דרייבר -קילומטראז' גבוה
-
@אורי-2 ממתי יש את הג׳אקו הזה על הכביש?
תסתכל ביד 2 כמה מבקשים על רכב כזה (או מקביל אליו בק"מ האלו)אולי אם הרכב מכניס לך טוב, כדאי לך לפרוס את ההלוואה בצורה שונה, כדי שהקרן תרד יותר בכל חודש (החשבון שלי הוא שאתה צריך לחשבן שחלק מההוצאות החודשיות שלך זה הירידת ערך, אז צריך שהקרן תרד במקביל, אפילו מעט יותר, ואם הירידת ערך שלך היא מואצת אז צריך להתאים את זה בהלוואה, לא כל כך מבין בהלוואות)
לכאורה, אם אתה לוקח כזה חדש אחרי שנה/שנתיים בטרייד של החברה אתה יכול לקבל לפעמים יותר מבשוק הפרטי (לא יודע אם מחירון, אבל 15% פחות ראיתי מקומות שמתחייבים לזה) -
@טוסון כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:
ממתי יש את הג׳אקו הזה על הכביש?
אולי לא שמת לב כי תמיד נסעת מאחוריהם והם דומים לאאודי Q8
אני כבר כמה פעמים התבלבלתי לשניה@מאיר-ג כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:
@טוסון כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:
ממתי יש את הג׳אקו הזה על הכביש?
אולי לא שמת לב כי תמיד נסעת מאחוריהם והם דומים לאאודי Q8
אני כבר כמה פעמים התבלבלתי לשניהאני עדיין לא יודע איך הוא נראה (אצלנו היו אומרים סינים, יפניים, הכל אותו דבר, אבל במקרה הזה זה פחות מתאים)
אני לא כל כך שם לב לדגמים סיניים, חוץ מאלו שנסקרו בפורום, ועוד שניים שלושה (אחד מהם זה דונגפונג בוקס, שמאד אהבתי את המראה שלו) -
שלום
קניתי לפני ארבע חודשים רכב ג’קו 8 2026 במחיר 230000
לקחתי הלוואה שאני משלם עליה 2500 מתוכם 1900 זה על הקרן ל5 שנים. + בלוןהתחלתי להיות דרייבר וברוך ה’ נכנס מזה כסף
הגענו לאחרונה ל15000 עשיתי טיפול
ואז אמרו לי שאם אמשיך כך אגיע ל60000 קמ בשנה וזה יפגע לי בערך של הרכב
הרי אני מתכנן למכור את האוטו לאחר כ3-5 שנים ולהחליף לחדשמה אתם אומרים מי שמבין בזה אם אני ימכור את הרכב בעוד שנה נגיד עם 60000 קמ
או בעוד שנתיים עם 100000 קמ כמה אוכל למכור אותו ??
מי שיודע לנתח נתונים
כי כרגע הפסקתי עם הדרייבר ואני מרגיש את זה בכיס@אורי-2 לדעתי הכי משתלם לקנות רכב סביב 60000 ש"ח יד 2 לדוגמא כמו יונדאי איוניק 2018 לטחון אותו דק דק וגם אחרי 3/4 שנים וק"מ גבוה תוכל למכור אותו סביב ה30000 ש"ח אולי אפילו יותר אם ככה אתה מפסיד 30000 ש"ח ב4 שנים והרווחים שלך יהיו גבוהים מאוד
-
מ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב
-
@אורי-2 לדעתי הכי משתלם לקנות רכב סביב 60000 ש"ח יד 2 לדוגמא כמו יונדאי איוניק 2018 לטחון אותו דק דק וגם אחרי 3/4 שנים וק"מ גבוה תוכל למכור אותו סביב ה30000 ש"ח אולי אפילו יותר אם ככה אתה מפסיד 30000 ש"ח ב4 שנים והרווחים שלך יהיו גבוהים מאוד
-
@מאיר-ג כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:
@אורי-2 אז נעשה 193.6 כפול 1667 שווה 332.731 אלף
מה שכן כדאי לעשות את מה שכתב @אריאל-קמחי
@אריאל-קמחי כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:
לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
יקנה רכב עם שוק וביקוש.זה באמת נראה הכי נכון
אבל בוא נסתכל לפי המציאות שלי עכשיו
אם אני ממשיך עם הג’אקו עד ל60000 קמ זה יקח עוד שנה ואז אני ימכור
בכמה אוכל למכור אותו?? כל מי שמבין יכול לתת מספרים -
סתם מסקרן אותי
דרייבר שמחזיק רכב 7 מקומות חדש ומפואר שיכול לקחת משפחה רחבת היקף מגני גאולה בנוחות ומבלי לאמץ חלילה את שרירי הירך מקבל את אותו סכום לו היה מבצע את אות נסיעה עם סיאט טולדו עם קלאצים גמורים ? -
סתם מסקרן אותי
דרייבר שמחזיק רכב 7 מקומות חדש ומפואר שיכול לקחת משפחה רחבת היקף מגני גאולה בנוחות ומבלי לאמץ חלילה את שרירי הירך מקבל את אותו סכום לו היה מבצע את אות נסיעה עם סיאט טולדו עם קלאצים גמורים ?@יצחק-רשטונ יש נסיעות ספציפיות שמבקשים בדווקא רכב טוב. וזה עוד כמה שקלים. חוץ מזה בעלי תחנות מתעדפים נהגים עם רכבים טובים בשביל המוניטין של התחנה. וגם יש מחיר יותר גבוה לנסיעה עם 6 נוסעים.
-
סתם מסקרן אותי
דרייבר שמחזיק רכב 7 מקומות חדש ומפואר שיכול לקחת משפחה רחבת היקף מגני גאולה בנוחות ומבלי לאמץ חלילה את שרירי הירך מקבל את אותו סכום לו היה מבצע את אות נסיעה עם סיאט טולדו עם קלאצים גמורים ?@יצחק-רשטונ כתב בדרייבר -קילומטראז' גבוה:
סתם מסקרן אותי
דרייבר שמחזיק רכב 7 מקומות חדש ומפואר שיכול לקחת משפחה רחבת היקף מגני גאולה בנוחות ומבלי לאמץ חלילה את שרירי הירך מקבל את אותו סכום לו היה מבצע את אות נסיעה עם סיאט טולדו עם קלאצים גמורים ?ודאי שלא
אף אחד לא ייקח אותו, אז הוא יוריד מאד את המחיר בשביל זה
