דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות
      4. מדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן

      מדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות
      קומפרסורמדריךהמלצהטכנולוג
      169 פוסטים 30 כותבים 12.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מיוחדמ מיוחד

        אני קניתי את זה מאלי אקספרס.
        לא כ’'כ מוצלח לניפוח גלגלים רקים לגמרי.
        לשימוש בייתי הוא טוב.
        הסוללה נגמרת בניפוח גלגל, [ולוקחת הרבה זמן]
        זה גם מתברר בהברגה ולא בקליפס [יש כאילו בקליפס, וככה גם ראיתי בתמונות של הלקוחות של המוצר, אולי זה השתנה מאז שקניתי].

        K מחובר
        K מחובר
        klopkk
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #95

        @מיוחד כנראה שהרבההה השתנה מאז שקנית…
        קודם כל עד היום זה בהברגה ולא בקליפס אבל תמיד אפשר לקנות בכמה שקלים קליפס שמתחבר
        דבר שני אני מילאתי איתו ארבעה גלגלים של רכב שהיו קרובים ל20 psi ולא ירד לי כמעט כלום מהסוללה
        ואתה צודק שהוא לא מהיר אבל בהתחשב בגודל שלו זה סבבה לגמרי (אני בטוח שהבוכנה שלו ממש קטנה…)
        ולדעתי זה מוצר ששווה כל שקל

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          אליחי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
          #96

          מה כדאי לקנות
          את
          https://www.ace.co.il/8253260
          מאייס
          או את זה
          מאלי

          דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אליחי

            מה כדאי לקנות
            את
            https://www.ace.co.il/8253260
            מאייס
            או את זה
            מאלי

            דני מערכותד מחובר
            דני מערכותד מחובר
            דני מערכות
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #97

            @אליחי אייס

            ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
            לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
            https://did.li/MxyOf

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ט מנותק
              ט מנותק
              טכנולוג
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #98

              אם כבר אייס אז ישנו קופון שמוזיל עוד קצת בקישור הזה
              https://lp.landing-page.mobi/index.php?page=landing&id=468163&token=231d6d9b6ed8ff43e11f70322f49421a

              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ט טכנולוג

                אם כבר אייס אז ישנו קופון שמוזיל עוד קצת בקישור הזה
                https://lp.landing-page.mobi/index.php?page=landing&id=468163&token=231d6d9b6ed8ff43e11f70322f49421a

                א מנותק
                א מנותק
                אליחי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #99

                @טכנולוג
                תודה רבה
                גם ל@דני-מערכות
                יש שם שני קומפורסורים אחד עם בוכנה אחת והשני עם שתים בפער של 45 ש’'ח
                השאלה האם קומפרסור בוכנה אחת שווה משהו או שזה לפח ואם כבר קונים לקנות את הגדול יותר
                ושוב תודה

                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אליחי

                  @טכנולוג
                  תודה רבה
                  גם ל@דני-מערכות
                  יש שם שני קומפורסורים אחד עם בוכנה אחת והשני עם שתים בפער של 45 ש’'ח
                  השאלה האם קומפרסור בוכנה אחת שווה משהו או שזה לפח ואם כבר קונים לקנות את הגדול יותר
                  ושוב תודה

                  ט מנותק
                  ט מנותק
                  טכנולוג
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #100

                  @אליחי ההבדל הגדול הוא מהירות הניפוח כאשר שתי בוכנות מהיר הרבה יותר אבל מבחינת עמידות אין הבדל בינהם

                  ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                  פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ט טכנולוג

                    @אליחי ההבדל הגדול הוא מהירות הניפוח כאשר שתי בוכנות מהיר הרבה יותר אבל מבחינת עמידות אין הבדל בינהם

                    פתוח לשמועפ מחובר
                    פתוח לשמועפ מחובר
                    פתוח לשמוע
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #101

                    @טכנולוג איך זה?

                    אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                    הם אלו שיודעים לשאול
                    מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                    א ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                      @טכנולוג איך זה?

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אנונימוס
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #102

                      @פתוח-לשמוע כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל:

                      @טכנולוג איך זה?

                      נראה זבל,
                      שווה להשקיע יותר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                        @טכנולוג איך זה?

                        ט מנותק
                        ט מנותק
                        טכנולוג
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #103

                        @פתוח-לשמוע כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל:

                        @טכנולוג איך זה?

                        לא מומלץ משום כיוון (אני לא בטוח אם זה חוטי ואז זה גרוע או שזה על סוללה ואז זה ממש ממש גרוע) התאום של הצעצוע שהסיני מכר ל @לך-תדע
                        Ab732a07c8dc24c849f2132f70a5d1752a.jpg
                        זה כנראה איטי וחלש ואחרי כמה שימושים בודדים ינפח את נשמתו (אם הפלסטיק שלו יחזיק עד אז)

                        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אליחי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                          #104

                          יש גם את זה
                          במבצע
                          זה נראה סביר?

                          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אליחי

                            יש גם את זה
                            במבצע
                            זה נראה סביר?

                            ט מנותק
                            ט מנותק
                            טכנולוג
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                            #105

                            @אליחי הייתי יותר ממליץ על זה
                            Sa981678549504e7bbbd608976e817c53W.jpg
                            יש לו חיבור למצת וגם פנס והוא מחברה מוכרת ואמינה ובנוסף יש לו חיבור מהיר לגלגל
                            עם הקופון aeil00 זה יוצא כ17 דולר שהם בערך 60 ש"ח

                            ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                            א ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • K מחובר
                              K מחובר
                              klopkk
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #106

                              יש באוטו דיפו אחד שהוא שתי בוכנות ובעבר מישהו פה אמר שהוא עם מיכל פלסטיק אז רציתי לעדכן שהייתי שם ובדקתי את המוצר והוא מתכת והשוויתי אותו גם ליקרים יותר וזה נראה פשוט אחד על אחד אותו דבר
                              הוא יוצא עכשיו עם המבצעים 97.5 ואיסוף חינם בסניפי אוטו דיפו
                              תוסיפו את קוד הקופון 1100997

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • ט טכנולוג

                                @אליחי הייתי יותר ממליץ על זה
                                Sa981678549504e7bbbd608976e817c53W.jpg
                                יש לו חיבור למצת וגם פנס והוא מחברה מוכרת ואמינה ובנוסף יש לו חיבור מהיר לגלגל
                                עם הקופון aeil00 זה יוצא כ17 דולר שהם בערך 60 ש"ח

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אליחי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #107

                                @טכנולוג כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל:

                                @אליחי הייתי יותר ממליץ על זה

                                הקישור לא תקין

                                K ט Z 3 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • א אליחי

                                  @טכנולוג כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל:

                                  @אליחי הייתי יותר ממליץ על זה

                                  הקישור לא תקין

                                  K מחובר
                                  K מחובר
                                  klopkk
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #108

                                  @אליחי אצלי נפתח רגיל…

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אליחי

                                    @טכנולוג כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל:

                                    @אליחי הייתי יותר ממליץ על זה

                                    הקישור לא תקין

                                    ט מנותק
                                    ט מנותק
                                    טכנולוג
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #109

                                    @אליחי תקין לגמרי כנראה הבעיה איפשהו אצלך

                                    ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אליחי

                                      @טכנולוג כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל:

                                      @אליחי הייתי יותר ממליץ על זה

                                      הקישור לא תקין

                                      Z מנותק
                                      Z מנותק
                                      zalmensmok
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי zalmensmok
                                      #110

                                      @טכנולוג כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל:

                                      @אליחי הייתי יותר ממליץ על זה

                                      הקישור לא תקין

                                      https://s.click.aliexpress.com/e/_DdA7Jfn

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ט טכנולוג

                                        @אליחי הייתי יותר ממליץ על זה
                                        Sa981678549504e7bbbd608976e817c53W.jpg
                                        יש לו חיבור למצת וגם פנס והוא מחברה מוכרת ואמינה ובנוסף יש לו חיבור מהיר לגלגל
                                        עם הקופון aeil00 זה יוצא כ17 דולר שהם בערך 60 ש"ח

                                        ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טכנולוג
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                        #111

                                        @טכנולוג כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל:

                                        @אליחי הייתי יותר ממליץ על זה
                                        Sa981678549504e7bbbd608976e817c53W.jpg
                                        יש לו חיבור למצת וגם פנס והוא מחברה מוכרת ואמינה ובנוסף יש לו חיבור מהיר לגלגל
                                        עם הקופון aeil00 זה יוצא כ17 דולר שהם בערך 60 ש"ח

                                        כרגע דרך דף המטבעות יש 30% הנחה במטבעות וזה עלה לי 11.76 דולר

                                        IMG_20241121_021310.png

                                        IMG_20241121_021353.png

                                        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ט טכנולוג

                                          @אליחי תקין לגמרי כנראה הבעיה איפשהו אצלך

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אליחי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #112

                                          @טכנולוג
                                          ב’‘ה הקישור נפתח לי
                                          תודה על על העזרה והסבלנות
                                          הטרדה אחרונה בל’‘נ
                                          הקישור שלחת זה נראה שהוא מתחבר למצת ולא גם למצבר
                                          אז עדיף לקנות באייס את ה2 בוכנות במאה ש’'ח ?

                                          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • א אליחי

                                            @טכנולוג
                                            ב’‘ה הקישור נפתח לי
                                            תודה על על העזרה והסבלנות
                                            הטרדה אחרונה בל’‘נ
                                            הקישור שלחת זה נראה שהוא מתחבר למצת ולא גם למצבר
                                            אז עדיף לקנות באייס את ה2 בוכנות במאה ש’'ח ?

                                            ט מנותק
                                            ט מנותק
                                            טכנולוג
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #113

                                            @אליחי ה2 בוכנות מהיר יותר אבל החיסרון שלו שהוא גדול וצריך לחבר למצבר ולא למצת אז תבחר מה שיותר מתאים לצרכים שלך

                                            ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                            K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • מיישהמ מחובר
                                              מיישהמ מחובר
                                              מיישה
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                              #114

                                              טוב רבותיי!
                                              אחרי שנה של חקירות, בזבוז כסף וזמן מצאתי את הקומפרסור של הדור!!
                                              עוצמתי, נייד, בטריה ענקית בהגזמה, מאובזר, קומפקטי, מה עוד צריך?
                                              קישור https://s.click.aliexpress.com/e/_DlIrPIH
                                              עכשיו הוא בצ’ויס ב70 דולר, ממש גבולי.
                                              יש אותו מחנות לא צויס בכמה שקלים פחות, שיהיה זמין גם אחרי המבצעים.
                                              https://s.click.aliexpress.com/e/_DdQTNi5

                                              מי שמתלהב שמצא את זה
                                              https://s.click.aliexpress.com/e/_DCrdVlF
                                              ב66 ש"ח, שלא יתלהב כי זה הונאה.

                                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9

                                              73

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום