דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. חדשות רכב
      3. תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור

      תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדשות רכב
      17 פוסטים 11 כותבים 422 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מאירמ מאיר

        תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור

        עם התחדשות השכונות החדשות בנתיבות עולה תופעה מדאיגה של כיכרות עם תמרור עצור בתוך הכיכר. מלבד אי הנוחות שבעניין, חמור מכך שבעתיים, העצירה במקום החוקי לא מאפשרת המשך נסיעה בטיחותי שכן הדבר מצריך הפניית מבט קיצונית לימין (כ150 מעלות) ואת הרכבים הבאים מימין תראו דרך השמשה האחורית ואם יש נוסעים מאחור יתכן והם יצטרכו להתכופף כדי לציית לתמרור, ואם אתם במסחרית שאין בה חלון אחורי תצטרכו להשתמש ברוח הקודש או חלילה חלילה לא לציית לתמרור.

        57976098-d951-4b5e-93ac-5c9828c3bf5c-IMG_20260619_153529_980.jpeg
        תמרור עצור במעגל תנועה

        המצב הקיים הוא שנהג המגיע לכיכר נדרש לעצור כחוק, לסובב את הראש כמעט עד לזווית של ינשוף, לקוות שאין נוסעים שמסתירים את החלון האחורי, ולהתפלל שבדיוק ברגע הזה לא מגיע רכב מימין. נדמה כי אפשר וצריך למצוא פתרון תכנוני טוב יותר ולא להפוך כל כניסה לכיכר לשיעור באקרובטיקה צווארית.

        edfbef66-a486-49c6-a600-cf2f986a8c2f-תמרור עצור באמצע כיכר.png
        סימולציה של הכיכר ומיקום הרכב בעת ציות לתמרור

        אנו קוראים לעיריית נתיבות ולגורמי התכנון והתחבורה לבחון מחדש את הסדרי התנועה בכיכרות אלו, ולוודא שהם עומדים הן בדרישות החוק והן בהיגיון הבטיחותי. תמרורי עצור במקומות שכאלו מחטיאים את מטרת הצבתם ובמקום להרבות בבטיחות הם עושים את ההפך הגדול! על כן ראוי לשקול פתרונות מקובלים לנהג ללא צורך בתמרונים חריגים או בהסתמכות על מזל.

        בטיחות בדרכים מתחילה בתכנון נכון. נהגים צריכים להתרכז בכביש – לא בניסיון להבין כיצד ניתן לציית לתמרור שאינו מאפשר לראות את התנועה שאותה הוא נועד להסדיר.

        ג מנותק
        ג מנותק
        גיל
        מאסטר מגיה
        כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
        #6

        @מאיר הרעיון מקובל, הזוית לא.
        למשל אני נתקל בכזו כיכר בקרית אתא (סוף רחוב כצנלסון, למד"ב), והזוית של הרכב היא ישרה, לא בנטיה לצד.
        בכל אופן, למה שלא תגיש שאילתה למח’ התעבורה בנתיבות?


        דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
        למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • חיים ברזלח חיים ברזל

          @מאיר צריך לעשות אולי כמו שיש בבית שאן (נראה לי), שיש כיכר עם רמזורים

          YKingsmartY מנותק
          YKingsmartY מנותק
          YKingsmart
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @חיים-ברזל כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:

          @מאיר צריך לעשות אולי כמו שיש בבית שאן (נראה לי), שיש כיכר עם רמזורים

          תופעה ממש רעה. נפלתי על זה טסט בבית שאן לפני כמה שנים, לא הכרתי והמורה לא טרח לעבור שם במס’ שיעורים שעשיתי אצלו.

          לא אשכח איך דפק לי ברקס ואני בכעס אומר לטסטר: אבל אני באמצע מעגל והזכות שלי…

          אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

          מייל
          Ykingsmart1@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • מאירמ מאיר

            תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור

            עם התחדשות השכונות החדשות בנתיבות עולה תופעה מדאיגה של כיכרות עם תמרור עצור בתוך הכיכר. מלבד אי הנוחות שבעניין, חמור מכך שבעתיים, העצירה במקום החוקי לא מאפשרת המשך נסיעה בטיחותי שכן הדבר מצריך הפניית מבט קיצונית לימין (כ150 מעלות) ואת הרכבים הבאים מימין תראו דרך השמשה האחורית ואם יש נוסעים מאחור יתכן והם יצטרכו להתכופף כדי לציית לתמרור, ואם אתם במסחרית שאין בה חלון אחורי תצטרכו להשתמש ברוח הקודש או חלילה חלילה לא לציית לתמרור.

            57976098-d951-4b5e-93ac-5c9828c3bf5c-IMG_20260619_153529_980.jpeg
            תמרור עצור במעגל תנועה

            המצב הקיים הוא שנהג המגיע לכיכר נדרש לעצור כחוק, לסובב את הראש כמעט עד לזווית של ינשוף, לקוות שאין נוסעים שמסתירים את החלון האחורי, ולהתפלל שבדיוק ברגע הזה לא מגיע רכב מימין. נדמה כי אפשר וצריך למצוא פתרון תכנוני טוב יותר ולא להפוך כל כניסה לכיכר לשיעור באקרובטיקה צווארית.

            edfbef66-a486-49c6-a600-cf2f986a8c2f-תמרור עצור באמצע כיכר.png
            סימולציה של הכיכר ומיקום הרכב בעת ציות לתמרור

            אנו קוראים לעיריית נתיבות ולגורמי התכנון והתחבורה לבחון מחדש את הסדרי התנועה בכיכרות אלו, ולוודא שהם עומדים הן בדרישות החוק והן בהיגיון הבטיחותי. תמרורי עצור במקומות שכאלו מחטיאים את מטרת הצבתם ובמקום להרבות בבטיחות הם עושים את ההפך הגדול! על כן ראוי לשקול פתרונות מקובלים לנהג ללא צורך בתמרונים חריגים או בהסתמכות על מזל.

            בטיחות בדרכים מתחילה בתכנון נכון. נהגים צריכים להתרכז בכביש – לא בניסיון להבין כיצד ניתן לציית לתמרור שאינו מאפשר לראות את התנועה שאותה הוא נועד להסדיר.

            יודי וייןי מנותק
            יודי וייןי מנותק
            יודי ויין
            כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
            #8

            @מאיר
            יש גם כיכר כזו בכרמיאל רק עם מתן זכות קדימה ולא עצור ואני מזדהה עם כל מילה

            @מאיר כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:

            עם התחדשות השכונות החדשות

            אם זה חדש פשוט מומלץ לך להעמיד מצלמה יהיה לך בלי סוף הסרטות של תאונות של כאלו שלא מכירים את המקום ויצאו בלי לתת זכות קדימה

            אני לא מדבר על זה שהשוטר הראשון שיזהה את הפוטנציאל יתחיל לעמוד שם כל בוקר ולכסות את היומית שלו בזמן קצר ובקלות

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב
            • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-מדברים רכב
            • מאירמ מאיר

              תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור

              עם התחדשות השכונות החדשות בנתיבות עולה תופעה מדאיגה של כיכרות עם תמרור עצור בתוך הכיכר. מלבד אי הנוחות שבעניין, חמור מכך שבעתיים, העצירה במקום החוקי לא מאפשרת המשך נסיעה בטיחותי שכן הדבר מצריך הפניית מבט קיצונית לימין (כ150 מעלות) ואת הרכבים הבאים מימין תראו דרך השמשה האחורית ואם יש נוסעים מאחור יתכן והם יצטרכו להתכופף כדי לציית לתמרור, ואם אתם במסחרית שאין בה חלון אחורי תצטרכו להשתמש ברוח הקודש או חלילה חלילה לא לציית לתמרור.

              57976098-d951-4b5e-93ac-5c9828c3bf5c-IMG_20260619_153529_980.jpeg
              תמרור עצור במעגל תנועה

              המצב הקיים הוא שנהג המגיע לכיכר נדרש לעצור כחוק, לסובב את הראש כמעט עד לזווית של ינשוף, לקוות שאין נוסעים שמסתירים את החלון האחורי, ולהתפלל שבדיוק ברגע הזה לא מגיע רכב מימין. נדמה כי אפשר וצריך למצוא פתרון תכנוני טוב יותר ולא להפוך כל כניסה לכיכר לשיעור באקרובטיקה צווארית.

              edfbef66-a486-49c6-a600-cf2f986a8c2f-תמרור עצור באמצע כיכר.png
              סימולציה של הכיכר ומיקום הרכב בעת ציות לתמרור

              אנו קוראים לעיריית נתיבות ולגורמי התכנון והתחבורה לבחון מחדש את הסדרי התנועה בכיכרות אלו, ולוודא שהם עומדים הן בדרישות החוק והן בהיגיון הבטיחותי. תמרורי עצור במקומות שכאלו מחטיאים את מטרת הצבתם ובמקום להרבות בבטיחות הם עושים את ההפך הגדול! על כן ראוי לשקול פתרונות מקובלים לנהג ללא צורך בתמרונים חריגים או בהסתמכות על מזל.

              בטיחות בדרכים מתחילה בתכנון נכון. נהגים צריכים להתרכז בכביש – לא בניסיון להבין כיצד ניתן לציית לתמרור שאינו מאפשר לראות את התנועה שאותה הוא נועד להסדיר.

              ש מנותק
              ש מנותק
              שרולצ'ה
              כתב נערך לאחרונה על ידי שרולצ'ה
              #9

              @מאיר
              מסכים שזה לא הגיוני,
              אבל בנתיים תוכל להכנס לכיכר בזווית עגולה יותר, ולפני התמרור עצור להתיישר עם נטיה שמאלה (לכיוון פנים הכיכר) ואז יהיה אפשרי לראות דרך המראה הימנית את הבאים מכוון ימין…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מאירמ מאיר

                תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור

                עם התחדשות השכונות החדשות בנתיבות עולה תופעה מדאיגה של כיכרות עם תמרור עצור בתוך הכיכר. מלבד אי הנוחות שבעניין, חמור מכך שבעתיים, העצירה במקום החוקי לא מאפשרת המשך נסיעה בטיחותי שכן הדבר מצריך הפניית מבט קיצונית לימין (כ150 מעלות) ואת הרכבים הבאים מימין תראו דרך השמשה האחורית ואם יש נוסעים מאחור יתכן והם יצטרכו להתכופף כדי לציית לתמרור, ואם אתם במסחרית שאין בה חלון אחורי תצטרכו להשתמש ברוח הקודש או חלילה חלילה לא לציית לתמרור.

                57976098-d951-4b5e-93ac-5c9828c3bf5c-IMG_20260619_153529_980.jpeg
                תמרור עצור במעגל תנועה

                המצב הקיים הוא שנהג המגיע לכיכר נדרש לעצור כחוק, לסובב את הראש כמעט עד לזווית של ינשוף, לקוות שאין נוסעים שמסתירים את החלון האחורי, ולהתפלל שבדיוק ברגע הזה לא מגיע רכב מימין. נדמה כי אפשר וצריך למצוא פתרון תכנוני טוב יותר ולא להפוך כל כניסה לכיכר לשיעור באקרובטיקה צווארית.

                edfbef66-a486-49c6-a600-cf2f986a8c2f-תמרור עצור באמצע כיכר.png
                סימולציה של הכיכר ומיקום הרכב בעת ציות לתמרור

                אנו קוראים לעיריית נתיבות ולגורמי התכנון והתחבורה לבחון מחדש את הסדרי התנועה בכיכרות אלו, ולוודא שהם עומדים הן בדרישות החוק והן בהיגיון הבטיחותי. תמרורי עצור במקומות שכאלו מחטיאים את מטרת הצבתם ובמקום להרבות בבטיחות הם עושים את ההפך הגדול! על כן ראוי לשקול פתרונות מקובלים לנהג ללא צורך בתמרונים חריגים או בהסתמכות על מזל.

                בטיחות בדרכים מתחילה בתכנון נכון. נהגים צריכים להתרכז בכביש – לא בניסיון להבין כיצד ניתן לציית לתמרור שאינו מאפשר לראות את התנועה שאותה הוא נועד להסדיר.

                מ מנותק
                מ מנותק
                מאיר ג
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @מאיר תוכל בבקשה להסביר את המיקום לנתיבותיים שבינינו
                כי אני לא מצליח לזהות לפי התמונה

                מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מאיר ג

                  @מאיר תוכל בבקשה להסביר את המיקום לנתיבותיים שבינינו
                  כי אני לא מצליח לזהות לפי התמונה

                  מאירמ מנותק
                  מאירמ מנותק
                  מאיר
                  מנהל ראשי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                  #11

                  @מאיר-ג כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:

                  @מאיר תוכל בבקשה להסביר את המיקום לנתיבותיים שבינינו
                  כי אני לא מצליח לזהות לפי התמונה

                  הכביש שבין נווה שרון למערב. תעשה שם את הכיכר ותראה כמה זה הזוי

                  ליצירת קשר לחץ כאן

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מאירמ מאיר

                    @מאיר-ג כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:

                    @מאיר תוכל בבקשה להסביר את המיקום לנתיבותיים שבינינו
                    כי אני לא מצליח לזהות לפי התמונה

                    הכביש שבין נווה שרון למערב. תעשה שם את הכיכר ותראה כמה זה הזוי

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאיר ג
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                    #12

                    @מאיר נראה לי שהבנתי
                    מיד אחרי פארק האגם?

                    @מאיר כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:

                    תעשה שם את הכיכר ותראה כמה זה הזוי

                    בל"נ
                    אבל אני קודם צריך כמה ימים של אימונים לפתח גמישות ינשופית 😆 😆
                    רוצה שנעשה משהו קבוצתי😂 😂 😂 😂

                    שלמה לויש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מאיר ג

                      @מאיר נראה לי שהבנתי
                      מיד אחרי פארק האגם?

                      @מאיר כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:

                      תעשה שם את הכיכר ותראה כמה זה הזוי

                      בל"נ
                      אבל אני קודם צריך כמה ימים של אימונים לפתח גמישות ינשופית 😆 😆
                      רוצה שנעשה משהו קבוצתי😂 😂 😂 😂

                      שלמה לויש מנותק
                      שלמה לויש מנותק
                      שלמה לוי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @מאיר-ג זו לא התופעה המדאיגה תחבורתית היחידה בנתיבות
                      עיירת פיתוח שהפכה לעיר תוך עשור
                      אני מתגורר בה כבר קרוב ל11 שנה ‘‘לשמחתי’’
                      יש כאן הרבה מה לתקן לשפר ולשפצר
                      וכאן המקום לבקש ממי שיודע להיכן פונים כדי לטפל בנושאים הללו ברצינות ובחומרה
                      וודאי שימנע את האס’ שלא יבא ח’‘ו
                      אם זה מבקר המדינה ואם זה מבקר משרד תחבורה או רלב’‘ד וכד’ אני אשמח להיות שותף בכלך זה
                      אגב ישנם הרבה דוגמאות למחדלים ובעיות אפרט אחת מהן וכל מי שמתגורר כאן מיד יבין אותי
                      ישנה שכונה חדשה שנקראת נווה שרון לא די בזה שהיא דומה מאוד לגטו ווארשה ‘‘סליחה’’ שפגעתי בגטו …
                      הצפיפות של הכבישים שם נוראית תבינו אנחנו ב2026 ושביל לפרחים ואופניים יותר גדול ממסלול הרכבים זה אבסורד
                      כל אוטובוס שנעצר בתחנה זהו זה עכשיו לך תחכה ובשעות העומס נו נו תמשיך לחכות טוב עד כאן יש עוד מה לדבר זה לא העת
                      אגב זה נראה בר תיקון ואפילו מיזעור נזקים עתידי
                      מי שיודע לאן לפנות מוזמן לעדכן
                      תודה

                      היייה מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      2
                      • שלמה לויש שלמה לוי

                        @מאיר-ג זו לא התופעה המדאיגה תחבורתית היחידה בנתיבות
                        עיירת פיתוח שהפכה לעיר תוך עשור
                        אני מתגורר בה כבר קרוב ל11 שנה ‘‘לשמחתי’’
                        יש כאן הרבה מה לתקן לשפר ולשפצר
                        וכאן המקום לבקש ממי שיודע להיכן פונים כדי לטפל בנושאים הללו ברצינות ובחומרה
                        וודאי שימנע את האס’ שלא יבא ח’‘ו
                        אם זה מבקר המדינה ואם זה מבקר משרד תחבורה או רלב’‘ד וכד’ אני אשמח להיות שותף בכלך זה
                        אגב ישנם הרבה דוגמאות למחדלים ובעיות אפרט אחת מהן וכל מי שמתגורר כאן מיד יבין אותי
                        ישנה שכונה חדשה שנקראת נווה שרון לא די בזה שהיא דומה מאוד לגטו ווארשה ‘‘סליחה’’ שפגעתי בגטו …
                        הצפיפות של הכבישים שם נוראית תבינו אנחנו ב2026 ושביל לפרחים ואופניים יותר גדול ממסלול הרכבים זה אבסורד
                        כל אוטובוס שנעצר בתחנה זהו זה עכשיו לך תחכה ובשעות העומס נו נו תמשיך לחכות טוב עד כאן יש עוד מה לדבר זה לא העת
                        אגב זה נראה בר תיקון ואפילו מיזעור נזקים עתידי
                        מי שיודע לאן לפנות מוזמן לעדכן
                        תודה

                        היייה מנותק
                        היייה מנותק
                        הייי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי הייי
                        #14

                        @שלמה-לוי
                        עוד משהו גרוע שאין ראות בכלל לפני כיכרות ומעברי חציה בנתיבות
                        לפני כל כיכר צריך להגיע לעצירה כמעט מוחלטת ואם לא אין שדה ראיה כלל

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • שלמה לויש שלמה לוי

                          @מאיר-ג זו לא התופעה המדאיגה תחבורתית היחידה בנתיבות
                          עיירת פיתוח שהפכה לעיר תוך עשור
                          אני מתגורר בה כבר קרוב ל11 שנה ‘‘לשמחתי’’
                          יש כאן הרבה מה לתקן לשפר ולשפצר
                          וכאן המקום לבקש ממי שיודע להיכן פונים כדי לטפל בנושאים הללו ברצינות ובחומרה
                          וודאי שימנע את האס’ שלא יבא ח’‘ו
                          אם זה מבקר המדינה ואם זה מבקר משרד תחבורה או רלב’‘ד וכד’ אני אשמח להיות שותף בכלך זה
                          אגב ישנם הרבה דוגמאות למחדלים ובעיות אפרט אחת מהן וכל מי שמתגורר כאן מיד יבין אותי
                          ישנה שכונה חדשה שנקראת נווה שרון לא די בזה שהיא דומה מאוד לגטו ווארשה ‘‘סליחה’’ שפגעתי בגטו …
                          הצפיפות של הכבישים שם נוראית תבינו אנחנו ב2026 ושביל לפרחים ואופניים יותר גדול ממסלול הרכבים זה אבסורד
                          כל אוטובוס שנעצר בתחנה זהו זה עכשיו לך תחכה ובשעות העומס נו נו תמשיך לחכות טוב עד כאן יש עוד מה לדבר זה לא העת
                          אגב זה נראה בר תיקון ואפילו מיזעור נזקים עתידי
                          מי שיודע לאן לפנות מוזמן לעדכן
                          תודה

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מאיר ג
                          כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                          #15

                          כל הכניסה לעיר (מגדל המים ותפוז) זה פשוט בושה שלא מרחיבים שם ואפשר
                          וכמו כן בעלי מלאכה עם ערוגות פרחים ברוחב שני מטר ונתיב ברוחב של שני נתיבים שמסומן כנתיב אחד
                          לפחות את הכניסה הצפונית הרחיבו באמת תודה
                          זוועה
                          ורק לחשוב על עוד אלפי משפחות חרדיות שהולכים לבוא בשנים הקרובות

                          זה מה שקורה שראש עיר נמצא 40 שנה על הכיסא ולא מצליח לקום ממנו
                          (ועוד בתמיכת החרדים שאם הם רק רוצים הם יכולים להעיף אותו ולהשים ראש עיר חרדי)

                          מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מאיר ג

                            כל הכניסה לעיר (מגדל המים ותפוז) זה פשוט בושה שלא מרחיבים שם ואפשר
                            וכמו כן בעלי מלאכה עם ערוגות פרחים ברוחב שני מטר ונתיב ברוחב של שני נתיבים שמסומן כנתיב אחד
                            לפחות את הכניסה הצפונית הרחיבו באמת תודה
                            זוועה
                            ורק לחשוב על עוד אלפי משפחות חרדיות שהולכים לבוא בשנים הקרובות

                            זה מה שקורה שראש עיר נמצא 40 שנה על הכיסא ולא מצליח לקום ממנו
                            (ועוד בתמיכת החרדים שאם הם רק רוצים הם יכולים להעיף אותו ולהשים ראש עיר חרדי)

                            מאירמ מנותק
                            מאירמ מנותק
                            מאיר
                            מנהל ראשי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @מאיר-ג כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:

                            זוועה

                            ומה תגיד על זה שבשדרות ויצמן מצמצמים את הכביש בכל תחנת אוטובוס? כשבאתי לגור בנתיבות הייתי בהלם טוטאלי כשראיתי את זה (באתי מאזור ירושלים, שם משקיעים מאמצים רבים לנצל כל סנטי מטר…)

                            ליצירת קשר לחץ כאן

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מאירמ מאיר

                              @מאיר-ג כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:

                              זוועה

                              ומה תגיד על זה שבשדרות ויצמן מצמצמים את הכביש בכל תחנת אוטובוס? כשבאתי לגור בנתיבות הייתי בהלם טוטאלי כשראיתי את זה (באתי מאזור ירושלים, שם משקיעים מאמצים רבים לנצל כל סנטי מטר…)

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מאיר ג
                              כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                              #17

                              @מאיר כן הגיון של אנשים שנולדו שם לפני 60 שנה ועדיין לא קלטו שזה עיר (שגם הולכת להיות עיר ענקית)
                              אני דיי בטוח שיום אחד זה ישתנה
                              אבל גם עכשיו זה מציק
                              ובפרט הדוגמה שהבאת שזה נטול כל הגיון. גם בכפר לא היו עושים ככה.

                              אם כבר דיברת על שדרות ויצמן אני לא מבין מה זה הגובה המטורף של הבאמפרים שם

                              אני הגעתי מב"ב וכשאני רואה שטח לא מנוצל אני ממש לא מרגיש טוב😀

                              יש לך רעיון איך לנער ולעורר שם כמה אנשים
                              ברחתי מב"ב לא בשביל להיתקע בפקקים שוב (גם אם זה לא ברמה של פקקי ב"ב עדיין זה מציק דווקא בגלל שזה לא ב"ב-ויש מה לעשות)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              50

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.7k

                              נושאים

                              131.2k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום