לטפל באוטו כפי שהדריכו אותי,
עצר לידי מוסכניק ובירר אצלי מה הסיפור וסיפרתי לו הכל.מיד ניגש למעשה פתח פקק שמן הסתכל / הריח וכנ"ל בפקק נוזל קירור,
וקבע מייד שלא מדובר בטחינה, השמן מריח רגיל ללא ריחות לוואי וכן הנוזל קירור מריח ונראה מצויין,
הוסיף לומר שנראה ששמתי נוזל קירור איכותי…והוסיף שהחומר הלבן שחששתי ממנו כלל לא הטחינה הידועה, אלא שלכאורה סוג של חומר שהתפרק עם הזמן מהחום במערכת, מהצינורות או הגומיות במערכת הקירור והם צפו למעלה בפקק המילוי…
זה צילום פתח הנוזל קירור, רואים על הדפנות את החומר.


כאן בתמונות חתיכה מהחומר שגרדתי, ביד זה מרגיש כמו צמיגות של גומי.


עכשיו אם זה לא טחינה אז אולי מדובר בכלל בחומוס, או משהו אחר…
והאם עלי לחשוש מהתפתחות לא טובה ברכב שכדאי לטפל בו לפני שיהיה מאוחר??
@תודה-לבורא-עולם-0 איזו כתיבה נעימה…
קח בחשבון שמהיום טביעת האצבע שלך גלויה לכל.
נראה לי כמו המכונאי שלך. -
@תודה-לבורא-עולם-0 איזו כתיבה נעימה…
קח בחשבון שמהיום טביעת האצבע שלך גלויה לכל.
נראה לי כמו המכונאי שלך.@נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:
נראה לי כמו המכונאי שלך.
ולמעשה יש עניין לטפל בזה משהו. או להמשיך כך?
למעשה גם עשיתי את המעקף לקולר, השאלה אם באמת היה צורך,
ולאחר מעשה האם להשאיר כך לטווח ארוך או להשתדל כן להחליף קולר
ולחבר הכל בצורה מקורית?חתכתי את הטביעת אצבע…
עריכה:
לא מדובר במכונאי שלי, לא הכרתי אותו, רק עבר שם וניסה לעזור לי.עריכה נוספת:
ומכאן למדנו “שאין לו לדיין אלא מה שעיניו רואות”…
וכשהשואל שואל, צריך לרדת איתו לפרטי העניין על מנת לשקול ולשפוט.אני כותב את זה בקטע חיובי לגמרי, והלימוד הוא גם לעצמי.
-
@נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:
נראה לי כמו המכונאי שלך.
ולמעשה יש עניין לטפל בזה משהו. או להמשיך כך?
למעשה גם עשיתי את המעקף לקולר, השאלה אם באמת היה צורך,
ולאחר מעשה האם להשאיר כך לטווח ארוך או להשתדל כן להחליף קולר
ולחבר הכל בצורה מקורית?חתכתי את הטביעת אצבע…
עריכה:
לא מדובר במכונאי שלי, לא הכרתי אותו, רק עבר שם וניסה לעזור לי.עריכה נוספת:
ומכאן למדנו “שאין לו לדיין אלא מה שעיניו רואות”…
וכשהשואל שואל, צריך לרדת איתו לפרטי העניין על מנת לשקול ולשפוט.אני כותב את זה בקטע חיובי לגמרי, והלימוד הוא גם לעצמי.
@תודה-לבורא-עולם-0 איזה רכב לא כתבת?
לא נראה לי משהו שדורש התייחסות אבל קשה לומר כשאין לי מושג מה זה בכלל.
המעקף לקולר לדעתי לא קשור.
איזה נוזל קירור היה ברכב? הוחלף משהו לאחרונה או איזה טיפול לא שגרתי? -
@תודה-לבורא-עולם-0 איזה רכב לא כתבת?
לא נראה לי משהו שדורש התייחסות אבל קשה לומר כשאין לי מושג מה זה בכלל.
המעקף לקולר לדעתי לא קשור.
איזה נוזל קירור היה ברכב? הוחלף משהו לאחרונה או איזה טיפול לא שגרתי?@נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:
איזה רכב לא כתבת?
יש לו אאוטלנדר אם אני לא טועה
-
@תודה-לבורא-עולם-0 איזה רכב לא כתבת?
לא נראה לי משהו שדורש התייחסות אבל קשה לומר כשאין לי מושג מה זה בכלל.
המעקף לקולר לדעתי לא קשור.
איזה נוזל קירור היה ברכב? הוחלף משהו לאחרונה או איזה טיפול לא שגרתי?@נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:
איזה רכב לא כתבת?
אאוטלנדר 2015 (עיין בתמונה בניק)
לא נראה לי משהו שדורש התייחסות אבל קשה לומר כשאין לי מושג מה זה בכלל.
אוקי מעניין… יש כאן חידה.
המעקף לקולר לדעתי לא קשור.
אז בלי קשר לשאלה - להשאיר כך לטווח ארוך או לא?
איזה נוזל קירור היה ברכב?


הוחלף משהו לאחרונה או איזה טיפול לא שגרתי?
לא, שום כלום.
חובק עולם הקדים אותי בתשובה לסוג הרכב…
אוייישששששש…

בגלל פאשלה שהיה לי בביצוע המעקף נשפך לי הרבה נוזל קירור - לא הכל.
אז כעת מילאתי את החסר בנוזל ירוק מחברת פרסטון.יצאתי לצלם…


