דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)

      מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      146 פוסטים 16 כותבים 25.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ישראל ו.י ישראל ו.

        @בנג-ה אתה יכול לעלות צילום מסך של מה שמופיע לך?
        אני בסוף הצלחתי לקנות את ה z50 ב 128$.
        @טכנולוג תודה רבה!

        ב מנותק
        ב מנותק
        בנג'ה
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #71

        @ישראל-ו. כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        אני בסוף הצלחתי לקנות את ה z50 ב 128$

        שלח את הלינק שיש אצלך
        ואיזה קופון הזנת ברכישה?

        @ישראל-ו. כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        אתה יכול לעלות צילום מסך של מה שמופיע לך?

        👇
        1000186212.jpg

        ישראל ו.י תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ב בנג'ה

          @ישראל-ו. כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

          אני בסוף הצלחתי לקנות את ה z50 ב 128$

          שלח את הלינק שיש אצלך
          ואיזה קופון הזנת ברכישה?

          @ישראל-ו. כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

          אתה יכול לעלות צילום מסך של מה שמופיע לך?

          👇
          1000186212.jpg

          ישראל ו.י מנותק
          ישראל ו.י מנותק
          ישראל ו.
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #72

          @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

          שלח את הלינק שיש אצלך
          ואיזה קופון הזנת ברכישה?

          הזמנתי מכאן
          והכנסתי כמו שכתב @טכנולוג

          ILJUN5 ואח"כ ZUZU04

          אבל עכשיו זה כבר לא זמין גם אצלי, רק אם אני בוחר עם כרטיס זיכרון,
          b12ebca3-bb19-438a-86d2-57ba2f1fa851-image.png
          הצלחתי בסוף להזמין, כי זה היה שמור אצלי בהזמנות עם הקופון,
          [יש שיטה לשמור את ההזמנה עם הקופון, שמכניסים אשראי פיקטיבי, ואז למרות שההזמנה לא מצליחה, זה מופיע בהזמנות ‘לתשלום’ כבר עם הקופון מוחל]

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ב מנותק
            ב מנותק
            בנג'ה
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #73

            איזו בעסאאאא
            נחכה לרחמיו של @טכנולוג שימצא לי לינק חדש

            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • ב בנג'ה

              איזו בעסאאאא
              נחכה לרחמיו של @טכנולוג שימצא לי לינק חדש

              ט מנותק
              ט מנותק
              טכנולוג
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
              #74

              @בנג-ה כרגע זה הקישור הזול ביותר אבל הוא לא זמין עם צפיה מרחוק וללא כרטיס זיכרון
              ולכן האפשרויות שלך הם:

              1. להמתין עד שיתחדש המלאי ונקווה שזה יקרה בקרוב
              2. לקנות עם כרטיס זיכרון ולעבור את רף המכס ולהתפלל שלא יחייבו אותך במכס (אם כבר אתה עובר את רף המכס תוכל לבחור גם באחד הדגמים האחרים שהובאו למעלה)
              3. לקנות את הדגם המתחרה של 70mai - מצלמה עם כמעט אותם נתונים במחיר קצת יותר זול (אם מעניין מישהו אוכל להכניס כאן קישור)

              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

              ב תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ט טכנולוג

                @בנג-ה כרגע זה הקישור הזול ביותר אבל הוא לא זמין עם צפיה מרחוק וללא כרטיס זיכרון
                ולכן האפשרויות שלך הם:

                1. להמתין עד שיתחדש המלאי ונקווה שזה יקרה בקרוב
                2. לקנות עם כרטיס זיכרון ולעבור את רף המכס ולהתפלל שלא יחייבו אותך במכס (אם כבר אתה עובר את רף המכס תוכל לבחור גם באחד הדגמים האחרים שהובאו למעלה)
                3. לקנות את הדגם המתחרה של 70mai - מצלמה עם כמעט אותם נתונים במחיר קצת יותר זול (אם מעניין מישהו אוכל להכניס כאן קישור)
                ב מנותק
                ב מנותק
                בנג'ה
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #75

                @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                להמתין עד שיתחדש המלאי ונקווה שזה יקרה בקרוב

                וכמה זמן לדעתך זה פחות או יותר לוקח?

                @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                לקנות עם כרטיס זיכרון ולעבור את רף המכס ולהתפלל שלא יחייבו אותך במכס (אם כבר אתה עובר את רף המכס תוכל לבחור גם באחד הדגמים האחרים שהובאו למעלה)

                לא בא לי להכנס ללחצים הלו…

                @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                לקנות את הדגם המתחרה של 70mai - מצלמה עם כמעט אותם נתונים במחיר קצת יותר זול (אם מעניין מישהו אוכל להכניס כאן קישור)

                נראה לי שאני אחכה לדגם הנ"ל וזהו…

                אם יש איזה עדכון על המוצר הזה אשמח לשמוע
                @טכנולוג תודה רבה 👏 👏

                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • אושר מתקרבא מנותק
                  אושר מתקרבא מנותק
                  אושר מתקרב
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #76

                  נראה שרף המכס יורד חזרה ל75$
                  https://www.prog.co.il/threads/המכס-יורד-חזרה-ל75-דולר-מהרו-להזמין.1142616/


                  מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ב בנג'ה

                    @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                    להמתין עד שיתחדש המלאי ונקווה שזה יקרה בקרוב

                    וכמה זמן לדעתך זה פחות או יותר לוקח?

                    @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                    לקנות עם כרטיס זיכרון ולעבור את רף המכס ולהתפלל שלא יחייבו אותך במכס (אם כבר אתה עובר את רף המכס תוכל לבחור גם באחד הדגמים האחרים שהובאו למעלה)

                    לא בא לי להכנס ללחצים הלו…

                    @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                    לקנות את הדגם המתחרה של 70mai - מצלמה עם כמעט אותם נתונים במחיר קצת יותר זול (אם מעניין מישהו אוכל להכניס כאן קישור)

                    נראה לי שאני אחכה לדגם הנ"ל וזהו…

                    אם יש איזה עדכון על המוצר הזה אשמח לשמוע
                    @טכנולוג תודה רבה 👏 👏

                    ט מנותק
                    ט מנותק
                    טכנולוג
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                    #77

                    @בנג-ה לא הבנתי כל כך לאיזה דגם תחכה האם לz50 pro או ל70mai…

                    זה הדגם המתחרה של 70mai

                    70Mai A810Lite

                    מצלמת 2 ערוצים עם חיבור סים לצפיה מרחוק

                    החיישנים שלה הם לא סוני אלא gc אבל מדובר בחיישנים טובים יותר ממה שיש בt800e ומצד שני יש לה חיבור סים ועוד המון יתרונות היא בעצם המתחרה הישירה של הz50 pro של ddpai המפרט שלהם כמעט זהה

                    • מבוססת קבל ולא סוללה
                    • מסך בגודל 3 אינץ
                    • תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
                    • wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
                    • מפתח צמצם ענק של 1.55 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה

                    בעלת חיישן GC8613 למצלמה הקדמית - אותו חיישן שנמצא בz50 pro
                    ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית
                    זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו 130 מעלות למצלמה האחורית
                    רכיב gps משולב במצלמה 
                    במצלמה הזו יש אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים בקניה של הרכיב של ddpai לחיבור סים
                    מחיר רגיל כ90$ ובזמני מבצעים כ65$
                    כאן עם או בלי קיט חניה ורכיב 4g (במצלמות של 70mai אם קונים רכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                    אבל לדעתי המצלמה המומלצת ביותר מתחת ל130$ (בהנחה שהחוק יתחדש ולא יבוטל)
                    היא זאת של 70mai עם שתי חיישני סוני איכותיים ביותר (הרבה יותר איכותית מהz50 pro מקבילה לz90 של ddpai)

                    70Mai t800

                    מצלמת הדגל החדשה של 70mai ואחת המצלמות הטובות והמשתלמות ביותר בקטגוריה הזו

                    70mai עשו כאן כמה שינויים ולכאורא הם הכניסו את כל היתרונות האפשריים במצלמה אחת (המצלמה המקבילה לddpai z90 master)

                    • מצלמת 3 ערוצים - קדמית, אחורית, ופנימית (המצלמה לפנים הרכב משולבת בגוף המצלמה הקדמית ואינה נפרדת כמו במצלמות של ddpi)
                    • מבוססת קבל ולא סוללה
                    • חיישן סוני גם במצלמה האחורית
                    • תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
                    • ניתן לצפות בזמן אמת במסך המצלמה בסרטונים של המצלמה הקדמית והאחורית יחד
                    • מצב חניה מתקדם עם טכנולוגיות ai
                    • wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
                    • מפתח צמצם ענק של 1.7 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה

                    בעלת החיישן המתקדם ביותר של סוני (Sony IMX678)
                    ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו(1920x1080/3840x2160 (4k למצלמה האחורית עם חיישן סוני IMX678/IMX662 - ניתן לבחירה
                    זווית צילום של 146 מעלות למצלמה הקדמית ו 146 מעלות למצלמה האחורית 
                    רכיב gps משולב במצלמה 
                    במצלמה זו ניתן לחבר את הרכיב של mai70 שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות חיבור לרשת כמו שמפורט כאן
                    מחיר רגיל כ150$ ובזמני מבצעים כ120$
                    כאן או כאן עם או בלי קיט חניה וכן עם רכיב 4g המאפשר צפיה במצלמה מכל מקום בעולם (אם משתמשים ברכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                    יוצא עכשיו 128$ בקישור כאן לקדמית אחורית ופנימית ללא קיט חניה (לבחור את האופציה T800-2 HDR Set) עם הקופון 70MSS05 ואח"כ ILSS5
                    ובנוסף כאן קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                    סה"כ 166$ לשלוש מצלמות איכותיות עם חיישני סוני וללא מכס נכון לעכשיו
                    הסיבה שלא המלצתי עליה מלכתחילה היא משום שכולם מכירים את ddpai ופחות את 70mai ולכן היא פחות מוכרת

                    ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                    ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ט טכנולוג

                      @בנג-ה לא הבנתי כל כך לאיזה דגם תחכה האם לz50 pro או ל70mai…

                      זה הדגם המתחרה של 70mai

                      70Mai A810Lite

                      מצלמת 2 ערוצים עם חיבור סים לצפיה מרחוק

                      החיישנים שלה הם לא סוני אלא gc אבל מדובר בחיישנים טובים יותר ממה שיש בt800e ומצד שני יש לה חיבור סים ועוד המון יתרונות היא בעצם המתחרה הישירה של הz50 pro של ddpai המפרט שלהם כמעט זהה

                      • מבוססת קבל ולא סוללה
                      • מסך בגודל 3 אינץ
                      • תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
                      • wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
                      • מפתח צמצם ענק של 1.55 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה

                      בעלת חיישן GC8613 למצלמה הקדמית - אותו חיישן שנמצא בz50 pro
                      ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית
                      זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו 130 מעלות למצלמה האחורית
                      רכיב gps משולב במצלמה 
                      במצלמה הזו יש אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים בקניה של הרכיב של ddpai לחיבור סים
                      מחיר רגיל כ90$ ובזמני מבצעים כ65$
                      כאן עם או בלי קיט חניה ורכיב 4g (במצלמות של 70mai אם קונים רכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                      אבל לדעתי המצלמה המומלצת ביותר מתחת ל130$ (בהנחה שהחוק יתחדש ולא יבוטל)
                      היא זאת של 70mai עם שתי חיישני סוני איכותיים ביותר (הרבה יותר איכותית מהz50 pro מקבילה לz90 של ddpai)

                      70Mai t800

                      מצלמת הדגל החדשה של 70mai ואחת המצלמות הטובות והמשתלמות ביותר בקטגוריה הזו

                      70mai עשו כאן כמה שינויים ולכאורא הם הכניסו את כל היתרונות האפשריים במצלמה אחת (המצלמה המקבילה לddpai z90 master)

                      • מצלמת 3 ערוצים - קדמית, אחורית, ופנימית (המצלמה לפנים הרכב משולבת בגוף המצלמה הקדמית ואינה נפרדת כמו במצלמות של ddpi)
                      • מבוססת קבל ולא סוללה
                      • חיישן סוני גם במצלמה האחורית
                      • תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
                      • ניתן לצפות בזמן אמת במסך המצלמה בסרטונים של המצלמה הקדמית והאחורית יחד
                      • מצב חניה מתקדם עם טכנולוגיות ai
                      • wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
                      • מפתח צמצם ענק של 1.7 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה

                      בעלת החיישן המתקדם ביותר של סוני (Sony IMX678)
                      ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו(1920x1080/3840x2160 (4k למצלמה האחורית עם חיישן סוני IMX678/IMX662 - ניתן לבחירה
                      זווית צילום של 146 מעלות למצלמה הקדמית ו 146 מעלות למצלמה האחורית 
                      רכיב gps משולב במצלמה 
                      במצלמה זו ניתן לחבר את הרכיב של mai70 שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות חיבור לרשת כמו שמפורט כאן
                      מחיר רגיל כ150$ ובזמני מבצעים כ120$
                      כאן או כאן עם או בלי קיט חניה וכן עם רכיב 4g המאפשר צפיה במצלמה מכל מקום בעולם (אם משתמשים ברכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                      יוצא עכשיו 128$ בקישור כאן לקדמית אחורית ופנימית ללא קיט חניה (לבחור את האופציה T800-2 HDR Set) עם הקופון 70MSS05 ואח"כ ILSS5
                      ובנוסף כאן קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                      סה"כ 166$ לשלוש מצלמות איכותיות עם חיישני סוני וללא מכס נכון לעכשיו
                      הסיבה שלא המלצתי עליה מלכתחילה היא משום שכולם מכירים את ddpai ופחות את 70mai ולכן היא פחות מוכרת

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      בנג'ה
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #78

                      @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                      לא הבנתי כל כך לאיזה דגם תחכה האם לz50 pro או ל70mai…

                      לZ50 כמובן…

                      @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                      אבל לדעתי המצלמה המומלצת ביותר מתחת ל130$ (בהנחה שהחוק יתחדש ולא יבוטל)
                      היא זאת של 70mai עם שתי חיישני סוני איכותיים ביותר (הרבה יותר איכותית מהz50 pro מקבילה לz90 של ddpai)

                      🙇 🤥
                      נו מה עכשיו??😆

                      @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                      יוצא עכשיו 128$ בקישור כאן לקדמית אחורית ופנימית ללא קיט חניה (לבחור את האופציה T800-2 HDR Set) עם הקופון 70MSS05 ואח"כ ILSS5
                      ובנוסף כאן קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                      סה"כ 166$ לשלוש מצלמות איכותיות עם חיישני סוני וללא מכס נכון לעכשיו
                      הסיבה שלא המלצתי עליה מלכתחילה היא משום שכולם מכירים את ddpai ופחות את 70mai ולכן היא פחות מוכרת

                      עכשיו כבר בלבלת אותי לגמרייייי

                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ב בנג'ה

                        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                        לא הבנתי כל כך לאיזה דגם תחכה האם לz50 pro או ל70mai…

                        לZ50 כמובן…

                        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                        אבל לדעתי המצלמה המומלצת ביותר מתחת ל130$ (בהנחה שהחוק יתחדש ולא יבוטל)
                        היא זאת של 70mai עם שתי חיישני סוני איכותיים ביותר (הרבה יותר איכותית מהz50 pro מקבילה לz90 של ddpai)

                        🙇 🤥
                        נו מה עכשיו??😆

                        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                        יוצא עכשיו 128$ בקישור כאן לקדמית אחורית ופנימית ללא קיט חניה (לבחור את האופציה T800-2 HDR Set) עם הקופון 70MSS05 ואח"כ ILSS5
                        ובנוסף כאן קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                        סה"כ 166$ לשלוש מצלמות איכותיות עם חיישני סוני וללא מכס נכון לעכשיו
                        הסיבה שלא המלצתי עליה מלכתחילה היא משום שכולם מכירים את ddpai ופחות את 70mai ולכן היא פחות מוכרת

                        עכשיו כבר בלבלת אותי לגמרייייי

                        ט מנותק
                        ט מנותק
                        טכנולוג
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #79

                        @בנג-ה תמתין למחר לראות מה קורה עם החוק ובמידה והוא ישאר על כנו לדעתי קח את ה70mai t800 שכתבתי

                        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ט טכנולוג

                          @בנג-ה תמתין למחר לראות מה קורה עם החוק ובמידה והוא ישאר על כנו לדעתי קח את ה70mai t800 שכתבתי

                          ב מנותק
                          ב מנותק
                          בנג'ה
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #80

                          @טכנולוג סבבה בעזרת ה’ יתברך.
                          תודה רבה ולילה קסום

                          טוסוןט ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • ב בנג'ה

                            @טכנולוג סבבה בעזרת ה’ יתברך.
                            תודה רבה ולילה קסום

                            טוסוןט מחובר
                            טוסוןט מחובר
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #81

                            @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                            @טכנולוג סבבה בעזרת ה’ יתברך.
                            תודה רבה ולילה קסום

                            מצטער לבאס, אבל הלילה לא היה כל כך קסום, הצו נפל

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)
                            נחייה ולא…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ב בנג'ה

                              @טכנולוג סבבה בעזרת ה’ יתברך.
                              תודה רבה ולילה קסום

                              ט מנותק
                              ט מנותק
                              טכנולוג
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                              #82

                              @בנג-ה טוב…
                              אני רק עושה סיכום ביניים
                              אתה רוצה מצלמה קדמית ואחורית עם אפשרות לחיבור סים לצפיה מרחוק בלי לשלם מכס
                              ולאחר שהחוק בוטל כמו שאמר @טוסון חוזרים לרף של 75$ ואז המשימה נעשית קצת קשה ראשית המצלמות של ddpai יורדות מהפרק כי יחד עם רכיב 4g הם עוברות את רף המכס מה שנשאר זה המצלמות של 70mai שהיא חברה מצויינת לא פחות מddpai ושם ניתן לקנות את הרכיב לבד בעלות של כ40$
                              להלן האפשרויות מהטוב לפחות טוב

                              1. 70mai A510 - מצלמה איכותית עם חיישן סוני

                              70mai a510

                              בעלת חיישן מתקדם של סוני (Sony IMX675)
                              ברזולוציה - 2592x1944 למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה האחורית

                              מבוססת סוללה

                              מפתח צמצם של 1.8 למצלמה הקדמית ו2 לאחורית
                              מסך בגודל 2 אינץ’ 
                              זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו130 מעלות למצלמה האחורית 
                              רכיב gps משולב במצלמה 
                              המצלמה תומכת בכרטיס זיכרון עד נפח של 256 ג’יגה בייט
                              במצלמה זו ניתן לחבר את הרכיב של 70mai שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות חיבור לרשת
                              מחיר רגיל כ100$ ובזמני מבצעים כ85-90$
                              כאן עם או בלי קיט חניה וכאן עם רכיב 4g המאפשר צפיה במצלמה מכל מקום בעולם (אם משתמשים ברכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                              בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון 70MSS01 ואח"כ ILSS3 יוצא 74$
                              ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                              סה"כ 112$

                              1. 70mai A810Lite - המתחרה של הz50 pro בערך עם אותו מפרט

                              70Mai A810Lite

                              מצלמת 2 ערוצים עם חיבור סים לצפיה מרחוק

                              החיישנים שלה הם לא סוני אלא gc אבל מדובר בחיישנים טובים ובנוסף יש לה חיבור סים ועוד המון יתרונות היא בעצם המתחרה הישירה של הz50 pro של ddpai המפרט שלהם כמעט זהה

                              • מבוססת קבל ולא סוללה
                              • מסך בגודל 3 אינץ
                              • תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
                              • wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
                              • מפתח צמצם ענק של 1.55 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה

                              בעלת חיישן GC8613 למצלמה הקדמית - אותו חיישן שנמצא בz50 pro
                              ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית
                              זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו 130 מעלות למצלמה האחורית
                              רכיב gps משולב במצלמה 
                              במצלמה הזו יש אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים בקניה של הרכיב של ddpai לחיבור סים
                              מחיר רגיל כ90$ ובזמני מבצעים כ65$
                              כאן עם או בלי קיט חניה ורכיב 4g (במצלמות של 70mai אם קונים רכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                              בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון IL2602 ואח"כ ILSS3 יוצא 70$
                              ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                              סה"כ 108$

                              לכאורא המצלמה הראשונה עדיפה אבל יש לה כמה חסרונות

                              1. היא מבוססת סוללה ולא קבל כמו רוב המצלמות הטובות (זה לא קריטי כל כך)
                              2. אמנם החיישן שלה יותר טוב מהשניה אבל הוא לא 4k אלא 2.5k כלומר רזולוציה קצת יותר נמוכה אבל בתנאי תאורה קשים כמו לילה הוא יציג תמונות טובות יותר
                              3. תומכת בכרטיס זיכרון של עד 256 ג’יגה לעומת השניה שתומכת עד 512
                              4. דגם קצת ישן

                              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                              ב ט 4 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • ט טכנולוג

                                @בנג-ה טוב…
                                אני רק עושה סיכום ביניים
                                אתה רוצה מצלמה קדמית ואחורית עם אפשרות לחיבור סים לצפיה מרחוק בלי לשלם מכס
                                ולאחר שהחוק בוטל כמו שאמר @טוסון חוזרים לרף של 75$ ואז המשימה נעשית קצת קשה ראשית המצלמות של ddpai יורדות מהפרק כי יחד עם רכיב 4g הם עוברות את רף המכס מה שנשאר זה המצלמות של 70mai שהיא חברה מצויינת לא פחות מddpai ושם ניתן לקנות את הרכיב לבד בעלות של כ40$
                                להלן האפשרויות מהטוב לפחות טוב

                                1. 70mai A510 - מצלמה איכותית עם חיישן סוני

                                70mai a510

                                בעלת חיישן מתקדם של סוני (Sony IMX675)
                                ברזולוציה - 2592x1944 למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה האחורית

                                מבוססת סוללה

                                מפתח צמצם של 1.8 למצלמה הקדמית ו2 לאחורית
                                מסך בגודל 2 אינץ’ 
                                זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו130 מעלות למצלמה האחורית 
                                רכיב gps משולב במצלמה 
                                המצלמה תומכת בכרטיס זיכרון עד נפח של 256 ג’יגה בייט
                                במצלמה זו ניתן לחבר את הרכיב של 70mai שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות חיבור לרשת
                                מחיר רגיל כ100$ ובזמני מבצעים כ85-90$
                                כאן עם או בלי קיט חניה וכאן עם רכיב 4g המאפשר צפיה במצלמה מכל מקום בעולם (אם משתמשים ברכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                                בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון 70MSS01 ואח"כ ILSS3 יוצא 74$
                                ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                                סה"כ 112$

                                1. 70mai A810Lite - המתחרה של הz50 pro בערך עם אותו מפרט

                                70Mai A810Lite

                                מצלמת 2 ערוצים עם חיבור סים לצפיה מרחוק

                                החיישנים שלה הם לא סוני אלא gc אבל מדובר בחיישנים טובים ובנוסף יש לה חיבור סים ועוד המון יתרונות היא בעצם המתחרה הישירה של הz50 pro של ddpai המפרט שלהם כמעט זהה

                                • מבוססת קבל ולא סוללה
                                • מסך בגודל 3 אינץ
                                • תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
                                • wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
                                • מפתח צמצם ענק של 1.55 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה

                                בעלת חיישן GC8613 למצלמה הקדמית - אותו חיישן שנמצא בz50 pro
                                ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית
                                זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו 130 מעלות למצלמה האחורית
                                רכיב gps משולב במצלמה 
                                במצלמה הזו יש אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים בקניה של הרכיב של ddpai לחיבור סים
                                מחיר רגיל כ90$ ובזמני מבצעים כ65$
                                כאן עם או בלי קיט חניה ורכיב 4g (במצלמות של 70mai אם קונים רכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                                בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון IL2602 ואח"כ ILSS3 יוצא 70$
                                ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                                סה"כ 108$

                                לכאורא המצלמה הראשונה עדיפה אבל יש לה כמה חסרונות

                                1. היא מבוססת סוללה ולא קבל כמו רוב המצלמות הטובות (זה לא קריטי כל כך)
                                2. אמנם החיישן שלה יותר טוב מהשניה אבל הוא לא 4k אלא 2.5k כלומר רזולוציה קצת יותר נמוכה אבל בתנאי תאורה קשים כמו לילה הוא יציג תמונות טובות יותר
                                3. תומכת בכרטיס זיכרון של עד 256 ג’יגה לעומת השניה שתומכת עד 512
                                4. דגם קצת ישן
                                ב מנותק
                                ב מנותק
                                בנג'ה
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #83

                                @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                חיישן סוני

                                בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון 70MSS01 ואח"כ ILSS3 יוצא 74$
                                ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                                סה"כ 112$

                                70mai A810Lite - המתחרה של הz50 pro בערך עם אותו מפרט

                                בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון IL2602 ואח"כ ILSS3 יוצא 70$
                                ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                                סה"כ 108$

                                לכאורא המצלמה הראשונה עדיפה אבל יש לה כמה חסרונות

                                היא מבוססת סוללה ולא קבל כמו רוב המצלמות הטובות (זה לא קריטי כל כך)
                                אמנם החיישן שלה יותר טוב מהשניה אבל הוא לא 4k אלא 2.5k כלומר רזולוציה קצת יותר נמוכה אבל בתנאי תאורה קשים כמו לילה הוא יציג תמונות טובות יותר
                                תומכת בכרטיס זיכרון של עד 256 ג’יגה לעומת השניה שתומכת עד 512
                                דגם קצת ישן

                                קודם כל תודה רבה על כל העבודת שטח שאתה עושה!!🙏🙌👏
                                אלוף אין עליך💪

                                לגבי המצלמות
                                בעסא ענקיתתתת אוףף
                                בא לי משהו טוב ולא ברירות מחדל
                                לאדע במה לבחור…
                                האחרונות ששלחת הראשונה מכוערת פצצות
                                והשניה יותר עיצובית אבל פחות איכותית
                                🤷‍♂️

                                Z50pro שכתבת שירדה מהפרק, שווה את ה 200 שקל עמלת גניבה?
                                בכמה רמות היא מעל אלו האחרונות שצירפת כאן מבחינת איכות ונוחות?

                                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מיישהמ מיישה

                                  @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                  @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                  מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
                                  אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

                                  זה פשוט, תכתוב לו לפני שאתה מזמין שאתה רוצה להזמין ושיכתוב על החבילה מחיר נמוך יותר כדי שלא יהיה מס
                                  זה לא מסובך

                                  זה כבר לא עובד מזה עידן ועידנים.

                                  אביעדא מנותק
                                  אביעדא מנותק
                                  אביעד
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #84

                                  @מיישה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                  @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                  @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                  מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
                                  אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

                                  זה פשוט, תכתוב לו לפני שאתה מזמין שאתה רוצה להזמין ושיכתוב על החבילה מחיר נמוך יותר כדי שלא יהיה מס
                                  זה לא מסובך

                                  זה כבר לא עובד מזה עידן ועידנים.

                                  @הבל-הבלים-הכל בשבילך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ב בנג'ה

                                    @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                    חיישן סוני

                                    בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון 70MSS01 ואח"כ ILSS3 יוצא 74$
                                    ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                                    סה"כ 112$

                                    70mai A810Lite - המתחרה של הz50 pro בערך עם אותו מפרט

                                    בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון IL2602 ואח"כ ILSS3 יוצא 70$
                                    ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                                    סה"כ 108$

                                    לכאורא המצלמה הראשונה עדיפה אבל יש לה כמה חסרונות

                                    היא מבוססת סוללה ולא קבל כמו רוב המצלמות הטובות (זה לא קריטי כל כך)
                                    אמנם החיישן שלה יותר טוב מהשניה אבל הוא לא 4k אלא 2.5k כלומר רזולוציה קצת יותר נמוכה אבל בתנאי תאורה קשים כמו לילה הוא יציג תמונות טובות יותר
                                    תומכת בכרטיס זיכרון של עד 256 ג’יגה לעומת השניה שתומכת עד 512
                                    דגם קצת ישן

                                    קודם כל תודה רבה על כל העבודת שטח שאתה עושה!!🙏🙌👏
                                    אלוף אין עליך💪

                                    לגבי המצלמות
                                    בעסא ענקיתתתת אוףף
                                    בא לי משהו טוב ולא ברירות מחדל
                                    לאדע במה לבחור…
                                    האחרונות ששלחת הראשונה מכוערת פצצות
                                    והשניה יותר עיצובית אבל פחות איכותית
                                    🤷‍♂️

                                    Z50pro שכתבת שירדה מהפרק, שווה את ה 200 שקל עמלת גניבה?
                                    בכמה רמות היא מעל אלו האחרונות שצירפת כאן מבחינת איכות ונוחות?

                                    ט מנותק
                                    ט מנותק
                                    טכנולוג
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                    #85

                                    @בנג-ה האחרונה היא בדיוק אותו מפרט כמו הz50 pro למה אתה כל כך מאוכזב היא מצלמה מצויינת ובוודאי שלא שווה לשלם עוד 200 ₪ עבור הz50 pro

                                    ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                    ב יוסי לויי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ט טכנולוג

                                      @בנג-ה האחרונה היא בדיוק אותו מפרט כמו הz50 pro למה אתה כל כך מאוכזב היא מצלמה מצויינת ובוודאי שלא שווה לשלם עוד 200 ₪ עבור הz50 pro

                                      ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בנג'ה
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #86

                                      @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                      האחרונה היא בדיוק אותו מפרט כמו הz50 pro למה אתה כל כך מאוכזב היא מצלמה מצויינת

                                      אתה מתכוון ל 70mai 810life ?

                                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ב בנג'ה

                                        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                        האחרונה היא בדיוק אותו מפרט כמו הz50 pro למה אתה כל כך מאוכזב היא מצלמה מצויינת

                                        אתה מתכוון ל 70mai 810life ?

                                        ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טכנולוג
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #87

                                        @בנג-ה כן. בדיוק

                                        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ט טכנולוג

                                          @בנג-ה טוב…
                                          אני רק עושה סיכום ביניים
                                          אתה רוצה מצלמה קדמית ואחורית עם אפשרות לחיבור סים לצפיה מרחוק בלי לשלם מכס
                                          ולאחר שהחוק בוטל כמו שאמר @טוסון חוזרים לרף של 75$ ואז המשימה נעשית קצת קשה ראשית המצלמות של ddpai יורדות מהפרק כי יחד עם רכיב 4g הם עוברות את רף המכס מה שנשאר זה המצלמות של 70mai שהיא חברה מצויינת לא פחות מddpai ושם ניתן לקנות את הרכיב לבד בעלות של כ40$
                                          להלן האפשרויות מהטוב לפחות טוב

                                          1. 70mai A510 - מצלמה איכותית עם חיישן סוני

                                          70mai a510

                                          בעלת חיישן מתקדם של סוני (Sony IMX675)
                                          ברזולוציה - 2592x1944 למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה האחורית

                                          מבוססת סוללה

                                          מפתח צמצם של 1.8 למצלמה הקדמית ו2 לאחורית
                                          מסך בגודל 2 אינץ’ 
                                          זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו130 מעלות למצלמה האחורית 
                                          רכיב gps משולב במצלמה 
                                          המצלמה תומכת בכרטיס זיכרון עד נפח של 256 ג’יגה בייט
                                          במצלמה זו ניתן לחבר את הרכיב של 70mai שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות חיבור לרשת
                                          מחיר רגיל כ100$ ובזמני מבצעים כ85-90$
                                          כאן עם או בלי קיט חניה וכאן עם רכיב 4g המאפשר צפיה במצלמה מכל מקום בעולם (אם משתמשים ברכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                                          בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון 70MSS01 ואח"כ ILSS3 יוצא 74$
                                          ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                                          סה"כ 112$

                                          1. 70mai A810Lite - המתחרה של הz50 pro בערך עם אותו מפרט

                                          70Mai A810Lite

                                          מצלמת 2 ערוצים עם חיבור סים לצפיה מרחוק

                                          החיישנים שלה הם לא סוני אלא gc אבל מדובר בחיישנים טובים ובנוסף יש לה חיבור סים ועוד המון יתרונות היא בעצם המתחרה הישירה של הz50 pro של ddpai המפרט שלהם כמעט זהה

                                          • מבוססת קבל ולא סוללה
                                          • מסך בגודל 3 אינץ
                                          • תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
                                          • wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
                                          • מפתח צמצם ענק של 1.55 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה

                                          בעלת חיישן GC8613 למצלמה הקדמית - אותו חיישן שנמצא בz50 pro
                                          ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית
                                          זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו 130 מעלות למצלמה האחורית
                                          רכיב gps משולב במצלמה 
                                          במצלמה הזו יש אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים בקניה של הרכיב של ddpai לחיבור סים
                                          מחיר רגיל כ90$ ובזמני מבצעים כ65$
                                          כאן עם או בלי קיט חניה ורכיב 4g (במצלמות של 70mai אם קונים רכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                                          בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון IL2602 ואח"כ ILSS3 יוצא 70$
                                          ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                                          סה"כ 108$

                                          לכאורא המצלמה הראשונה עדיפה אבל יש לה כמה חסרונות

                                          1. היא מבוססת סוללה ולא קבל כמו רוב המצלמות הטובות (זה לא קריטי כל כך)
                                          2. אמנם החיישן שלה יותר טוב מהשניה אבל הוא לא 4k אלא 2.5k כלומר רזולוציה קצת יותר נמוכה אבל בתנאי תאורה קשים כמו לילה הוא יציג תמונות טובות יותר
                                          3. תומכת בכרטיס זיכרון של עד 256 ג’יגה לעומת השניה שתומכת עד 512
                                          4. דגם קצת ישן
                                          ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          בנג'ה
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי בנג'ה
                                          #88

                                          @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                          בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון 70MSS01 ואח"כ ILSS3 יוצא 74

                                          1000186775.jpg ❓️

                                          ובנוסף כרטיס זכרון?
                                          ומתי לבצע את הקניה השניה כדי שלא יצרפו אותן ביחד?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ט טכנולוג

                                            @בנג-ה טוב…
                                            אני רק עושה סיכום ביניים
                                            אתה רוצה מצלמה קדמית ואחורית עם אפשרות לחיבור סים לצפיה מרחוק בלי לשלם מכס
                                            ולאחר שהחוק בוטל כמו שאמר @טוסון חוזרים לרף של 75$ ואז המשימה נעשית קצת קשה ראשית המצלמות של ddpai יורדות מהפרק כי יחד עם רכיב 4g הם עוברות את רף המכס מה שנשאר זה המצלמות של 70mai שהיא חברה מצויינת לא פחות מddpai ושם ניתן לקנות את הרכיב לבד בעלות של כ40$
                                            להלן האפשרויות מהטוב לפחות טוב

                                            1. 70mai A510 - מצלמה איכותית עם חיישן סוני

                                            70mai a510

                                            בעלת חיישן מתקדם של סוני (Sony IMX675)
                                            ברזולוציה - 2592x1944 למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה האחורית

                                            מבוססת סוללה

                                            מפתח צמצם של 1.8 למצלמה הקדמית ו2 לאחורית
                                            מסך בגודל 2 אינץ’ 
                                            זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו130 מעלות למצלמה האחורית 
                                            רכיב gps משולב במצלמה 
                                            המצלמה תומכת בכרטיס זיכרון עד נפח של 256 ג’יגה בייט
                                            במצלמה זו ניתן לחבר את הרכיב של 70mai שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות חיבור לרשת
                                            מחיר רגיל כ100$ ובזמני מבצעים כ85-90$
                                            כאן עם או בלי קיט חניה וכאן עם רכיב 4g המאפשר צפיה במצלמה מכל מקום בעולם (אם משתמשים ברכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                                            בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון 70MSS01 ואח"כ ILSS3 יוצא 74$
                                            ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                                            סה"כ 112$

                                            1. 70mai A810Lite - המתחרה של הz50 pro בערך עם אותו מפרט

                                            70Mai A810Lite

                                            מצלמת 2 ערוצים עם חיבור סים לצפיה מרחוק

                                            החיישנים שלה הם לא סוני אלא gc אבל מדובר בחיישנים טובים ובנוסף יש לה חיבור סים ועוד המון יתרונות היא בעצם המתחרה הישירה של הz50 pro של ddpai המפרט שלהם כמעט זהה

                                            • מבוססת קבל ולא סוללה
                                            • מסך בגודל 3 אינץ
                                            • תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
                                            • wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
                                            • מפתח צמצם ענק של 1.55 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה

                                            בעלת חיישן GC8613 למצלמה הקדמית - אותו חיישן שנמצא בz50 pro
                                            ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית
                                            זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו 130 מעלות למצלמה האחורית
                                            רכיב gps משולב במצלמה 
                                            במצלמה הזו יש אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים בקניה של הרכיב של ddpai לחיבור סים
                                            מחיר רגיל כ90$ ובזמני מבצעים כ65$
                                            כאן עם או בלי קיט חניה ורכיב 4g (במצלמות של 70mai אם קונים רכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

                                            בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון IL2602 ואח"כ ILSS3 יוצא 70$
                                            ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
                                            סה"כ 108$

                                            לכאורא המצלמה הראשונה עדיפה אבל יש לה כמה חסרונות

                                            1. היא מבוססת סוללה ולא קבל כמו רוב המצלמות הטובות (זה לא קריטי כל כך)
                                            2. אמנם החיישן שלה יותר טוב מהשניה אבל הוא לא 4k אלא 2.5k כלומר רזולוציה קצת יותר נמוכה אבל בתנאי תאורה קשים כמו לילה הוא יציג תמונות טובות יותר
                                            3. תומכת בכרטיס זיכרון של עד 256 ג’יגה לעומת השניה שתומכת עד 512
                                            4. דגם קצת ישן
                                            ב מנותק
                                            ב מנותק
                                            בנג'ה
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #89

                                            @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                            ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)

                                            1000186784.jpg
                                            ❓️

                                            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ב בנג'ה

                                              @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                              ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)

                                              1000186784.jpg
                                              ❓️

                                              ט מנותק
                                              ט מנותק
                                              טכנולוג
                                              מאסטר
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                              #90

                                              @בנג-ה לא כל כך הבנתי מה התכוונת להראות בתמונות אם כוונתך לשאול האם בחרת נכון התשובה היא כן
                                              בכל מצב ממליץ לך להעביר את הסכום לדולרים וכך לוודא שאתה לא עובר את הסכום של 75$
                                              כדאי להמתין יום אחד בין שתי ההזמנות
                                              לגבי כרטיס זיכרון לדעתי הכרטיס טוב ביותר למצלמות דרך הוא של סמסונג בקישור הזה או זה או זה
                                              רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
                                              אם זה יקר עבורך ניתן לקנות סאנדיסק כאן

                                              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                              ישראל ו.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8

                                              91

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום