דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. פורום דיונים וחדשות רכב
      3. דרייבר -קילומטרץ גבוה

      דרייבר -קילומטרץ גבוה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר פורום דיונים וחדשות רכב
      11 פוסטים 5 כותבים 126 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א מנותק
        א מנותק
        אורי 2
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        שלום
        קניתי לפני ארבע חודשים רכב ג’קו 8 2026 במחיר 230000
        לקחתי הלוואה שאני משלם עליה 2500 מתוכם 1900 זה על הקרן ל5 שנים. + בלון

        התחלתי להיות דרייבר וברוך ה’ נכנס מזה כסף
        הגענו לאחרונה ל15000 עשיתי טיפול
        ואז אמרו לי שאם אמשיך כך אגיע ל60000 קמ בשנה וזה יפגע לי בערך של הרכב
        הרי אני מתכנן למכור את האוטו לאחר כ3-5 שנים ולהחליף לחדש

        מה אתם אומרים מי שמבין בזה אם אני ימכור את הרכב בעוד שנה נגיד עם 60000 קמ
        או בעוד שנתיים עם 100000 קמ כמה אוכל למכור אותו ??
        מי שיודע לנתח נתונים
        כי כרגע הפסקתי עם הדרייבר ואני מרגיש את זה בכיס

        אריאל קמחיא מ ק 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א אורי 2

          שלום
          קניתי לפני ארבע חודשים רכב ג’קו 8 2026 במחיר 230000
          לקחתי הלוואה שאני משלם עליה 2500 מתוכם 1900 זה על הקרן ל5 שנים. + בלון

          התחלתי להיות דרייבר וברוך ה’ נכנס מזה כסף
          הגענו לאחרונה ל15000 עשיתי טיפול
          ואז אמרו לי שאם אמשיך כך אגיע ל60000 קמ בשנה וזה יפגע לי בערך של הרכב
          הרי אני מתכנן למכור את האוטו לאחר כ3-5 שנים ולהחליף לחדש

          מה אתם אומרים מי שמבין בזה אם אני ימכור את הרכב בעוד שנה נגיד עם 60000 קמ
          או בעוד שנתיים עם 100000 קמ כמה אוכל למכור אותו ??
          מי שיודע לנתח נתונים
          כי כרגע הפסקתי עם הדרייבר ואני מרגיש את זה בכיס

          אריאל קמחיא מנותק
          אריאל קמחיא מנותק
          אריאל קמחי
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי אריאל קמחי
          #2

          @אורי-2 אם אתה הולך להיות דרייבר רציני אז זה משתלם כי נכון שיש ירידת ערך אבל ההכנסות הרבה יותר גבוהות!
          אבל אם אתה עושה את זה חצי חצי אתה תאבד את הכסף ובסוף תנסה למכור את הרכב אחרי 3 שנים ותהיה בהלם מהירידת ערך…
          נכון מי שרוצה להיות דרייבר:

          1. לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
          2. יקנה רכב עם שוק וביקוש.
          3. לא יחזיק את הרכב מלא זמן אלא אחרי 2/3 יחליף כדי לא לגמור אותו לגמרי.
            אבל לענייך קודם כל חשבון פשוט אם עשית 15,000 ק"מ ב4 חודשים זה אומר שבשנה תעשה 45,000 ק"מ אמנם זה הרבה אבל לא כמו שכתבת 60,000… אבל אני חושב שתעיף אותו לפני שיגיע ל50/60 אלף ק"מ כדי לא לחטוף ירידה רצינית
            אבל עשה כדעתך הטובה עליך ובהצלחה!

          הארכתי ע"ז יותר ממה שביקשת… פשוט זה דבר שכל דרייבר צריך לדעת… אני מכיר מישהו שהוציא רכב מהחברה ועשה דרייברים ובסוף שקע בחובות כי הוא לא התנהל נכון ולבסוף שניסה למכור את הרכב הוא ראה שהוא שווה רק חצי ממה שקנה אותה וההלוואה עוד לא ירדה לחצי…

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • א אורי 2

            שלום
            קניתי לפני ארבע חודשים רכב ג’קו 8 2026 במחיר 230000
            לקחתי הלוואה שאני משלם עליה 2500 מתוכם 1900 זה על הקרן ל5 שנים. + בלון

            התחלתי להיות דרייבר וברוך ה’ נכנס מזה כסף
            הגענו לאחרונה ל15000 עשיתי טיפול
            ואז אמרו לי שאם אמשיך כך אגיע ל60000 קמ בשנה וזה יפגע לי בערך של הרכב
            הרי אני מתכנן למכור את האוטו לאחר כ3-5 שנים ולהחליף לחדש

            מה אתם אומרים מי שמבין בזה אם אני ימכור את הרכב בעוד שנה נגיד עם 60000 קמ
            או בעוד שנתיים עם 100000 קמ כמה אוכל למכור אותו ??
            מי שיודע לנתח נתונים
            כי כרגע הפסקתי עם הדרייבר ואני מרגיש את זה בכיס

            מ מנותק
            מ מנותק
            מאיר ג
            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
            #3

            @אורי-2 קשה לנתח נתונים של רכב סיני וקשה בכפליים ברכב חדש שעדיין אין לו שוק יד שניה חזק וגדול מספיק וקשה עוד יותר בנתוני ק"מ גבוהים שכמעט אין כאלו נתונים ביד 2

            אבל אם אתה ממשיך עם נתוני ק"מ כאלו באותה המידה אתה גם מכסה את ההוצאה של הרכב לא?

            בחיי לא נסעתי עם דרייבר
            אבל נראה לי שמב"ב לירושלים דרייבר לוקח 250 - 300 ש"ח (תקן אותי אם טעיתי)
            וזה על 60 ק"מ עם נכפיל 60 ק"מ כפול 1667 נסיעות זה יוצא מאה אלף ק"מ
            כלומר שעל 1667 נסיעות של 60 ק"מ אתה מקבל בערך 450 אלף ש"ח כמובן תוריד את ערך הרכב תוריד דלק/חשמל ותיקונים ותעשה חשבון כמה אתה מרויח מכל הסיפור הזה

            כמובן שיש משתנים בכל החשבון סנדלרים שעשיתי
            אבל לתת לך ת’כיוון

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מ מאיר ג

              @אורי-2 קשה לנתח נתונים של רכב סיני וקשה בכפליים ברכב חדש שעדיין אין לו שוק יד שניה חזק וגדול מספיק וקשה עוד יותר בנתוני ק"מ גבוהים שכמעט אין כאלו נתונים ביד 2

              אבל אם אתה ממשיך עם נתוני ק"מ כאלו באותה המידה אתה גם מכסה את ההוצאה של הרכב לא?

              בחיי לא נסעתי עם דרייבר
              אבל נראה לי שמב"ב לירושלים דרייבר לוקח 250 - 300 ש"ח (תקן אותי אם טעיתי)
              וזה על 60 ק"מ עם נכפיל 60 ק"מ כפול 1667 נסיעות זה יוצא מאה אלף ק"מ
              כלומר שעל 1667 נסיעות של 60 ק"מ אתה מקבל בערך 450 אלף ש"ח כמובן תוריד את ערך הרכב תוריד דלק/חשמל ותיקונים ותעשה חשבון כמה אתה מרויח מכל הסיפור הזה

              כמובן שיש משתנים בכל החשבון סנדלרים שעשיתי
              אבל לתת לך ת’כיוון

              א מנותק
              א מנותק
              אורי 2
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @מאיר-ג
              מבני ברק לירושלים המחיר הוא 220 אחרי עמלה לסדרן של 12 אחוז=26.40
              נשאר לך 193.6

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • אריאל קמחיא אריאל קמחי

                @אורי-2 אם אתה הולך להיות דרייבר רציני אז זה משתלם כי נכון שיש ירידת ערך אבל ההכנסות הרבה יותר גבוהות!
                אבל אם אתה עושה את זה חצי חצי אתה תאבד את הכסף ובסוף תנסה למכור את הרכב אחרי 3 שנים ותהיה בהלם מהירידת ערך…
                נכון מי שרוצה להיות דרייבר:

                1. לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
                2. יקנה רכב עם שוק וביקוש.
                3. לא יחזיק את הרכב מלא זמן אלא אחרי 2/3 יחליף כדי לא לגמור אותו לגמרי.
                  אבל לענייך קודם כל חשבון פשוט אם עשית 15,000 ק"מ ב4 חודשים זה אומר שבשנה תעשה 45,000 ק"מ אמנם זה הרבה אבל לא כמו שכתבת 60,000… אבל אני חושב שתעיף אותו לפני שיגיע ל50/60 אלף ק"מ כדי לא לחטוף ירידה רצינית
                  אבל עשה כדעתך הטובה עליך ובהצלחה!

                הארכתי ע"ז יותר ממה שביקשת… פשוט זה דבר שכל דרייבר צריך לדעת… אני מכיר מישהו שהוציא רכב מהחברה ועשה דרייברים ובסוף שקע בחובות כי הוא לא התנהל נכון ולבסוף שניסה למכור את הרכב הוא ראה שהוא שווה רק חצי ממה שקנה אותה וההלוואה עוד לא ירדה לחצי…

                א מנותק
                א מנותק
                אורי 2
                כתב נערך לאחרונה על ידי אורי 2
                #5

                @אריאל-קמחי
                @אריאל-קמחי כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

                @אורי-2 אם אתה הולך להיות דרייבר רציני אז זה משתלם כי נכון שיש ירידת ערך אבל ההכנסות הרבה יותר גבוהות!
                אבל אם אתה עושה את זה חצי חצי אתה תאבד את הכסף ובסוף תנסה למכור את הרכב אחרי 3 שנים ותהיה בהלם מהירידת ערך…
                נכון מי שרוצה להיות דרייבר:

                1. לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
                2. יקנה רכב עם שוק וביקוש.
                3. לא יחזיק את הרכב מלא זמן אלא אחרי 2/3 יחליף כדי לא לגמור אותו לגמרי.
                  אבל לענייך קודם כל חשבון פשוט אם עשית 15,000 ק"מ ב4 חודשים זה אומר שבשנה תעשה 45,000 ק"מ אמנם זה הרבה אבל לא כמו שכתבת 60,000… אבל אני חושב שתעיף אותו לפני שיגיע ל50/60 אלף ק"מ כדי לא לחטוף ירידה רצינית
                  אבל עשה כדעתך הטובה עליך ובהצלחה!

                הארכתי ע"ז יותר ממה שביקשת… פשוט זה דבר שכל דרייבר צריך לדעת… אני מכיר מישהו שהוציא רכב מהחברה ועשה דרייברים ובסוף שקע בחובות כי הוא לא התנהל נכון ולבסוף שניסה למכור את הרכב הוא ראה שהוא שווה רק חצי ממה שקנה אותה וההלוואה עוד לא ירדה לחצי…

                לדוגמא אני יסע עליו עד 60000 קמ
                כמה אוכל למכור אותו ?

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אורי 2

                  @אריאל-קמחי
                  @אריאל-קמחי כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

                  @אורי-2 אם אתה הולך להיות דרייבר רציני אז זה משתלם כי נכון שיש ירידת ערך אבל ההכנסות הרבה יותר גבוהות!
                  אבל אם אתה עושה את זה חצי חצי אתה תאבד את הכסף ובסוף תנסה למכור את הרכב אחרי 3 שנים ותהיה בהלם מהירידת ערך…
                  נכון מי שרוצה להיות דרייבר:

                  1. לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
                  2. יקנה רכב עם שוק וביקוש.
                  3. לא יחזיק את הרכב מלא זמן אלא אחרי 2/3 יחליף כדי לא לגמור אותו לגמרי.
                    אבל לענייך קודם כל חשבון פשוט אם עשית 15,000 ק"מ ב4 חודשים זה אומר שבשנה תעשה 45,000 ק"מ אמנם זה הרבה אבל לא כמו שכתבת 60,000… אבל אני חושב שתעיף אותו לפני שיגיע ל50/60 אלף ק"מ כדי לא לחטוף ירידה רצינית
                    אבל עשה כדעתך הטובה עליך ובהצלחה!

                  הארכתי ע"ז יותר ממה שביקשת… פשוט זה דבר שכל דרייבר צריך לדעת… אני מכיר מישהו שהוציא רכב מהחברה ועשה דרייברים ובסוף שקע בחובות כי הוא לא התנהל נכון ולבסוף שניסה למכור את הרכב הוא ראה שהוא שווה רק חצי ממה שקנה אותה וההלוואה עוד לא ירדה לחצי…

                  לדוגמא אני יסע עליו עד 60000 קמ
                  כמה אוכל למכור אותו ?

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מאיר ג
                  כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                  #6

                  @אורי-2 אז נעשה 193.6 כפול 1667 שווה 332.731 אלף

                  מה שכן כדאי לעשות את מה שכתב @אריאל-קמחי עם שאר מה שכתב יש מה להתווכח

                  @אריאל-קמחי כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

                  לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
                  יקנה רכב עם שוק וביקוש.

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מאיר ג

                    @אורי-2 אז נעשה 193.6 כפול 1667 שווה 332.731 אלף

                    מה שכן כדאי לעשות את מה שכתב @אריאל-קמחי עם שאר מה שכתב יש מה להתווכח

                    @אריאל-קמחי כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

                    לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
                    יקנה רכב עם שוק וביקוש.

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אורי 2
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @מאיר-ג כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

                    @אורי-2 אז נעשה 193.6 כפול 1667 שווה 332.731 אלף

                    מה שכן כדאי לעשות את מה שכתב @אריאל-קמחי

                    @אריאל-קמחי כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

                    לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
                    יקנה רכב עם שוק וביקוש.

                    זה באמת נראה הכי נכון

                    אבל בוא נסתכל לפי המציאות שלי עכשיו
                    אם אני ממשיך עם הג’אקו עד ל60000 קמ זה יקח עוד שנה ואז אני ימכור
                    בכמה אוכל למכור אותו?? כל מי שמבין יכול לתת מספרים

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אורי 2

                      @מאיר-ג כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

                      @אורי-2 אז נעשה 193.6 כפול 1667 שווה 332.731 אלף

                      מה שכן כדאי לעשות את מה שכתב @אריאל-קמחי

                      @אריאל-קמחי כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

                      לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
                      יקנה רכב עם שוק וביקוש.

                      זה באמת נראה הכי נכון

                      אבל בוא נסתכל לפי המציאות שלי עכשיו
                      אם אני ממשיך עם הג’אקו עד ל60000 קמ זה יקח עוד שנה ואז אני ימכור
                      בכמה אוכל למכור אותו?? כל מי שמבין יכול לתת מספרים

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                      #8

                      @אורי-2 ממתי יש את הג׳אקו הזה על הכביש?
                      תסתכל ביד 2 כמה מבקשים על רכב כזה (או מקביל אליו בק"מ האלו)

                      אולי אם הרכב מכניס לך טוב, כדאי לך לפרוס את ההלוואה בצורה שונה, כדי שהקרן תרד יותר בכל חודש (החשבון שלי הוא שאתה צריך לחשבן שחלק מההוצאות החודשיות שלך זה הירידת ערך, אז צריך שהקרן תרד במקביל, אפילו מעט יותר, ואם הירידת ערך שלך היא מואצת אז צריך להתאים את זה בהלוואה, לא כל כך מבין בהלוואות)
                      לכאורה, אם אתה לוקח כזה חדש אחרי שנה/שנתיים בטרייד של החברה אתה יכול לקבל לפעמים יותר מבשוק הפרטי (לא יודע אם מחירון, אבל 15% פחות ראיתי מקומות שמתחייבים לזה)

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)
                      נחייה ולא…

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • טוסוןט טוסון

                        @אורי-2 ממתי יש את הג׳אקו הזה על הכביש?
                        תסתכל ביד 2 כמה מבקשים על רכב כזה (או מקביל אליו בק"מ האלו)

                        אולי אם הרכב מכניס לך טוב, כדאי לך לפרוס את ההלוואה בצורה שונה, כדי שהקרן תרד יותר בכל חודש (החשבון שלי הוא שאתה צריך לחשבן שחלק מההוצאות החודשיות שלך זה הירידת ערך, אז צריך שהקרן תרד במקביל, אפילו מעט יותר, ואם הירידת ערך שלך היא מואצת אז צריך להתאים את זה בהלוואה, לא כל כך מבין בהלוואות)
                        לכאורה, אם אתה לוקח כזה חדש אחרי שנה/שנתיים בטרייד של החברה אתה יכול לקבל לפעמים יותר מבשוק הפרטי (לא יודע אם מחירון, אבל 15% פחות ראיתי מקומות שמתחייבים לזה)

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מאיר ג
                        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                        #9

                        @טוסון כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

                        ממתי יש את הג׳אקו הזה על הכביש?

                        אולי לא שמת לב כי תמיד נסעת מאחוריהם והם דומים לאאודי Q8
                        אני כבר כמה פעמים התבלבלתי לשניה

                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מאיר ג

                          @טוסון כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

                          ממתי יש את הג׳אקו הזה על הכביש?

                          אולי לא שמת לב כי תמיד נסעת מאחוריהם והם דומים לאאודי Q8
                          אני כבר כמה פעמים התבלבלתי לשניה

                          טוסוןט מנותק
                          טוסוןט מנותק
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @מאיר-ג

                          @מאיר-ג כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

                          @טוסון כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

                          ממתי יש את הג׳אקו הזה על הכביש?

                          אולי לא שמת לב כי תמיד נסעת מאחוריהם והם דומים לאאודי Q8
                          אני כבר כמה פעמים התבלבלתי לשניה

                          אני עדיין לא יודע איך הוא נראה (אצלנו היו אומרים סינים, יפניים, הכל אותו דבר, אבל במקרה הזה זה פחות מתאים)
                          אני לא כל כך שם לב לדגמים סיניים, חוץ מאלו שנסקרו בפורום, ועוד שניים שלושה (אחד מהם זה דונגפונג בוקס, שמאד אהבתי את המראה שלו)

                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                          (מס"י פ"א)
                          נחייה ולא…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אורי 2

                            שלום
                            קניתי לפני ארבע חודשים רכב ג’קו 8 2026 במחיר 230000
                            לקחתי הלוואה שאני משלם עליה 2500 מתוכם 1900 זה על הקרן ל5 שנים. + בלון

                            התחלתי להיות דרייבר וברוך ה’ נכנס מזה כסף
                            הגענו לאחרונה ל15000 עשיתי טיפול
                            ואז אמרו לי שאם אמשיך כך אגיע ל60000 קמ בשנה וזה יפגע לי בערך של הרכב
                            הרי אני מתכנן למכור את האוטו לאחר כ3-5 שנים ולהחליף לחדש

                            מה אתם אומרים מי שמבין בזה אם אני ימכור את הרכב בעוד שנה נגיד עם 60000 קמ
                            או בעוד שנתיים עם 100000 קמ כמה אוכל למכור אותו ??
                            מי שיודע לנתח נתונים
                            כי כרגע הפסקתי עם הדרייבר ואני מרגיש את זה בכיס

                            ק נא לא להפריע
                            ק נא לא להפריע
                            קאמירין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @אורי-2 לדעתי הכי משתלם לקנות רכב סביב 60000 ש"ח יד 2 לדוגמא כמו יונדאי איוניק 2018 לטחון אותו דק דק וגם אחרי 3/4 שנים וק"מ גבוה תוכל למכור אותו סביב ה30000 ש"ח אולי אפילו יותר אם ככה אתה מפסיד 30000 ש"ח ב4 שנים והרווחים שלך יהיו גבוהים מאוד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            42

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.7k

                            נושאים

                            130.6k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום