דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.

      חידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      6 פוסטים 3 כותבים 49 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
        תודה לבורא עולם 0ת מנותק
        תודה לבורא עולם 0
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
        #1

        בס"ד.

        מה החומר הזה בפתח מילוי נוזל קירור??

        הקדמה בספוילר:

        שלשום לפני נסיעה בדקתי כהרגלי פעם בכשבועיים את השמן והמים ברכב,
        ולחרדתי הגדולה גיליתי געוואלד טחינה בנוזל קירור, כמובן נבהלתי מאוד ונמנעתי לנסוע,
        אחרי כמה בירורים ושיקולים עם כמה מהמומחים הכבדים כאן הוחלט שאפשר לנסוע אבל לטפל בעניין בהקדם האפשרי.

        התברר שלכאורה הטחינה נגרמה כתוצאה מקולר שמן מנוע תקול, שכבר תקופה מטפטף שם. וכנראה התערבבו שם השמן והמים, וכך קיבלנו את המטבל האהוב לסעודת שבת קודש ושמו בישראל “טחינה”…

        למעשה למחרת שבאתי לטפל באוטו כפי שהדריכו אותי,
        עצר לידי מוסכניק ובירר אצלי מה הסיפור וסיפרתי לו הכל.

        מיד ניגש למעשה פתח פקק שמן הסתכל / הריח וכנ"ל בפקק נוזל קירור,
        וקבע מייד שלא מדובר בטחינה, השמן מריח רגיל ללא ריחות לוואי וכן הנוזל קירור מריח ונראה מצויין,
        הוסיף לומר שנראה ששמתי נוזל קירור איכותי…

        והוסיף שהחומר הלבן שחששתי ממנו כלל לא הטחינה הידועה, אלא שלכאורה סוג של חומר שהתפרק עם הזמן מהחום במערכת, מהצינורות או הגומיות במערכת הקירור והם צפו למעלה בפקק המילוי…

        זה צילום פתח הנוזל קירור, רואים על הדפנות את החומר.

        cf1c0cfd-88f3-4eb1-84c1-da0b3b238eea-image.png

        fbbac4b5-0b78-4d49-a68f-825962afe0a5-image.png

        כאן בתמונות חתיכה מהחומר שגרדתי, ביד זה מרגיש כמו צמיגות של גומי.

        b412db1c-80d3-4b32-b5b7-4147665b7d43-image.png

        79779afe-f5e2-4632-9d99-5423859c7f64-image.png

        עכשיו אם זה לא טחינה אז אולי מדובר בכלל בחומוס, או משהו אחר…

        והאם עלי לחשוש מהתפתחות לא טובה ברכב שכדאי לטפל בו לפני שיהיה מאוחר??

        @שלמה @נייטרון-חפשי

        נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

          בס"ד.

          מה החומר הזה בפתח מילוי נוזל קירור??

          הקדמה בספוילר:

          שלשום לפני נסיעה בדקתי כהרגלי פעם בכשבועיים את השמן והמים ברכב,
          ולחרדתי הגדולה גיליתי געוואלד טחינה בנוזל קירור, כמובן נבהלתי מאוד ונמנעתי לנסוע,
          אחרי כמה בירורים ושיקולים עם כמה מהמומחים הכבדים כאן הוחלט שאפשר לנסוע אבל לטפל בעניין בהקדם האפשרי.

          התברר שלכאורה הטחינה נגרמה כתוצאה מקולר שמן מנוע תקול, שכבר תקופה מטפטף שם. וכנראה התערבבו שם השמן והמים, וכך קיבלנו את המטבל האהוב לסעודת שבת קודש ושמו בישראל “טחינה”…

          למעשה למחרת שבאתי לטפל באוטו כפי שהדריכו אותי,
          עצר לידי מוסכניק ובירר אצלי מה הסיפור וסיפרתי לו הכל.

          מיד ניגש למעשה פתח פקק שמן הסתכל / הריח וכנ"ל בפקק נוזל קירור,
          וקבע מייד שלא מדובר בטחינה, השמן מריח רגיל ללא ריחות לוואי וכן הנוזל קירור מריח ונראה מצויין,
          הוסיף לומר שנראה ששמתי נוזל קירור איכותי…

          והוסיף שהחומר הלבן שחששתי ממנו כלל לא הטחינה הידועה, אלא שלכאורה סוג של חומר שהתפרק עם הזמן מהחום במערכת, מהצינורות או הגומיות במערכת הקירור והם צפו למעלה בפקק המילוי…

          זה צילום פתח הנוזל קירור, רואים על הדפנות את החומר.

          cf1c0cfd-88f3-4eb1-84c1-da0b3b238eea-image.png

          fbbac4b5-0b78-4d49-a68f-825962afe0a5-image.png

          כאן בתמונות חתיכה מהחומר שגרדתי, ביד זה מרגיש כמו צמיגות של גומי.

          b412db1c-80d3-4b32-b5b7-4147665b7d43-image.png

          79779afe-f5e2-4632-9d99-5423859c7f64-image.png

          עכשיו אם זה לא טחינה אז אולי מדובר בכלל בחומוס, או משהו אחר…

          והאם עלי לחשוש מהתפתחות לא טובה ברכב שכדאי לטפל בו לפני שיהיה מאוחר??

          @שלמה @נייטרון-חפשי

          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשי
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @תודה-לבורא-עולם-0 איזו כתיבה נעימה…
          קח בחשבון שמהיום טביעת האצבע שלך גלויה לכל.
          נראה לי כמו המכונאי שלך.

          pikolinou@gmail.com

          תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

            @תודה-לבורא-עולם-0 איזו כתיבה נעימה…
            קח בחשבון שמהיום טביעת האצבע שלך גלויה לכל.
            נראה לי כמו המכונאי שלך.

            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
            תודה לבורא עולם 0
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
            #3

            @נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:

            נראה לי כמו המכונאי שלך.

            ולמעשה יש עניין לטפל בזה משהו. או להמשיך כך?

            למעשה גם עשיתי את המעקף לקולר, השאלה אם באמת היה צורך,
            ולאחר מעשה האם להשאיר כך לטווח ארוך או להשתדל כן להחליף קולר
            ולחבר הכל בצורה מקורית?

            חתכתי את הטביעת אצבע…

            עריכה:
            לא מדובר במכונאי שלי, לא הכרתי אותו, רק עבר שם וניסה לעזור לי.

            עריכה נוספת:

            ומכאן למדנו “שאין לו לדיין אלא מה שעיניו רואות”…
            וכשהשואל שואל, צריך לרדת איתו לפרטי העניין על מנת לשקול ולשפוט.

            אני כותב את זה בקטע חיובי לגמרי, והלימוד הוא גם לעצמי.

            נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

              @נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:

              נראה לי כמו המכונאי שלך.

              ולמעשה יש עניין לטפל בזה משהו. או להמשיך כך?

              למעשה גם עשיתי את המעקף לקולר, השאלה אם באמת היה צורך,
              ולאחר מעשה האם להשאיר כך לטווח ארוך או להשתדל כן להחליף קולר
              ולחבר הכל בצורה מקורית?

              חתכתי את הטביעת אצבע…

              עריכה:
              לא מדובר במכונאי שלי, לא הכרתי אותו, רק עבר שם וניסה לעזור לי.

              עריכה נוספת:

              ומכאן למדנו “שאין לו לדיין אלא מה שעיניו רואות”…
              וכשהשואל שואל, צריך לרדת איתו לפרטי העניין על מנת לשקול ולשפוט.

              אני כותב את זה בקטע חיובי לגמרי, והלימוד הוא גם לעצמי.

              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשי
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @תודה-לבורא-עולם-0 איזה רכב לא כתבת?
              לא נראה לי משהו שדורש התייחסות אבל קשה לומר כשאין לי מושג מה זה בכלל.
              המעקף לקולר לדעתי לא קשור.
              איזה נוזל קירור היה ברכב? הוחלף משהו לאחרונה או איזה טיפול לא שגרתי?

              pikolinou@gmail.com

              חובק עולםח תודה לבורא עולם 0ת 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                @תודה-לבורא-עולם-0 איזה רכב לא כתבת?
                לא נראה לי משהו שדורש התייחסות אבל קשה לומר כשאין לי מושג מה זה בכלל.
                המעקף לקולר לדעתי לא קשור.
                איזה נוזל קירור היה ברכב? הוחלף משהו לאחרונה או איזה טיפול לא שגרתי?

                חובק עולםח מחובר
                חובק עולםח מחובר
                חובק עולם
                כתב נערך לאחרונה על ידי חובק עולם
                #5

                @נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:

                איזה רכב לא כתבת?

                יש לו אאוטלנדר אם אני לא טועה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                  @תודה-לבורא-עולם-0 איזה רכב לא כתבת?
                  לא נראה לי משהו שדורש התייחסות אבל קשה לומר כשאין לי מושג מה זה בכלל.
                  המעקף לקולר לדעתי לא קשור.
                  איזה נוזל קירור היה ברכב? הוחלף משהו לאחרונה או איזה טיפול לא שגרתי?

                  תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                  תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                  תודה לבורא עולם 0
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                  #6

                  @נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:

                  איזה רכב לא כתבת?

                  אאוטלנדר 2015 (עיין בתמונה בניק)

                  לא נראה לי משהו שדורש התייחסות אבל קשה לומר כשאין לי מושג מה זה בכלל.

                  אוקי מעניין… יש כאן חידה.

                  המעקף לקולר לדעתי לא קשור.

                  אז בלי קשר לשאלה - להשאיר כך לטווח ארוך או לא?

                  איזה נוזל קירור היה ברכב?

                  IMG_20250824_150745_428.jpg

                  IMG_20250824_150719_241~2.jpg

                  הוחלף משהו לאחרונה או איזה טיפול לא שגרתי?

                  לא, שום כלום.

                  חובק עולם הקדים אותי בתשובה לסוג הרכב…

                  אוייישששששש…

                  2665bcdd-3847-4ca6-9e20-e713c4cc1634-image.png

                  בגלל פאשלה שהיה לי בביצוע המעקף נשפך לי הרבה נוזל קירור - לא הכל.
                  אז כעת מילאתי את החסר בנוזל ירוק מחברת פרסטון.

                  יצאתי לצלם…

                  IMG_20260624_112533_862.jpg

                  IMG_20260624_112540_865.jpg

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1

                  107

                  מחובר

                  3.0k

                  משתמשים

                  9.7k

                  נושאים

                  131.3k

                  פוסטים
                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • תקנון הפורום
                  • מילון מושגים המלא
                  • המדריך המלא למשתמש
                  • פוסטים אחרונים
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • פנייה למנהל הפורום