דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מערכת רכבים זה לזה
      3. הודעות המערכת
      4. משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!

      משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הודעות המערכת
      75 פוסטים 25 כותבים 5.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מאירמ מאיר

        @אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        ימים כלילות

        ימים כלילות??? מקובל לומר לילות כימים אבל אתה צודק כי בעידן הדיגיטלי רוב העבודה נעשית בעיקר בלילה כך ש"ימים כלילות" חוזר להיות מחמאה…

        טוסוןט מנותק
        טוסוןט מנותק
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #63

        @מאיר אני יכול להעיד מכלי ראשון, שההנהלה והצוות בפורום פעילים בשעות הקטנות של הלילה
        יישר כח על כל הטרחה למעננו

        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
        (מס"י פ"א)

        נחייה ולא…

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • ג גיל

          @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

          ימים כלילות??? מקובל לומר לילות כימים אבל אתה צודק כי בעידן הדיגיטלי רוב העבודה נעשית בעיקר בלילה כך ש"ימים כלילות" חוזר להיות מחמאה…

          ההפך, מקובל לומר “ימים כלילות” אבל זו טעות כאמור, ואכן אתה צודק וכו’.

          @ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

          הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי לא עשיתי כלום מהשינויים האחרונים
          הוא סתם מצטנע…

          אני מצטער, אנשים כבר מפסיקים להאמין לך…

          @ראובן-שבתי כתב בדיונים על המדריך "מילון מושגים", הארות הערות.:

          אתה חייב להפסיק להגזים, דחוף…
          עשיתי שם עשירית עבודה על גבול ההזנחה

          מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #64

          @גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

          ההפך, מקובל לומר “ימים כלילות” אבל זו טעות כאמור, ואכן אתה צודק וכו’.

          השיבוש הגיע היישר מהמונח “ימים ולילות”… אבל הניתוח מדהים…

          ליצירת קשר לחץ כאן

          חיים ברזלח הרשלהה 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • מאירמ מאיר

            @גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

            ההפך, מקובל לומר “ימים כלילות” אבל זו טעות כאמור, ואכן אתה צודק וכו’.

            השיבוש הגיע היישר מהמונח “ימים ולילות”… אבל הניתוח מדהים…

            חיים ברזלח מנותק
            חיים ברזלח מנותק
            חיים ברזל
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #65

            @מאיר במקור הכוונה כמו שרוצים לומר שחורים וגם לבנים אז אומרים הגיעו כולם שחורים כלבנים, וכך גם ימים כלילות שגם ימים וגם לילות ולא שעושים את הימים כלילות

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אריאל קמחיא מנותק
              אריאל קמחיא מנותק
              אריאל קמחי
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #66

              מה זה משנה לילות כימים או ימים כלילות העיקר שרב @מאיר היקר עושה ימים ולילות למען הפורום הנפלא… זהו עכשיו אתם רגועים…😆 😂

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • מאירמ מאיר

                @גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                ההפך, מקובל לומר “ימים כלילות” אבל זו טעות כאמור, ואכן אתה צודק וכו’.

                השיבוש הגיע היישר מהמונח “ימים ולילות”… אבל הניתוח מדהים…

                הרשלהה מחובר
                הרשלהה מחובר
                הרשלה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #67

                @מאיר
                יש באג שבדף פרופיל של המשתמש לא רואים את התמונת פרופיל שלו אלא רק נקודה לבנה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מאיר ג

                  @אליהו-בן-יוסף

                  ברוך הבא לפורום🎉

                  אליהו בן יוסףא מחובר
                  אליהו בן יוסףא מחובר
                  אליהו בן יוסף
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #68

                  @מאיר-ג תודה רבה

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אליהו בן יוסףא אליהו בן יוסף

                    @מאיר-ג תודה רבה

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאיר ג
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                    #69

                    @אליהו-בן-יוסף

                    באהבה ושמחה רבה
                    רק על מה ? עזרתי לך במשהו? תזכיר לי אני באמת לא זוכר

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מאיר ג

                      @אליהו-בן-יוסף

                      באהבה ושמחה רבה
                      רק על מה ? עזרתי לך במשהו? תזכיר לי אני באמת לא זוכר

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #70

                      @מאיר-ג כתבת לו ברוך הבא לפורום, אז הוא אומר לך תודה

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                        @מיכאלוש כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                        אולי אפשר לעשות כמו שהגדירו במתמחים לאחרונה שרק אייקונים ספציפים מופיעים ולא כולם

                        זה דברים שאפשר לעשות רק אם יהיה לנו שרת לבד
                        בתכנון…

                        מיכאלושמ מנותק
                        מיכאלושמ מנותק
                        מיכאלוש
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #71

                        @ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                        זה דברים שאפשר לעשות רק אם יהיה לנו שרת לבד

                        אני מנסה להבין תוספים אתה יכול להתקין לבד או שצריך גם לזה את הנהלת מתמחים ?

                        לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                        ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיכאלושמ מיכאלוש

                          @ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                          זה דברים שאפשר לעשות רק אם יהיה לנו שרת לבד

                          אני מנסה להבין תוספים אתה יכול להתקין לבד או שצריך גם לזה את הנהלת מתמחים ?

                          ראובן שבתיר מנותק
                          ראובן שבתיר מנותק
                          ראובן שבתי
                          ניהול טכני
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #72

                          @מיכאלוש אפשר להתקין תוספים מהדשבורד אין אפשרות לערוך אותם

                          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                          מיכאלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                            @מיכאלוש אפשר להתקין תוספים מהדשבורד אין אפשרות לערוך אותם

                            מיכאלושמ מנותק
                            מיכאלושמ מנותק
                            מיכאלוש
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #73

                            @ראובן-שבתי נו אז למה לא למזלג ולערוך את המקור הוא קוד פתוח בגייטהב, לא ?

                            לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                            ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מיכאלושמ מיכאלוש

                              @ראובן-שבתי נו אז למה לא למזלג ולערוך את המקור הוא קוד פתוח בגייטהב, לא ?

                              ראובן שבתיר מנותק
                              ראובן שבתיר מנותק
                              ראובן שבתי
                              ניהול טכני
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #74

                              @מיכאלוש כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                              @ראובן-שבתי נו אז למה לא למזלג ולערוך את המקור הוא קוד פתוח בגייטהב, לא ?

                              אני יכול להתקין רק תוספים שנמצאים בחנות של נודיבי
                              אפשר לערוך ולעלות לשם אבל כל זה לוקח זמן ואין אפשרות לטסטים

                              ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                              מיכאלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                @מיכאלוש כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                                @ראובן-שבתי נו אז למה לא למזלג ולערוך את המקור הוא קוד פתוח בגייטהב, לא ?

                                אני יכול להתקין רק תוספים שנמצאים בחנות של נודיבי
                                אפשר לערוך ולעלות לשם אבל כל זה לוקח זמן ואין אפשרות לטסטים

                                מיכאלושמ מנותק
                                מיכאלושמ מנותק
                                מיכאלוש
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #75

                                @ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                                אפשר לערוך ולעלות לשם אבל כל זה לוקח זמן ואין אפשרות לטסטים

                                נו שויין לערוך לא כזה קשה היום עם AI אם עובדים נכון
                                אבל טסטים אתה צודק צריך לעשות קודם וצריך למצוא פתרון אולי בפורום מקומי במחשב
                                אבל אתה צודק זה קצת מורכב בא נראה אם יהיה לי זמן לנסות לשחק עם זה

                                לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1

                                • 1
                                • 2
                                • 3
                                • 4

                                104

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.7k

                                נושאים

                                131.6k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום