דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים
-
@יצחק-רשטונ כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
גם בלי לשלם לאף אחד הם היו ממש בסדר
וגם לבא בלי הרכב היה אפשר, אבל כאמור זה עוד יחזור.
אחד הדברים המגניבים באשדוד, זה שיש מכון מסוים שבמשרד יש להם את המכשיר למדידת זיהום אויר, והם מחממים את החיישן עם מצת
@שלמה כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
וגם לבא בלי הרכב היה אפשר, אבל כאמור זה עוד יחזור.
למיטב ידיעתי ומשיחה עם ‘אנשי מקצוע בתחום’ אין דבר כזה היום בשום מקום, כי למשרד התחבורה יש מצלמות במקום ואם לא זוהה מספר הרכב במצלמה הם יקבלו שלילה במקום.
פעם זה היה בהרבה מקומות… -
@ביתשמשניק יש שתי סוגים של ‘שחיתויות’. אחד הוא פקיד שמתגנב ועושה פרוטקציות למיניהם ומחליק טסטים, אבל אחרת לגמרי הוא כשיושב בכיר במשרד התחבורה ועורך שינויים ברשומות לפי דעתו מבטל שלילות ומוחק נקודות וכו’ כיד ה’ הטובה עליו וכמה שהמערכת מאפשרת ובהתחשב כמובן בחישוב רווח-סיכון.
את הסוג הראשון מנסים כעת להפסיק ויש מצלמות וביקורות וכו’ ומי הם הפועלים בזה? ניתן להניח שהם נמנים על הסוג השני…
עכ"פ את השחיתויות בצמרת זה לא מבטל, ואני מניח שכשאמרת ‘תותים’ התכוונת לאלו, שכידוע מלאים חרקים וקופה של שרצים. -
מצחיק
שיעברו פה על הפורום
וימצאו עוד כמה וכמה מכונים כאלואולי הם צודקים אבל לא חכמים
אם המכונים היו מתנהלים קצת עם שכל ישר ולא פוסלים כל מה שזז
לדוגמא כפתור של חלון הנוסע שלא עובד
היה הכל טובאני בשיטה שתמיד עובדת
מגיע עם הרכב איך שהוא עם הדברים שאני במילא צריך ורוצה לסדר
וכשהם מוצאים בעיות אמיתיות הם לא תסתכלים על שטויות
גם במכון בית שמש הכי מחמיר בארץ עם ערסים ד…
@ביתשמשניק כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
אני בשיטה שתמיד עובדת
מגיע עם הרכב איך שהוא עם הדברים שאני במילא צריך ורוצה לסדר
כל שנה יש לך משהו לסדר?
כשאין לך פה מתחילה הבעיה , (כמה הם מנסים למצוא) -
הבעיה נעוצה בעיקר בכך שהשכר על העבודה הפחות נעימה הזו שכוללת
אינטראקציה עם אנשים, מזג אוויר חם או קר במיוחד ברוב שעות היום, עבודה שעשויה להיות מלכלכת ועם ריחות זיהומי אוויר לא נחמדים.
כל זאת בשכר מביש של 45 ש’‘ח לשעה
ואז מגיע יוסף מעבירמכער ומעביר באזור 10-15 רכבים ביום, לוקח 250-300 ש’‘ח ללקוח ומתחלק איתם בשלל ומה קורה כשהרכב ממש לא בטיחותי? משלמים יותר כסף ליוסף מעבירמכער, תאמרו לי אתם האם לא הייתם משתתפים בדיל הזה במקומם?
אז במקום שהמדינה תעלה להם את השכר המגיע להם כ’‘כ
היא מממנת את הפשיטות המשטרתיות הללו
ובכך מעלה את כמות הרכבים התקולים והמסוכנים בכביש, מבזבזת את כספי המיסים שלנו ששילמנו על הקניות העמוסות בחגים (ועוד), ע’'י תאונות שפוגעות בגוף ובנפש, שגורמות בתורם לפקקי ענק והפסד אדיר בכוח העבודה הלאומי -
הבעיה נעוצה בעיקר בכך שהשכר על העבודה הפחות נעימה הזו שכוללת
אינטראקציה עם אנשים, מזג אוויר חם או קר במיוחד ברוב שעות היום, עבודה שעשויה להיות מלכלכת ועם ריחות זיהומי אוויר לא נחמדים.
כל זאת בשכר מביש של 45 ש’‘ח לשעה
ואז מגיע יוסף מעבירמכער ומעביר באזור 10-15 רכבים ביום, לוקח 250-300 ש’‘ח ללקוח ומתחלק איתם בשלל ומה קורה כשהרכב ממש לא בטיחותי? משלמים יותר כסף ליוסף מעבירמכער, תאמרו לי אתם האם לא הייתם משתתפים בדיל הזה במקומם?
אז במקום שהמדינה תעלה להם את השכר המגיע להם כ’‘כ
היא מממנת את הפשיטות המשטרתיות הללו
ובכך מעלה את כמות הרכבים התקולים והמסוכנים בכביש, מבזבזת את כספי המיסים שלנו ששילמנו על הקניות העמוסות בחגים (ועוד), ע’'י תאונות שפוגעות בגוף ובנפש, שגורמות בתורם לפקקי ענק והפסד אדיר בכוח העבודה הלאומי -
הבעיה נעוצה בעיקר בכך שהשכר על העבודה הפחות נעימה הזו שכוללת
אינטראקציה עם אנשים, מזג אוויר חם או קר במיוחד ברוב שעות היום, עבודה שעשויה להיות מלכלכת ועם ריחות זיהומי אוויר לא נחמדים.
כל זאת בשכר מביש של 45 ש’‘ח לשעה
ואז מגיע יוסף מעבירמכער ומעביר באזור 10-15 רכבים ביום, לוקח 250-300 ש’‘ח ללקוח ומתחלק איתם בשלל ומה קורה כשהרכב ממש לא בטיחותי? משלמים יותר כסף ליוסף מעבירמכער, תאמרו לי אתם האם לא הייתם משתתפים בדיל הזה במקומם?
אז במקום שהמדינה תעלה להם את השכר המגיע להם כ’‘כ
היא מממנת את הפשיטות המשטרתיות הללו
ובכך מעלה את כמות הרכבים התקולים והמסוכנים בכביש, מבזבזת את כספי המיסים שלנו ששילמנו על הקניות העמוסות בחגים (ועוד), ע’'י תאונות שפוגעות בגוף ובנפש, שגורמות בתורם לפקקי ענק והפסד אדיר בכוח העבודה הלאומי@שלמה אתה רוצה שגם בעל הרכב החדש, וגם האברך ישלם את אותו סכום 400-500 למבחן שנתי?
איך יעלו להם את המשכורות? מי ישלם את זה?
שמעתי פעם באוטובוס מה הפרוצדורה והעלויות לפתוח מכון טסטים, ואף אחד לא מוכן, למרות שהמדינה הוציאה מכרזים
כמובן הפתרון הוא או לעשות פעם בשנתיים ב300 ש"ח, או להקצות מהאגרת רישוי חלק בעבור זה
@מאיר אולי נפתח מכון ‘טסטים זה לזה’, שיהיה פתוח בבין הסדרים, ובתור יהיה שיעור בדף הכולל/עמוד היומי/חדוותא וכו’
ג.נ. הלייק של מאיר ניתן לפני שהוספתי את ההצעה הזו… -
@שלמה אתה רוצה שגם בעל הרכב החדש, וגם האברך ישלם את אותו סכום 400-500 למבחן שנתי?
איך יעלו להם את המשכורות? מי ישלם את זה?
שמעתי פעם באוטובוס מה הפרוצדורה והעלויות לפתוח מכון טסטים, ואף אחד לא מוכן, למרות שהמדינה הוציאה מכרזים
כמובן הפתרון הוא או לעשות פעם בשנתיים ב300 ש"ח, או להקצות מהאגרת רישוי חלק בעבור זה
@מאיר אולי נפתח מכון ‘טסטים זה לזה’, שיהיה פתוח בבין הסדרים, ובתור יהיה שיעור בדף הכולל/עמוד היומי/חדוותא וכו’
ג.נ. הלייק של מאיר ניתן לפני שהוספתי את ההצעה הזו…@טוסון כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
@שלמה אתה רוצה שגם בעל הרכב החדש, וגם האברך ישלם את אותו סכום 400-500 למבחן שנתי?
איך יעלו להם את המשכורות? מי ישלם את זה?
שמעתי פעם באוטובוס מה הפרוצדורה והעלויות לפתוח מכון טסטים, ואף אחד לא מוכן, למרות שהמדינה הוציאה מכרזים
כמובן הפתרון הוא או לעשות פעם בשנתיים ב300 ש"ח, או להקצות מהאגרת רישוי חלק בעבור זה
@מאיר אולי נפתח מכון ‘טסטים זה לזה’, שיהיה פתוח בבין הסדרים, ובתור יהיה שיעור בדף הכולל/עמוד היומי/חדוותא וכו’
ג.נ. הלייק של מאיר ניתן לפני שהוספתי את ההצעה הזו…השלב הבא זה קמפיין מימון לעלויות + כרטיס חבר…
אני המצטרף הראשון
-
@שלמה אתה רוצה שגם בעל הרכב החדש, וגם האברך ישלם את אותו סכום 400-500 למבחן שנתי?
איך יעלו להם את המשכורות? מי ישלם את זה?
שמעתי פעם באוטובוס מה הפרוצדורה והעלויות לפתוח מכון טסטים, ואף אחד לא מוכן, למרות שהמדינה הוציאה מכרזים
כמובן הפתרון הוא או לעשות פעם בשנתיים ב300 ש"ח, או להקצות מהאגרת רישוי חלק בעבור זה
@מאיר אולי נפתח מכון ‘טסטים זה לזה’, שיהיה פתוח בבין הסדרים, ובתור יהיה שיעור בדף הכולל/עמוד היומי/חדוותא וכו’
ג.נ. הלייק של מאיר ניתן לפני שהוספתי את ההצעה הזו…@טוסון כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
@שלמה אתה רוצה שגם בעל הרכב החדש, וגם האברך ישלם את אותו סכום 400-500 למבחן שנתי?
לא הבנתי
איך יעלו להם את המשכורות? מי ישלם את זה?
המדינה, מהכספים שנזרקים על תאונות וכדו’
שמעתי פעם באוטובוס מה הפרוצדורה והעלויות לפתוח מכון טסטים, ואף אחד לא מוכן, למרות שהמדינה הוציאה מכרזים
בבקשה תרד מהאוטובוס (קארספורום) , אתה לא על הקו הנכון (רזל’'ז)
כמובן הפתרון הוא או לעשות פעם בשנתיים ב300 ש"ח, או להקצות מהאגרת רישוי חלק בעבור זה
@מאיר אולי נפתח מכון ‘טסטים זה לזה’, שיהיה פתוח בבין הסדרים, ובתור יהיה שיעור בדף הכולל/עמוד היומי/חדוותא וכו’
זה מה שחסר ל @גיל לעזור בערעורים של הנכשלים
תראו סה’'כ ברור לכולנו שהמצב כיום זה שיש רכבים ממש מסוכנים בכביש ואנחנו לא רוצים שהאסון יקרה אצל מכרינו
מי שמעביר בשחור על זיהום אוויר זה סבבה אבל לא בטוח שיעירו לו על הצמיגים הלקויים -
@שלמה אתה רוצה שגם בעל הרכב החדש, וגם האברך ישלם את אותו סכום 400-500 למבחן שנתי?
איך יעלו להם את המשכורות? מי ישלם את זה?
שמעתי פעם באוטובוס מה הפרוצדורה והעלויות לפתוח מכון טסטים, ואף אחד לא מוכן, למרות שהמדינה הוציאה מכרזים
כמובן הפתרון הוא או לעשות פעם בשנתיים ב300 ש"ח, או להקצות מהאגרת רישוי חלק בעבור זה
@מאיר אולי נפתח מכון ‘טסטים זה לזה’, שיהיה פתוח בבין הסדרים, ובתור יהיה שיעור בדף הכולל/עמוד היומי/חדוותא וכו’
ג.נ. הלייק של מאיר ניתן לפני שהוספתי את ההצעה הזו…@טוסון כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
איך יעלו להם את המשכורות? מי ישלם את זה?
עם הכסף שהוציאו על הפשיטה המשטרתית ועוד יישאר להם הרבה עודף. אבל אולי עדיף שייתעסקו בזה ולא בלתפוס בחורי ישיבות.
-
לא יכלו לחכות לשבוע הבא אחרי שאני יעבור

