דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. קיה, חברה אמינה?

      קיה, חברה אמינה?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      13 פוסטים 8 כותבים 88 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אלחנן 3א מנותק
        אלחנן 3א מנותק
        אלחנן 3
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        כדאי שתפרט יותר דגם ושנתון יש הבדלים רבים בין הדגמים.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • איש 1א מנותק
          איש 1א מנותק
          איש 1
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          מתעניין על כמה מתוך הקיהאות
          וקיה ספורטאז’ אולי…

          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • איש 1א איש 1

            מי שיודע לומר בעניין מניסיון או מידע, אשמח לשמוע…
            תודה רבה…

            חיים ברזלח מנותק
            חיים ברזלח מנותק
            חיים ברזל
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @איש-1 אולי היא לא נחשבת מה’שורה הראשונה’ של טיוטה וכו’, אבל בשורה מיד אחריה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • איש 1א איש 1

              מתעניין על כמה מתוך הקיהאות
              וקיה ספורטאז’ אולי…

              M מנותק
              M מנותק
              MEM
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @איש-1 כתב בקיה, חברה אמינה?:

              מתעניין על כמה מתוך הקיהאות
              וקיה ספורטאז’ אולי…

              קח בחשבון מראש שהיא שתיינית גדולה…
              אבל גם יודעת לפנק
              לא בטוח אבל אני חושב שHR-V יותר חסכוני ובנוחות די קרוב - אבל שוב לא מנסיון, נחכה לבעלי מעי"ז…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א מנותק
                א מנותק
                אבי KIA
                כתב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
                #6

                בחברה הזאת
                אין קשר בין האמינות של כל דגם
                כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • איש 1א איש 1

                  מי שיודע לומר בעניין מניסיון או מידע, אשמח לשמוע…
                  תודה רבה…

                  נ מנותק
                  נ מנותק
                  נהג אלוף
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @איש-1
                  מנסיון שלי,
                  ומשיחות עם מוסכניקים יצא לי שהאמינות שלה בסדר גמור,
                  בתנאי ! שאתה מטפל בזמן,
                  שמן מים וטיפולי שגרה.
                  ככלל כמו כל רכב תשקיע בו והוא יחזיר לך חזרה.
                  (לא צרפתיות.)…

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אבי KIA

                    בחברה הזאת
                    אין קשר בין האמינות של כל דגם
                    כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                    טוסוןט מנותק
                    טוסוןט מנותק
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                    #8

                    @אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:

                    בחברה הזאת
                    אין קשר בין האמינות של כל דגם
                    כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                    הפורטה לגריעותא או למעליותא?

                    ו @איש-1 אני רק מניח כאן

                    @אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:

                    @mik6868
                    האי כלל נקוט בידך!
                    יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
                    (ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)

                    (כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
                    כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                    (מס"י פ"א)
                    נחייה ולא…

                    E נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • טוסוןט טוסון

                      @אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:

                      בחברה הזאת
                      אין קשר בין האמינות של כל דגם
                      כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                      הפורטה לגריעותא או למעליותא?

                      ו @איש-1 אני רק מניח כאן

                      @אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:

                      @mik6868
                      האי כלל נקוט בידך!
                      יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
                      (ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)

                      (כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
                      כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                      E מנותק
                      E מנותק
                      ez058
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @טוסון
                      מעליותא

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • טוסוןט טוסון

                        @אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:

                        בחברה הזאת
                        אין קשר בין האמינות של כל דגם
                        כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                        הפורטה לגריעותא או למעליותא?

                        ו @איש-1 אני רק מניח כאן

                        @אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:

                        @mik6868
                        האי כלל נקוט בידך!
                        יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
                        (ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)

                        (כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
                        כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                        נ מנותק
                        נ מנותק
                        נהג אלוף
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @טוסון
                        מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                        לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                        הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                        וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                        אז יש ויש גם ברכבים חדשים.

                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נ נהג אלוף

                          @טוסון
                          מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                          לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                          הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                          וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                          אז יש ויש גם ברכבים חדשים.

                          טוסוןט מנותק
                          טוסוןט מנותק
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                          #11

                          @נהג-אלוף לא אמרתי שבחדש לא צריך לבדוק, אבל מי שקונה רכב חדש לא כל כך אכפת לו מה יהיה מצב הרכב ב200k הוא צריך את השקט שלו ל3-5 שנים הקרובות

                          כמובן כולם
                          Screenshot_20260618-214827.png
                          (מדי פעם משתחרר לי 1-2 ותוך רגע המגבלה חוזרת)

                          @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                          @טוסון
                          ??

                          @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                          מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                          לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                          הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                          וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                          אז יש ויש גם ברכבים חדשים

                          על זה עניתי

                          הסברתי את זה

                          @טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:

                          כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                          (מס"י פ"א)
                          נחייה ולא…

                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • טוסוןט טוסון

                            @נהג-אלוף לא אמרתי שבחדש לא צריך לבדוק, אבל מי שקונה רכב חדש לא כל כך אכפת לו מה יהיה מצב הרכב ב200k הוא צריך את השקט שלו ל3-5 שנים הקרובות

                            כמובן כולם
                            Screenshot_20260618-214827.png
                            (מדי פעם משתחרר לי 1-2 ותוך רגע המגבלה חוזרת)

                            @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                            @טוסון
                            ??

                            @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                            מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                            לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                            הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                            וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                            אז יש ויש גם ברכבים חדשים

                            על זה עניתי

                            הסברתי את זה

                            @טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:

                            כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                            נ מנותק
                            נ מנותק
                            נהג אלוף
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @טוסון
                            ??

                            נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נ נהג אלוף

                              @טוסון
                              ??

                              נ מנותק
                              נ מנותק
                              נהג אלוף
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              @נהג-אלוף
                              מובן היטב…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              20

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.7k

                              נושאים

                              130.8k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום