דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)

      מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      146 פוסטים 16 כותבים 25.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        חיבור/צפיה מרחוק למכשיר אנדרואיד.

        @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        (תוסיפו אתם אם שכחתי משהו חשוב).

        אם אתה רוצה לצפות מכל מקום, תצטרך סים.

        ב מנותק
        ב מנותק
        בנג'ה
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        @אלוף-העולם-1
        למה זה אמור להיות בעיה?
        כמה ג׳יגה צריך בסים בשביל זה?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

          @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

          חיבור/צפיה מרחוק למכשיר אנדרואיד.

          @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

          (תוסיפו אתם אם שכחתי משהו חשוב).

          אם אתה רוצה לצפות מכל מקום, תצטרך סים.

          ב מנותק
          ב מנותק
          בנג'ה
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #16
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מיישהמ מיישה

            @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

            לילה קסום חברים.
            כבר זמן מה שחשקה נפשי במצלמת דרך ובכל פעם שאני מנסה להבין מה אני רוצה מה חבר’ה רוכשים ומה השוק מציע אני הולך לאיבוד ויורד מהעניין זריזזז…
            החלטתי להחציף פניי ולפתוח שרשור על מצלמה מומלצת למרות שיש כבר עשרות כאלו…🤷‍♂️
            לצערי עיינתי קצת בהמלצות והמדריכים וגם חלק מהמדריך של @טכנולוג אבל הלכתי יותר לאיבוד טוטאלי אז אבקש לדון אותי לכף זכות כי איני מבין כלל בכל נושׂא המצלמות והמולטימדיה.😉

            בגדול הדרישות שלי הן:

            1. מצלמה איכותית וטובה.
            2. קדימה אחורה.
            3. פלוס קיט חניה.
            4. חיבור/צפיה מרחוק למכשיר אנדרואיד.
            5. אם צריך אז שיהיה כולל כרטיס זכרון.
            6. עד 600 שקל כּסף (650 גם נסלח אם זה שווה את זה).
            7. (תוסיפו אתם אם שכחתי משהו חשוב).

            אשׂמח מאד ללינק המוּשלם כדי להתחדש בּכּלה.
            מודה לכם מראש על העזרה והסיוע ושוב פעם סליחה על החפירה בנושׂא המצלמות.
            תודה רבה.🙏

            הכי טוב שתוכל לדמיין, במחיר הכי טוב שראיתי! הכל פלוס כרטיס 128 ב530
            https://s.click.aliexpress.com/e/_c2yT66qN
            מצלמת Z60 לא בתחום המחר שרצית, אבל אם בכל אופן תרצה, בבקשה
            https://s.click.aliexpress.com/e/_c2vdMtAv
            אם אתה ממש רוצה לבזבז כסף יש לך את הZ90
            https://s.click.aliexpress.com/e/_c3pOfULn

            ב מנותק
            ב מנותק
            בנג'ה
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @מיישה אוקיי אני אבדוק את העניין מכניס לרשימה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ט טכנולוג

              @בנג-ה בוא ננסה לעשות את זה פשוט
              אם אתה מעוניין בצפיה מרחוק אתה צריך מצלמה שתומכת בזה וגם סים כמו שאמר @אלוף-העולם-1
              החברה הפופולארית בשנים האחרונות היא ddpai
              יש להם כמה מצלמות שעונות על הדרישות שלך אני אנסה לפרט לך בגדול את ההבדלים וכך תוכל לקבל החלטה (בלחיצה על שם הדגם יפתח לך הקישור)
              z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ יוצא כ160$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד ILRR04
              z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

              • החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
              • גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
              • מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
                עולה כ180$ לקדמית ואחורית (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILRR04

              z60 master - כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k עולה כ190$ עם הקופון DDPMAY9 ואח"כ ILRR04

              z90 master - המצלמה הטובה ביותר של ddpai נכון להיום ובדגם הזה המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן כמו בקדמית (יש עוד כמה הבדלים אבל זה המשמעותי ביותר) וגם כאן לבחור 2-Channel 4G Hw עולה כ260$

              יש גם דגמים מתחרים של 70mai אבל אני מבין שאתה לא רוצה להסתבך יותר מדי

              בכל מצב לדעתי עכשיו זה לא זמן מוצלח כי המחירים לא זולים כדאי להמתין לעוד שבוע אז אמור להתחיל סייל חדש

              ב מנותק
              ב מנותק
              בנג'ה
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #18

              @טכנולוג אוקיי אני אשב על העניין

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

                @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                (תוסיפו אתם אם שכחתי משהו חשוב).

                מהיכרותי עם כבודו, כבודו צריך מצלמת אקסטרים😉

                ב מנותק
                ב מנותק
                בנג'ה
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @קורולה-אברכים 😉

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב מנותק
                  ב מנותק
                  בנג'ה
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  תודה רבה לכל המסייעים והעוזרים
                  אבדוק את הפרטים ואעדכן.
                  תודה רבה 🙏

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ט טכנולוג

                    @בנג-ה בוא ננסה לעשות את זה פשוט
                    אם אתה מעוניין בצפיה מרחוק אתה צריך מצלמה שתומכת בזה וגם סים כמו שאמר @אלוף-העולם-1
                    החברה הפופולארית בשנים האחרונות היא ddpai
                    יש להם כמה מצלמות שעונות על הדרישות שלך אני אנסה לפרט לך בגדול את ההבדלים וכך תוכל לקבל החלטה (בלחיצה על שם הדגם יפתח לך הקישור)
                    z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ יוצא כ160$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד ILRR04
                    z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

                    • החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
                    • גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
                    • מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
                      עולה כ180$ לקדמית ואחורית (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILRR04

                    z60 master - כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k עולה כ190$ עם הקופון DDPMAY9 ואח"כ ILRR04

                    z90 master - המצלמה הטובה ביותר של ddpai נכון להיום ובדגם הזה המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן כמו בקדמית (יש עוד כמה הבדלים אבל זה המשמעותי ביותר) וגם כאן לבחור 2-Channel 4G Hw עולה כ260$

                    יש גם דגמים מתחרים של 70mai אבל אני מבין שאתה לא רוצה להסתבך יותר מדי

                    בכל מצב לדעתי עכשיו זה לא זמן מוצלח כי המחירים לא זולים כדאי להמתין לעוד שבוע אז אמור להתחיל סייל חדש

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    בנג'ה
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                    בכל מצב לדעתי עכשיו זה לא זמן מוצלח כי המחירים לא זולים כדאי להמתין לעוד שבוע אז אמור להתחיל סייל חדש

                    לפי מה אתה יודע את זה?

                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ב בנג'ה

                      @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                      בכל מצב לדעתי עכשיו זה לא זמן מוצלח כי המחירים לא זולים כדאי להמתין לעוד שבוע אז אמור להתחיל סייל חדש

                      לפי מה אתה יודע את זה?

                      ט מנותק
                      ט מנותק
                      טכנולוג
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @בנג-ה בשנתיים האחרונות כל תחילת חודש יש סייל

                      ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • ב מנותק
                        ב מנותק
                        בנג'ה
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        בוקר טוב.
                        הצצתי כאן בלינקים של המצלמות וראיתי שאכן ירגו המחירים קצת.
                        @טכנולוג @אלוף-העולם-1
                        על מה ללכת בשביל שליטה מרחוק איזה דגם ואיזה כרטיס?
                        אשמח להמלצות תודה רבה🙏

                        itamarI ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ב בנג'ה

                          בוקר טוב.
                          הצצתי כאן בלינקים של המצלמות וראיתי שאכן ירגו המחירים קצת.
                          @טכנולוג @אלוף-העולם-1
                          על מה ללכת בשביל שליטה מרחוק איזה דגם ואיזה כרטיס?
                          אשמח להמלצות תודה רבה🙏

                          itamarI מנותק
                          itamarI מנותק
                          itamar
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #24

                          @בנג-ה
                          בוקר אור
                          יש עכשיו את הz50 pro במבצע, עם כרטיס של 128GB בפחות מ500 שקל + קופון של 65 שקל הנחה ILSS5.

                          קורולה אברכיםק תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • itamarI itamar

                            @בנג-ה
                            בוקר אור
                            יש עכשיו את הz50 pro במבצע, עם כרטיס של 128GB בפחות מ500 שקל + קופון של 65 שקל הנחה ILSS5.

                            קורולה אברכיםק מנותק
                            קורולה אברכיםק מנותק
                            קורולה אברכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #25

                            @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                            בפחות מ500 שקל

                            אין בעיה של מכס?

                            itamarI תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

                              @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                              בפחות מ500 שקל

                              אין בעיה של מכס?

                              itamarI מנותק
                              itamarI מנותק
                              itamar
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #26

                              @קורולה-אברכים
                              בעיקרון זה מעל 130$ אז זה חייב במס אבל אולי אפשר לנסות לדבר עם המוכר שיכתוב פחות.

                              ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ב בנג'ה

                                בוקר טוב.
                                הצצתי כאן בלינקים של המצלמות וראיתי שאכן ירגו המחירים קצת.
                                @טכנולוג @אלוף-העולם-1
                                על מה ללכת בשביל שליטה מרחוק איזה דגם ואיזה כרטיס?
                                אשמח להמלצות תודה רבה🙏

                                ט מנותק
                                ט מנותק
                                טכנולוג
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                #27

                                @בנג-ה אתה צודק המחירים ירדו בהחלט בכ50-150 ש"ח
                                לגבי במה לבחור בסוף הכל עניין של מחיר כמה אתה מעוניין להשקיע אני שוב מביא פירוט של המצלמות עם מחירים עדכניים עבורך (זה כולל רכיב 4g שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות סים)

                                z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ אבל חיישנים (החלק שמשמש בתור עין של המצלמה) של חברת gc (סינית אבל טובה)יוצא כ143$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5

                                z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

                                • החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
                                • גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
                                • מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
                                  עולה כ180$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILJUN6 ואח"כ ILSS5

                                z60 master - כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k עולה כ171$ לקדמית ואחורית עם כרטיס 128 עם הקופון ILJUN3 ואח"כ ILSS5

                                z90 master - המצלמה הטובה ביותר של ddpai נכון להיום ובדגם הזה המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן כמו בקדמית (יש עוד כמה הבדלים אבל זה המשמעותי ביותר) וגם כאן לבחור 2-Channel 4G Hw עולה כ286$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון עם הקופון 49AYJT ואח"כ ILSS6

                                כפי שאמרתי יש גם דגמים מתחרים של 70mai אבל אני מבין שאתה לא רוצה להסתבך יותר מדי
                                @קורולה-אברכים בד"כ אין מכס על המצלמות אבל אם אתה רוצה להיות בטוח ב100 אחוז תקנה מצלמה בנפרד וכרטיס בנפרד (עד 130$ אין מכס בכלל)

                                ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                משה שמחהמ ב יחצ המקצועןי 4 תגובות תגובה אחרונה
                                3
                                • ט טכנולוג

                                  @בנג-ה אתה צודק המחירים ירדו בהחלט בכ50-150 ש"ח
                                  לגבי במה לבחור בסוף הכל עניין של מחיר כמה אתה מעוניין להשקיע אני שוב מביא פירוט של המצלמות עם מחירים עדכניים עבורך (זה כולל רכיב 4g שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות סים)

                                  z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ אבל חיישנים (החלק שמשמש בתור עין של המצלמה) של חברת gc (סינית אבל טובה)יוצא כ143$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5

                                  z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

                                  • החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
                                  • גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
                                  • מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
                                    עולה כ180$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILJUN6 ואח"כ ILSS5

                                  z60 master - כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k עולה כ171$ לקדמית ואחורית עם כרטיס 128 עם הקופון ILJUN3 ואח"כ ILSS5

                                  z90 master - המצלמה הטובה ביותר של ddpai נכון להיום ובדגם הזה המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן כמו בקדמית (יש עוד כמה הבדלים אבל זה המשמעותי ביותר) וגם כאן לבחור 2-Channel 4G Hw עולה כ286$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון עם הקופון 49AYJT ואח"כ ILSS6

                                  כפי שאמרתי יש גם דגמים מתחרים של 70mai אבל אני מבין שאתה לא רוצה להסתבך יותר מדי
                                  @קורולה-אברכים בד"כ אין מכס על המצלמות אבל אם אתה רוצה להיות בטוח ב100 אחוז תקנה מצלמה בנפרד וכרטיס בנפרד (עד 130$ אין מכס בכלל)

                                  משה שמחהמ מנותק
                                  משה שמחהמ מנותק
                                  משה שמחה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי משה שמחה
                                  #28

                                  @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                  בד"כ אין מכס על המצלמות

                                  שבוע שעבר שילמתי מכס, על z50 pro שהזמנתי, ולא שמתי לב שבגלל הכרטיס זה עלה ל 131.2$.
                                  ואגב אתמול סיימתי את ההתקנה לגמרי, ויצא מושלם, תודה ענקית על כל העזרה.

                                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ט טכנולוג

                                    @בנג-ה אתה צודק המחירים ירדו בהחלט בכ50-150 ש"ח
                                    לגבי במה לבחור בסוף הכל עניין של מחיר כמה אתה מעוניין להשקיע אני שוב מביא פירוט של המצלמות עם מחירים עדכניים עבורך (זה כולל רכיב 4g שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות סים)

                                    z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ אבל חיישנים (החלק שמשמש בתור עין של המצלמה) של חברת gc (סינית אבל טובה)יוצא כ143$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5

                                    z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

                                    • החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
                                    • גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
                                    • מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
                                      עולה כ180$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILJUN6 ואח"כ ILSS5

                                    z60 master - כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k עולה כ171$ לקדמית ואחורית עם כרטיס 128 עם הקופון ILJUN3 ואח"כ ILSS5

                                    z90 master - המצלמה הטובה ביותר של ddpai נכון להיום ובדגם הזה המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן כמו בקדמית (יש עוד כמה הבדלים אבל זה המשמעותי ביותר) וגם כאן לבחור 2-Channel 4G Hw עולה כ286$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון עם הקופון 49AYJT ואח"כ ILSS6

                                    כפי שאמרתי יש גם דגמים מתחרים של 70mai אבל אני מבין שאתה לא רוצה להסתבך יותר מדי
                                    @קורולה-אברכים בד"כ אין מכס על המצלמות אבל אם אתה רוצה להיות בטוח ב100 אחוז תקנה מצלמה בנפרד וכרטיס בנפרד (עד 130$ אין מכס בכלל)

                                    ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בנג'ה
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #29

                                    @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                    z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

                                    החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
                                    גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
                                    מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
                                    עולה כ180$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILJUN6 ואח"כ

                                    אתה מתכוון לזה נכון?
                                    👇
                                    1000185769.jpg

                                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • itamarI itamar

                                      @קורולה-אברכים
                                      בעיקרון זה מעל 130$ אז זה חייב במס אבל אולי אפשר לנסות לדבר עם המוכר שיכתוב פחות.

                                      ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בנג'ה
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #30

                                      @itamar לא הבנתי אז כולם מזמינים?
                                      מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
                                      אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

                                      itamarI תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ט טכנולוג

                                        @בנג-ה אתה צודק המחירים ירדו בהחלט בכ50-150 ש"ח
                                        לגבי במה לבחור בסוף הכל עניין של מחיר כמה אתה מעוניין להשקיע אני שוב מביא פירוט של המצלמות עם מחירים עדכניים עבורך (זה כולל רכיב 4g שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות סים)

                                        z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ אבל חיישנים (החלק שמשמש בתור עין של המצלמה) של חברת gc (סינית אבל טובה)יוצא כ143$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5

                                        z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

                                        • החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
                                        • גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
                                        • מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
                                          עולה כ180$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILJUN6 ואח"כ ILSS5

                                        z60 master - כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k עולה כ171$ לקדמית ואחורית עם כרטיס 128 עם הקופון ILJUN3 ואח"כ ILSS5

                                        z90 master - המצלמה הטובה ביותר של ddpai נכון להיום ובדגם הזה המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן כמו בקדמית (יש עוד כמה הבדלים אבל זה המשמעותי ביותר) וגם כאן לבחור 2-Channel 4G Hw עולה כ286$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון עם הקופון 49AYJT ואח"כ ILSS6

                                        כפי שאמרתי יש גם דגמים מתחרים של 70mai אבל אני מבין שאתה לא רוצה להסתבך יותר מדי
                                        @קורולה-אברכים בד"כ אין מכס על המצלמות אבל אם אתה רוצה להיות בטוח ב100 אחוז תקנה מצלמה בנפרד וכרטיס בנפרד (עד 130$ אין מכס בכלל)

                                        ב מנותק
                                        ב מנותק
                                        בנג'ה
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #31

                                        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                        בד"כ אין מכס על המצלמות אבל אם אתה רוצה להיות בטוח ב100 אחוז תקנה מצלמה בנפרד וכרטיס בנפרד (עד 130$ אין מכס בכלל)

                                        ??

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • משה שמחהמ משה שמחה

                                          @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                          בד"כ אין מכס על המצלמות

                                          שבוע שעבר שילמתי מכס, על z50 pro שהזמנתי, ולא שמתי לב שבגלל הכרטיס זה עלה ל 131.2$.
                                          ואגב אתמול סיימתי את ההתקנה לגמרי, ויצא מושלם, תודה ענקית על כל העזרה.

                                          ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          בנג'ה
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #32

                                          @משה-שמחה כמה מכס זה יוצא?

                                          משה שמחהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ט טכנולוג

                                            @בנג-ה אתה צודק המחירים ירדו בהחלט בכ50-150 ש"ח
                                            לגבי במה לבחור בסוף הכל עניין של מחיר כמה אתה מעוניין להשקיע אני שוב מביא פירוט של המצלמות עם מחירים עדכניים עבורך (זה כולל רכיב 4g שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות סים)

                                            z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ אבל חיישנים (החלק שמשמש בתור עין של המצלמה) של חברת gc (סינית אבל טובה)יוצא כ143$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5

                                            z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

                                            • החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
                                            • גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
                                            • מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
                                              עולה כ180$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILJUN6 ואח"כ ILSS5

                                            z60 master - כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k עולה כ171$ לקדמית ואחורית עם כרטיס 128 עם הקופון ILJUN3 ואח"כ ILSS5

                                            z90 master - המצלמה הטובה ביותר של ddpai נכון להיום ובדגם הזה המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן כמו בקדמית (יש עוד כמה הבדלים אבל זה המשמעותי ביותר) וגם כאן לבחור 2-Channel 4G Hw עולה כ286$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון עם הקופון 49AYJT ואח"כ ILSS6

                                            כפי שאמרתי יש גם דגמים מתחרים של 70mai אבל אני מבין שאתה לא רוצה להסתבך יותר מדי
                                            @קורולה-אברכים בד"כ אין מכס על המצלמות אבל אם אתה רוצה להיות בטוח ב100 אחוז תקנה מצלמה בנפרד וכרטיס בנפרד (עד 130$ אין מכס בכלל)

                                            יחצ המקצועןי מנותק
                                            יחצ המקצועןי מנותק
                                            יחצ המקצוען
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #33

                                            @טכנולוג
                                            לגבי המכס מה זה אומר ?
                                            עודכן בתאריך ט"ו בסיוון תשפ"ו, 31/05/26
                                            לגבי היום 1b483146-5289-42ee-a118-44161bfc3ff3-image.png
                                            משמע שעדיין לא נכנס לתוקף הפטור לא ??

                                            ועוד דבר במצלמת z60 pro
                                            גם שם המצלמה אחורית 2K
                                            1f248991-c420-4b5c-9fcd-d60965ce2ee7-image.png
                                            וגם ב z60 master
                                            אז מה ההבדל ?? הסוג חיישן ??
                                            ציטוט

                                            @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                            כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k

                                            ולמה הפרו עולה יותר אם השני יותר טוב ?

                                            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ב בנג'ה

                                              @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                              z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

                                              החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
                                              גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
                                              מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
                                              עולה כ180$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILJUN6 ואח"כ

                                              אתה מתכוון לזה נכון?
                                              👇
                                              1000185769.jpg

                                              ט מנותק
                                              ט מנותק
                                              טכנולוג
                                              מאסטר
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #34

                                              @בנג-ה צודק בהחלט התכוונתי לתמונה שצירפת

                                              @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                              צריך לבחור 2-Channel 4G Hw

                                              זה כולל קדמית, אחורית, רכיב 4g. שמאפשר צפיה מרחוק ,וקיט חניה (אל תשכח לבחור כרטיס זיכרון)
                                              לגבי המכס מכיוון שזה מעל 130$ אתה אמור לשלם מכס אבל זה לא בטוח לפעמים זה נתפס ולפעמים לא אתה יכול לעשות כמו שהמליץ @itamar לכתוב למוכר שיכתוב על החבילה סכום של 120$

                                              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8

                                              92

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום