-
@מאיר רק לי נראה שזו טעות, והתמרור צריך להיות לבאים מימין? ורק בטעות שמו אותו על אי התנועה השמאלי?
כאן אין שרשור של ‘בכי תמרורים’?
נ"ל בכארס יש ע"ז שרשור ארוך -
תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור
עם התחדשות השכונות החדשות בנתיבות עולה תופעה מדאיגה של כיכרות עם תמרור עצור בתוך הכיכר. מלבד אי הנוחות שבעניין, חמור מכך שבעתיים, העצירה במקום החוקי לא מאפשרת המשך נסיעה בטיחותי שכן הדבר מצריך הפניית מבט קיצונית לימין (כ150 מעלות) ואת הרכבים הבאים מימין תראו דרך השמשה האחורית ואם יש נוסעים מאחור יתכן והם יצטרכו להתכופף כדי לציית לתמרור, ואם אתם במסחרית שאין בה חלון אחורי תצטרכו להשתמש ברוח הקודש או חלילה חלילה לא לציית לתמרור.

תמרור עצור במעגל תנועההמצב הקיים הוא שנהג המגיע לכיכר נדרש לעצור כחוק, לסובב את הראש כמעט עד לזווית של ינשוף, לקוות שאין נוסעים שמסתירים את החלון האחורי, ולהתפלל שבדיוק ברגע הזה לא מגיע רכב מימין. נדמה כי אפשר וצריך למצוא פתרון תכנוני טוב יותר ולא להפוך כל כניסה לכיכר לשיעור באקרובטיקה צווארית.

סימולציה של הכיכר ומיקום הרכב בעת ציות לתמרוראנו קוראים לעיריית נתיבות ולגורמי התכנון והתחבורה לבחון מחדש את הסדרי התנועה בכיכרות אלו, ולוודא שהם עומדים הן בדרישות החוק והן בהיגיון הבטיחותי. תמרורי עצור במקומות שכאלו מחטיאים את מטרת הצבתם ובמקום להרבות בבטיחות הם עושים את ההפך הגדול! על כן ראוי לשקול פתרונות מקובלים לנהג ללא צורך בתמרונים חריגים או בהסתמכות על מזל.
בטיחות בדרכים מתחילה בתכנון נכון. נהגים צריכים להתרכז בכביש – לא בניסיון להבין כיצד ניתן לציית לתמרור שאינו מאפשר לראות את התנועה שאותה הוא נועד להסדיר.
-
@חיים-ברזל כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:
@מאיר צריך לעשות אולי כמו שיש בבית שאן (נראה לי), שיש כיכר עם רמזורים
תופעה ממש רעה. נפלתי על זה טסט בבית שאן לפני כמה שנים, לא הכרתי והמורה לא טרח לעבור שם במס’ שיעורים שעשיתי אצלו.
לא אשכח איך דפק לי ברקס ואני בכעס אומר לטסטר: אבל אני באמצע מעגל והזכות שלי…
-
תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור
עם התחדשות השכונות החדשות בנתיבות עולה תופעה מדאיגה של כיכרות עם תמרור עצור בתוך הכיכר. מלבד אי הנוחות שבעניין, חמור מכך שבעתיים, העצירה במקום החוקי לא מאפשרת המשך נסיעה בטיחותי שכן הדבר מצריך הפניית מבט קיצונית לימין (כ150 מעלות) ואת הרכבים הבאים מימין תראו דרך השמשה האחורית ואם יש נוסעים מאחור יתכן והם יצטרכו להתכופף כדי לציית לתמרור, ואם אתם במסחרית שאין בה חלון אחורי תצטרכו להשתמש ברוח הקודש או חלילה חלילה לא לציית לתמרור.

תמרור עצור במעגל תנועההמצב הקיים הוא שנהג המגיע לכיכר נדרש לעצור כחוק, לסובב את הראש כמעט עד לזווית של ינשוף, לקוות שאין נוסעים שמסתירים את החלון האחורי, ולהתפלל שבדיוק ברגע הזה לא מגיע רכב מימין. נדמה כי אפשר וצריך למצוא פתרון תכנוני טוב יותר ולא להפוך כל כניסה לכיכר לשיעור באקרובטיקה צווארית.

סימולציה של הכיכר ומיקום הרכב בעת ציות לתמרוראנו קוראים לעיריית נתיבות ולגורמי התכנון והתחבורה לבחון מחדש את הסדרי התנועה בכיכרות אלו, ולוודא שהם עומדים הן בדרישות החוק והן בהיגיון הבטיחותי. תמרורי עצור במקומות שכאלו מחטיאים את מטרת הצבתם ובמקום להרבות בבטיחות הם עושים את ההפך הגדול! על כן ראוי לשקול פתרונות מקובלים לנהג ללא צורך בתמרונים חריגים או בהסתמכות על מזל.
בטיחות בדרכים מתחילה בתכנון נכון. נהגים צריכים להתרכז בכביש – לא בניסיון להבין כיצד ניתן לציית לתמרור שאינו מאפשר לראות את התנועה שאותה הוא נועד להסדיר.
@מאיר
יש גם כיכר כזו בכרמיאל רק עם מתן זכות קדימה ולא עצור ואני מזדהה עם כל מילה@מאיר כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:
עם התחדשות השכונות החדשות
אם זה חדש פשוט מומלץ לך להעמיד מצלמה יהיה לך בלי סוף הסרטות של תאונות של כאלו שלא מכירים את המקום ויצאו בלי לתת זכות קדימה
אני לא מדבר על זה שהשוטר הראשון שיזהה את הפוטנציאל יתחיל לעמוד שם כל בוקר ולכסות את היומית שלו בזמן קצר ובקלות
-
מ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב
-
מ מאיר העביר נושא זה מ-מדברים רכב
-
תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור
עם התחדשות השכונות החדשות בנתיבות עולה תופעה מדאיגה של כיכרות עם תמרור עצור בתוך הכיכר. מלבד אי הנוחות שבעניין, חמור מכך שבעתיים, העצירה במקום החוקי לא מאפשרת המשך נסיעה בטיחותי שכן הדבר מצריך הפניית מבט קיצונית לימין (כ150 מעלות) ואת הרכבים הבאים מימין תראו דרך השמשה האחורית ואם יש נוסעים מאחור יתכן והם יצטרכו להתכופף כדי לציית לתמרור, ואם אתם במסחרית שאין בה חלון אחורי תצטרכו להשתמש ברוח הקודש או חלילה חלילה לא לציית לתמרור.

תמרור עצור במעגל תנועההמצב הקיים הוא שנהג המגיע לכיכר נדרש לעצור כחוק, לסובב את הראש כמעט עד לזווית של ינשוף, לקוות שאין נוסעים שמסתירים את החלון האחורי, ולהתפלל שבדיוק ברגע הזה לא מגיע רכב מימין. נדמה כי אפשר וצריך למצוא פתרון תכנוני טוב יותר ולא להפוך כל כניסה לכיכר לשיעור באקרובטיקה צווארית.

סימולציה של הכיכר ומיקום הרכב בעת ציות לתמרוראנו קוראים לעיריית נתיבות ולגורמי התכנון והתחבורה לבחון מחדש את הסדרי התנועה בכיכרות אלו, ולוודא שהם עומדים הן בדרישות החוק והן בהיגיון הבטיחותי. תמרורי עצור במקומות שכאלו מחטיאים את מטרת הצבתם ובמקום להרבות בבטיחות הם עושים את ההפך הגדול! על כן ראוי לשקול פתרונות מקובלים לנהג ללא צורך בתמרונים חריגים או בהסתמכות על מזל.
בטיחות בדרכים מתחילה בתכנון נכון. נהגים צריכים להתרכז בכביש – לא בניסיון להבין כיצד ניתן לציית לתמרור שאינו מאפשר לראות את התנועה שאותה הוא נועד להסדיר.
-
תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור
עם התחדשות השכונות החדשות בנתיבות עולה תופעה מדאיגה של כיכרות עם תמרור עצור בתוך הכיכר. מלבד אי הנוחות שבעניין, חמור מכך שבעתיים, העצירה במקום החוקי לא מאפשרת המשך נסיעה בטיחותי שכן הדבר מצריך הפניית מבט קיצונית לימין (כ150 מעלות) ואת הרכבים הבאים מימין תראו דרך השמשה האחורית ואם יש נוסעים מאחור יתכן והם יצטרכו להתכופף כדי לציית לתמרור, ואם אתם במסחרית שאין בה חלון אחורי תצטרכו להשתמש ברוח הקודש או חלילה חלילה לא לציית לתמרור.

תמרור עצור במעגל תנועההמצב הקיים הוא שנהג המגיע לכיכר נדרש לעצור כחוק, לסובב את הראש כמעט עד לזווית של ינשוף, לקוות שאין נוסעים שמסתירים את החלון האחורי, ולהתפלל שבדיוק ברגע הזה לא מגיע רכב מימין. נדמה כי אפשר וצריך למצוא פתרון תכנוני טוב יותר ולא להפוך כל כניסה לכיכר לשיעור באקרובטיקה צווארית.

סימולציה של הכיכר ומיקום הרכב בעת ציות לתמרוראנו קוראים לעיריית נתיבות ולגורמי התכנון והתחבורה לבחון מחדש את הסדרי התנועה בכיכרות אלו, ולוודא שהם עומדים הן בדרישות החוק והן בהיגיון הבטיחותי. תמרורי עצור במקומות שכאלו מחטיאים את מטרת הצבתם ובמקום להרבות בבטיחות הם עושים את ההפך הגדול! על כן ראוי לשקול פתרונות מקובלים לנהג ללא צורך בתמרונים חריגים או בהסתמכות על מזל.
בטיחות בדרכים מתחילה בתכנון נכון. נהגים צריכים להתרכז בכביש – לא בניסיון להבין כיצד ניתן לציית לתמרור שאינו מאפשר לראות את התנועה שאותה הוא נועד להסדיר.
-
@מאיר-ג כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:
@מאיר תוכל בבקשה להסביר את המיקום לנתיבותיים שבינינו
כי אני לא מצליח לזהות לפי התמונההכביש שבין נווה שרון למערב. תעשה שם את הכיכר ותראה כמה זה הזוי
-
@מאיר נראה לי שהבנתי
מיד אחרי פארק האגם?@מאיר כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:
תעשה שם את הכיכר ותראה כמה זה הזוי
בל"נ
אבל אני קודם צריך כמה ימים של אימונים לפתח גמישות ינשופית

רוצה שנעשה משהו קבוצתי

@מאיר-ג זו לא התופעה המדאיגה תחבורתית היחידה בנתיבות
עיירת פיתוח שהפכה לעיר תוך עשור
אני מתגורר בה כבר קרוב ל11 שנה ‘‘לשמחתי’’
יש כאן הרבה מה לתקן לשפר ולשפצר
וכאן המקום לבקש ממי שיודע להיכן פונים כדי לטפל בנושאים הללו ברצינות ובחומרה
וודאי שימנע את האס’ שלא יבא ח’‘ו
אם זה מבקר המדינה ואם זה מבקר משרד תחבורה או רלב’‘ד וכד’ אני אשמח להיות שותף בכלך זה
אגב ישנם הרבה דוגמאות למחדלים ובעיות אפרט אחת מהן וכל מי שמתגורר כאן מיד יבין אותי
ישנה שכונה חדשה שנקראת נווה שרון לא די בזה שהיא דומה מאוד לגטו ווארשה ‘‘סליחה’’ שפגעתי בגטו …
הצפיפות של הכבישים שם נוראית תבינו אנחנו ב2026 ושביל לפרחים ואופניים יותר גדול ממסלול הרכבים זה אבסורד
כל אוטובוס שנעצר בתחנה זהו זה עכשיו לך תחכה ובשעות העומס נו נו תמשיך לחכות טוב עד כאן יש עוד מה לדבר זה לא העת
אגב זה נראה בר תיקון ואפילו מיזעור נזקים עתידי
מי שיודע לאן לפנות מוזמן לעדכן
תודה -
@מאיר-ג זו לא התופעה המדאיגה תחבורתית היחידה בנתיבות
עיירת פיתוח שהפכה לעיר תוך עשור
אני מתגורר בה כבר קרוב ל11 שנה ‘‘לשמחתי’’
יש כאן הרבה מה לתקן לשפר ולשפצר
וכאן המקום לבקש ממי שיודע להיכן פונים כדי לטפל בנושאים הללו ברצינות ובחומרה
וודאי שימנע את האס’ שלא יבא ח’‘ו
אם זה מבקר המדינה ואם זה מבקר משרד תחבורה או רלב’‘ד וכד’ אני אשמח להיות שותף בכלך זה
אגב ישנם הרבה דוגמאות למחדלים ובעיות אפרט אחת מהן וכל מי שמתגורר כאן מיד יבין אותי
ישנה שכונה חדשה שנקראת נווה שרון לא די בזה שהיא דומה מאוד לגטו ווארשה ‘‘סליחה’’ שפגעתי בגטו …
הצפיפות של הכבישים שם נוראית תבינו אנחנו ב2026 ושביל לפרחים ואופניים יותר גדול ממסלול הרכבים זה אבסורד
כל אוטובוס שנעצר בתחנה זהו זה עכשיו לך תחכה ובשעות העומס נו נו תמשיך לחכות טוב עד כאן יש עוד מה לדבר זה לא העת
אגב זה נראה בר תיקון ואפילו מיזעור נזקים עתידי
מי שיודע לאן לפנות מוזמן לעדכן
תודה -
@מאיר-ג זו לא התופעה המדאיגה תחבורתית היחידה בנתיבות
עיירת פיתוח שהפכה לעיר תוך עשור
אני מתגורר בה כבר קרוב ל11 שנה ‘‘לשמחתי’’
יש כאן הרבה מה לתקן לשפר ולשפצר
וכאן המקום לבקש ממי שיודע להיכן פונים כדי לטפל בנושאים הללו ברצינות ובחומרה
וודאי שימנע את האס’ שלא יבא ח’‘ו
אם זה מבקר המדינה ואם זה מבקר משרד תחבורה או רלב’‘ד וכד’ אני אשמח להיות שותף בכלך זה
אגב ישנם הרבה דוגמאות למחדלים ובעיות אפרט אחת מהן וכל מי שמתגורר כאן מיד יבין אותי
ישנה שכונה חדשה שנקראת נווה שרון לא די בזה שהיא דומה מאוד לגטו ווארשה ‘‘סליחה’’ שפגעתי בגטו …
הצפיפות של הכבישים שם נוראית תבינו אנחנו ב2026 ושביל לפרחים ואופניים יותר גדול ממסלול הרכבים זה אבסורד
כל אוטובוס שנעצר בתחנה זהו זה עכשיו לך תחכה ובשעות העומס נו נו תמשיך לחכות טוב עד כאן יש עוד מה לדבר זה לא העת
אגב זה נראה בר תיקון ואפילו מיזעור נזקים עתידי
מי שיודע לאן לפנות מוזמן לעדכן
תודהכל הכניסה לעיר (מגדל המים ותפוז) זה פשוט בושה שלא מרחיבים שם ואפשר
וכמו כן בעלי מלאכה עם ערוגות פרחים ברוחב שני מטר ונתיב ברוחב של שני נתיבים שמסומן כנתיב אחד
לפחות את הכניסה הצפונית הרחיבו באמת תודה
זוועה
ורק לחשוב על עוד אלפי משפחות חרדיות שהולכים לבוא בשנים הקרובותזה מה שקורה שראש עיר נמצא 40 שנה על הכיסא ולא מצליח לקום ממנו
(ועוד בתמיכת החרדים שאם הם רק רוצים הם יכולים להעיף אותו ולהשים ראש עיר חרדי)
