דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות
      4. מדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן

      מדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות
      קומפרסורמדריךהמלצהטכנולוג
      169 פוסטים 30 כותבים 12.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • KlonimoosK Klonimoos

        @המאעסטר כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:

        יש לי סברא שיש עניין לבעלי המשאבות שב 34 זה יהיה טיפה פחות כדי שאם יהיה נזק כל שהוא למי שניפח בטעות יותר שלא יבוא אליהם בטענות אבל יכול להיות שזה שטויות מה אתה אומר?

        אם התאוריה נכונה או לא, איני יודע.
        אבל המציאות שהם לא מדויקות על פי רוב. נכונה מאד.
        ראה פה
        וראה פה קצת

        בקשר לוונטיל אם מדוייק או לא, זה גם אני לא יודע לומר. זה הכיוון לכאורה.

        המאעסטרה מחובר
        המאעסטרה מחובר
        המאעסטר
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #160

        @Klonimoos כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:

        @המאעסטר כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:

        יש לי סברא שיש עניין לבעלי המשאבות שב 34 זה יהיה טיפה פחות כדי שאם יהיה נזק כל שהוא למי שניפח בטעות יותר שלא יבוא אליהם בטענות אבל יכול להיות שזה שטויות מה אתה אומר?

        אם התאוריה נכונה או לא, איני יודע.
        אבל המציאות שהם לא מדויקות על פי רוב. נכונה מאד.
        ראה פה
        וראה פה קצת

        אז למעשה נראה לך שהוונטיל מדוייק?

        יש לך ידע ?! רוצה לעזור, מקומך איתנו הצטרף עוד היום למערך המתנדבים
        לחץ כאן לפרטים

        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • המאעסטרה המאעסטר

          @Klonimoos כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:

          @המאעסטר כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:

          יש לי סברא שיש עניין לבעלי המשאבות שב 34 זה יהיה טיפה פחות כדי שאם יהיה נזק כל שהוא למי שניפח בטעות יותר שלא יבוא אליהם בטענות אבל יכול להיות שזה שטויות מה אתה אומר?

          אם התאוריה נכונה או לא, איני יודע.
          אבל המציאות שהם לא מדויקות על פי רוב. נכונה מאד.
          ראה פה
          וראה פה קצת

          אז למעשה נראה לך שהוונטיל מדוייק?

          ט מנותק
          ט מנותק
          טכנולוג
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
          #161

          @המאעסטר מהניסיון שלי עם כמה סוגים התשובה היא כן, בהחלט הוא תמיד מציג את אותם נתונים ומאידך בתחנות דלק לפעמים הם מראים כמו החיישן ולפעמים משהו שונה לכן נראה לי שהחיישן מדייק והם קצת פחות
          בנוסף לכך החיישן מקובע יציב במקומו אבל המשאבה תלויה בזווית של מי שמחזיק אותה ולכן זה סיבה נוספת שהיא תראה כל פעם ערך שונה

          ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • המאעסטרה המאעסטר

            למעיישה @טכנולוג הזמנתי את הוונטילים עם החיישן וזה באמת ממש חמוד רק מה שמעניין הוא שאני ניפחתי בכל הגלגלים לפי המשאבה בתחנת דלק 34 PCI
            ולמעשה מופיע לי במערכת 31.3 בכל הגלגלים (כמובן שזה משתנה אבל בהתחלה כך זה הוצג) וגם בדקתי עם בודק לחץ אוויר מחוץ לגלגל הזה שקונים בכמה שקלים בעלי וגם הציג באיזור 34 מי למעיישה צודק החיישן או המשאבה בתחנת דלק
            יש לי סברא שיש עניין לבעלי המשאבות שב 34 זה יהיה טיפה פחות כדי שאם יהיה נזק כל שהוא למי שניפח בטעות יותר שלא יבוא אליהם בטענות אבל יכול להיות שזה שטויות מה אתה אומר?

            האם יש לך אולי אפליקצייה בעברית לא שאני לא מסתדר מצויין באנגלית אבל עדיין יותר נחמד ואשמח לדעת גם האם יש ערכת נושא למולטימדיה שמציגה את הלחץ אוויר במסך הבית

            ושוב תודה על המדריך פשוט מדהים כל מדריך שאתה עושה שווה מיליון דולר עלה והצלח👍 👍 👍 👍 👍

            ג מנותק
            ג מנותק
            גיל
            מאסטר מגיה
            כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
            #162

            @המאעסטר כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:

            הזמנתי את הוונטילים עם החיישן וזה באמת ממש חמוד רק מה שמעניין הוא שאני ניפחתי בכל הגלגלים לפי המשאבה בתחנת דלק 34 PCI
            ולמעשה מופיע לי במערכת 31.3 בכל הגלגלים (כמובן שזה משתנה אבל בהתחלה כך זה הוצג) וגם בדקתי עם בודק לחץ אוויר מחוץ לגלגל הזה שקונים בכמה שקלים בעלי וגם הציג באיזור 34 מי למעיישה צודק החיישן או המשאבה בתחנת דלק

            בכפוף וכתוספת לדברי חברַי @Klonimoos ו @טכנולוג ,
            לדעתי האישית והקטנה, האמת נמצאת איפשהו באמצע (אולי קצת בכיוון של החיישנים).
            מד לחץ האוויר של תחנות הדלק עשוי להיות לא אמין בגלל בעיות תחזוקה, כמו שהצביע על כך @Klonimoos והחיישנים אכן נוטים לדיוק כמו שהצביע על כך @טכנולוג שבכל מקום אתה מוצא טעמו ונימוקו עמו.
            מאידך,
            החיישנים האלו לא תמיד מדוייקים, וגם כן מניסיון, אם כי דל יותר, כערכי (חיישנים חיצוניים בעבר, וכיום חיישנים פנימיים).

            זה שהמסך הוא מקלי הבישול בפרט בבישול בחמה ותולדותיה, ואחרי פחות משנה רואים בקושי. אבל גם אז שווה כי לפחות זה יצפצף במקרה של פנצ’ר.

            בדקתי את אמינות החיישנים מול מד לחץ אוויר מכני של הקומפרסור שלי, ומול סוגים שונים של מדי לחץ אוויר, והחיישן לא דייק, בעיקר בצמיג קר. בצמיג חם, הוא מראה לחץ יותר הגיוני, שעולה על הלחץ שהיה בשעת הניפוח.
            שוב, לא כתבתי כאן מדע מדוייק, רק התרשמות שלי מהיום יום האפור שלי.


            דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
            למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה
            • yosiY yosi התייחס לנושא זה
            • ג גיל התייחס לנושא זה
            • ט מנותק
              ט מנותק
              טכנולוג
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
              #163

              כרגע הקומפרסור של באזוס במבצע די נדיר במחיר של כ17$ במארזים בקישור הזה במקום כ25$-30$ בדרך כלל
              במבצעי המארזים יש מינימום הזמנה של שלוש מוצרים מכאן ניתן לבחור משהו זול מאוד כמו זה ועדיין זה שווה מאשר לקנות אותו במחיר מלא
              ניתן גם לקנות את הדגם המקביל בטמו במחיר זול יותר כאן

              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

              תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ט טכנולוג

                כרגע הקומפרסור של באזוס במבצע די נדיר במחיר של כ17$ במארזים בקישור הזה במקום כ25$-30$ בדרך כלל
                במבצעי המארזים יש מינימום הזמנה של שלוש מוצרים מכאן ניתן לבחור משהו זול מאוד כמו זה ועדיין זה שווה מאשר לקנות אותו במחיר מלא
                ניתן גם לקנות את הדגם המקביל בטמו במחיר זול יותר כאן

                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                #164

                @טכנולוג היקר!
                אשמח לעזרתך בבקשה, אני מחפש קומפרסור פשוט וטוב לקנייה בארץ.
                בלי סוללות ובלי שדרוגים, נטו קומפרסור עם חיבור למצת / מצבר, שיעשה את העבודה מתי שצריך.

                תודה רבה!

                המאעסטרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                  @טכנולוג היקר!
                  אשמח לעזרתך בבקשה, אני מחפש קומפרסור פשוט וטוב לקנייה בארץ.
                  בלי סוללות ובלי שדרוגים, נטו קומפרסור עם חיבור למצת / מצבר, שיעשה את העבודה מתי שצריך.

                  תודה רבה!

                  המאעסטרה מחובר
                  המאעסטרה מחובר
                  המאעסטר
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #165

                  @תודה-לבורא-עולם-0 זה הדגם שטכנולוג ממליץ עליו הוא במחיר של 109 ש"ח שני בוכנות ברזל חזק וטוב מנפח מהר לגבי חיבור למצבר תצטרך לקנות בעלי אקספרס שניים נוספים כרזבה כי מה שמקבלים ביחד נהרס מהר

                  יש לך ידע ?! רוצה לעזור, מקומך איתנו הצטרף עוד היום למערך המתנדבים
                  לחץ כאן לפרטים

                  תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • המאעסטרה המאעסטר

                    @תודה-לבורא-עולם-0 זה הדגם שטכנולוג ממליץ עליו הוא במחיר של 109 ש"ח שני בוכנות ברזל חזק וטוב מנפח מהר לגבי חיבור למצבר תצטרך לקנות בעלי אקספרס שניים נוספים כרזבה כי מה שמקבלים ביחד נהרס מהר

                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                    תודה לבורא עולם 0
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                    #166

                    @המאעסטר כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:

                    לגבי חיבור למצבר תצטרך לקנות בעלי אקספרס שניים נוספים כרזבה כי מה שמקבלים ביחד נהרס מהר

                    הכוונה לתנינים, זה בא כחלק נפרד? יישר כח.

                    עריכה:
                    אשמח לדעת אם ניתן לקנות את הנ"ל בעוד חנויות בארץ?
                    בעיקר רוצה לבדוק זמינות סנפים באיזור שלי.

                    הזמנתי מהקישור הנ"לף תודה.

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                      @המאעסטר כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:

                      לגבי חיבור למצבר תצטרך לקנות בעלי אקספרס שניים נוספים כרזבה כי מה שמקבלים ביחד נהרס מהר

                      הכוונה לתנינים, זה בא כחלק נפרד? יישר כח.

                      עריכה:
                      אשמח לדעת אם ניתן לקנות את הנ"ל בעוד חנויות בארץ?
                      בעיקר רוצה לבדוק זמינות סנפים באיזור שלי.

                      הזמנתי מהקישור הנ"לף תודה.

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #167

                      @תודה-לבורא-עולם-0 אתה יכול לקנות גם בוכנה אחת, ולהתחבר למצת
                      אין תח"י קישור כרגע, אבל אמור להיות בסיפא של המדריך

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • טוסוןט טוסון

                        @תודה-לבורא-עולם-0 אתה יכול לקנות גם בוכנה אחת, ולהתחבר למצת
                        אין תח"י קישור כרגע, אבל אמור להיות בסיפא של המדריך

                        תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                        תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                        תודה לבורא עולם 0
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                        #168

                        @טוסון קיבלתי את הקומפרסור עם 2 בוכנות מהקישור לעיל.
                        ראיתי שיש לו חיבור ישיר למצת ועוד מתאם לחיבור למצבר,
                        האם זה אומר שאפשר להשתמש בו חופשי בחיבור למצת?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ט טכנולוג

                          (מבוסס על סיפור אמיתי 😁 ) בוקר שגרתי אברהם קם בבוקר 7:30 האשה כבר יצאה לעבודה והוא מארגן את הילדים ללימודים אברהם יוצא מהבית עם הילד הקטן שלו בן שנה על הידיים בדרך למטפלת שני הגדולים יותר הולכים לצידו עולים על הרכב הוא מניח את התינוק בסלקל מניע מתחיל לנסוע ו… משהו למטה מקרקש הוא פותח את החלון ומזהה רעש מוכר - קול פצפוץ הצמיג על האספלט הוא יודע שנסיעה על צמיג ריק מעבר לעובדה שהיא מסוכנת ולא בטוחה היא גם עושה נזק בלתי הפיך לצמיג ובהמשך גם לג’אנט עצמו ולכן הוא עוצר מיד יורד ורואה שיש מסמר גדול שתקוע בגלגל הברירה היחידה שיש בידו זה להחליף עכשיו לרזרבי שבבג’אז אבל הילדים כבר איבדו את הסבלנות התינוק מתחיל לצרוח ושני הגדולים כבר רבים מי ישב על מקום הנהג עד שאבא יחזור והוא חושב לעצמו עכשיו להרים את הרכב לפרק את האומים להוציא את הגלגל להחליף וואו זה המון זמן וכוח ולכלוך הלוואי שהיה לי איזה כפתור קסם שדוחה את כל זה לעוד שעתיים שלוש ואז אלך בנחת לפנצ’ריה…
                          עכשיו זה כבר לא דמיון יש פיתרון
                          כדי שלא תגיעו לסיטואציה לעיל כדאי להיערך מראש וכך תוכלו לפתור בדקות בודדות את רוב הבעיות בצמיגים
                          דבר ראשון לא להוציא את המסמר או את הדבר שעשה את הפנצ’ר כי אז לא יעזרו הפתרונות האחרים
                          יש את הדרך הקלה ביותר - קונים ספריי אנטי פנצ’ר בעלות של 16 ש"ח בישראל (קיים גם בעלי אקספרס אבל עלות משלוח גבוהה) כמו כן יש כמעט בכל סניף של מקס סטוק בעלות של כ20 ש"ח
                          צורת השימוש בו פשוטה - מבריגים את הפיה לוונטיל לוחצים על הלחצן בראש המיכל ברצף עד לריקון של כל המיכל החומר סותם חלקית את החור ומחזיק את הצמיג עם אויר למשך כמה ימים (כמובן תלוי בגודל החור בצמיג)
                          מעלות: זה מהיר, קל לשימוש, וללא הכנה מיוחדת
                          חסרונות:
                          *זה חד פעמי ולאורך זמן זה עולה סכום נחמד

                          • בדרך כלל שמים אחד ברכב ואז עד שתקנה אתה לא מוגן
                          • לא תמיד יש לך מוטיבציה לעזור למישהו שנתקע כי לא יהיה לך במידה ואתה תיתקע
                          • אם זה נשאר בצמיג זמן רב זה הורס ומייבש אותו
                            לכן המומלץ יותר זה לקנות קומפרסור ניפוח שמאפשר לנפח ולהמשיך לפנצ’ריה הקרובה ובמקביל להחזיק גם מיכל אחד של ספריי למקרה שמשהו לא יעבוד כשורה
                            הקומפרסור הינו מכשיר מכני שעובד עם מיכל ובתוכו בוכנה שנעה קדימה ואחורה וכן יונקת אויר ומוציאה אותו לצינור שמחובר למיכל וממנו לגלגל
                            קיים קומפרסור משולב בבוסטר כמו אלה שמובאים במדריך לבוסטרים אבל אני לא ממליץ על זה מכיוון שהם איטיים מאוד ובנוסף גם חלשים ונהרסים לאחר שימוש ממושך (הקומפרסור לא הבוסטר) ומעבר לכך הם רלוונטיים רק כשהבוסטר טעון אבל אם הוא ריק אין שום יכולת לנפח את הגלגל לכן לדעתי כדאי לקנות בוסטר רגיל ובמקביל קומפרסור עצמאי שאינו תלוי בבוסטר (ישנו שקע מצת כזה שמתחבר לבוסטר וברוב המקרים גם מסופק בערכה שמגיעה עם הבוסטר)
                            כלל ראשון לא לקנות קומפרסור שהמיכל שלו מפלסטיק כדוגמת זה מדובר במוצר חלש ואיטי לא אמין ולא איכותי שאינו מחזיק לאורך זמן

                          אם אתם מתעקשים יש בעלי אקספרס בעלות של פחות משלושים ש"ח

                          ישנם דגמים קטנים של שיאומי ובאזוס אבל הם עובדים על סוללה עם החסרונות שהוזכרו לעיל ובנוסף הם מאוד יקרים (150-250 ש"ח) וקצת איטיים
                          אז הדגם הזול ביותר ללא סוללה שעושה את העבודה הוא זה של חברת באזוס הוא מתחבר למצת הרכב ויש לו חיבור מהיר לגלגל ובנוסף יש לו פנס מובנה
                          אופציה נוספת היא הקומפרסור הזה בעלות 100 ש"ח בישראל יש לו מיכל מתכת והוא מתחבר למצת הרכב מהירות הניפוח המוצהרת שלו היא 30 ליטר בדקה ובפועל ע"פ הניסיון שלי לוקח לו כ7 דקות למלאות צמיג ריק לגמרי ברכב 1600 רגיל

                          יש בעלי אקספרס גם את זה בעלות של כ33 ש"ח אבל לאחר נסיונו הגרוע של @לך-תדע מסיר את ההמלצה מהמוצר הזה הוא אמנם דומה מאוד למה שמוכרים בישראל רק שהוא מפלסטיק ולא אמין בכלל

                          מי שרוצה משהו מהיר יותר כדאי לו לקנות קומפרסור בעל שתי בוכנות, מהירות הניפוח שלו גבוהה יותר בעלי אקספרס המחירים גבוהים כנראה בשל עלות השילוח לכן יותר מומלץ מישראל הדגם הזה בעלות של 150 ש"ח במהירות של כ80 ליטר לדקה מה שמנפח צמיג ריק בכ2-3 דק’
                          עריכה: יש את אותו קומפרסור באייס במחיר של 90 ש"ח לאחר קופון שיש להם באתר (המלצה של @klopkk כאן) או בקישור הזה שלעיתים יוצא זול יותר (קרדיט ר’ @גיל)

                          או זה בעלות של 114 אבל עם מיכל פלסטיק

                          כדאי לשים לב שהקומפרסורים עם הבוכנה הכפולה צורכים עוצמת חשמל גבוהה יותר ולכן בד"כ החיבור שלהם הוא למצבר ישירות ולא למצת אבל גם אם קונים עם חיבור למצת מומלץ לקנות מתאם לבוסטר או למצבר על מנת להמנע ממצב שהפיוז נשרף
                          האפשרות אחרונה היא הקומפרסור הזה שהוא מהיר עם שתי בוכנות ולא מידי גדול והסיבה שהבאתי אותו בסוף היא בגלל שהוא על סוללה וגם בגלל שהוא קצת יקר לקומפרסור לבד

                          אבל לפעמים החור מאוד גדול עד כדי שהאויר יוצא מיד או תוך דקות בודדות ובשביל זה יש שלושה פתרונות נפוצים

                          1. הפשוט יותר - בורג מצופה בסיליקון ודבק שאותו מבריגים בעזרת מברג לתוך החור הוא נתפס ונדבק שם וסותם את החור בעלות של כ 2.5 דולר
                            היתרונות - פשוט מהיר וקל
                            החסרונות - לאורך זמן כשיש לך כמה כאלה בצמיג ונוצר חור חדש קשה למצוא אותו כי על כל בורג אתה לא בטוח אם זה הבורג שעשה את הפנצ’ר או שזה דווקא הבורג ששמת על מנת לתקן את הפנצ’ר
                            חוץ מזה שהפנצ’ריות לא אוהבים את זה ובאחד הפעמים באתי לפנצ’ריה עם אחד כזה בגלגל (בשביל לתקן חור שלא מצאתי אותו ולא היה לי זמן לבדוק) והוא לא היה מוכן לתקן את הגלגל בלי להוציא את הבורג שאני שמתי (וכמובן לגבות תשלום גם על תיקון החור הקודם)
                          2. קצת יותר מורכב - בלשון העם “תולעת” ערכה המכילה כעין “חוטים” עבים מגומי עם דבק שאותם משחילים בחור של הפנצ’ר ע"י שמרחיבים את החור עם הכלי הראשון (ראש דמוי מקדחה) ואח"כ משחילים את החוט בכלי השני (ראש דמוי מחט תפירה) ומכניסים אותו ע"י הכלי השני לתוך החור והוא נתפס שם
                            לאחר מכן ניתן לנפח ולנסוע כרגיל
                          3. פטריה - מבוסס על הרעיון של התולעת אבל חומר מעין גומי בצורת פטרייה וכך הוא נתפס בחלקו הפנימי של הצמיג (קרדיט ל @לחיים כאן)

                          בהרבה מהרכבים אין חיישני לחץ אויר בצמיגים ובאלה שיש בד"כ לא כתוב איזה צמיג איבד לחץ (חוץ מזה שהרבה פעמים אחד החיישנים נהרס ועלות ההחלפה היא גבוהה) לכן יש פיתרון לבעלי מולטימדיה עם מערכת אנדרואיד
                          קונים את הסט הזה או זה בעלות של כ17$ מבריגים את החיישנים על שסתום הניפוח (וונטיל בלע"ז) באמצעות הכלי המצורף בערכה ומחברים את המשדר המצורף לחיבור usb פנוי שיוצא מהמערכת (זה צריך להשאר שם קבוע) ולבסוף מתקינים את האפליקציה באמצעות דיסק און קי שמסופק בערכה ומעכשיו לחץ האויר מנוטר ע"ג המערכת עם אפשרות להגדיר התראה כאשר הוא יורד מלחץ מסוים
                          (קיימת אפשרות נוספת של חיישנים פנימייםאו הקישור הזה אבל ההתקנה שלהם מורכבת הרבה יותר - צריך לפרק את הגלגל ולהוציא אותו מהג’נט ובעזרת מברג מיוחד להוציא את הוונטיל המקורי ולהחליף אותו באחד עם חיישן מהערכה שקנינו אבל התוצאה יפה יותר וזה ממש לא ניכר ההחלפה - עלות ממוצעת בפנצ’ריה 50 ₪ לגלגל לעומת חיישן חיצוני שאמנם פחות יפה אבל עבודה פשוטה של 5 דקות לארבעת הגלגלים
                          ע"פ דבריו של @גיל כאן בקנית צמיגים באוטודיפו הם מוכנים להתקין את החיישנים בחינם - מה שברוב הפנצ’ריות לא מסכימים - לכן מי שבלאו הכי מחליף צמיגים ממש מומלץ להתקין את החיישנים הפנימיים על הדרך זה עלות זניחה ותוצאה מושלמת)
                          (ולמי שאין מולטימדיה יש מוצר מקביל שמציג את הנתונים ע"ג מסך עצמאי כאן עם חיישנים חיצוניים או כאן עם פנימיים
                          בהצלחה

                          ט מנותק
                          ט מנותק
                          טכנולוג
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #169

                          @טכנולוג כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:

                          כדאי לשים לב שהקומפרסורים עם הבוכנה הכפולה צורכים עוצמת חשמל גבוהה יותר ולכן בד"כ החיבור שלהם הוא למצבר ישירות ולא למצת אבל גם אם קונים עם חיבור למצת מומלץ לקנות מתאם לבוסטר או למצבר על מנת להמנע ממצב שהפיוז נשרף

                          ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1

                          • 1
                          • 2
                          • 3
                          • 4
                          • 5
                          • 6
                          • 7
                          • 8
                          • 9

                          105

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          131.6k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום