האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
-
שלום לכולם,
אשמח לשמוע מהניסיון של חברי הפורום על כדאיות הנסיעה מהמרכז לצפון דרך כביש 6 וכביש 6 חוצה צפון, בהשוואה לחלופות החינמיות כמו כביש 2.מהן מהירויות הנסיעה והזרימה בפועל במקטעים הללו בשעות השונות ובמיוחד בשעות אחה"צ שגם כביש 6 עמוס?
האם לדעתכם חיסכון הזמן אכן משמעותי ומצדיק את עלויות האגרה?
תודה מראש למגיבים!
@אליהו-התח כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
שלום לכולם,
אשמח לשמוע מהניסיון של חברי הפורום על כדאיות הנסיעה מהמרכז לצפון דרך כביש 6 וכביש 6 חוצה צפון, בהשוואה לחלופות החינמיות כמו כביש 2.מהן מהירויות הנסיעה והזרימה בפועל במקטעים הללו בשעות השונות ובמיוחד בשעות אחה"צ שגם כביש 6 עמוס?
האם לדעתכם חיסכון הזמן אכן משמעותי ומצדיק את עלויות האגרה?
תודה מראש למגיבים!
תלוי מתי
אני נסעתי לפני כמה חוד’ בערב והוויז נתן לי פער של 5 דקות בערך [מהמרכז לאזור ט. כרמל] תכל’ס נסעתי על 2 כמובן
יש שעות שכמו"ש באמת יש פערים ניכרים ביותר -
בלת’'ק חלקי
אם אני נוסע לבני ברק למשל בשעות לא פקוקות, אני אפילו לא אתחיל לחשוב לעלות על 6, משא’'כ כשאסע לאלעד שזה על כביש 6.
-
רק אתמול פתחתי את הנושא, ואחרי פחות מ12 שעות שלא הייתי על המחשב אני כבר לא עומד בקצב ההודעות, מקווה שהספקתי לקרוא הכל. שאפו ל@מאיר על הפורום הנפלא.
בכ"א בזמן האחרון יצא לי לנסוע כמה וכמה פעמים מב"ב לצפון הרחוק וההפרשים בין כביש 2 לכביש 6 היו של חצי שעה ויותר (לטענת וויז) וזה עוד בשעות אחה"צ הפקוקות של כביש 6, וכ"ז מבלי לדבר על הנוחות של נסיעה ללא רמזורים ומצלמות מהירות (ובכלל מי מדבר על ניידות משטרה שממלאים את כבישי הצפון בשעות האלו ולרוב מוותרים על כביש 6).
היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות.@אליהו-התח כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות.
זה גם נשאר על 34 דק’?
כי אני נוסע המון על הציר הזה ולא היה פעם אחת שהיה פער של יותר מחצי שעה וזמן ההגעה לא התאחר משמעותית -
בלת’'ק חלקי
אם אני נוסע לבני ברק למשל בשעות לא פקוקות, אני אפילו לא אתחיל לחשוב לעלות על 6, משא’'כ כשאסע לאלעד שזה על כביש 6.
