דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?

      האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      54 פוסטים 20 כותבים 489 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

        @חובק-עולם

        ההבדל במרחק זה כ18ק"מ. נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?)

        כמעט, תלוי כמה ממהרים בכביש. - בנסיעה ממש רגועה כן.

        והדלק עולה כ7.30? (אני מתדלק סולר ואני לא יודע בדיוק מחיר של בנזין כרגע) זה יוצא בדלק כ10 ש"ח יותר.

        אני על גז… אז זה עוד יותר זול.

        וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך

        מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
        ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6?

        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשי
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #41

        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך

        מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
        ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6?

        @חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        מנוי וידיאו

        טעות!

        צילום מסך 2026-06-22 132623.png

        pikolinou@gmail.com

        תודה לבורא עולם 0ת חובק עולםח 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

          @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

          וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך

          מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
          ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6?

          @חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

          מנוי וידיאו

          טעות!

          צילום מסך 2026-06-22 132623.png

          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
          #42

          @נייטרון-חפשי כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

          טעות!

          79783ce0-aefc-47cd-8a5e-fc91223958a9-image.png

          השתגעתי כבר מהמגבלה הזאת 😁

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

            @ש.נ כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

            וחוצה צפון חוסך אולי שתי דקות אבל זה עולה 4 ש"ח

            4 ש"ח לשתי דקות = 120 ש"ח לשעה!

            המנהרה של יקנעם בד"כ חוסכת פחות מחצי דקה, המקסימום הוא 2 דקות (לפעמים זה נראה יותר בוויז רק בגלל שהשינוי מסלול גורם לו לחשב מחדש ואז הוא מתעדכן מחדש), אני אף פעם לא נוסע משם אבל כדאי לעשות מנוי כי ללא מנוי זה יקר בפער.

            על הטוב שלךע מחובר
            על הטוב שלךע מחובר
            על הטוב שלך
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #43

            @נייטרון-חפשי כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

            המנהרה של יקנעם בד"כ חוסכת פחות מחצי דקה, המקסימום הוא 2 דקות (לפעמים זה נראה יותר בוויז רק בגלל שהשינוי מסלול גורם לו לחשב מחדש ואז הוא מתעדכן מחדש), אני אף פעם לא נוסע משם אבל כדאי לעשות מנוי כי ללא מנוי זה יקר בפער.

            אני פחות חושב כך השאלה באיזה שעות זה אני ביום שישי האחרון נסעתי לטבריה ןפשוט היה הפרש של חמש דק בין המנהרה לבין יקנעם

            ובהמשך לשאלה של הפות’'ש זה מאוד תלוי לאן אתה צריך בעיקר ובאיזה שעה ואני חושב שרובם ענו לך אבל ואי שאם אתה נוסע לירושלים יותר עדיף שש אבל למרכז לא תמיד
            אבל מה שכן אני שבוע שעבר חזרתי מאשדוד והיה לי אופציה או דרך 4 או שש והיה הפרש של רבע שעה בלילה מאוחר בקיצור נסעתי בשש ואז היה בניה בקיצור הגעתי לבית באיחור של כמעט חצי שעה לכן צריך לבדוק טוב טוב ואני יוסיף טוב לגבי נסעיות בלילה שאין בניה ואין חסימות בעיקר במקטע של עירון עין תות

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

              @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

              וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך

              מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
              ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6?

              @חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

              מנוי וידיאו

              טעות!

              צילום מסך 2026-06-22 132623.png

              חובק עולםח מחובר
              חובק עולםח מחובר
              חובק עולם
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #44

              @נייטרון-חפשי טעות שלי בין 27 ל37. את החצי עיגלתי כי לא זכרתי במדויק.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                @פתוח-לשמוע כמה פעמים נסעת במקטע הזה שאתה כל כך בטוח שאני מגזים?

                חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
                כנראה השבת אני יסע ונמספר לך

                מ מנותק
                מ מנותק
                מאיר ג
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #45

                @פתוח-לשמוע

                רק אל תשכח שאחרי שאתה גומר לספור תוסיף את הרמזור שלפני הכניסה הדרומית…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                  @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                  @פתוח-לשמוע כמה פעמים נסעת במקטע הזה שאתה כל כך בטוח שאני מגזים?

                  חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
                  כנראה השבת אני יסע ונמספר לך

                  מאירמ מנותק
                  מאירמ מנותק
                  מאיר
                  מנהל ראשי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #46

                  @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                  בא תשאל את @מאיר

                  מאשדוד לנתיבות יש כמות בלתי נתפסת של רמזורים! לא ספרתי 30 אבל יש המון! אני אעשה ספירה מהראש לרגע בספויילר:

                  4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,

                  1 לכביש 3

                  1 לכביש 35 (צומת ברכיה)

                  יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,

                  יד מרדכי 1

                  2 רמזורים לארז,

                  2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),

                  2 רמזורים לכביש 232

                  1 גבים

                  1 יכיני

                  1 יושיביה

                  1 נתיבות צפון (המזלג)

                  1 נתיבות ראשי

                  אין לי כוח לספור…

                  @פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                  חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
                  כנראה השבת אני יסע ונמספר לך

                  אתה מוזמן לומר שלום

                  ליצירת קשר לחץ כאן

                  פתוח לשמועפ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • מאירמ מאיר

                    @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                    בא תשאל את @מאיר

                    מאשדוד לנתיבות יש כמות בלתי נתפסת של רמזורים! לא ספרתי 30 אבל יש המון! אני אעשה ספירה מהראש לרגע בספויילר:

                    4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,

                    1 לכביש 3

                    1 לכביש 35 (צומת ברכיה)

                    יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,

                    יד מרדכי 1

                    2 רמזורים לארז,

                    2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),

                    2 רמזורים לכביש 232

                    1 גבים

                    1 יכיני

                    1 יושיביה

                    1 נתיבות צפון (המזלג)

                    1 נתיבות ראשי

                    אין לי כוח לספור…

                    @פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                    חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
                    כנראה השבת אני יסע ונמספר לך

                    אתה מוזמן לומר שלום

                    פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמוע
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #47

                    @מאיר מעכשיו באמת הרמזורים יציקו לי…

                    ידוע הסיפור על ההוא שהיה לו זקן ארוך וחבר שלו שאל אותו שאתה ישן אתה שם את הזקן מתחת לשמיכה או מעל הלה חשב לרגע וענה לא שמתי לב אני יענה לך מחר
                    למחרת הוא מגיע עם עיגולים שחורים כל הלילה לא ישנתי בגללך שמתי מתחת לשמיכה גירד לי שמתי מעל הציק לי וכ’ו

                    @מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                    אתה מוזמן לומר שלום

                    כל פעם אני מחפש את האאוטלנדר שלך…
                    אגב חבר שלך באשדוד ממש פרגן עליך א.מ

                    אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                    הם אלו שיודעים לשאול
                    מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מאירמ מאיר

                      @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                      בא תשאל את @מאיר

                      מאשדוד לנתיבות יש כמות בלתי נתפסת של רמזורים! לא ספרתי 30 אבל יש המון! אני אעשה ספירה מהראש לרגע בספויילר:

                      4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,

                      1 לכביש 3

                      1 לכביש 35 (צומת ברכיה)

                      יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,

                      יד מרדכי 1

                      2 רמזורים לארז,

                      2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),

                      2 רמזורים לכביש 232

                      1 גבים

                      1 יכיני

                      1 יושיביה

                      1 נתיבות צפון (המזלג)

                      1 נתיבות ראשי

                      אין לי כוח לספור…

                      @פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                      חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
                      כנראה השבת אני יסע ונמספר לך

                      אתה מוזמן לומר שלום

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מאיר ג
                      כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                      #48

                      @מאיר

                      ועוד 3 לפחות לפני כל הכניסות לאשקלון
                      1לפני הכניסה הדרומית
                      1 אחרי הכניסה הדרומית-עד הלום
                      1 נוסף מיד אחר כך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ט טייס קרבי

                        בלת"ק
                        השנקל שלי הוא
                        שגם אם יוצא שווה לנסוע דרך כביש 2
                        אני מכיר כמה שחסכו את התשלום לכביש שש
                        אבל שילמו בדרך האחורית כמה מאות שקלים לקנסות מהירות במצלמות וכן אכלו אותה עם נקודות
                        אז גם אם זה שווה מספיק דוח אחד כדי להגיע למסקנה הפוכה…
                        (פשוט יש אם אני לא טועה על כביש 67 3 מצלמות מהירות ברמזורים שאתה מאיץ כדי להספיק וכמעט לא שמים לב לתמרור
                        ומאד קל לקבל שם דוח כי מותר רישמית רק 90 וכולם נועים שם על 120+ שזה דוח של 500 ו8 נקודות)

                        א מחובר
                        א מחובר
                        איש גמזו
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #49

                        @טייס-קרבי כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                        השנקל שלי הוא
                        שגם אם יוצא שווה לנסוע דרך כביש 2
                        אני מכיר כמה שחסכו את התשלום לכביש שש
                        אבל שילמו בדרך האחורית כמה מאות שקלים לקנסות מהירות במצלמות וכן אכלו אותה עם נקודות
                        אז גם אם זה שווה מספיק דוח אחד כדי להגיע למסקנה הפוכה…
                        (פשוט יש אם אני לא טועה על כביש 67 3 מצלמות מהירות ברמזורים שאתה מאיץ כדי להספיק וכמעט לא שמים לב לתמרור

                        לנוסעים עם וויז לא כ״כ רלוונטי, בגלל ההתראות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חובק עולםח חובק עולם

                          @תודה-לבורא-עולם-0 מנוי וידיאו
                          והתחליף הוא כביש 2 ואז 20 ואז 1

                          טוסוןט מחובר
                          טוסוןט מחובר
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                          #50

                          @חובק-עולם למה לא כביש הבקעה? ביום כמובן, בלילה פחות נח

                          ומטבריה לירושלים מה היית אומר?

                          @טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                          אגב, ממירון לגוש דן לדעתי כדאי לסוע דרך אחיהוד וחוצה צפון - סומך

                          ואז כביש החוף, מה דעתך? לירושלים זה הגיוני
                          האגרה 7-10 ש"ח

                          @על-הטוב-שלך כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                          אבל מה שכן אני שבוע שעבר חזרתי מאשדוד והיה לי אופציה או דרך 4 או שש והיה הפרש של רבע שעה בלילה מאוחר בקיצור נסעתי בשש ואז היה בניה בקיצור הגעתי לבית באיחור של כמעט חצי שעה לכן צריך לבדוק טוב טוב ואני יוסיף טוב לגבי נסעיות בלילה שאין בניה ואין חסימות בעיקר במקטע של עירון עין תות

                          לי גם היה משהו דומה לאחרונה, אבל לפני חודשיים נסעתי בלילה מזכרון לבני ברק, ובחרתי את המסלול של כביש 2, והסיט אותי לכביש 4, וכל רמזור קיללתי בחזרה (הייתי עם רכב שכור, כך שהוויז היה רק הרמקול, בלי מסך) עכשיו אני חוזר בי מהקללות, כנראה היו עבודות

                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                          (מס"י פ"א)
                          נחייה ולא…

                          על הטוב שלךע תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • טוסוןט טוסון

                            @חובק-עולם למה לא כביש הבקעה? ביום כמובן, בלילה פחות נח

                            ומטבריה לירושלים מה היית אומר?

                            @טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                            אגב, ממירון לגוש דן לדעתי כדאי לסוע דרך אחיהוד וחוצה צפון - סומך

                            ואז כביש החוף, מה דעתך? לירושלים זה הגיוני
                            האגרה 7-10 ש"ח

                            @על-הטוב-שלך כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                            אבל מה שכן אני שבוע שעבר חזרתי מאשדוד והיה לי אופציה או דרך 4 או שש והיה הפרש של רבע שעה בלילה מאוחר בקיצור נסעתי בשש ואז היה בניה בקיצור הגעתי לבית באיחור של כמעט חצי שעה לכן צריך לבדוק טוב טוב ואני יוסיף טוב לגבי נסעיות בלילה שאין בניה ואין חסימות בעיקר במקטע של עירון עין תות

                            לי גם היה משהו דומה לאחרונה, אבל לפני חודשיים נסעתי בלילה מזכרון לבני ברק, ובחרתי את המסלול של כביש 2, והסיט אותי לכביש 4, וכל רמזור קיללתי בחזרה (הייתי עם רכב שכור, כך שהוויז היה רק הרמקול, בלי מסך) עכשיו אני חוזר בי מהקללות, כנראה היו עבודות

                            על הטוב שלךע מחובר
                            על הטוב שלךע מחובר
                            על הטוב שלך
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #51

                            @טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                            למה לא כביש הבקעה?

                            ומטבריה לירושלים מה היית אומר?

                            כביש הבקעה סיוט אחד גדול עם כל הבני דודים שם ואם אתה נתקע בטעות מאוחרי משאית והכביש בצד השני קצת עמוס אכלת אותה
                            ושלא לדבר בקיץ החום המטורף אפי’ מזגן הכי חזק לא ממש משפיע
                            ופשוט אתה צריך להיות ערני פי מאתיים ממה שאתה נוסע בכל כביש אחר על כל הסיבובים וכו’

                            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • על הטוב שלךע על הטוב שלך

                              @טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                              למה לא כביש הבקעה?

                              ומטבריה לירושלים מה היית אומר?

                              כביש הבקעה סיוט אחד גדול עם כל הבני דודים שם ואם אתה נתקע בטעות מאוחרי משאית והכביש בצד השני קצת עמוס אכלת אותה
                              ושלא לדבר בקיץ החום המטורף אפי’ מזגן הכי חזק לא ממש משפיע
                              ופשוט אתה צריך להיות ערני פי מאתיים ממה שאתה נוסע בכל כביש אחר על כל הסיבובים וכו’

                              טוסוןט מחובר
                              טוסוןט מחובר
                              טוסון
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #52

                              @על-הטוב-שלך אני מירושלים לטבריה נוסע רק דרך כביש הבקעה (לאפוקי שאני לא נוסע דרך חמרה)

                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                              (מס"י פ"א)
                              נחייה ולא…

                              על הטוב שלךע נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • טוסוןט טוסון

                                @על-הטוב-שלך אני מירושלים לטבריה נוסע רק דרך כביש הבקעה (לאפוקי שאני לא נוסע דרך חמרה)

                                על הטוב שלךע מחובר
                                על הטוב שלךע מחובר
                                על הטוב שלך
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #53

                                @טוסון

                                אפשר רק לאחל נסיעה טובה ובעיקר בטוחה אני פשוט מכיר אתה הדרך הזו יותר מידי טוב

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • טוסוןט טוסון

                                  @על-הטוב-שלך אני מירושלים לטבריה נוסע רק דרך כביש הבקעה (לאפוקי שאני לא נוסע דרך חמרה)

                                  נייטרון חפשינ מנותק
                                  נייטרון חפשינ מנותק
                                  נייטרון חפשי
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #54

                                  @טוסון כביש הבקעה זה טוב בשביל החוויה והטיול, לא כדי להגיע ממקום למקום.

                                  pikolinou@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3

                                  97

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.7k

                                  נושאים

                                  130.5k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום