דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. סינון למולטימדיה

      סינון למולטימדיה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      17 פוסטים 6 כותבים 1.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • shlomochoS מנותק
        shlomochoS מנותק
        shlomocho
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אני רוצה לעשות סינון למערכת מולטימדיה רק אני רוצה שהסינון יהיה בסים ולא על המערכת, או אפ’ לעשות סים שרק כמה אפליקציות פתוחות בו יש למשהו מוסג אם זה אפשרי בכלל וא"כ איפה עושים את זה?

        דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • shlomochoS shlomocho

          אני רוצה לעשות סינון למערכת מולטימדיה רק אני רוצה שהסינון יהיה בסים ולא על המערכת, או אפ’ לעשות סים שרק כמה אפליקציות פתוחות בו יש למשהו מוסג אם זה אפשרי בכלל וא"כ איפה עושים את זה?

          דני מערכותד מחובר
          דני מערכותד מחובר
          דני מערכות
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @shlomocho סינון בסים הכי מומלץ זה נטפרי יש להם סים בRL של וויז ופנגו ב14 ש’'ח לחודש ללא הגבלה

          ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
          לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
          https://did.li/MxyOf

          shlomochoS תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דני מערכותד דני מערכות

            @shlomocho סינון בסים הכי מומלץ זה נטפרי יש להם סים בRL של וויז ופנגו ב14 ש’'ח לחודש ללא הגבלה

            shlomochoS מנותק
            shlomochoS מנותק
            shlomocho
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @דני-מערכות אבל לא צריך לזה תעודת אבטחה של נטפרי?
            ואם אני רוצה שם גוגל מפות זה אפשרי?

            דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • shlomochoS shlomocho

              @דני-מערכות אבל לא צריך לזה תעודת אבטחה של נטפרי?
              ואם אני רוצה שם גוגל מפות זה אפשרי?

              דני מערכותד מחובר
              דני מערכותד מחובר
              דני מערכות
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @shlomocho לוויז ופנגו לא צריך תעודת אבטחה
              גוגל מפות לא יעבוד לך בנטפרי

              ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
              לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
              https://did.li/MxyOf

              shlomochoS תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דני מערכותד דני מערכות

                @shlomocho לוויז ופנגו לא צריך תעודת אבטחה
                גוגל מפות לא יעבוד לך בנטפרי

                shlomochoS מנותק
                shlomochoS מנותק
                shlomocho
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @דני-מערכות ואין אופציה דרך חברה אחרת לעשות שיהיה רק כמה אפליקציות פתוחות?

                פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • shlomochoS shlomocho

                  @דני-מערכות ואין אופציה דרך חברה אחרת לעשות שיהיה רק כמה אפליקציות פתוחות?

                  פתוח לשמועפ מחובר
                  פתוח לשמועפ מחובר
                  פתוח לשמוע
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @shlomocho יש משהו אבל הוא לא סינון באמת
                  אם תרצה לומר מה מפריע לך בחסימה על המערכת יהיה יותר קל לפתור את הבעיה

                  אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                  הם אלו שיודעים לשאול
                  מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                  shlomochoS מ 3 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                    @shlomocho יש משהו אבל הוא לא סינון באמת
                    אם תרצה לומר מה מפריע לך בחסימה על המערכת יהיה יותר קל לפתור את הבעיה

                    shlomochoS מנותק
                    shlomochoS מנותק
                    shlomocho
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @פתוח-לשמוע כי לפעמים אני כן מעוניין בפתוח רק בד"כ אני מעדיף שיהיה סינון…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                      @shlomocho יש משהו אבל הוא לא סינון באמת
                      אם תרצה לומר מה מפריע לך בחסימה על המערכת יהיה יותר קל לפתור את הבעיה

                      shlomochoS מנותק
                      shlomochoS מנותק
                      shlomocho
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @פתוח-לשמוע מה זה כן?

                      פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • shlomochoS shlomocho

                        @פתוח-לשמוע מה זה כן?

                        פתוח לשמועפ מחובר
                        פתוח לשמועפ מחובר
                        פתוח לשמוע
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @shlomocho לענ"ד שים חסימה רגילה ושים את הקוד אצל מישהו שיוכל לפתוח לך שתצטרך

                        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                        הם אלו שיודעים לשאול
                        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אבי7171880א מנותק
                          אבי7171880א מנותק
                          אבי7171880
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          יש חסימה של כושר פליי לדעתי יעבוד לך, אחלה הגנה, ממליץ

                          טוסוןט פתוח לשמועפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • אבי7171880א אבי7171880

                            יש חסימה של כושר פליי לדעתי יעבוד לך, אחלה הגנה, ממליץ

                            טוסוןט מנותק
                            טוסוןט מנותק
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                            #11

                            @אבי7171880 הרבה כאן לא ממליצים (לי יש איתם ניסיון ממש מועט)
                            ואני לא בטוח שאפשר להתקין על מולטימדיה
                            לדעתי הרעיון של פתוח לשמוע הכי הגיוני
                            (וכן אנחנו נוהגים)

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)

                            נחייה ולא…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אבי7171880א אבי7171880

                              יש חסימה של כושר פליי לדעתי יעבוד לך, אחלה הגנה, ממליץ

                              פתוח לשמועפ מחובר
                              פתוח לשמועפ מחובר
                              פתוח לשמוע
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @אבי7171880 כתב בסינון למולטימדיה:

                              אחלה הגנה, ממליץ

                              בכלל לא אחלה
                              סורי
                              MDM שמה אותה בכיס הקטן

                              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                              הם אלו שיודעים לשאול
                              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                @shlomocho יש משהו אבל הוא לא סינון באמת
                                אם תרצה לומר מה מפריע לך בחסימה על המערכת יהיה יותר קל לפתור את הבעיה

                                מ מחובר
                                מ מחובר
                                משתמש מתחיל
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @פתוח-לשמוע מה זה המשהו שהוא הגנה אבל לא סינון באמת?
                                (אני שם מערכת עם מספר אפליקציות מצומצם כגון מוזיקה וכדו’ ואני רוצה שיהיה לי גישה אליהם, אבל חסום לשאר התוכן… בנטפרי לא יתן לי…)

                                פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ משתמש מתחיל

                                  @פתוח-לשמוע מה זה המשהו שהוא הגנה אבל לא סינון באמת?
                                  (אני שם מערכת עם מספר אפליקציות מצומצם כגון מוזיקה וכדו’ ואני רוצה שיהיה לי גישה אליהם, אבל חסום לשאר התוכן… בנטפרי לא יתן לי…)

                                  פתוח לשמועפ מחובר
                                  פתוח לשמועפ מחובר
                                  פתוח לשמוע
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @משתמש-מתחיל אתם מכיר חסימות?
                                  שמים סים פתוח ומטמינים אותו עמוק ורצוי להדביק עם דבק 3 שניות
                                  ובוחרים את האפליקציות שאתה צריך

                                  אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                  הם אלו שיודעים לשאול
                                  מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                    @משתמש-מתחיל אתם מכיר חסימות?
                                    שמים סים פתוח ומטמינים אותו עמוק ורצוי להדביק עם דבק 3 שניות
                                    ובוחרים את האפליקציות שאתה צריך

                                    מ מחובר
                                    מ מחובר
                                    משתמש מתחיל
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @פתוח-לשמוע ???
                                    צר לי, לא הבנתי כלום. מה הקשר דבק? ולמה שאשאיר שם סים פתוח לתמיד? (זו בדיחה?)

                                    פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ משתמש מתחיל

                                      @פתוח-לשמוע ???
                                      צר לי, לא הבנתי כלום. מה הקשר דבק? ולמה שאשאיר שם סים פתוח לתמיד? (זו בדיחה?)

                                      פתוח לשמועפ מחובר
                                      פתוח לשמועפ מחובר
                                      פתוח לשמוע
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @משתמש-מתחיל סים בלי סינון יכולים [כל מיני שבסביבת הרכב ח"ו לא אתה] להוציא אותו לחבר למחשב ולאחר כמה שעות להחזיר ולא נודע כי באו אל קירבנה [רק החבילת גלישה נגמרת מהר]
                                      לכן ממליצים לא לשים את הסים בתא כפפות אלא עמוק בדשבורד

                                      @משתמש-מתחיל כתב בסינון למולטימדיה:

                                      למה שאשאיר שם סים פתוח לתמיד

                                      אתה רוצה גישה לוויז ואפליקציות?
                                      למה יש לי סים בטלפון לא לשיחות? צריך להשאיר את זה לתמיד?
                                      נראה לי שלא הבנתי אותך

                                      אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                      הם אלו שיודעים לשאול
                                      מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                        @משתמש-מתחיל סים בלי סינון יכולים [כל מיני שבסביבת הרכב ח"ו לא אתה] להוציא אותו לחבר למחשב ולאחר כמה שעות להחזיר ולא נודע כי באו אל קירבנה [רק החבילת גלישה נגמרת מהר]
                                        לכן ממליצים לא לשים את הסים בתא כפפות אלא עמוק בדשבורד

                                        @משתמש-מתחיל כתב בסינון למולטימדיה:

                                        למה שאשאיר שם סים פתוח לתמיד

                                        אתה רוצה גישה לוויז ואפליקציות?
                                        למה יש לי סים בטלפון לא לשיחות? צריך להשאיר את זה לתמיד?
                                        נראה לי שלא הבנתי אותך

                                        מ מחובר
                                        מ מחובר
                                        משתמש מתחיל
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @פתוח-לשמוע לא הייתי ברור…
                                        בכל אופן מה שחיפשתי זה חברה (לסים, לא למערכת) שמשחררת יותר מנטפרי, וכך היא מאשרת לי שימוש באפלקציות מוזיקה, ניווט, פנגו וכו’ (אולי גם מייל…)
                                        אבל אם יבוא מישהו (או אני, אין אפוטרופוס…) וינסה להשתמש בסים לאינטרנט פתוח לגמרי - היא לא תתן לו… כלו’ מתחרה כלשהו לנטפרי אבל פתוח יותר…
                                        אבל עזוב, אני לא רוצה לסטות פה מנושא האשכול, אם עולה רעיון זרוק לי…
                                        מקווה שהובנתי, תודה רבה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        26

                                        מחובר

                                        3.0k

                                        משתמשים

                                        9.8k

                                        נושאים

                                        131.9k

                                        פוסטים
                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • דף הבית
                                        • תקנון הפורום
                                        • מילון מושגים המלא
                                        • המדריך המלא למשתמש
                                        • פוסטים אחרונים
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • פנייה למנהל הפורום