תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.
-
@מיכלין-שמאי-רכב ליברה מבטחים נהג צעיר רק צד ג’, כיון שלדבריהם ביטוח חובה של הרכב תקף לכל נהג.
-
@אליהוא
תוכל לשלוח לפורום צילום ביטוח חובה של ליברה שמבטחת כל נהג כולל נהג צעיר? (תשחיר שמות ות’'ז)@מיכלין-שמאי-רכב כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
@אליהוא
תוכל לשלוח לפורום צילום ביטוח חובה של ליברה שמבטחת כל נהג כולל נהג צעיר? (תשחיר שמות ות’'ז)לי אמרו בפירוש בשיחה טלפונית, שביטוח חובה מכל סוג מכסה כל נהג, מה שכן כתוב באתר אחרת, ולליברה אין ביטוח חובה בכלל, רק חובה וצד ג’

זה כבר נתון לפרשנות מה כוונתם. -
@אליהוא
תוכל לשלוח לפורום צילום ביטוח חובה של ליברה שמבטחת כל נהג כולל נהג צעיר? (תשחיר שמות ות’'ז)@מיכלין-שמאי-רכב אין לי.
תסתכל כאן https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001473396 -
@אליהוא כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
@מיכלין-שמאי-רכב אין לי.
תסתכל כאן https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001473396מעיין, מעיין, לא מבין כלום!!
משחקים במילים, רק לכאורה, לכאורה! כתוב שזה חוקי לנהוג עם ביטוח חובה לא מתאים, אבל זה חשוף לתביעות…
זה לא נכון???
לא מתאין לגלובס מידע שקרי כ"כ…מוזר מוזר מוזר
כל החכמים אנא עזרו לעשות סדר בבקשה.
המילים שמהם נשמע כך:

-
@מיכלין-שמאי-רכב כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
@אליהוא
תוכל לשלוח לפורום צילום ביטוח חובה של ליברה שמבטחת כל נהג כולל נהג צעיר? (תשחיר שמות ות’'ז)לי אמרו בפירוש בשיחה טלפונית, שביטוח חובה מכל סוג מכסה כל נהג, מה שכן כתוב באתר אחרת, ולליברה אין ביטוח חובה בכלל, רק חובה וצד ג’

זה כבר נתון לפרשנות מה כוונתם. -
@קלאטש
הבנתי, חשבתי שביטוח חובה של ליברה מבטח כל נהג כברירת מחדל. -
אני מבוטח בשומרה.
ובעבר כשרציתי להוסיף ביטוח לנהג חדש לכמה ימים נדהמתי לגלות שההוספה היא רק לצד ג’,
התפלאתי וכו’ עד שהגעתי למסק’ הנ"ל ולכל הדיבורים על ביטוח צי’ק.
כל מי שמבוטח בחברה כל שהיא יכול לנסות להפעיל ביטוח על נהג חדש/צעיר ולבדוק האם יש הוספה גם בחובה.
נשמע מוזר שההוספה רישמית ומעשית היא רק לצד ג’ אם המצדדים שאין ביטוח בכה"ג צודקים.
האם ידוע על מקרים שהביטוח תבע את הנהג? -
@מיכלין-שמאי-רכב הנה תעודת חובה שלהם
הם טוענים, שכל ביטוח חובה מבטח כל נהג חובה.pdf -
@טוסון
לא מצאתי את המילים ‘‘כל ביטוח חובה מבטח כל נהג’’. מצאתי בעל הרכב, בעל הפוליסה בכפוף לקיום סעיף 8 לפוליסה.
מה זה כל נהג? גנב הוא גם נהג, אך לא מבטחים גנבים כי הם לא קיבלו רשות לנהוג ברכב גנוב. -
בקיצור,
זה נשמע שטח אפור,
חוקית זה לא עובד אבל בגלל שאף אחד לא מבין את הסיבוך המילולי-משפטי שנוצר אז אנשים לא שמים לב, וזה יוצר מצב ממש ממש לא מוצלח…כשאני ניסיתי להבין מול הנציג/ה (כמו תמיד שאני מנסה להבין
), הוא התבלבל/בלבל אותי לגמרי,
יש לך ביטוח, אבל רק לך, התוספת היא לנהג, אבל רק התוספת, התוספת היא על צד ג’, אי אפשר להוסיף על החובה, החובה היא ללא אפשרות להוסיף, רק צד ג’ אפשר להוסיף, אז חובה זה על כל נהג, אבל רק לך.
כשסיימתי לעבד את מכלול המשפטים שנאמרו לי (באמת) על ידי הנציגה והמנהל שלה, הבנתי איכשהו שאו שביטוח חובה חל על כל נהג, או שיש פה הטעיה מכוונת של חברת הביטוח.

אני לא לקחתי סיכון ועדכנתי את החובה לכל נהג בעלות של 50 ש"ח, לתמיד, ואז אני יכול להוסיף לצד ג’ בשלווה.
ככל הנראה זה מה שצריך לעשות על פי החוק.
ואידך בלבולא זיל ופריש לציבורא

ואף שעכשיו זה נראה ברור, עיין לעיל בעיתון גלובס שכתוב שזה מועיל אז זה לא ברור…

-
בקיצור,
זה נשמע שטח אפור,
חוקית זה לא עובד אבל בגלל שאף אחד לא מבין את הסיבוך המילולי-משפטי שנוצר אז אנשים לא שמים לב, וזה יוצר מצב ממש ממש לא מוצלח…כשאני ניסיתי להבין מול הנציג/ה (כמו תמיד שאני מנסה להבין
), הוא התבלבל/בלבל אותי לגמרי,
יש לך ביטוח, אבל רק לך, התוספת היא לנהג, אבל רק התוספת, התוספת היא על צד ג’, אי אפשר להוסיף על החובה, החובה היא ללא אפשרות להוסיף, רק צד ג’ אפשר להוסיף, אז חובה זה על כל נהג, אבל רק לך.
כשסיימתי לעבד את מכלול המשפטים שנאמרו לי (באמת) על ידי הנציגה והמנהל שלה, הבנתי איכשהו שאו שביטוח חובה חל על כל נהג, או שיש פה הטעיה מכוונת של חברת הביטוח.

אני לא לקחתי סיכון ועדכנתי את החובה לכל נהג בעלות של 50 ש"ח, לתמיד, ואז אני יכול להוסיף לצד ג’ בשלווה.
ככל הנראה זה מה שצריך לעשות על פי החוק.
ואידך בלבולא זיל ופריש לציבורא

ואף שעכשיו זה נראה ברור, עיין לעיל בעיתון גלובס שכתוב שזה מועיל אז זה לא ברור…

@קלאטש אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24
ואעפ"כ, כיוון שהסיכום שלי איתם היה על שנה רישיון, הוספתי אותו בתשלום (כמובן אני משער שהוא יפצה אותי על זה) -
@קלאטש אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24
ואעפ"כ, כיוון שהסיכום שלי איתם היה על שנה רישיון, הוספתי אותו בתשלום (כמובן אני משער שהוא יפצה אותי על זה)@טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24דבריך תמוהים, לא כתוב שכל נהג מבוטח בחובה אלא בצד ג’ וממש כפי שכתבתי שהדברים עדיין מבולבלים כראוי,
ועשית כראוי ממש, וכפי שעשית כן ראוי לעשות…
הבעיה של מי שלא עושה את זה ויהיה בסדר -
@טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24דבריך תמוהים, לא כתוב שכל נהג מבוטח בחובה אלא בצד ג’ וממש כפי שכתבתי שהדברים עדיין מבולבלים כראוי,
ועשית כראוי ממש, וכפי שעשית כן ראוי לעשות…
הבעיה של מי שלא עושה את זה ויהיה בסדר@קלאטש שני נידונים
א.@קלאטש כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
אני לא לקחתי סיכון ועדכנתי את החובה לכל נהג בעלות של 50 ש"ח, לתמיד, ואז אני יכול להוסיף לצד ג’ בשלווה.
ככל הנראה זה מה שצריך לעשות על פי החוק.ואידך בלבולא זיל ופריש לציבורא
ועל זה כתבתי
@טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה
חובה כעיקרון זה על כל נהג, אלא אם הגיל או הוותק שלו לא עומדים בהצהרה, שאז זה מחלוקת הפוסקים
אבל אם אני מוסיף נהג באתר של החברה אז הוא נוסף להכל, ולדעתי אין בזה מיחושאבל אני דיברתי על מקרה שנאמר לי שהביטוח מכסה כל נהג מגיל וותק מסויים, אבל בפוליסה משמע שמכסה יותר מזה, ועל כן שילמתי עוד 30 ש"ח
הרכב מבוטח קבוע בליברה, נראה לך שהם יכולים להתחמק ממיל כזה?

