דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)

      מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      146 פוסטים 16 כותבים 25.8k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ב בנג'ה

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        לא הבנתי כל כך לאיזה דגם תחכה האם לz50 pro או ל70mai…

        לZ50 כמובן…

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        אבל לדעתי המצלמה המומלצת ביותר מתחת ל130$ (בהנחה שהחוק יתחדש ולא יבוטל)
        היא זאת של 70mai עם שתי חיישני סוני איכותיים ביותר (הרבה יותר איכותית מהz50 pro מקבילה לz90 של ddpai)

        🙇 🤥
        נו מה עכשיו??😆

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        יוצא עכשיו 128$ בקישור כאן לקדמית אחורית ופנימית ללא קיט חניה (לבחור את האופציה T800-2 HDR Set) עם הקופון 70MSS05 ואח"כ ILSS5
        ובנוסף כאן קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
        סה"כ 166$ לשלוש מצלמות איכותיות עם חיישני סוני וללא מכס נכון לעכשיו
        הסיבה שלא המלצתי עליה מלכתחילה היא משום שכולם מכירים את ddpai ופחות את 70mai ולכן היא פחות מוכרת

        עכשיו כבר בלבלת אותי לגמרייייי

        ט מנותק
        ט מנותק
        טכנולוג
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #79

        @בנג-ה תמתין למחר לראות מה קורה עם החוק ובמידה והוא ישאר על כנו לדעתי קח את ה70mai t800 שכתבתי

        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ט טכנולוג

          @בנג-ה תמתין למחר לראות מה קורה עם החוק ובמידה והוא ישאר על כנו לדעתי קח את ה70mai t800 שכתבתי

          ב מנותק
          ב מנותק
          בנג'ה
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #80

          @טכנולוג סבבה בעזרת ה’ יתברך.
          תודה רבה ולילה קסום

          טוסוןט ט 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • ב בנג'ה

            @טכנולוג סבבה בעזרת ה’ יתברך.
            תודה רבה ולילה קסום

            טוסוןט מחובר
            טוסוןט מחובר
            טוסון
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #81

            @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

            @טכנולוג סבבה בעזרת ה’ יתברך.
            תודה רבה ולילה קסום

            מצטער לבאס, אבל הלילה לא היה כל כך קסום, הצו נפל

            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
            (מס"י פ"א)
            נחייה ולא…

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ב בנג'ה

              @טכנולוג סבבה בעזרת ה’ יתברך.
              תודה רבה ולילה קסום

              ט מנותק
              ט מנותק
              טכנולוג
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
              #82

              @בנג-ה טוב…
              אני רק עושה סיכום ביניים
              אתה רוצה מצלמה קדמית ואחורית עם אפשרות לחיבור סים לצפיה מרחוק בלי לשלם מכס
              ולאחר שהחוק בוטל כמו שאמר @טוסון חוזרים לרף של 75$ ואז המשימה נעשית קצת קשה ראשית המצלמות של ddpai יורדות מהפרק כי יחד עם רכיב 4g הם עוברות את רף המכס מה שנשאר זה המצלמות של 70mai שהיא חברה מצויינת לא פחות מddpai ושם ניתן לקנות את הרכיב לבד בעלות של כ40$
              להלן האפשרויות מהטוב לפחות טוב

              1. 70mai A510 - מצלמה איכותית עם חיישן סוני

              70mai a510

              בעלת חיישן מתקדם של סוני (Sony IMX675)
              ברזולוציה - 2592x1944 למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה האחורית

              מבוססת סוללה

              מפתח צמצם של 1.8 למצלמה הקדמית ו2 לאחורית
              מסך בגודל 2 אינץ’ 
              זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו130 מעלות למצלמה האחורית 
              רכיב gps משולב במצלמה 
              המצלמה תומכת בכרטיס זיכרון עד נפח של 256 ג’יגה בייט
              במצלמה זו ניתן לחבר את הרכיב של 70mai שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות חיבור לרשת
              מחיר רגיל כ100$ ובזמני מבצעים כ85-90$
              כאן עם או בלי קיט חניה וכאן עם רכיב 4g המאפשר צפיה במצלמה מכל מקום בעולם (אם משתמשים ברכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

              בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון 70MSS01 ואח"כ ILSS3 יוצא 74$
              ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
              סה"כ 112$

              1. 70mai A810Lite - המתחרה של הz50 pro בערך עם אותו מפרט

              70Mai A810Lite

              מצלמת 2 ערוצים עם חיבור סים לצפיה מרחוק

              החיישנים שלה הם לא סוני אלא gc אבל מדובר בחיישנים טובים ובנוסף יש לה חיבור סים ועוד המון יתרונות היא בעצם המתחרה הישירה של הz50 pro של ddpai המפרט שלהם כמעט זהה

              • מבוססת קבל ולא סוללה
              • מסך בגודל 3 אינץ
              • תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
              • wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
              • מפתח צמצם ענק של 1.55 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה

              בעלת חיישן GC8613 למצלמה הקדמית - אותו חיישן שנמצא בz50 pro
              ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית
              זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו 130 מעלות למצלמה האחורית
              רכיב gps משולב במצלמה 
              במצלמה הזו יש אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים בקניה של הרכיב של ddpai לחיבור סים
              מחיר רגיל כ90$ ובזמני מבצעים כ65$
              כאן עם או בלי קיט חניה ורכיב 4g (במצלמות של 70mai אם קונים רכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

              בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון IL2602 ואח"כ ILSS3 יוצא 70$
              ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
              סה"כ 108$

              לכאורא המצלמה הראשונה עדיפה אבל יש לה כמה חסרונות

              1. היא מבוססת סוללה ולא קבל כמו רוב המצלמות הטובות (זה לא קריטי כל כך)
              2. אמנם החיישן שלה יותר טוב מהשניה אבל הוא לא 4k אלא 2.5k כלומר רזולוציה קצת יותר נמוכה אבל בתנאי תאורה קשים כמו לילה הוא יציג תמונות טובות יותר
              3. תומכת בכרטיס זיכרון של עד 256 ג’יגה לעומת השניה שתומכת עד 512
              4. דגם קצת ישן

              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

              ב ט 4 תגובות תגובה אחרונה
              2
              • ט טכנולוג

                @בנג-ה טוב…
                אני רק עושה סיכום ביניים
                אתה רוצה מצלמה קדמית ואחורית עם אפשרות לחיבור סים לצפיה מרחוק בלי לשלם מכס
                ולאחר שהחוק בוטל כמו שאמר @טוסון חוזרים לרף של 75$ ואז המשימה נעשית קצת קשה ראשית המצלמות של ddpai יורדות מהפרק כי יחד עם רכיב 4g הם עוברות את רף המכס מה שנשאר זה המצלמות של 70mai שהיא חברה מצויינת לא פחות מddpai ושם ניתן לקנות את הרכיב לבד בעלות של כ40$
                להלן האפשרויות מהטוב לפחות טוב

                1. 70mai A510 - מצלמה איכותית עם חיישן סוני

                70mai a510

                בעלת חיישן מתקדם של סוני (Sony IMX675)
                ברזולוציה - 2592x1944 למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה האחורית

                מבוססת סוללה

                מפתח צמצם של 1.8 למצלמה הקדמית ו2 לאחורית
                מסך בגודל 2 אינץ’ 
                זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו130 מעלות למצלמה האחורית 
                רכיב gps משולב במצלמה 
                המצלמה תומכת בכרטיס זיכרון עד נפח של 256 ג’יגה בייט
                במצלמה זו ניתן לחבר את הרכיב של 70mai שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות חיבור לרשת
                מחיר רגיל כ100$ ובזמני מבצעים כ85-90$
                כאן עם או בלי קיט חניה וכאן עם רכיב 4g המאפשר צפיה במצלמה מכל מקום בעולם (אם משתמשים ברכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון 70MSS01 ואח"כ ILSS3 יוצא 74$
                ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                סה"כ 112$

                1. 70mai A810Lite - המתחרה של הz50 pro בערך עם אותו מפרט

                70Mai A810Lite

                מצלמת 2 ערוצים עם חיבור סים לצפיה מרחוק

                החיישנים שלה הם לא סוני אלא gc אבל מדובר בחיישנים טובים ובנוסף יש לה חיבור סים ועוד המון יתרונות היא בעצם המתחרה הישירה של הz50 pro של ddpai המפרט שלהם כמעט זהה

                • מבוססת קבל ולא סוללה
                • מסך בגודל 3 אינץ
                • תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
                • wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
                • מפתח צמצם ענק של 1.55 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה

                בעלת חיישן GC8613 למצלמה הקדמית - אותו חיישן שנמצא בz50 pro
                ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית
                זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו 130 מעלות למצלמה האחורית
                רכיב gps משולב במצלמה 
                במצלמה הזו יש אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים בקניה של הרכיב של ddpai לחיבור סים
                מחיר רגיל כ90$ ובזמני מבצעים כ65$
                כאן עם או בלי קיט חניה ורכיב 4g (במצלמות של 70mai אם קונים רכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון IL2602 ואח"כ ILSS3 יוצא 70$
                ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                סה"כ 108$

                לכאורא המצלמה הראשונה עדיפה אבל יש לה כמה חסרונות

                1. היא מבוססת סוללה ולא קבל כמו רוב המצלמות הטובות (זה לא קריטי כל כך)
                2. אמנם החיישן שלה יותר טוב מהשניה אבל הוא לא 4k אלא 2.5k כלומר רזולוציה קצת יותר נמוכה אבל בתנאי תאורה קשים כמו לילה הוא יציג תמונות טובות יותר
                3. תומכת בכרטיס זיכרון של עד 256 ג’יגה לעומת השניה שתומכת עד 512
                4. דגם קצת ישן
                ב מנותק
                ב מנותק
                בנג'ה
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #83

                @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                חיישן סוני

                בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון 70MSS01 ואח"כ ILSS3 יוצא 74$
                ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                סה"כ 112$

                70mai A810Lite - המתחרה של הz50 pro בערך עם אותו מפרט

                בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון IL2602 ואח"כ ILSS3 יוצא 70$
                ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                סה"כ 108$

                לכאורא המצלמה הראשונה עדיפה אבל יש לה כמה חסרונות

                היא מבוססת סוללה ולא קבל כמו רוב המצלמות הטובות (זה לא קריטי כל כך)
                אמנם החיישן שלה יותר טוב מהשניה אבל הוא לא 4k אלא 2.5k כלומר רזולוציה קצת יותר נמוכה אבל בתנאי תאורה קשים כמו לילה הוא יציג תמונות טובות יותר
                תומכת בכרטיס זיכרון של עד 256 ג’יגה לעומת השניה שתומכת עד 512
                דגם קצת ישן

                קודם כל תודה רבה על כל העבודת שטח שאתה עושה!!🙏🙌👏
                אלוף אין עליך💪

                לגבי המצלמות
                בעסא ענקיתתתת אוףף
                בא לי משהו טוב ולא ברירות מחדל
                לאדע במה לבחור…
                האחרונות ששלחת הראשונה מכוערת פצצות
                והשניה יותר עיצובית אבל פחות איכותית
                🤷‍♂️

                Z50pro שכתבת שירדה מהפרק, שווה את ה 200 שקל עמלת גניבה?
                בכמה רמות היא מעל אלו האחרונות שצירפת כאן מבחינת איכות ונוחות?

                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מיישהמ מיישה

                  @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                  @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                  מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
                  אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

                  זה פשוט, תכתוב לו לפני שאתה מזמין שאתה רוצה להזמין ושיכתוב על החבילה מחיר נמוך יותר כדי שלא יהיה מס
                  זה לא מסובך

                  זה כבר לא עובד מזה עידן ועידנים.

                  אביעדא מנותק
                  אביעדא מנותק
                  אביעד
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #84

                  @מיישה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                  @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                  @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                  מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
                  אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

                  זה פשוט, תכתוב לו לפני שאתה מזמין שאתה רוצה להזמין ושיכתוב על החבילה מחיר נמוך יותר כדי שלא יהיה מס
                  זה לא מסובך

                  זה כבר לא עובד מזה עידן ועידנים.

                  @הבל-הבלים-הכל בשבילך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ב בנג'ה

                    @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                    חיישן סוני

                    בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון 70MSS01 ואח"כ ILSS3 יוצא 74$
                    ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                    סה"כ 112$

                    70mai A810Lite - המתחרה של הz50 pro בערך עם אותו מפרט

                    בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון IL2602 ואח"כ ILSS3 יוצא 70$
                    ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                    סה"כ 108$

                    לכאורא המצלמה הראשונה עדיפה אבל יש לה כמה חסרונות

                    היא מבוססת סוללה ולא קבל כמו רוב המצלמות הטובות (זה לא קריטי כל כך)
                    אמנם החיישן שלה יותר טוב מהשניה אבל הוא לא 4k אלא 2.5k כלומר רזולוציה קצת יותר נמוכה אבל בתנאי תאורה קשים כמו לילה הוא יציג תמונות טובות יותר
                    תומכת בכרטיס זיכרון של עד 256 ג’יגה לעומת השניה שתומכת עד 512
                    דגם קצת ישן

                    קודם כל תודה רבה על כל העבודת שטח שאתה עושה!!🙏🙌👏
                    אלוף אין עליך💪

                    לגבי המצלמות
                    בעסא ענקיתתתת אוףף
                    בא לי משהו טוב ולא ברירות מחדל
                    לאדע במה לבחור…
                    האחרונות ששלחת הראשונה מכוערת פצצות
                    והשניה יותר עיצובית אבל פחות איכותית
                    🤷‍♂️

                    Z50pro שכתבת שירדה מהפרק, שווה את ה 200 שקל עמלת גניבה?
                    בכמה רמות היא מעל אלו האחרונות שצירפת כאן מבחינת איכות ונוחות?

                    ט מנותק
                    ט מנותק
                    טכנולוג
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                    #85

                    @בנג-ה האחרונה היא בדיוק אותו מפרט כמו הz50 pro למה אתה כל כך מאוכזב היא מצלמה מצויינת ובוודאי שלא שווה לשלם עוד 200 ₪ עבור הz50 pro

                    ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                    ב יוסי לויי 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • ט טכנולוג

                      @בנג-ה האחרונה היא בדיוק אותו מפרט כמו הz50 pro למה אתה כל כך מאוכזב היא מצלמה מצויינת ובוודאי שלא שווה לשלם עוד 200 ₪ עבור הz50 pro

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      בנג'ה
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #86

                      @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                      האחרונה היא בדיוק אותו מפרט כמו הz50 pro למה אתה כל כך מאוכזב היא מצלמה מצויינת

                      אתה מתכוון ל 70mai 810life ?

                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ב בנג'ה

                        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                        האחרונה היא בדיוק אותו מפרט כמו הz50 pro למה אתה כל כך מאוכזב היא מצלמה מצויינת

                        אתה מתכוון ל 70mai 810life ?

                        ט מנותק
                        ט מנותק
                        טכנולוג
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #87

                        @בנג-ה כן. בדיוק

                        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ט טכנולוג

                          @בנג-ה טוב…
                          אני רק עושה סיכום ביניים
                          אתה רוצה מצלמה קדמית ואחורית עם אפשרות לחיבור סים לצפיה מרחוק בלי לשלם מכס
                          ולאחר שהחוק בוטל כמו שאמר @טוסון חוזרים לרף של 75$ ואז המשימה נעשית קצת קשה ראשית המצלמות של ddpai יורדות מהפרק כי יחד עם רכיב 4g הם עוברות את רף המכס מה שנשאר זה המצלמות של 70mai שהיא חברה מצויינת לא פחות מddpai ושם ניתן לקנות את הרכיב לבד בעלות של כ40$
                          להלן האפשרויות מהטוב לפחות טוב

                          1. 70mai A510 - מצלמה איכותית עם חיישן סוני

                          70mai a510

                          בעלת חיישן מתקדם של סוני (Sony IMX675)
                          ברזולוציה - 2592x1944 למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה האחורית

                          מבוססת סוללה

                          מפתח צמצם של 1.8 למצלמה הקדמית ו2 לאחורית
                          מסך בגודל 2 אינץ’ 
                          זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו130 מעלות למצלמה האחורית 
                          רכיב gps משולב במצלמה 
                          המצלמה תומכת בכרטיס זיכרון עד נפח של 256 ג’יגה בייט
                          במצלמה זו ניתן לחבר את הרכיב של 70mai שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות חיבור לרשת
                          מחיר רגיל כ100$ ובזמני מבצעים כ85-90$
                          כאן עם או בלי קיט חניה וכאן עם רכיב 4g המאפשר צפיה במצלמה מכל מקום בעולם (אם משתמשים ברכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                          בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון 70MSS01 ואח"כ ILSS3 יוצא 74$
                          ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                          סה"כ 112$

                          1. 70mai A810Lite - המתחרה של הz50 pro בערך עם אותו מפרט

                          70Mai A810Lite

                          מצלמת 2 ערוצים עם חיבור סים לצפיה מרחוק

                          החיישנים שלה הם לא סוני אלא gc אבל מדובר בחיישנים טובים ובנוסף יש לה חיבור סים ועוד המון יתרונות היא בעצם המתחרה הישירה של הz50 pro של ddpai המפרט שלהם כמעט זהה

                          • מבוססת קבל ולא סוללה
                          • מסך בגודל 3 אינץ
                          • תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
                          • wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
                          • מפתח צמצם ענק של 1.55 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה

                          בעלת חיישן GC8613 למצלמה הקדמית - אותו חיישן שנמצא בz50 pro
                          ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית
                          זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו 130 מעלות למצלמה האחורית
                          רכיב gps משולב במצלמה 
                          במצלמה הזו יש אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים בקניה של הרכיב של ddpai לחיבור סים
                          מחיר רגיל כ90$ ובזמני מבצעים כ65$
                          כאן עם או בלי קיט חניה ורכיב 4g (במצלמות של 70mai אם קונים רכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                          בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון IL2602 ואח"כ ILSS3 יוצא 70$
                          ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                          סה"כ 108$

                          לכאורא המצלמה הראשונה עדיפה אבל יש לה כמה חסרונות

                          1. היא מבוססת סוללה ולא קבל כמו רוב המצלמות הטובות (זה לא קריטי כל כך)
                          2. אמנם החיישן שלה יותר טוב מהשניה אבל הוא לא 4k אלא 2.5k כלומר רזולוציה קצת יותר נמוכה אבל בתנאי תאורה קשים כמו לילה הוא יציג תמונות טובות יותר
                          3. תומכת בכרטיס זיכרון של עד 256 ג’יגה לעומת השניה שתומכת עד 512
                          4. דגם קצת ישן
                          ב מנותק
                          ב מנותק
                          בנג'ה
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי בנג'ה
                          #88

                          @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                          בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון 70MSS01 ואח"כ ILSS3 יוצא 74

                          1000186775.jpg ❓️

                          ובנוסף כרטיס זכרון?
                          ומתי לבצע את הקניה השניה כדי שלא יצרפו אותן ביחד?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ט טכנולוג

                            @בנג-ה טוב…
                            אני רק עושה סיכום ביניים
                            אתה רוצה מצלמה קדמית ואחורית עם אפשרות לחיבור סים לצפיה מרחוק בלי לשלם מכס
                            ולאחר שהחוק בוטל כמו שאמר @טוסון חוזרים לרף של 75$ ואז המשימה נעשית קצת קשה ראשית המצלמות של ddpai יורדות מהפרק כי יחד עם רכיב 4g הם עוברות את רף המכס מה שנשאר זה המצלמות של 70mai שהיא חברה מצויינת לא פחות מddpai ושם ניתן לקנות את הרכיב לבד בעלות של כ40$
                            להלן האפשרויות מהטוב לפחות טוב

                            1. 70mai A510 - מצלמה איכותית עם חיישן סוני

                            70mai a510

                            בעלת חיישן מתקדם של סוני (Sony IMX675)
                            ברזולוציה - 2592x1944 למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה האחורית

                            מבוססת סוללה

                            מפתח צמצם של 1.8 למצלמה הקדמית ו2 לאחורית
                            מסך בגודל 2 אינץ’ 
                            זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו130 מעלות למצלמה האחורית 
                            רכיב gps משולב במצלמה 
                            המצלמה תומכת בכרטיס זיכרון עד נפח של 256 ג’יגה בייט
                            במצלמה זו ניתן לחבר את הרכיב של 70mai שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות חיבור לרשת
                            מחיר רגיל כ100$ ובזמני מבצעים כ85-90$
                            כאן עם או בלי קיט חניה וכאן עם רכיב 4g המאפשר צפיה במצלמה מכל מקום בעולם (אם משתמשים ברכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                            בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון 70MSS01 ואח"כ ILSS3 יוצא 74$
                            ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                            סה"כ 112$

                            1. 70mai A810Lite - המתחרה של הz50 pro בערך עם אותו מפרט

                            70Mai A810Lite

                            מצלמת 2 ערוצים עם חיבור סים לצפיה מרחוק

                            החיישנים שלה הם לא סוני אלא gc אבל מדובר בחיישנים טובים ובנוסף יש לה חיבור סים ועוד המון יתרונות היא בעצם המתחרה הישירה של הz50 pro של ddpai המפרט שלהם כמעט זהה

                            • מבוססת קבל ולא סוללה
                            • מסך בגודל 3 אינץ
                            • תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
                            • wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
                            • מפתח צמצם ענק של 1.55 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה

                            בעלת חיישן GC8613 למצלמה הקדמית - אותו חיישן שנמצא בz50 pro
                            ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית
                            זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו 130 מעלות למצלמה האחורית
                            רכיב gps משולב במצלמה 
                            במצלמה הזו יש אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים בקניה של הרכיב של ddpai לחיבור סים
                            מחיר רגיל כ90$ ובזמני מבצעים כ65$
                            כאן עם או בלי קיט חניה ורכיב 4g (במצלמות של 70mai אם קונים רכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                            בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון IL2602 ואח"כ ILSS3 יוצא 70$
                            ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                            סה"כ 108$

                            לכאורא המצלמה הראשונה עדיפה אבל יש לה כמה חסרונות

                            1. היא מבוססת סוללה ולא קבל כמו רוב המצלמות הטובות (זה לא קריטי כל כך)
                            2. אמנם החיישן שלה יותר טוב מהשניה אבל הוא לא 4k אלא 2.5k כלומר רזולוציה קצת יותר נמוכה אבל בתנאי תאורה קשים כמו לילה הוא יציג תמונות טובות יותר
                            3. תומכת בכרטיס זיכרון של עד 256 ג’יגה לעומת השניה שתומכת עד 512
                            4. דגם קצת ישן
                            ב מנותק
                            ב מנותק
                            בנג'ה
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #89

                            @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                            ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)

                            1000186784.jpg
                            ❓️

                            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ב בנג'ה

                              @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                              ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)

                              1000186784.jpg
                              ❓️

                              ט מנותק
                              ט מנותק
                              טכנולוג
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                              #90

                              @בנג-ה לא כל כך הבנתי מה התכוונת להראות בתמונות אם כוונתך לשאול האם בחרת נכון התשובה היא כן
                              בכל מצב ממליץ לך להעביר את הסכום לדולרים וכך לוודא שאתה לא עובר את הסכום של 75$
                              כדאי להמתין יום אחד בין שתי ההזמנות
                              לגבי כרטיס זיכרון לדעתי הכרטיס טוב ביותר למצלמות דרך הוא של סמסונג בקישור הזה או זה או זה
                              רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
                              אם זה יקר עבורך ניתן לקנות סאנדיסק כאן

                              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                              ישראל ו.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ט טכנולוג

                                @בנג-ה לא כל כך הבנתי מה התכוונת להראות בתמונות אם כוונתך לשאול האם בחרת נכון התשובה היא כן
                                בכל מצב ממליץ לך להעביר את הסכום לדולרים וכך לוודא שאתה לא עובר את הסכום של 75$
                                כדאי להמתין יום אחד בין שתי ההזמנות
                                לגבי כרטיס זיכרון לדעתי הכרטיס טוב ביותר למצלמות דרך הוא של סמסונג בקישור הזה או זה או זה
                                רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
                                אם זה יקר עבורך ניתן לקנות סאנדיסק כאן

                                ישראל ו.י מנותק
                                ישראל ו.י מנותק
                                ישראל ו.
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #91

                                @טכנולוג כמה ג’יגה מומלץ?
                                או יותר נכון כמה ג’יגה בערך נשמרת ביום, בהנחה שמותקן כמובן קיט חנייה?

                                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ישראל ו.י ישראל ו.

                                  @טכנולוג כמה ג’יגה מומלץ?
                                  או יותר נכון כמה ג’יגה בערך נשמרת ביום, בהנחה שמותקן כמובן קיט חנייה?

                                  ט מנותק
                                  ט מנותק
                                  טכנולוג
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                  #92

                                  @ישראל-ו. זה תלוי בכל אחד כמה הוא נוסע בממוצע
                                  בצילום רגיל בנסיעה למצלמות 4k (רוב המצלמות הקדמיות המומלצות) כל 10 דקות בערך 4 ג’יגה
                                  ובמצב חניה בערך ג’יגה לשעה
                                  ולמצלמת fhd (רוב המצלמות האחוריות) כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
                                  עכשיו תחשב כמה אתה רוצה שישמר לך בכרטיס כי ברגע שהוא מתמלא הוא דורס את הסרטונים הישנים

                                  ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • itamarI itamar

                                    @מיישה
                                    וואלה?
                                    אני לא ניסיתי בזמן האחרון אבל חבר אמר לי שעשה את זה לכן כתבתי.

                                    itamarI מנותק
                                    itamarI מנותק
                                    itamar
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #93

                                    @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                    אני לא ניסיתי בזמן האחרון אבל חבר אמר לי שעשה את זה לכן כתבתי.

                                    ביררתי עם המוכר על המוצר הזה וזה מה שהוא כתב לי,

                                    5156d22d-984d-4b34-9ff6-4dbc2007ac8f-image.png

                                    מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • itamarI itamar

                                      @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                      אני לא ניסיתי בזמן האחרון אבל חבר אמר לי שעשה את זה לכן כתבתי.

                                      ביררתי עם המוכר על המוצר הזה וזה מה שהוא כתב לי,

                                      5156d22d-984d-4b34-9ff6-4dbc2007ac8f-image.png

                                      מיישהמ מנותק
                                      מיישהמ מנותק
                                      מיישה
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #94

                                      @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                      @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                      אני לא ניסיתי בזמן האחרון אבל חבר אמר לי שעשה את זה לכן כתבתי.

                                      ביררתי עם המוכר על המוצר הזה וזה מה שהוא כתב לי,

                                      5156d22d-984d-4b34-9ff6-4dbc2007ac8f-image.png

                                      ברור שהוא עושה את זה, אבל זה לא עוזר.

                                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                      itamarI תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מיישהמ מיישה

                                        @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                        @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                        אני לא ניסיתי בזמן האחרון אבל חבר אמר לי שעשה את זה לכן כתבתי.

                                        ביררתי עם המוכר על המוצר הזה וזה מה שהוא כתב לי,

                                        5156d22d-984d-4b34-9ff6-4dbc2007ac8f-image.png

                                        ברור שהוא עושה את זה, אבל זה לא עוזר.

                                        itamarI מנותק
                                        itamarI מנותק
                                        itamar
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #95

                                        @מיישה

                                        ברור שהוא עושה את זה, אבל זה לא עוזר.

                                        למה לא עוזר? אם כתוב על החבילה 70$ למה שיגבו עליה מס?

                                        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • itamarI itamar

                                          @מיישה

                                          ברור שהוא עושה את זה, אבל זה לא עוזר.

                                          למה לא עוזר? אם כתוב על החבילה 70$ למה שיגבו עליה מס?

                                          מיישהמ מנותק
                                          מיישהמ מנותק
                                          מיישה
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #96

                                          @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                          @מיישה

                                          ברור שהוא עושה את זה, אבל זה לא עוזר.

                                          למה לא עוזר? אם כתוב על החבילה 70$ למה שיגבו עליה מס?

                                          כי עליאקספרס נותנים שיקוף מלא של כל נתוני ההזמנה באופן ממוחשב, התקדם העולם…

                                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • מיישהמ מיישה

                                            @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                            @מיישה

                                            ברור שהוא עושה את זה, אבל זה לא עוזר.

                                            למה לא עוזר? אם כתוב על החבילה 70$ למה שיגבו עליה מס?

                                            כי עליאקספרס נותנים שיקוף מלא של כל נתוני ההזמנה באופן ממוחשב, התקדם העולם…

                                            ט מנותק
                                            ט מנותק
                                            טכנולוג
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                            #97

                                            @מיישה עקרונית זה נכון יש שיתוף פעולה של עלי אקספרס בעניין אבל זה בעיקר במולטימדיות ולאחרונה גם במצלמות דרך, לגבי בוסטרים (שעל זה דיבר @itamar) מהניסיון שלי זה בד"כ עוזר (בתקופה האחרונה כל הבוסטרים היו מתחת רף המס אז לא ניתן לדעת מה קורה עכשיו כתבתי על זה כאן)

                                            ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ט טכנולוג

                                              @מיישה עקרונית זה נכון יש שיתוף פעולה של עלי אקספרס בעניין אבל זה בעיקר במולטימדיות ולאחרונה גם במצלמות דרך, לגבי בוסטרים (שעל זה דיבר @itamar) מהניסיון שלי זה בד"כ עוזר (בתקופה האחרונה כל הבוסטרים היו מתחת רף המס אז לא ניתן לדעת מה קורה עכשיו כתבתי על זה כאן)

                                              מיישהמ מנותק
                                              מיישהמ מנותק
                                              מיישה
                                              מאסטר
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #98

                                              @טכנולוג
                                              אני קיבלתי לא מזמן רשימה של 20 מוצרים ששלחו לי בחבילה אחת.
                                              היה שם כתוב כל מוצר בדיוק מהו כמה הוא עולה וכל הנתונים!
                                              גם על מתקן לשמפו באמבטיה, אז אני לא יודע על מה אתה מדבר.

                                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                              itamarI ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8

                                              55

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום