דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. יעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס

      יעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      21 פוסטים 12 כותבים 100 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • LexusL מנותק
        LexusL מנותק
        Lexus
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
        #3

        הגרנדיס תהיה מרווחת יותר
        הוורסו חסכונית יותר

        למה אתה סגור על שניהם דווקא?
        אאוטלנדר?
        קשקאי+2?
        ואם נהיה נועזים יותר גרנד פיקאסו דיזל (רק אם יש לך נסיעות בין עירוניות קבועות מעת לעת)
        ואקדים את @חובק-עולם 😉 ואשאל האם יש לך רשיון על ידני?

        שיפור החיפוש ביד2

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ח חיים 111

          כאב לחמשה ילדים הגיע הזמן לרכב בן 7 מקומות הוצע לי שני רכבים,
          אשמח לחוו"ד מהמומחים מה עדיף.
          טויוטה וארסו יד שניה 2013 145000 ק"מ ב45000
          או מיצבושי גרנדיס יד שניה (מאב שמת לבתו) 2010 150000 ק"מ ב20000
          אני לא מכיר את שני המוכרים אך הם עושים לי רושם אמין
          מטרתי בקניית הרכב לנסוע בו תקופה משמעותית
          הנסיעות שלי הם בערך כ9000 ק"מ בשנה אך כמעט כולם בתוך העיר
          הרכבים במצב חיצוני סביר
          מה עדיף

          אריאל קמחיא מנותק
          אריאל קמחיא מנותק
          אריאל קמחי
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @חיים-111 אגב הגרנדיס לא על גז נכון?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אריאל קמחיא אריאל קמחי

            אני חושב שאם שניהם טובים לך על הגרנדיס ותחסוך 25,000 ועלויות אחזקה יותר זולות (למרות שזה טויוטה ו3 שנים קדימה) אלא א"כ אתה רוצה יותר רוגע ונוחות ויש לך כסף.
            בהצלחה!!

            חובק עולםח מנותק
            חובק עולםח מנותק
            חובק עולם
            כתב נערך לאחרונה על ידי חובק עולם
            #5

            @אריאל-קמחי עלויות אחזקה יותר זולות? כולם מקטרים על מחיר החלפים של גרנדיס.
            @חיים-111 יש לך רשיון לידני? במחיר הזה אתה מוצא לודגי בנתונים טובים יותר ועם עודף של כ10000 ש"ח ממחיר הוורסו
            עריכה: הקדימני @Lexus

            אריאל קמחיא תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • חובק עולםח חובק עולם

              @אריאל-קמחי עלויות אחזקה יותר זולות? כולם מקטרים על מחיר החלפים של גרנדיס.
              @חיים-111 יש לך רשיון לידני? במחיר הזה אתה מוצא לודגי בנתונים טובים יותר ועם עודף של כ10000 ש"ח ממחיר הוורסו
              עריכה: הקדימני @Lexus

              אריאל קמחיא מנותק
              אריאל קמחיא מנותק
              אריאל קמחי
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @חובק-עולם כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

              כולם מקטרים על מחיר החלפים של גרנדיס.

              צודק! טעיתי הגרנדיס יותר יקרה לתחזוקה מהוורסו גם בדלק וגם בחלפים ולכן מיד שאלתי האם הגרנדיס על גז ואז לפחות חסכונית בדלק, אבל עדיין נראה שעדיף הגרנדיס מבין שניהם.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ח חיים 111

                כאב לחמשה ילדים הגיע הזמן לרכב בן 7 מקומות הוצע לי שני רכבים,
                אשמח לחוו"ד מהמומחים מה עדיף.
                טויוטה וארסו יד שניה 2013 145000 ק"מ ב45000
                או מיצבושי גרנדיס יד שניה (מאב שמת לבתו) 2010 150000 ק"מ ב20000
                אני לא מכיר את שני המוכרים אך הם עושים לי רושם אמין
                מטרתי בקניית הרכב לנסוע בו תקופה משמעותית
                הנסיעות שלי הם בערך כ9000 ק"מ בשנה אך כמעט כולם בתוך העיר
                הרכבים במצב חיצוני סביר
                מה עדיף

                יוסי לויי מנותק
                יוסי לויי מנותק
                יוסי לוי
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @חיים-111 כמו שכבר כתב…
                @Lexus כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                הגרנדיס תהיה מרווחת יותר
                הוורסו חסכונית יותר

                אבל אני אפרט קצת יותר
                בגרנדיס יש מקום מאחורה ל 2 מבוגרים או לחילופין 3 ילדים = בוורסו מאחורה ל 2 ילדים קטנים
                בגרנדיס יש תא מטען יחסית גדול לרכבי 7 מקומות = בוורסו כמעט ואין מקום בתא מטען
                בגרנדיס יש מיזוג גם מאחור (מקפיא) = בוורסו אין מיזוג מאחורה וקשה למזגן מקדימה להשפיע על המאחור
                הגרנדיס יותר נוחה מבחינת הנסיעה גם לנהג (מושב וכו’)

                בדלק כמובן שהוורסו חסכונית יותר (מנוע 1.8 ולא 2.4) וייתכן שגם קצת יותר אמינה
                בהצלחה

                שמח לעזור

                LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • יוסי לויי יוסי לוי

                  @חיים-111 כמו שכבר כתב…
                  @Lexus כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                  הגרנדיס תהיה מרווחת יותר
                  הוורסו חסכונית יותר

                  אבל אני אפרט קצת יותר
                  בגרנדיס יש מקום מאחורה ל 2 מבוגרים או לחילופין 3 ילדים = בוורסו מאחורה ל 2 ילדים קטנים
                  בגרנדיס יש תא מטען יחסית גדול לרכבי 7 מקומות = בוורסו כמעט ואין מקום בתא מטען
                  בגרנדיס יש מיזוג גם מאחור (מקפיא) = בוורסו אין מיזוג מאחורה וקשה למזגן מקדימה להשפיע על המאחור
                  הגרנדיס יותר נוחה מבחינת הנסיעה גם לנהג (מושב וכו’)

                  בדלק כמובן שהוורסו חסכונית יותר (מנוע 1.8 ולא 2.4) וייתכן שגם קצת יותר אמינה
                  בהצלחה

                  LexusL מנותק
                  LexusL מנותק
                  Lexus
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                  #8

                  @יוסי-לוי כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                  בדלק כמובן שהוורסו חסכונית יותר (מנוע 1.8 ולא 2.4)

                  תודה על הפירוט (נגמר לי הלייקים היומיים, לראשונה)
                  הוורסו היברידית לעומת הגרנדיס שנחשבת כמו שכתבת וביארת בטוב טעם לשתיינית

                  שיפור החיפוש ביד2

                  אריאל קמחיא ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • LexusL Lexus

                    @יוסי-לוי כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                    בדלק כמובן שהוורסו חסכונית יותר (מנוע 1.8 ולא 2.4)

                    תודה על הפירוט (נגמר לי הלייקים היומיים, לראשונה)
                    הוורסו היברידית לעומת הגרנדיס שנחשבת כמו שכתבת וביארת בטוב טעם לשתיינית

                    אריאל קמחיא מנותק
                    אריאל קמחיא מנותק
                    אריאל קמחי
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @Lexus כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                    (נגמר לי הלייקים היומיים, לראשונה)

                    נתתי במקומך מחר תחזיר…😂 😆 😂

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יצחק רשטוני מנותק
                      יצחק רשטוני מנותק
                      יצחק רשטונ
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                      #10

                      הוורסו בטוח לא
                      הגרנדיס הנתונים טובים, תלוי במצב המכני שלה

                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • LexusL Lexus

                        @יוסי-לוי כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                        בדלק כמובן שהוורסו חסכונית יותר (מנוע 1.8 ולא 2.4)

                        תודה על הפירוט (נגמר לי הלייקים היומיים, לראשונה)
                        הוורסו היברידית לעומת הגרנדיס שנחשבת כמו שכתבת וביארת בטוב טעם לשתיינית

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמואל10
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @Lexus כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                        הוורסו היברידית

                        ???

                        LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • נייטרון חפשינ מנותק
                          נייטרון חפשינ מנותק
                          נייטרון חפשי
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          ברור שעדיף גרנדיס!
                          דבר ראשון כי הגרנדיס זה 7 מקומות.
                          וגם כי היא יותר אמינה.
                          שותה דלק? חלפים טיפטיפה יותר יקרים? יש לך 25,000 בצד לכל זה ופחות ירידת ערך.

                          pikolinou@gmail.com

                          פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                            ברור שעדיף גרנדיס!
                            דבר ראשון כי הגרנדיס זה 7 מקומות.
                            וגם כי היא יותר אמינה.
                            שותה דלק? חלפים טיפטיפה יותר יקרים? יש לך 25,000 בצד לכל זה ופחות ירידת ערך.

                            פתוח לשמועפ מנותק
                            פתוח לשמועפ מנותק
                            פתוח לשמוע
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @נייטרון-חפשי עד עכשיו היה לי בראש שגרנדיס רכב טוב אבל מיושן
                            לפני כמה שבועות בא אלי לחסימה אחד עם גרנדיס שמורה בטרוף בלי רעידות מעצבנות רכב מצוחצח מבפנים ומבחוץ היה תענוג לראות את ההבדלים

                            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                            הם אלו שיודעים לשאול
                            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שמואל10

                              @Lexus כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                              הוורסו היברידית

                              ???

                              LexusL מנותק
                              LexusL מנותק
                              Lexus
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                              #14

                              @שמואל10 צודק, טעות שלי. ערכתי

                              שיפור החיפוש ביד2

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חיים 111

                                כאב לחמשה ילדים הגיע הזמן לרכב בן 7 מקומות הוצע לי שני רכבים,
                                אשמח לחוו"ד מהמומחים מה עדיף.
                                טויוטה וארסו יד שניה 2013 145000 ק"מ ב45000
                                או מיצבושי גרנדיס יד שניה (מאב שמת לבתו) 2010 150000 ק"מ ב20000
                                אני לא מכיר את שני המוכרים אך הם עושים לי רושם אמין
                                מטרתי בקניית הרכב לנסוע בו תקופה משמעותית
                                הנסיעות שלי הם בערך כ9000 ק"מ בשנה אך כמעט כולם בתוך העיר
                                הרכבים במצב חיצוני סביר
                                מה עדיף

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מאיר ג
                                כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                #15

                                @חיים-111 כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                                (מאב שמת לבתו)

                                שואל כי קצת נשמע לי סוחר
                                תשאל כהתענינות גרידא ובקול ומשתתף ודואג האם האב היה זקן או צעיר? (תחשוב ממתי סבא בן 100 נוסע עם 7 מק’)

                                @Lexus כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                                למה אתה סגור על שניהם דווקא?
                                אאוטלנדר?
                                קשקאי+2?

                                רעיונות מצוינים.

                                רק מזכיר
                                ששכחו לכתוב שוורסו בעיתית בנושא הגיר

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                  הוורסו בטוח לא
                                  הגרנדיס הנתונים טובים, תלוי במצב המכני שלה

                                  טוסוןט מחובר
                                  טוסוןט מחובר
                                  טוסון
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @יצחק-רשטונ כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                                  הוורסו בטוח לא
                                  הגרנדיס הנתונים טובים, תלוי במצב המכני שלה

                                  אולי כדאי שתסביר, אני הייתי אומר שהוורסו לא כיוון שהיא ממש יקרה ולא שווה את זה, אבל בעשירייה פחות אולי כן, אתה מתכוון שבכל מקרה לא וורסו?
                                  ברור שגרנדיס רכב יותר טוב, וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד וצריך חסכון יחסי (כמובן שמורה וגיר במצב טוב)

                                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                  (מס"י פ"א)
                                  נחייה ולא…

                                  ח נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ח מחובר
                                    ח מחובר
                                    חיים Y0737
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    הגרנדיס מטחנת דלק אבל אמינה, היפניות של פעם
                                    הוורסו חסכונית בהרבה אבל גיר בעייתי, וכן דווח לי על בעיות ממיר לפעמים (מידע מכמה שנתונים לא יודע ספציפית ל 2013)

                                    הייתי מעדיף את הגרנדיס שנשמעת שמורה [בכפוף לבדיקה] כהשקפתי לשלם קצת יותר בדלק ולא להתרוצץ במוסכים, בפרט שפער המחיר גדול

                                    ושים לב שהמרווח הפנימי בגרנדיס עצום ויש תא מטען סביר, לעומת הוורסו שקטנה בהרבה- יתרון רק בחנייה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טוסוןט טוסון

                                      @יצחק-רשטונ כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                                      הוורסו בטוח לא
                                      הגרנדיס הנתונים טובים, תלוי במצב המכני שלה

                                      אולי כדאי שתסביר, אני הייתי אומר שהוורסו לא כיוון שהיא ממש יקרה ולא שווה את זה, אבל בעשירייה פחות אולי כן, אתה מתכוון שבכל מקרה לא וורסו?
                                      ברור שגרנדיס רכב יותר טוב, וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד וצריך חסכון יחסי (כמובן שמורה וגיר במצב טוב)

                                      ח מחובר
                                      ח מחובר
                                      חיים Y0737
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @טוסון כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                                      וגיר במצב טוב

                                      תאמין או לא אבא שלי קנה ורסו 2017 עם 40 אק’‘מ מליסינג, ובמהלך 120 אק’‘מ שאצלו החליפו לו במסגרת האחריות יותר מפעם אחת גיר, ב’'ה על חשבון טויוטה…
                                      החודש שוב עשה בעיות אז שמו לו משופץ!! הנזק הסתכם ברכב שכור על חשבונו…

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • טוסוןט טוסון

                                        @יצחק-רשטונ כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                                        הוורסו בטוח לא
                                        הגרנדיס הנתונים טובים, תלוי במצב המכני שלה

                                        אולי כדאי שתסביר, אני הייתי אומר שהוורסו לא כיוון שהיא ממש יקרה ולא שווה את זה, אבל בעשירייה פחות אולי כן, אתה מתכוון שבכל מקרה לא וורסו?
                                        ברור שגרנדיס רכב יותר טוב, וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד וצריך חסכון יחסי (כמובן שמורה וגיר במצב טוב)

                                        נייטרון חפשינ מנותק
                                        נייטרון חפשינ מנותק
                                        נייטרון חפשי
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @טוסון כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                                        וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד

                                        ולא איכפת לו נוחות, והוא נוסע בעיקר בחורף כי בקיץ אין מזגן מאחורה, והוא לא צריך תא מטען…

                                        pikolinou@gmail.com

                                        ח טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        2
                                        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                          @טוסון כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                                          וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד

                                          ולא איכפת לו נוחות, והוא נוסע בעיקר בחורף כי בקיץ אין מזגן מאחורה, והוא לא צריך תא מטען…

                                          ח מחובר
                                          ח מחובר
                                          חיים Y0737
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @נייטרון-חפשי כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                                          ולא איכפת לו נוחות,

                                          כפי שציינתי, הורסו קטנה- יתרון בב’‘ב למשל שקשה עם חניות…
                                          אבל לגרנדיס עכ’‘פ יתרונות גדולים לענ’'ד יותר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                            @טוסון כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:

                                            וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד

                                            ולא איכפת לו נוחות, והוא נוסע בעיקר בחורף כי בקיץ אין מזגן מאחורה, והוא לא צריך תא מטען…

                                            טוסוןט מחובר
                                            טוסוןט מחובר
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #21

                                            @נייטרון-חפשי אני לא מתווכח על זה
                                            אבל נגיד אדם כמו דוד שלי שיש לו וורסו כבר כמה שנים, נוסע עם רכב מלא פעם בכמה חודשים, רק מדי פעם מקפיץ ילדים למוסדות, אבל יושב על הרכב יומם ולילה בתוך העיר, כולל חניות צפופות ומדרכות וכו’, אז יכול להיות שהוא לא באמת צריך רכב עם 7 חגורות כי להכניס את כל המשפחה הוא יצטרך h1/הייאס
                                            אבל זה נותן לו שימושיות מסויימת, וגרנדיס וודאי לא יתאים לו

                                            אבא שלי לפני 10 שנים בערך החליט שלא שווה לו להסתובב כל היום עם רכב גדול בשביל כמה פעמים בשנה, ומאז הכל בסדר, פשוט המריבה על מי באוטובוס יותר גדולה, או ששולח עם הילדים הנשואים/גיסים

                                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                            (מס"י פ"א)
                                            נחייה ולא…

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0

                                            • 1
                                            • 2

                                            53

                                            מחובר

                                            3.0k

                                            משתמשים

                                            9.7k

                                            נושאים

                                            131.2k

                                            פוסטים
                                            • התחברות

                                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון
                                            0
                                            • דף הבית
                                            • תקנון הפורום
                                            • מילון מושגים המלא
                                            • המדריך המלא למשתמש
                                            • פוסטים אחרונים
                                            • משתמשים
                                            • חיפוש גוגל בפורום
                                            • פנייה למנהל הפורום