יעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס
-
כאב לחמשה ילדים הגיע הזמן לרכב בן 7 מקומות הוצע לי שני רכבים,
אשמח לחוו"ד מהמומחים מה עדיף.
טויוטה וארסו יד שניה 2013 145000 ק"מ ב45000
או מיצבושי גרנדיס יד שניה (מאב שמת לבתו) 2010 150000 ק"מ ב20000
אני לא מכיר את שני המוכרים אך הם עושים לי רושם אמין
מטרתי בקניית הרכב לנסוע בו תקופה משמעותית
הנסיעות שלי הם בערך כ9000 ק"מ בשנה אך כמעט כולם בתוך העיר
הרכבים במצב חיצוני סביר
מה עדיף -
אני חושב שאם שניהם טובים לך על הגרנדיס ותחסוך 25,000 ועלויות אחזקה יותר זולות (למרות שזה טויוטה ו3 שנים קדימה) אלא א"כ אתה רוצה יותר רוגע ונוחות ויש לך כסף.
בהצלחה!! -
@אריאל-קמחי עלויות אחזקה יותר זולות? כולם מקטרים על מחיר החלפים של גרנדיס.
@חיים-111 יש לך רשיון לידני? במחיר הזה אתה מוצא לודגי בנתונים טובים יותר ועם עודף של כ10000 ש"ח ממחיר הוורסו
עריכה: הקדימני @Lexus@חובק-עולם כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
כולם מקטרים על מחיר החלפים של גרנדיס.
צודק! טעיתי הגרנדיס יותר יקרה לתחזוקה מהוורסו גם בדלק וגם בחלפים ולכן מיד שאלתי האם הגרנדיס על גז ואז לפחות חסכונית בדלק, אבל עדיין נראה שעדיף הגרנדיס מבין שניהם.
-
כאב לחמשה ילדים הגיע הזמן לרכב בן 7 מקומות הוצע לי שני רכבים,
אשמח לחוו"ד מהמומחים מה עדיף.
טויוטה וארסו יד שניה 2013 145000 ק"מ ב45000
או מיצבושי גרנדיס יד שניה (מאב שמת לבתו) 2010 150000 ק"מ ב20000
אני לא מכיר את שני המוכרים אך הם עושים לי רושם אמין
מטרתי בקניית הרכב לנסוע בו תקופה משמעותית
הנסיעות שלי הם בערך כ9000 ק"מ בשנה אך כמעט כולם בתוך העיר
הרכבים במצב חיצוני סביר
מה עדיף@חיים-111 כמו שכבר כתב…
@Lexus כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:הגרנדיס תהיה מרווחת יותר
הוורסו חסכונית יותראבל אני אפרט קצת יותר
בגרנדיס יש מקום מאחורה ל 2 מבוגרים או לחילופין 3 ילדים = בוורסו מאחורה ל 2 ילדים קטנים
בגרנדיס יש תא מטען יחסית גדול לרכבי 7 מקומות = בוורסו כמעט ואין מקום בתא מטען
בגרנדיס יש מיזוג גם מאחור (מקפיא) = בוורסו אין מיזוג מאחורה וקשה למזגן מקדימה להשפיע על המאחור
הגרנדיס יותר נוחה מבחינת הנסיעה גם לנהג (מושב וכו’)בדלק כמובן שהוורסו חסכונית יותר (מנוע 1.8 ולא 2.4) וייתכן שגם קצת יותר אמינה
בהצלחה -
@חיים-111 כמו שכבר כתב…
@Lexus כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:הגרנדיס תהיה מרווחת יותר
הוורסו חסכונית יותראבל אני אפרט קצת יותר
בגרנדיס יש מקום מאחורה ל 2 מבוגרים או לחילופין 3 ילדים = בוורסו מאחורה ל 2 ילדים קטנים
בגרנדיס יש תא מטען יחסית גדול לרכבי 7 מקומות = בוורסו כמעט ואין מקום בתא מטען
בגרנדיס יש מיזוג גם מאחור (מקפיא) = בוורסו אין מיזוג מאחורה וקשה למזגן מקדימה להשפיע על המאחור
הגרנדיס יותר נוחה מבחינת הנסיעה גם לנהג (מושב וכו’)בדלק כמובן שהוורסו חסכונית יותר (מנוע 1.8 ולא 2.4) וייתכן שגם קצת יותר אמינה
בהצלחה -
@יוסי-לוי כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
בדלק כמובן שהוורסו חסכונית יותר (מנוע 1.8 ולא 2.4)
תודה על הפירוט (נגמר לי הלייקים היומיים, לראשונה)
הוורסו היברידית לעומת הגרנדיס שנחשבת כמו שכתבת וביארת בטוב טעם לשתיינית -
הוורסו בטוח לא
הגרנדיס הנתונים טובים, תלוי במצב המכני שלה -
@יוסי-לוי כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
בדלק כמובן שהוורסו חסכונית יותר (מנוע 1.8 ולא 2.4)
תודה על הפירוט (נגמר לי הלייקים היומיים, לראשונה)
הוורסו היברידית לעומת הגרנדיס שנחשבת כמו שכתבת וביארת בטוב טעם לשתיינית -
ברור שעדיף גרנדיס!
דבר ראשון כי הגרנדיס זה 7 מקומות.
וגם כי היא יותר אמינה.
שותה דלק? חלפים טיפטיפה יותר יקרים? יש לך 25,000 בצד לכל זה ופחות ירידת ערך. -
ברור שעדיף גרנדיס!
דבר ראשון כי הגרנדיס זה 7 מקומות.
וגם כי היא יותר אמינה.
שותה דלק? חלפים טיפטיפה יותר יקרים? יש לך 25,000 בצד לכל זה ופחות ירידת ערך.@נייטרון-חפשי עד עכשיו היה לי בראש שגרנדיס רכב טוב אבל מיושן
לפני כמה שבועות בא אלי לחסימה אחד עם גרנדיס שמורה בטרוף בלי רעידות מעצבנות רכב מצוחצח מבפנים ומבחוץ היה תענוג לראות את ההבדלים -
-
כאב לחמשה ילדים הגיע הזמן לרכב בן 7 מקומות הוצע לי שני רכבים,
אשמח לחוו"ד מהמומחים מה עדיף.
טויוטה וארסו יד שניה 2013 145000 ק"מ ב45000
או מיצבושי גרנדיס יד שניה (מאב שמת לבתו) 2010 150000 ק"מ ב20000
אני לא מכיר את שני המוכרים אך הם עושים לי רושם אמין
מטרתי בקניית הרכב לנסוע בו תקופה משמעותית
הנסיעות שלי הם בערך כ9000 ק"מ בשנה אך כמעט כולם בתוך העיר
הרכבים במצב חיצוני סביר
מה עדיף@חיים-111 כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
(מאב שמת לבתו)
שואל כי קצת נשמע לי סוחר
תשאל כהתענינות גרידא ובקול ומשתתף ודואג האם האב היה זקן או צעיר? (תחשוב ממתי סבא בן 100 נוסע עם 7 מק’)@Lexus כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
למה אתה סגור על שניהם דווקא?
אאוטלנדר?
קשקאי+2?רעיונות מצוינים.
רק מזכיר
ששכחו לכתוב שוורסו בעיתית בנושא הגיר -
הוורסו בטוח לא
הגרנדיס הנתונים טובים, תלוי במצב המכני שלה@יצחק-רשטונ כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
הוורסו בטוח לא
הגרנדיס הנתונים טובים, תלוי במצב המכני שלהאולי כדאי שתסביר, אני הייתי אומר שהוורסו לא כיוון שהיא ממש יקרה ולא שווה את זה, אבל בעשירייה פחות אולי כן, אתה מתכוון שבכל מקרה לא וורסו?
ברור שגרנדיס רכב יותר טוב, וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד וצריך חסכון יחסי (כמובן שמורה וגיר במצב טוב) -
הגרנדיס מטחנת דלק אבל אמינה, היפניות של פעם
הוורסו חסכונית בהרבה אבל גיר בעייתי, וכן דווח לי על בעיות ממיר לפעמים (מידע מכמה שנתונים לא יודע ספציפית ל 2013)הייתי מעדיף את הגרנדיס שנשמעת שמורה [בכפוף לבדיקה] כהשקפתי לשלם קצת יותר בדלק ולא להתרוצץ במוסכים, בפרט שפער המחיר גדול
ושים לב שהמרווח הפנימי בגרנדיס עצום ויש תא מטען סביר, לעומת הוורסו שקטנה בהרבה- יתרון רק בחנייה
-
@יצחק-רשטונ כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
הוורסו בטוח לא
הגרנדיס הנתונים טובים, תלוי במצב המכני שלהאולי כדאי שתסביר, אני הייתי אומר שהוורסו לא כיוון שהיא ממש יקרה ולא שווה את זה, אבל בעשירייה פחות אולי כן, אתה מתכוון שבכל מקרה לא וורסו?
ברור שגרנדיס רכב יותר טוב, וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד וצריך חסכון יחסי (כמובן שמורה וגיר במצב טוב)@טוסון כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
וגיר במצב טוב
תאמין או לא אבא שלי קנה ורסו 2017 עם 40 אק’‘מ מליסינג, ובמהלך 120 אק’‘מ שאצלו החליפו לו במסגרת האחריות יותר מפעם אחת גיר, ב’'ה על חשבון טויוטה…
החודש שוב עשה בעיות אז שמו לו משופץ!! הנזק הסתכם ברכב שכור על חשבונו… -
@יצחק-רשטונ כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
הוורסו בטוח לא
הגרנדיס הנתונים טובים, תלוי במצב המכני שלהאולי כדאי שתסביר, אני הייתי אומר שהוורסו לא כיוון שהיא ממש יקרה ולא שווה את זה, אבל בעשירייה פחות אולי כן, אתה מתכוון שבכל מקרה לא וורסו?
ברור שגרנדיס רכב יותר טוב, וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד וצריך חסכון יחסי (כמובן שמורה וגיר במצב טוב)@טוסון כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד
ולא איכפת לו נוחות, והוא נוסע בעיקר בחורף כי בקיץ אין מזגן מאחורה, והוא לא צריך תא מטען…
-
@טוסון כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד
ולא איכפת לו נוחות, והוא נוסע בעיקר בחורף כי בקיץ אין מזגן מאחורה, והוא לא צריך תא מטען…
@נייטרון-חפשי כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
ולא איכפת לו נוחות,
כפי שציינתי, הורסו קטנה- יתרון בב’‘ב למשל שקשה עם חניות…
אבל לגרנדיס עכ’‘פ יתרונות גדולים לענ’'ד יותר -
@טוסון כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד
ולא איכפת לו נוחות, והוא נוסע בעיקר בחורף כי בקיץ אין מזגן מאחורה, והוא לא צריך תא מטען…
@נייטרון-חפשי אני לא מתווכח על זה
אבל נגיד אדם כמו דוד שלי שיש לו וורסו כבר כמה שנים, נוסע עם רכב מלא פעם בכמה חודשים, רק מדי פעם מקפיץ ילדים למוסדות, אבל יושב על הרכב יומם ולילה בתוך העיר, כולל חניות צפופות ומדרכות וכו’, אז יכול להיות שהוא לא באמת צריך רכב עם 7 חגורות כי להכניס את כל המשפחה הוא יצטרך h1/הייאס
אבל זה נותן לו שימושיות מסויימת, וגרנדיס וודאי לא יתאים לואבא שלי לפני 10 שנים בערך החליט שלא שווה לו להסתובב כל היום עם רכב גדול בשביל כמה פעמים בשנה, ומאז הכל בסדר, פשוט המריבה על מי באוטובוס יותר גדולה, או ששולח עם הילדים הנשואים/גיסים

ואשאל האם יש לך רשיון על ידני?