דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים

      דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      41 פוסטים 21 כותבים 811 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ביתשמשניקב ביתשמשניק

        מצחיק

        שיעברו פה על הפורום
        וימצאו עוד כמה וכמה מכונים כאלו

        אולי הם צודקים אבל לא חכמים

        אם המכונים היו מתנהלים קצת עם שכל ישר ולא פוסלים כל מה שזז
        לדוגמא כפתור של חלון הנוסע שלא עובד
        היה הכל טוב

        אני בשיטה שתמיד עובדת

        מגיע עם הרכב איך שהוא עם הדברים שאני במילא צריך ורוצה לסדר

        וכשהם מוצאים בעיות אמיתיות הם לא תסתכלים על שטויות

        גם במכון בית שמש הכי מחמיר בארץ עם ערסים ד…

        שלמה א 0ש מנותק
        שלמה א 0ש מנותק
        שלמה א 0
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #32

        @ביתשמשניק כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

        אני בשיטה שתמיד עובדת

        מגיע עם הרכב איך שהוא עם הדברים שאני במילא צריך ורוצה לסדר

        כל שנה יש לך משהו לסדר?
        כשאין לך פה מתחילה הבעיה , (כמה הם מנסים למצוא)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב מנותק
          ב מנותק
          בבציק
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #33

          עצם זה שיש כל כך הרבה מכונים שאפשר להעביר שם רכב בלי גלגלים בחאפר
          זה אומר שיש בעיה בשיטת הבדיקה לאו עכברא גנבא אלא חורא גנבא.
          ( הבדיקה מדאי מחמירה, פוסלים על דברים לא רלוונטים וכו’ )
          אם משהו יודע אשמח לדעת מה קורה במדינות העולם.

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שלמהש מנותק
            שלמהש מנותק
            שלמה
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה
            #34

            הבעיה נעוצה בעיקר בכך שהשכר על העבודה הפחות נעימה הזו שכוללת
            אינטראקציה עם אנשים, מזג אוויר חם או קר במיוחד ברוב שעות היום, עבודה שעשויה להיות מלכלכת ועם ריחות זיהומי אוויר לא נחמדים.
            כל זאת בשכר מביש של 45 ש’‘ח לשעה
            ואז מגיע יוסף מעבירמכער ומעביר באזור 10-15 רכבים ביום, לוקח 250-300 ש’‘ח ללקוח ומתחלק איתם בשלל ומה קורה כשהרכב ממש לא בטיחותי? משלמים יותר כסף ליוסף מעבירמכער, תאמרו לי אתם האם לא הייתם משתתפים בדיל הזה במקומם?
            אז במקום שהמדינה תעלה להם את השכר המגיע להם כ’‘כ
            היא מממנת את הפשיטות המשטרתיות הללו
            ובכך מעלה את כמות הרכבים התקולים והמסוכנים בכביש, מבזבזת את כספי המיסים שלנו ששילמנו על הקניות העמוסות בחגים (ועוד), ע’'י תאונות שפוגעות בגוף ובנפש, שגורמות בתורם לפקקי ענק והפסד אדיר בכוח העבודה הלאומי

            כאן בשביל לעזור :)

            מאירמ טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
            8
            • שלמהש שלמה

              הבעיה נעוצה בעיקר בכך שהשכר על העבודה הפחות נעימה הזו שכוללת
              אינטראקציה עם אנשים, מזג אוויר חם או קר במיוחד ברוב שעות היום, עבודה שעשויה להיות מלכלכת ועם ריחות זיהומי אוויר לא נחמדים.
              כל זאת בשכר מביש של 45 ש’‘ח לשעה
              ואז מגיע יוסף מעבירמכער ומעביר באזור 10-15 רכבים ביום, לוקח 250-300 ש’‘ח ללקוח ומתחלק איתם בשלל ומה קורה כשהרכב ממש לא בטיחותי? משלמים יותר כסף ליוסף מעבירמכער, תאמרו לי אתם האם לא הייתם משתתפים בדיל הזה במקומם?
              אז במקום שהמדינה תעלה להם את השכר המגיע להם כ’‘כ
              היא מממנת את הפשיטות המשטרתיות הללו
              ובכך מעלה את כמות הרכבים התקולים והמסוכנים בכביש, מבזבזת את כספי המיסים שלנו ששילמנו על הקניות העמוסות בחגים (ועוד), ע’'י תאונות שפוגעות בגוף ובנפש, שגורמות בתורם לפקקי ענק והפסד אדיר בכוח העבודה הלאומי

              מאירמ מנותק
              מאירמ מנותק
              מאיר
              מנהל ראשי
              כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
              #35

              @שלמה כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

              מממנת את הפשיטות המשטרתיות הללו

              אני חושב שהפשיטות האלו זה פרוצדורה סטנדרטית… המשטרה פושטת, מצליחה להוכיח עשירית מהמקרים וממשיכים עד לפעם הבאה…

              ליצירת קשר לחץ כאן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • שלמהש שלמה

                הבעיה נעוצה בעיקר בכך שהשכר על העבודה הפחות נעימה הזו שכוללת
                אינטראקציה עם אנשים, מזג אוויר חם או קר במיוחד ברוב שעות היום, עבודה שעשויה להיות מלכלכת ועם ריחות זיהומי אוויר לא נחמדים.
                כל זאת בשכר מביש של 45 ש’‘ח לשעה
                ואז מגיע יוסף מעבירמכער ומעביר באזור 10-15 רכבים ביום, לוקח 250-300 ש’‘ח ללקוח ומתחלק איתם בשלל ומה קורה כשהרכב ממש לא בטיחותי? משלמים יותר כסף ליוסף מעבירמכער, תאמרו לי אתם האם לא הייתם משתתפים בדיל הזה במקומם?
                אז במקום שהמדינה תעלה להם את השכר המגיע להם כ’‘כ
                היא מממנת את הפשיטות המשטרתיות הללו
                ובכך מעלה את כמות הרכבים התקולים והמסוכנים בכביש, מבזבזת את כספי המיסים שלנו ששילמנו על הקניות העמוסות בחגים (ועוד), ע’'י תאונות שפוגעות בגוף ובנפש, שגורמות בתורם לפקקי ענק והפסד אדיר בכוח העבודה הלאומי

                טוסוןט מחובר
                טוסוןט מחובר
                טוסון
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                #36

                @שלמה אתה רוצה שגם בעל הרכב החדש, וגם האברך ישלם את אותו סכום 400-500 למבחן שנתי?
                איך יעלו להם את המשכורות? מי ישלם את זה?
                שמעתי פעם באוטובוס מה הפרוצדורה והעלויות לפתוח מכון טסטים, ואף אחד לא מוכן, למרות שהמדינה הוציאה מכרזים
                כמובן הפתרון הוא או לעשות פעם בשנתיים ב300 ש"ח, או להקצות מהאגרת רישוי חלק בעבור זה
                @מאיר אולי נפתח מכון ‘טסטים זה לזה’, שיהיה פתוח בבין הסדרים, ובתור יהיה שיעור בדף הכולל/עמוד היומי/חדוותא וכו’
                ג.נ. הלייק של מאיר ניתן לפני שהוספתי את ההצעה הזו…

                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                (מס"י פ"א)

                נחייה ולא…

                M שלמהש נייטרון חפשינ 3 תגובות תגובה אחרונה
                6
                • טוסוןט טוסון

                  @שלמה אתה רוצה שגם בעל הרכב החדש, וגם האברך ישלם את אותו סכום 400-500 למבחן שנתי?
                  איך יעלו להם את המשכורות? מי ישלם את זה?
                  שמעתי פעם באוטובוס מה הפרוצדורה והעלויות לפתוח מכון טסטים, ואף אחד לא מוכן, למרות שהמדינה הוציאה מכרזים
                  כמובן הפתרון הוא או לעשות פעם בשנתיים ב300 ש"ח, או להקצות מהאגרת רישוי חלק בעבור זה
                  @מאיר אולי נפתח מכון ‘טסטים זה לזה’, שיהיה פתוח בבין הסדרים, ובתור יהיה שיעור בדף הכולל/עמוד היומי/חדוותא וכו’
                  ג.נ. הלייק של מאיר ניתן לפני שהוספתי את ההצעה הזו…

                  M מנותק
                  M מנותק
                  MEM
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #37

                  @טוסון כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

                  @שלמה אתה רוצה שגם בעל הרכב החדש, וגם האברך ישלם את אותו סכום 400-500 למבחן שנתי?
                  איך יעלו להם את המשכורות? מי ישלם את זה?
                  שמעתי פעם באוטובוס מה הפרוצדורה והעלויות לפתוח מכון טסטים, ואף אחד לא מוכן, למרות שהמדינה הוציאה מכרזים
                  כמובן הפתרון הוא או לעשות פעם בשנתיים ב300 ש"ח, או להקצות מהאגרת רישוי חלק בעבור זה
                  @מאיר אולי נפתח מכון ‘טסטים זה לזה’, שיהיה פתוח בבין הסדרים, ובתור יהיה שיעור בדף הכולל/עמוד היומי/חדוותא וכו’
                  ג.נ. הלייק של מאיר ניתן לפני שהוספתי את ההצעה הזו…

                  השלב הבא זה קמפיין מימון לעלויות + כרטיס חבר…
                  אני המצטרף הראשון😉

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • טוסוןט טוסון

                    @שלמה אתה רוצה שגם בעל הרכב החדש, וגם האברך ישלם את אותו סכום 400-500 למבחן שנתי?
                    איך יעלו להם את המשכורות? מי ישלם את זה?
                    שמעתי פעם באוטובוס מה הפרוצדורה והעלויות לפתוח מכון טסטים, ואף אחד לא מוכן, למרות שהמדינה הוציאה מכרזים
                    כמובן הפתרון הוא או לעשות פעם בשנתיים ב300 ש"ח, או להקצות מהאגרת רישוי חלק בעבור זה
                    @מאיר אולי נפתח מכון ‘טסטים זה לזה’, שיהיה פתוח בבין הסדרים, ובתור יהיה שיעור בדף הכולל/עמוד היומי/חדוותא וכו’
                    ג.נ. הלייק של מאיר ניתן לפני שהוספתי את ההצעה הזו…

                    שלמהש מנותק
                    שלמהש מנותק
                    שלמה
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #38

                    @טוסון כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

                    @שלמה אתה רוצה שגם בעל הרכב החדש, וגם האברך ישלם את אותו סכום 400-500 למבחן שנתי?

                    לא הבנתי

                    איך יעלו להם את המשכורות? מי ישלם את זה?

                    המדינה, מהכספים שנזרקים על תאונות וכדו’

                    שמעתי פעם באוטובוס מה הפרוצדורה והעלויות לפתוח מכון טסטים, ואף אחד לא מוכן, למרות שהמדינה הוציאה מכרזים

                    בבקשה תרד מהאוטובוס (קארספורום) , אתה לא על הקו הנכון (רזל’'ז)

                    כמובן הפתרון הוא או לעשות פעם בשנתיים ב300 ש"ח, או להקצות מהאגרת רישוי חלק בעבור זה

                    @מאיר אולי נפתח מכון ‘טסטים זה לזה’, שיהיה פתוח בבין הסדרים, ובתור יהיה שיעור בדף הכולל/עמוד היומי/חדוותא וכו’

                    זה מה שחסר ל @גיל לעזור בערעורים של הנכשלים

                    תראו סה’'כ ברור לכולנו שהמצב כיום זה שיש רכבים ממש מסוכנים בכביש ואנחנו לא רוצים שהאסון יקרה אצל מכרינו
                    מי שמעביר בשחור על זיהום אוויר זה סבבה אבל לא בטוח שיעירו לו על הצמיגים הלקויים

                    כאן בשביל לעזור :)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • טוסוןט טוסון

                      @שלמה אתה רוצה שגם בעל הרכב החדש, וגם האברך ישלם את אותו סכום 400-500 למבחן שנתי?
                      איך יעלו להם את המשכורות? מי ישלם את זה?
                      שמעתי פעם באוטובוס מה הפרוצדורה והעלויות לפתוח מכון טסטים, ואף אחד לא מוכן, למרות שהמדינה הוציאה מכרזים
                      כמובן הפתרון הוא או לעשות פעם בשנתיים ב300 ש"ח, או להקצות מהאגרת רישוי חלק בעבור זה
                      @מאיר אולי נפתח מכון ‘טסטים זה לזה’, שיהיה פתוח בבין הסדרים, ובתור יהיה שיעור בדף הכולל/עמוד היומי/חדוותא וכו’
                      ג.נ. הלייק של מאיר ניתן לפני שהוספתי את ההצעה הזו…

                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשי
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #39

                      @טוסון כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

                      איך יעלו להם את המשכורות? מי ישלם את זה?

                      עם הכסף שהוציאו על הפשיטה המשטרתית ועוד יישאר להם הרבה עודף. אבל אולי עדיף שייתעסקו בזה ולא בלתפוס בחורי ישיבות.

                      pikolinou@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • פתוח לשמועפ מחובר
                        פתוח לשמועפ מחובר
                        פתוח לשמוע
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #40

                        לא יכלו לחכות לשבוע הבא אחרי שאני יעבור😠

                        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                        הם אלו שיודעים לשאול
                        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ב בבציק

                          עצם זה שיש כל כך הרבה מכונים שאפשר להעביר שם רכב בלי גלגלים בחאפר
                          זה אומר שיש בעיה בשיטת הבדיקה לאו עכברא גנבא אלא חורא גנבא.
                          ( הבדיקה מדאי מחמירה, פוסלים על דברים לא רלוונטים וכו’ )
                          אם משהו יודע אשמח לדעת מה קורה במדינות העולם.

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חיים Y0737
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #41

                          @בבציק כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

                          אשמח לדעת מה קורה במדינות העולם.

                          בגרמניה מחמירים יותר, אבל אגרת הרישוי מופחתת ותדירות הטסטים פחותה מאשר שנה אלא כל שנתיים אם אני זוכר נכון

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2
                          • 3

                          106

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          131.3k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום