דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים
-
@חיים-ברזל ערכתי
מקווה שיעזור@אלעזר-3 כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
@חיים-ברזל ערכתי
מקווה שיעזורזה אמין? או שהתמונה להמחשה בלבד
כי אם כן אז מדובר במשהו אחר ממה שכתבתי -
@אלעזר-3 כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
@חיים-ברזל ערכתי
מקווה שיעזורזה אמין? או שהתמונה להמחשה בלבד
כי אם כן אז מדובר במשהו אחר ממה שכתבתי -
@מאיר-ג כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
@אלעזר-3 על עצם השוחד עוצרים ולא על רכב בלי טסט
בדרך כלל התשלום של בעלי הרכבים זה בשביל שמישהו ייקח את הרכב, ויחכה בתור בשבילך…
יהיה קשה להוכיח שזה שוחד בשביל להחליק תקלות מהותיות@aiib כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
בדרך כלל התשלום של בעלי הרכבים זה בשביל שמישהו ייקח את הרכב, ויחכה בתור בשבילך…
חוץ מהחכמים שרצו לחסוך ולעשות לבד, ורק לא ידעו איך עושים…
-
@חיים-ברזל כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
@משה-אא נקווה שלא יקראו רטרואקטיבית
זה מתוך הכתבה
במשטרה מבהירים כי מדובר רק בתחילתו של גל המעצרים, וכי בהמשך החקירה צפויים לעכב לחקירה עשרות בעלי רכבים נוספים ששילמו שוחד כדי להעביר את רכבם. -
מטורף.
הבעיה שכולנו יודעים כמה ‘חשוב’ למכוני הרישוי שנעביר בצורה תקינה…
ע"ע הוויכוחים עכשיו על טסט כל שנתיים…
לא פלא שאנשים מעדיפים להוציא עוד כמה שקלים ולא להידפק.
בעבר החזיר אותי המכון על חתיכת פח שבלטה מעל הגלגל, בטענה שזה יכול לשרוט אנשים…
ניסיתי להסביר לו שאם החתיכת פח הזו תתקע במישהו - לא בטוח שהשריטה זה מה שיציק לו באותם רגעים…
לא עזר, עשיתי טסט חוזר + 1,000 לפחח, וסיימתי עם המכון בפ"ת -
@משה-אא לדעתי זה שיתחילו לעצור בעלי רכבים שהעבירו בשחור זה סתם בדיחה ולא בטוח שיש לדבר כזה עיגון בחוק כלשהו ברוב ככל המקרים מעין אלה זה רק מכאן ולהבא סוגרים את המכון וכו…
@דוד-100 כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
@משה-אא לדעתי זה שיתחילו לעצור בעלי רכבים שהעבירו בשחור זה סתם בדיחה ולא בטוח שיש לדבר כזה עיגון בחוק כלשהו ברוב ככל המקרים מעין אלה זה רק מכאן ולהבא סוגרים את המכון וכו…
זה לא יהיה על העברה בשחור אלא על שוחד
-
שוחד, והעברה בשחור, זה אותו דבר!!!
זה מזכיר לי את הבדיחה האם היינו הך, ואותו הדבר, זה אותו הדבר או היינו הך?

-
@מאיר-ג כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
@אלעזר-3 על עצם השוחד עוצרים ולא על רכב בלי טסט
בדרך כלל התשלום של בעלי הרכבים זה בשביל שמישהו ייקח את הרכב, ויחכה בתור בשבילך…
יהיה קשה להוכיח שזה שוחד בשביל להחליק תקלות מהותיות@aiib כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
בדרך כלל התשלום של בעלי הרכבים זה בשביל שמישהו ייקח את הרכב, ויחכה בתור בשבילך…
יהיה קשה להוכיח שזה שוחד בשביל להחליק תקלות מהותיותברגע שרכב שרשום ע"ש פלוני היה מעורב באירוע שוחד, הבעלים די הסתבך ויצטרך לתת סיפור טוב למה ההוא שלקח את הרכב נידב מכיסו את הסכום ההוא.
@דוד-100 כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
לדעתי זה שיתחילו לעצור בעלי רכבים שהעבירו בשחור זה סתם בדיחה ולא בטוח שיש לדבר כזה עיגון בחוק כלשהו
זאת עבירת שוחד. וע"ע בתיק 4000
-
מצחיק
שיעברו פה על הפורום
וימצאו עוד כמה וכמה מכונים כאלואולי הם צודקים אבל לא חכמים
אם המכונים היו מתנהלים קצת עם שכל ישר ולא פוסלים כל מה שזז
לדוגמא כפתור של חלון הנוסע שלא עובד
היה הכל טובאני בשיטה שתמיד עובדת
מגיע עם הרכב איך שהוא עם הדברים שאני במילא צריך ורוצה לסדר
וכשהם מוצאים בעיות אמיתיות הם לא תסתכלים על שטויות
גם במכון בית שמש הכי מחמיר בארץ עם ערסים ד…
-
הסירו דאגה מעל לבכם
מכון הטסטים עד הלום כבר נסגר בעבר לא פעם אחת
אלא כמה וכמה פעמים וכל פעם נפתח לאחר תקופת מה
מי יעצור בעלי רכבים?? המשטרה?!
יש להם עיסוקים בלהצר את צעדי הציבור החרדי
למה להם להתעסק בטסטים עם שוחד? (אולי כי זה נקרא שחור?)
חוץ מזה שהפשיעה במגזר החרדי כנראה גואה על הפשיעה ביריחו ולוד
מסכן השוטר הממוצע הוא התגייס ויש לו הרבה עבודה…
עוד מישהו זוכר את השוטרים שליוו ברווזים שעברו את הכביש באיילון? -
אויש כמה שאהבתי את המכון הזה, גם בלי לשלם לאף אחד הם היו ממש בסדר, לא כמו בירושלים שאיזה ישמעלי שלא סיים כיתה א פוסל אותך על מנורה של לוחית רישוי .
האמת יש באשדוד עוד מכונים טובים אבל אותם אהבתי במיוחד -
אויש כמה שאהבתי את המכון הזה, גם בלי לשלם לאף אחד הם היו ממש בסדר, לא כמו בירושלים שאיזה ישמעלי שלא סיים כיתה א פוסל אותך על מנורה של לוחית רישוי .
האמת יש באשדוד עוד מכונים טובים אבל אותם אהבתי במיוחד@יצחק-רשטונ כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
גם בלי לשלם לאף אחד הם היו ממש בסדר
וגם לבא בלי הרכב היה אפשר, אבל כאמור זה עוד יחזור.
אחד הדברים המגניבים באשדוד, זה שיש מכון מסוים שבמשרד יש להם את המכשיר למדידת זיהום אויר, והם מחממים את החיישן עם מצת
-
@יצחק-רשטונ כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
גם בלי לשלם לאף אחד הם היו ממש בסדר
וגם לבא בלי הרכב היה אפשר, אבל כאמור זה עוד יחזור.
אחד הדברים המגניבים באשדוד, זה שיש מכון מסוים שבמשרד יש להם את המכשיר למדידת זיהום אויר, והם מחממים את החיישן עם מצת
-
@יצחק-רשטונ כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
גם בלי לשלם לאף אחד הם היו ממש בסדר
וגם לבא בלי הרכב היה אפשר, אבל כאמור זה עוד יחזור.
אחד הדברים המגניבים באשדוד, זה שיש מכון מסוים שבמשרד יש להם את המכשיר למדידת זיהום אויר, והם מחממים את החיישן עם מצת
@שלמה כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
וגם לבא בלי הרכב היה אפשר, אבל כאמור זה עוד יחזור.
למיטב ידיעתי ומשיחה עם ‘אנשי מקצוע בתחום’ אין דבר כזה היום בשום מקום, כי למשרד התחבורה יש מצלמות במקום ואם לא זוהה מספר הרכב במצלמה הם יקבלו שלילה במקום.
פעם זה היה בהרבה מקומות…
