דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. יעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס

      יעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      26 פוסטים 14 כותבים 161 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @טוסון כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

        וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד

        ולא איכפת לו נוחות, והוא נוסע בעיקר בחורף כי בקיץ אין מזגן מאחורה, והוא לא צריך תא מטען…

        טוסוןט מנותק
        טוסוןט מנותק
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @נייטרון-חפשי אני לא מתווכח על זה
        אבל נגיד אדם כמו דוד שלי שיש לו וורסו כבר כמה שנים, נוסע עם רכב מלא פעם בכמה חודשים, רק מדי פעם מקפיץ ילדים למוסדות, אבל יושב על הרכב יומם ולילה בתוך העיר, כולל חניות צפופות ומדרכות וכו’, אז יכול להיות שהוא לא באמת צריך רכב עם 7 חגורות כי להכניס את כל המשפחה הוא יצטרך h1/הייאס
        אבל זה נותן לו שימושיות מסויימת, וגרנדיס וודאי לא יתאים לו

        אבא שלי לפני 10 שנים בערך החליט שלא שווה לו להסתובב כל היום עם רכב גדול בשביל כמה פעמים בשנה, ומאז הכל בסדר, פשוט המריבה על מי באוטובוס יותר גדולה, או ששולח עם הילדים הנשואים/גיסים

        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
        (מס"י פ"א)

        נחייה ולא…

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • 8 מנותק
          8 מנותק
          87878787
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          ממליץ על הורדות בגלל האמינות ואני אומר את זה מכונאי שמקבל כל הזמן עבודות על שתי הרכבים וכבעלי גראנדיס מוגזת במצב טוב למכירה שעדיין לגופה של שאילה חושב שעדיף וארסו בגלל האמינות

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 8 87878787

            ממליץ על הורדות בגלל האמינות ואני אומר את זה מכונאי שמקבל כל הזמן עבודות על שתי הרכבים וכבעלי גראנדיס מוגזת במצב טוב למכירה שעדיין לגופה של שאילה חושב שעדיף וארסו בגלל האמינות

            ח מנותק
            ח מנותק
            חיים Y0737
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
            #23

            @87878787 כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

            וארסו בגלל האמינות

            על ורסו יש בעיות ידועות של גיר וממיר.
            איזה בעיות אתה מכיר בגרנדיס? חוץ מצריכת דלק כמובן…

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • 8 מנותק
              8 מנותק
              87878787
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #24

              טוב אז ככה יש לו יותר נזילות שמן חד משמעית בן המנוע הן מהקיר גיר פחות אמין משאבת שמן מנוע פחות אמינה מה שכן את המנוע חנייה כללית בלאי גדול יותר מטויוטה תושבת מנוע יקרה שהולכת די הרבה וסהכ מומלץ יותר ורסו שיש לו אומנם גיר עדין שאם לא משתוללים עליו עושה את העבודה יופי ואיזה חישן במנוע שיקר להחליף אבל לא הולך כל חמש שנים

              M ח 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • 8 87878787

                טוב אז ככה יש לו יותר נזילות שמן חד משמעית בן המנוע הן מהקיר גיר פחות אמין משאבת שמן מנוע פחות אמינה מה שכן את המנוע חנייה כללית בלאי גדול יותר מטויוטה תושבת מנוע יקרה שהולכת די הרבה וסהכ מומלץ יותר ורסו שיש לו אומנם גיר עדין שאם לא משתוללים עליו עושה את העבודה יופי ואיזה חישן במנוע שיקר להחליף אבל לא הולך כל חמש שנים

                M מנותק
                M מנותק
                mik6868
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #25

                @87878787 יש לי כמה חברים עם גרנדיס בלי נזילות שמן,
                אולי באו אליך רכבים שלא מתוחזקים יותר מדי טוב או שלא תוחזקו?
                משאבה הולך פעם ב90/100 אלף (2000/2500 ש"ח) לא בשמיים,
                תושבות מנוע זכור לי בלאי ממוצע לא קיצוני ממש מהר (אולי תושבת אחת שיש לה בלאי מהר יותר?)
                תכלס הגרנדיס הרבה יותר נוחה ועם כח ומחיר ברצפה יחסית ל “טויוטה”

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • 8 87878787

                  טוב אז ככה יש לו יותר נזילות שמן חד משמעית בן המנוע הן מהקיר גיר פחות אמין משאבת שמן מנוע פחות אמינה מה שכן את המנוע חנייה כללית בלאי גדול יותר מטויוטה תושבת מנוע יקרה שהולכת די הרבה וסהכ מומלץ יותר ורסו שיש לו אומנם גיר עדין שאם לא משתוללים עליו עושה את העבודה יופי ואיזה חישן במנוע שיקר להחליף אבל לא הולך כל חמש שנים

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חיים Y0737
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  @87878787 כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                  גיר פחות אמין

                  קשה לי להאמין שגיר פלנטרי של פעם יהיה פחות אמין מגיר רציף של ורסו שהוא רגיש…
                  אגב מה זה לא להשתולל, לנסוע כמו צב? ואם אני קצת ממהר?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1

                  • 1
                  • 2

                  106

                  מחובר

                  3.0k

                  משתמשים

                  9.7k

                  נושאים

                  131.4k

                  פוסטים
                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • תקנון הפורום
                  • מילון מושגים המלא
                  • המדריך המלא למשתמש
                  • פוסטים אחרונים
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • פנייה למנהל הפורום