דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?

      האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      64 פוסטים 23 כותבים 965 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אליהו התחא אליהו התח

        שלום לכולם,
        אשמח לשמוע מהניסיון של חברי הפורום על כדאיות הנסיעה מהמרכז לצפון דרך כביש 6 וכביש 6 חוצה צפון, בהשוואה לחלופות החינמיות כמו כביש 2.

        מהן מהירויות הנסיעה והזרימה בפועל במקטעים הללו בשעות השונות ובמיוחד בשעות אחה"צ שגם כביש 6 עמוס?

        האם לדעתכם חיסכון הזמן אכן משמעותי ומצדיק את עלויות האגרה?

        תודה מראש למגיבים!

        M מנותק
        M מנותק
        MEM
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #61

        @אליהו-התח כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        שלום לכולם,
        אשמח לשמוע מהניסיון של חברי הפורום על כדאיות הנסיעה מהמרכז לצפון דרך כביש 6 וכביש 6 חוצה צפון, בהשוואה לחלופות החינמיות כמו כביש 2.

        מהן מהירויות הנסיעה והזרימה בפועל במקטעים הללו בשעות השונות ובמיוחד בשעות אחה"צ שגם כביש 6 עמוס?

        האם לדעתכם חיסכון הזמן אכן משמעותי ומצדיק את עלויות האגרה?

        תודה מראש למגיבים!

        תלוי מתי
        אני נסעתי לפני כמה חוד’ בערב והוויז נתן לי פער של 5 דקות בערך [מהמרכז לאזור ט. כרמל] תכל’ס נסעתי על 2 כמובן
        יש שעות שכמו"ש באמת יש פערים ניכרים ביותר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • קורולה אברכיםק מנותק
          קורולה אברכיםק מנותק
          קורולה אברכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי קורולה אברכים
          #62

          בלת’'ק חלקי

          אם אני נוסע לבני ברק למשל בשעות לא פקוקות, אני אפילו לא אתחיל לחשוב לעלות על 6, משא’'כ כשאסע לאלעד שזה על כביש 6.

          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אליהו התחא אליהו התח

            רק אתמול פתחתי את הנושא, ואחרי פחות מ12 שעות שלא הייתי על המחשב אני כבר לא עומד בקצב ההודעות, מקווה שהספקתי לקרוא הכל. שאפו ל@מאיר על הפורום הנפלא.
            בכ"א בזמן האחרון יצא לי לנסוע כמה וכמה פעמים מב"ב לצפון הרחוק וההפרשים בין כביש 2 לכביש 6 היו של חצי שעה ויותר (לטענת וויז) וזה עוד בשעות אחה"צ הפקוקות של כביש 6, וכ"ז מבלי לדבר על הנוחות של נסיעה ללא רמזורים ומצלמות מהירות (ובכלל מי מדבר על ניידות משטרה שממלאים את כבישי הצפון בשעות האלו ולרוב מוותרים על כביש 6).
            היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות.

            TCRVOT מנותק
            TCRVOT מנותק
            TCRVO
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #63

            @אליהו-התח כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

            היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות.

            זה גם נשאר על 34 דק’?
            כי אני נוסע המון על הציר הזה ולא היה פעם אחת שהיה פער של יותר מחצי שעה וזמן ההגעה לא התאחר משמעותית

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

              בלת’'ק חלקי

              אם אני נוסע לבני ברק למשל בשעות לא פקוקות, אני אפילו לא אתחיל לחשוב לעלות על 6, משא’'כ כשאסע לאלעד שזה על כביש 6.

              טוסוןט מנותק
              טוסוןט מנותק
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #64

              @קורולה-אברכים

              הספויילר, זה כדי שתדע על מה לדלג

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)
              נחייה ולא…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1

              • 1
              • 2
              • 3
              • 4

              20

              מחובר

              3.0k

              משתמשים

              9.7k

              נושאים

              130.8k

              פוסטים
              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • דף הבית
              • תקנון הפורום
              • מילון מושגים המלא
              • המדריך המלא למשתמש
              • פוסטים אחרונים
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • פנייה למנהל הפורום