דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.

      תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      61 פוסטים 18 כותבים 1.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אליהואא אליהוא

        @מיכלין-שמאי-רכב ליברה מבטחים נהג צעיר רק צד ג’, כיון שלדבריהם ביטוח חובה של הרכב תקף לכל נהג.

        מ מנותק
        מ מנותק
        מיכלין שמאי רכב
        שמאי עורך דין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #49

        @אליהוא
        תוכל לשלוח לפורום צילום ביטוח חובה של ליברה שמבטחת כל נהג כולל נהג צעיר? (תשחיר שמות ות’'ז)

        שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

        ק אליהואא 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • מ מיכלין שמאי רכב

          @אליהוא
          תוכל לשלוח לפורום צילום ביטוח חובה של ליברה שמבטחת כל נהג כולל נהג צעיר? (תשחיר שמות ות’'ז)

          ק מנותק
          ק מנותק
          קלאטש
          כתב נערך לאחרונה על ידי קלאטש
          #50

          @מיכלין-שמאי-רכב כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

          @אליהוא
          תוכל לשלוח לפורום צילום ביטוח חובה של ליברה שמבטחת כל נהג כולל נהג צעיר? (תשחיר שמות ות’'ז)

          לי אמרו בפירוש בשיחה טלפונית, שביטוח חובה מכל סוג מכסה כל נהג, מה שכן כתוב באתר אחרת, ולליברה אין ביטוח חובה בכלל, רק חובה וצד ג’
          b1ca0a19-7a3b-4a1a-b00a-b1efa0dc7e19-image.png
          זה כבר נתון לפרשנות מה כוונתם.

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מיכלין שמאי רכב

            @אליהוא
            תוכל לשלוח לפורום צילום ביטוח חובה של ליברה שמבטחת כל נהג כולל נהג צעיר? (תשחיר שמות ות’'ז)

            אליהואא מחובר
            אליהואא מחובר
            אליהוא
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #51

            @מיכלין-שמאי-רכב אין לי.
            תסתכל כאן https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001473396

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ק מנותק
              ק מנותק
              קלאטש
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #52

              @אליהוא כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

              @מיכלין-שמאי-רכב אין לי.
              תסתכל כאן https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001473396

              מעיין, מעיין, לא מבין כלום!!
              משחקים במילים, רק לכאורה, לכאורה! כתוב שזה חוקי לנהוג עם ביטוח חובה לא מתאים, אבל זה חשוף לתביעות…
              זה לא נכון???
              לא מתאין לגלובס מידע שקרי כ"כ…

              מוזר מוזר מוזר

              כל החכמים אנא עזרו לעשות סדר בבקשה.

              המילים שמהם נשמע כך:
              51343059-765e-4212-8938-afd3be1a6045-image.png

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ק קלאטש

                @מיכלין-שמאי-רכב כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

                @אליהוא
                תוכל לשלוח לפורום צילום ביטוח חובה של ליברה שמבטחת כל נהג כולל נהג צעיר? (תשחיר שמות ות’'ז)

                לי אמרו בפירוש בשיחה טלפונית, שביטוח חובה מכל סוג מכסה כל נהג, מה שכן כתוב באתר אחרת, ולליברה אין ביטוח חובה בכלל, רק חובה וצד ג’
                b1ca0a19-7a3b-4a1a-b00a-b1efa0dc7e19-image.png
                זה כבר נתון לפרשנות מה כוונתם.

                מ מנותק
                מ מנותק
                מיכלין שמאי רכב
                שמאי עורך דין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #53

                @קלאטש
                הבנתי, חשבתי שביטוח חובה של ליברה מבטח כל נהג כברירת מחדל.

                שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מיכלין שמאי רכב

                  @קלאטש
                  הבנתי, חשבתי שביטוח חובה של ליברה מבטח כל נהג כברירת מחדל.

                  טוסוןט מחובר
                  טוסוןט מחובר
                  טוסון
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #54

                  @מיכלין-שמאי-רכב הנה תעודת חובה שלהם
                  הם טוענים, שכל ביטוח חובה מבטח כל נהג חובה.pdf

                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                  (מס"י פ"א)

                  נחייה ולא…

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • משה כהן 1מ מנותק
                    משה כהן 1מ מנותק
                    משה כהן 1
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #55

                    אני מבוטח בשומרה.
                    ובעבר כשרציתי להוסיף ביטוח לנהג חדש לכמה ימים נדהמתי לגלות שההוספה היא רק לצד ג’,
                    התפלאתי וכו’ עד שהגעתי למסק’ הנ"ל ולכל הדיבורים על ביטוח צי’ק.
                    כל מי שמבוטח בחברה כל שהיא יכול לנסות להפעיל ביטוח על נהג חדש/צעיר ולבדוק האם יש הוספה גם בחובה.
                    נשמע מוזר שההוספה רישמית ומעשית היא רק לצד ג’ אם המצדדים שאין ביטוח בכה"ג צודקים.
                    האם ידוע על מקרים שהביטוח תבע את הנהג?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • טוסוןט טוסון

                      @מיכלין-שמאי-רכב הנה תעודת חובה שלהם
                      הם טוענים, שכל ביטוח חובה מבטח כל נהג חובה.pdf

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מיכלין שמאי רכב
                      שמאי עורך דין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                      #56

                      @טוסון
                      לא מצאתי את המילים ‘‘כל ביטוח חובה מבטח כל נהג’’. מצאתי בעל הרכב, בעל הפוליסה בכפוף לקיום סעיף 8 לפוליסה.
                      מה זה כל נהג? גנב הוא גם נהג, אך לא מבטחים גנבים כי הם לא קיבלו רשות לנהוג ברכב גנוב.

                      שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מ מיכלין שמאי רכב

                        @טוסון
                        לא מצאתי את המילים ‘‘כל ביטוח חובה מבטח כל נהג’’. מצאתי בעל הרכב, בעל הפוליסה בכפוף לקיום סעיף 8 לפוליסה.
                        מה זה כל נהג? גנב הוא גם נהג, אך לא מבטחים גנבים כי הם לא קיבלו רשות לנהוג ברכב גנוב.

                        טוסוןט מחובר
                        טוסוןט מחובר
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #57

                        @מיכלין-שמאי-רכב אתה צודק, לא הייתי ברור בלשוני, הם טוענים את זה לגבי ‘ביטוח צ׳יק’ אבל בפוליסה שלהם זה לא כתוב

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)

                        נחייה ולא…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ק מנותק
                          ק מנותק
                          קלאטש
                          כתב נערך לאחרונה על ידי קלאטש
                          #58

                          בקיצור,
                          זה נשמע שטח אפור,😳
                          חוקית זה לא עובד אבל בגלל שאף אחד לא מבין את הסיבוך המילולי-משפטי שנוצר אז אנשים לא שמים לב, וזה יוצר מצב ממש ממש לא מוצלח…

                          כשאני ניסיתי להבין מול הנציג/ה (כמו תמיד שאני מנסה להבין 🤓 ), הוא התבלבל/בלבל אותי לגמרי,
                          יש לך ביטוח, אבל רק לך, התוספת היא לנהג, אבל רק התוספת, התוספת היא על צד ג’, אי אפשר להוסיף על החובה, החובה היא ללא אפשרות להוסיף, רק צד ג’ אפשר להוסיף, אז חובה זה על כל נהג, אבל רק לך. 😩

                          כשסיימתי לעבד את מכלול המשפטים שנאמרו לי (באמת) על ידי הנציגה והמנהל שלה, הבנתי איכשהו שאו שביטוח חובה חל על כל נהג, או שיש פה הטעיה מכוונת של חברת הביטוח. 😡

                          אני לא לקחתי סיכון ועדכנתי את החובה לכל נהג בעלות של 50 ש"ח, לתמיד, ואז אני יכול להוסיף לצד ג’ בשלווה.
                          ככל הנראה זה מה שצריך לעשות על פי החוק.😔

                          ואידך בלבולא זיל ופריש לציבורא😳

                          ואף שעכשיו זה נראה ברור, עיין לעיל בעיתון גלובס שכתוב שזה מועיל אז זה לא ברור… 🤓 😧

                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • ק קלאטש

                            בקיצור,
                            זה נשמע שטח אפור,😳
                            חוקית זה לא עובד אבל בגלל שאף אחד לא מבין את הסיבוך המילולי-משפטי שנוצר אז אנשים לא שמים לב, וזה יוצר מצב ממש ממש לא מוצלח…

                            כשאני ניסיתי להבין מול הנציג/ה (כמו תמיד שאני מנסה להבין 🤓 ), הוא התבלבל/בלבל אותי לגמרי,
                            יש לך ביטוח, אבל רק לך, התוספת היא לנהג, אבל רק התוספת, התוספת היא על צד ג’, אי אפשר להוסיף על החובה, החובה היא ללא אפשרות להוסיף, רק צד ג’ אפשר להוסיף, אז חובה זה על כל נהג, אבל רק לך. 😩

                            כשסיימתי לעבד את מכלול המשפטים שנאמרו לי (באמת) על ידי הנציגה והמנהל שלה, הבנתי איכשהו שאו שביטוח חובה חל על כל נהג, או שיש פה הטעיה מכוונת של חברת הביטוח. 😡

                            אני לא לקחתי סיכון ועדכנתי את החובה לכל נהג בעלות של 50 ש"ח, לתמיד, ואז אני יכול להוסיף לצד ג’ בשלווה.
                            ככל הנראה זה מה שצריך לעשות על פי החוק.😔

                            ואידך בלבולא זיל ופריש לציבורא😳

                            ואף שעכשיו זה נראה ברור, עיין לעיל בעיתון גלובס שכתוב שזה מועיל אז זה לא ברור… 🤓 😧

                            טוסוןט מחובר
                            טוסוןט מחובר
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                            #59

                            @קלאטש אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
                            הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24
                            ואעפ"כ, כיוון שהסיכום שלי איתם היה על שנה רישיון, הוספתי אותו בתשלום (כמובן אני משער שהוא יפצה אותי על זה)

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)

                            נחייה ולא…

                            ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • טוסוןט טוסון

                              @קלאטש אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
                              הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24
                              ואעפ"כ, כיוון שהסיכום שלי איתם היה על שנה רישיון, הוספתי אותו בתשלום (כמובן אני משער שהוא יפצה אותי על זה)

                              ק מנותק
                              ק מנותק
                              קלאטש
                              כתב נערך לאחרונה על ידי קלאטש
                              #60

                              @טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

                              אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
                              הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24

                              דבריך תמוהים, לא כתוב שכל נהג מבוטח בחובה אלא בצד ג’ וממש כפי שכתבתי שהדברים עדיין מבולבלים כראוי,
                              ועשית כראוי ממש, וכפי שעשית כן ראוי לעשות…
                              הבעיה של מי שלא עושה את זה ויהיה בסדר

                              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ק קלאטש

                                @טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

                                אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
                                הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24

                                דבריך תמוהים, לא כתוב שכל נהג מבוטח בחובה אלא בצד ג’ וממש כפי שכתבתי שהדברים עדיין מבולבלים כראוי,
                                ועשית כראוי ממש, וכפי שעשית כן ראוי לעשות…
                                הבעיה של מי שלא עושה את זה ויהיה בסדר

                                טוסוןט מחובר
                                טוסוןט מחובר
                                טוסון
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #61

                                @קלאטש שני נידונים
                                א.

                                @קלאטש כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

                                אני לא לקחתי סיכון ועדכנתי את החובה לכל נהג בעלות של 50 ש"ח, לתמיד, ואז אני יכול להוסיף לצד ג’ בשלווה.
                                ככל הנראה זה מה שצריך לעשות על פי החוק.

                                ואידך בלבולא זיל ופריש לציבורא

                                ועל זה כתבתי

                                @טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

                                אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה

                                חובה כעיקרון זה על כל נהג, אלא אם הגיל או הוותק שלו לא עומדים בהצהרה, שאז זה מחלוקת הפוסקים
                                אבל אם אני מוסיף נהג באתר של החברה אז הוא נוסף להכל, ולדעתי אין בזה מיחוש

                                אבל אני דיברתי על מקרה שנאמר לי שהביטוח מכסה כל נהג מגיל וותק מסויים, אבל בפוליסה משמע שמכסה יותר מזה, ועל כן שילמתי עוד 30 ש"ח

                                הרכב מבוטח קבוע בליברה, נראה לך שהם יכולים להתחמק ממיל כזה?
                                Screenshot_20260625-203805.png

                                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                (מס"י פ"א)

                                נחייה ולא…

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                • 1
                                • 2
                                • 3
                                • 4

                                66

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.8k

                                נושאים

                                131.8k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום