התרשמות ראשונה מטסלה 3
-
@EBA כתב בהתרשמות ראשונה מטסלה 3:
זה טאבלט גדול עם גלגלים
בזמן האחרון עובר לי בראש
שאם עד היום הכרנו מוסכניקים חסונים עם שרירים מנופחים וידיים מגואלות בשמן מנועים מחזיקים בכלי עבודה מפויחים
הדור הבא של המוסכניקים זה ח'ננות עם חולצה משובצת, תיק צד, דיסק אונקי, טאבלט ומשקפיים שמחליקות להם במורד אפם... -
טוב אזורי נהיגה מומלצים לחוויה מושלמת הם אזור הקסטל בכלליותו כביש שבע האחיות יהיה נחמד לנסיעה עם רכב כזה. אלא אם כן תיתקעו אחרי משאית. כביש הבקעה במהירות גבוהה שימו לב כביש מאוד מסוכן
כביש נוסף הוא כביש 465 פניה על ידינו (אלעד) כביש עם פיתולים שלא נגמרים עם נוף שלקוח לא מהמדינה הזאת
כ''כ כביש 446 שיוצא מכביש 465 בעופרים עד צומת שילת בהקשר של הפוסט אנא תתעלמו מקיום המקטע שבין קריית ספר לשילת מלבד
בכל אופן זה כביש עם ימבה פיתולים ונוף בראשיתי מומלץ להרפתקנים לביננו לבחון את הירידה למחצבות
שימו לב כביש זה כולל בתוכוו נהיגה פרימיטיבית ומסוכנת מאוד של פלסטינאים שימו לב לעובדה זו -
@Klonimoos כתב בהתרשמות ראשונה מטסלה 3:
אולי באמת תפתח בנוסף ל'מדברים רכב', 'סיקור רכבים'. יש את זה בפורומים של מוזיקה להבדיל על זמרים וכדו', אבל כבר ראינו עוד סיקורים פה ואפשר לקבל מידע מאד מועיל מזה!
https://rechavimzelaze.ovh/category/64/סקירות-רכב
ברוך שכיוונת יש לנו בפורום בדיוק כזו קטגוריה
אומנם הקטגוריה קצת התנוונה (דבר שקורה לצערי בלא מעט קטגוריות כאן בפורום תתבונן כמה פעמים מאיר והסיירת מעבירים נושאים ממקום למקום ) אבל יש לך שם סקירה ש @מאיר ואני עשינו
https://rechavimzelaze.ovh/topic/21/סקירת-רכב-טויוטה-אוריס-סטיישן-2017/8
https://rechavimzelaze.ovh/topic/322/סקירת-רכב-יונדאי-i25-מנוע-1600-מודל-2016/11 -
אכן, רכב מטורף, עוצמתי, מפתיע בלי סוף.
אבל החוויה הראשונה שלי איתו הייתה לא פשוטה
לא יודע להסביר מה קרה אבל מעשה שהיה שנסעתי עם הנהג האוטונומי (למחצה כמובן כי בארץ לא מאפשרים את זה) התחלתי בבין עירוני ושם קבעתי את המהירות על 120 בערך, התרגלתי לתענוג ודי איבדתי את הריכוז (2 ידיים על ההגה והמבט לא ממש בכביש)
אדהכי והכי נכנסנו לעיר, ושם מסתבר שהמהירות שהגדרתי כברירת מחדל (שהייתה מעבר למותר בלאו הכי) לא משתנה וכך מצאתי את עצמי נוהג על 90 בכביש שכונתי צפוף קטן עם רכבים חונים בצד, כששמתי לב לזה, אוטומט הורדתי יד אחת ושיפרתי אחיזה בשניה וגיששתי ברגל אחרי הבלם,
ומה שאירע זה שהרכב התחיל לצעוק עלי לקחת את השליטה, והוא תופס מהירות כאילו אנחנו מינימום בכביש 6...
חשוב להבין מדובר בשברירי שניה למרות שאני מספר את זה כאילו זה ארך שנה
ותוך כדי אני עוד שומע את אשתי לידי מבועתת מזרוע של מנוף שחנה בצד הכביש ובלט החוצה בצורה מסוכנת כשהיא רואה אותה מתקרבת אליה במהירות קרובה ל100 קמ"ש
האוטו לא עשה דבר לבלום את זה לא הסיט שמאלה לא האט לא כלום
אני די בטוח שאם לא הייתי "שובר" את ההגה היינו נכנסים בו
קיצ'ער, אני מאלו שהציצו ונפגעו, אני חושב שהאוטו הזה הוא חלום של רכב, תענוג צרוף, נוחות שאין דברים כאלה, עוצמה, פיצ'רים, ובטיחות כל זמן שההגה לא בידיים של טסלה לפחות לטעמי. -
@ביתרי כתב בהתרשמות ראשונה מטסלה 3:
@טאייער כתב בהתרשמות ראשונה מטסלה 3:
ברירת מחדל
זה ממש מעניין מה שאתה אומר, הוא לא נותן שום הבדלה בין כביש עירוני לבין עירוני? איפה השכל?
צריך לשאול את המייבינים
מה שזה נראה, שבאוטונומי רגיל הוא נוסע לפי חוקי הכביש, אבל כשאתה קובע אותו על מהירות מסויימת אתה לא רוצה שכל פעם שהוא פוגש בתמרור חדש הוא יתאים את עצמו...