דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. דרייבר -קילומטראז' גבוה

      דרייבר -קילומטראז' גבוה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר מדברים רכב
      18 פוסטים 9 כותבים 311 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טוסוןט טוסון

        @אורי-2 ממתי יש את הג׳אקו הזה על הכביש?
        תסתכל ביד 2 כמה מבקשים על רכב כזה (או מקביל אליו בק"מ האלו)

        אולי אם הרכב מכניס לך טוב, כדאי לך לפרוס את ההלוואה בצורה שונה, כדי שהקרן תרד יותר בכל חודש (החשבון שלי הוא שאתה צריך לחשבן שחלק מההוצאות החודשיות שלך זה הירידת ערך, אז צריך שהקרן תרד במקביל, אפילו מעט יותר, ואם הירידת ערך שלך היא מואצת אז צריך להתאים את זה בהלוואה, לא כל כך מבין בהלוואות)
        לכאורה, אם אתה לוקח כזה חדש אחרי שנה/שנתיים בטרייד של החברה אתה יכול לקבל לפעמים יותר מבשוק הפרטי (לא יודע אם מחירון, אבל 15% פחות ראיתי מקומות שמתחייבים לזה)

        מ מנותק
        מ מנותק
        מאיר ג
        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
        #9

        @טוסון כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

        ממתי יש את הג׳אקו הזה על הכביש?

        אולי לא שמת לב כי תמיד נסעת מאחוריהם והם דומים לאאודי Q8
        אני כבר כמה פעמים התבלבלתי לשניה

        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מאיר ג

          @טוסון כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

          ממתי יש את הג׳אקו הזה על הכביש?

          אולי לא שמת לב כי תמיד נסעת מאחוריהם והם דומים לאאודי Q8
          אני כבר כמה פעמים התבלבלתי לשניה

          טוסוןט מחובר
          טוסוןט מחובר
          טוסון
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @מאיר-ג

          @מאיר-ג כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

          @טוסון כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

          ממתי יש את הג׳אקו הזה על הכביש?

          אולי לא שמת לב כי תמיד נסעת מאחוריהם והם דומים לאאודי Q8
          אני כבר כמה פעמים התבלבלתי לשניה

          אני עדיין לא יודע איך הוא נראה (אצלנו היו אומרים סינים, יפניים, הכל אותו דבר, אבל במקרה הזה זה פחות מתאים)
          אני לא כל כך שם לב לדגמים סיניים, חוץ מאלו שנסקרו בפורום, ועוד שניים שלושה (אחד מהם זה דונגפונג בוקס, שמאד אהבתי את המראה שלו)

          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
          (מס"י פ"א)
          נחייה ולא…

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אורי 2

            שלום
            קניתי לפני ארבע חודשים רכב ג’קו 8 2026 במחיר 230000
            לקחתי הלוואה שאני משלם עליה 2500 מתוכם 1900 זה על הקרן ל5 שנים. + בלון

            התחלתי להיות דרייבר וברוך ה’ נכנס מזה כסף
            הגענו לאחרונה ל15000 עשיתי טיפול
            ואז אמרו לי שאם אמשיך כך אגיע ל60000 קמ בשנה וזה יפגע לי בערך של הרכב
            הרי אני מתכנן למכור את האוטו לאחר כ3-5 שנים ולהחליף לחדש

            מה אתם אומרים מי שמבין בזה אם אני ימכור את הרכב בעוד שנה נגיד עם 60000 קמ
            או בעוד שנתיים עם 100000 קמ כמה אוכל למכור אותו ??
            מי שיודע לנתח נתונים
            כי כרגע הפסקתי עם הדרייבר ואני מרגיש את זה בכיס

            ק מנותק
            ק מנותק
            קאמירין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            @אורי-2 לדעתי הכי משתלם לקנות רכב סביב 60000 ש"ח יד 2 לדוגמא כמו יונדאי איוניק 2018 לטחון אותו דק דק וגם אחרי 3/4 שנים וק"מ גבוה תוכל למכור אותו סביב ה30000 ש"ח אולי אפילו יותר אם ככה אתה מפסיד 30000 ש"ח ב4 שנים והרווחים שלך יהיו גבוהים מאוד

            E תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב
            • ק קאמירין

              @אורי-2 לדעתי הכי משתלם לקנות רכב סביב 60000 ש"ח יד 2 לדוגמא כמו יונדאי איוניק 2018 לטחון אותו דק דק וגם אחרי 3/4 שנים וק"מ גבוה תוכל למכור אותו סביב ה30000 ש"ח אולי אפילו יותר אם ככה אתה מפסיד 30000 ש"ח ב4 שנים והרווחים שלך יהיו גבוהים מאוד

              E מנותק
              E מנותק
              ez058
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @קאמירין
              הייתי אומר קורולה סטיישן

              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • E ez058

                @קאמירין
                הייתי אומר קורולה סטיישן

                טוסוןט מחובר
                טוסוןט מחובר
                טוסון
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                #13

                @ez058 הג׳אקו 8 הוא 7 מקומות
                (ופריוס פלוס מתומחר ממש גבוה)

                אני חושש שאני מתחיל להזדקן…

                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                (מס"י פ"א)
                נחייה ולא…

                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טוסוןט טוסון

                  @ez058 הג׳אקו 8 הוא 7 מקומות
                  (ופריוס פלוס מתומחר ממש גבוה)

                  אני חושש שאני מתחיל להזדקן…

                  E מנותק
                  E מנותק
                  ez058
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @טוסון

                  כתבתי את זה על הרעיון הנפלא של @קאמירין

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א אורי 2

                    @מאיר-ג כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

                    @אורי-2 אז נעשה 193.6 כפול 1667 שווה 332.731 אלף

                    מה שכן כדאי לעשות את מה שכתב @אריאל-קמחי

                    @אריאל-קמחי כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

                    לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
                    יקנה רכב עם שוק וביקוש.

                    זה באמת נראה הכי נכון

                    אבל בוא נסתכל לפי המציאות שלי עכשיו
                    אם אני ממשיך עם הג’אקו עד ל60000 קמ זה יקח עוד שנה ואז אני ימכור
                    בכמה אוכל למכור אותו?? כל מי שמבין יכול לתת מספרים

                    אריאל קמחיא מנותק
                    אריאל קמחיא מנותק
                    אריאל קמחי
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @אורי-2 ג’ימיני אומר שהוא יהיה שווה עוד שנה ועם 60,000 ק"מ בערך בין 135,000 ל160,000 ש"ח… שזה מטורף!!! לכן אמרתי לעיל לא מוצאים רכב מהחברה אלא א"כ אתה מכניס בהתאם…
                    בהצלחה!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • יצחק רשטוני מנותק
                      יצחק רשטוני מנותק
                      יצחק רשטונ
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      סתם מסקרן אותי
                      דרייבר שמחזיק רכב 7 מקומות חדש ומפואר שיכול לקחת משפחה רחבת היקף מגני גאולה בנוחות ומבלי לאמץ חלילה את שרירי הירך מקבל את אותו סכום לו היה מבצע את אות נסיעה עם סיאט טולדו עם קלאצים גמורים ?

                      חובק עולםח יוניי 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                        סתם מסקרן אותי
                        דרייבר שמחזיק רכב 7 מקומות חדש ומפואר שיכול לקחת משפחה רחבת היקף מגני גאולה בנוחות ומבלי לאמץ חלילה את שרירי הירך מקבל את אותו סכום לו היה מבצע את אות נסיעה עם סיאט טולדו עם קלאצים גמורים ?

                        חובק עולםח מנותק
                        חובק עולםח מנותק
                        חובק עולם
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        @יצחק-רשטונ יש נסיעות ספציפיות שמבקשים בדווקא רכב טוב. וזה עוד כמה שקלים. חוץ מזה בעלי תחנות מתעדפים נהגים עם רכבים טובים בשביל המוניטין של התחנה. וגם יש מחיר יותר גבוה לנסיעה עם 6 נוסעים.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                          סתם מסקרן אותי
                          דרייבר שמחזיק רכב 7 מקומות חדש ומפואר שיכול לקחת משפחה רחבת היקף מגני גאולה בנוחות ומבלי לאמץ חלילה את שרירי הירך מקבל את אותו סכום לו היה מבצע את אות נסיעה עם סיאט טולדו עם קלאצים גמורים ?

                          יוניי מנותק
                          יוניי מנותק
                          יוני
                          מגיה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          @יצחק-רשטונ כתב בדרייבר -קילומטראז' גבוה:

                          סתם מסקרן אותי
                          דרייבר שמחזיק רכב 7 מקומות חדש ומפואר שיכול לקחת משפחה רחבת היקף מגני גאולה בנוחות ומבלי לאמץ חלילה את שרירי הירך מקבל את אותו סכום לו היה מבצע את אות נסיעה עם סיאט טולדו עם קלאצים גמורים ?

                          ודאי שלא
                          אף אחד לא ייקח אותו, אז הוא יוריד מאד את המחיר בשביל זה

                          רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                          גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          94

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          130.9k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום