דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. נהג חדש, חיוב גבוה, ולחץ להסיר ביקורת

      נהג חדש, חיוב גבוה, ולחץ להסיר ביקורת

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      65 פוסטים 28 כותבים 17.0k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ט מנותק
        ט מנותק
        טייס קרבי
        כתב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
        #1

        כידוע שכתבתי את המדריך לביטול השתתפות עצמית כדי לשים סוף לעושק של ההשכרות לנהגים חדשים
        חבר שראה את זה ובא אלי עם סיפור סטנדרטי של עוקץ על סריטה שלא בטוח היתה או לא וכו וכו ושילם 5000 ש"ח
        שאלתי אותו לא ידעת? הוא אמר לי שהוא ידע אבל הוא ראה בביקורות גוגל 200 תגובות טובות ולכן חשב שההשכרה ההיא לא מאלו העוקצים
        אז כשנפל אצלם הוא רצה להשים ביקורת ולכתוב את הסיפור שלו 10 דקות אחרי כתיבת הביקורת הוא מקבל טלפון ממנהל ההשכרה
        שמאים עליו במילים הכי פשוטות להוריד את הביקורת או ש… (וכאן הוא התחיל לקלל + לאיים +וכו וכו)
        הוא כמובן לא התרגש והשאיר את הביקורת ומנהל ההשכרה כמובן לא היה לו הרבה מה לעשות
        בקיצור התברר שהוא מטפח את ביקורות גוגל עם כל מיני אנשי סרק ששמים עליו ביקורות טובות ולחילופין מאים על מי שמשמיע ביקורות לא טובות
        לכן אני בקריאה שמי שנעקץ אצלם שלא יפחד ויכנס לקישור הזה
        ויתן ביקורת אובייקטיבית ואמיתית
        כדי להרחיק עוד אנשים תמימים

        למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

        ט א חיים ברזלח EBAE 4 תגובות תגובה אחרונה
        9
        • ט טייס קרבי

          כידוע שכתבתי את המדריך לביטול השתתפות עצמית כדי לשים סוף לעושק של ההשכרות לנהגים חדשים
          חבר שראה את זה ובא אלי עם סיפור סטנדרטי של עוקץ על סריטה שלא בטוח היתה או לא וכו וכו ושילם 5000 ש"ח
          שאלתי אותו לא ידעת? הוא אמר לי שהוא ידע אבל הוא ראה בביקורות גוגל 200 תגובות טובות ולכן חשב שההשכרה ההיא לא מאלו העוקצים
          אז כשנפל אצלם הוא רצה להשים ביקורת ולכתוב את הסיפור שלו 10 דקות אחרי כתיבת הביקורת הוא מקבל טלפון ממנהל ההשכרה
          שמאים עליו במילים הכי פשוטות להוריד את הביקורת או ש… (וכאן הוא התחיל לקלל + לאיים +וכו וכו)
          הוא כמובן לא התרגש והשאיר את הביקורת ומנהל ההשכרה כמובן לא היה לו הרבה מה לעשות
          בקיצור התברר שהוא מטפח את ביקורות גוגל עם כל מיני אנשי סרק ששמים עליו ביקורות טובות ולחילופין מאים על מי שמשמיע ביקורות לא טובות
          לכן אני בקריאה שמי שנעקץ אצלם שלא יפחד ויכנס לקישור הזה
          ויתן ביקורת אובייקטיבית ואמיתית
          כדי להרחיק עוד אנשים תמימים

          ט מנותק
          ט מנותק
          טייס קרבי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @טייס-קרבי
          אשמח שמי שנעקץ ורשם שיגיב

          למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

          shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ט טייס קרבי

            @טייס-קרבי
            אשמח שמי שנעקץ ורשם שיגיב

            shineS מנותק
            shineS מנותק
            shine
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @טייס-קרבי
            אני לא מכיר את החברה,
            אבל מי אומר שהם לא ישרים?
            על בסיס מה אתה כותב את הנ"ל
            כי חבר שלך אמר?
            (בעיקרון אני מאמין לך, אבל צריך עובדות מכלי ראשון)

            תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
            סטיקרים לרכב
            shine.grd@gmail.com

            ט ראובן שבתיר ה 3 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • shineS shine

              @טייס-קרבי
              אני לא מכיר את החברה,
              אבל מי אומר שהם לא ישרים?
              על בסיס מה אתה כותב את הנ"ל
              כי חבר שלך אמר?
              (בעיקרון אני מאמין לך, אבל צריך עובדות מכלי ראשון)

              ט מנותק
              ט מנותק
              טייס קרבי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @shine
              חבר שלי הוא הכלי הראשון ממש
              והוא מכיר עוד 3 כלים ראשונים וכו וכו
              והוא עצמו גם קיבל את הטלפון ואגב בסוף הוא חטף פחד והסיר את הביקורת…
              שתבין מה זה מאפיה…

              למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

              shineS יעקב מ. פינסי 3 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • ט טייס קרבי

                @shine
                חבר שלי הוא הכלי הראשון ממש
                והוא מכיר עוד 3 כלים ראשונים וכו וכו
                והוא עצמו גם קיבל את הטלפון ואגב בסוף הוא חטף פחד והסיר את הביקורת…
                שתבין מה זה מאפיה…

                shineS מנותק
                shineS מנותק
                shine
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @טייס-קרבי
                אתה צריך להבין שזה שחבר שלך מכיר עוד חברים לא הכי משכנע…
                אדרבה, בוא נראה אם יש עוד מישהו פה בפורום שיכול לספר מכלי ראשון

                אני אישית מכיר מאוד טוב חברת השכרה בירושלים שמשכיר לנהגים חדשים
                והוא ישר הוגן ואמין!
                אבל מה לעשות שיש חברה צעירים שזו פעם ראשונה שהם שוכרים רכב והם עושים שריטות וכדו’
                ואחרי זה הם מתלוננים…

                אין היום חברת השכרה בשוק שאין עליהם תלונות, ובפרט חברות שמשכירות לנהגים חדשים,

                כך שאני לא ממהר להאמין לחברים של חברים של חברי הפורום…

                תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                סטיקרים לרכב
                shine.grd@gmail.com

                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • ט טייס קרבי

                  @shine
                  חבר שלי הוא הכלי הראשון ממש
                  והוא מכיר עוד 3 כלים ראשונים וכו וכו
                  והוא עצמו גם קיבל את הטלפון ואגב בסוף הוא חטף פחד והסיר את הביקורת…
                  שתבין מה זה מאפיה…

                  יעקב מ. פינסי מנותק
                  יעקב מ. פינסי מנותק
                  יעקב מ. פינס
                  סיירת פיקוח מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @טייס-קרבי כתב בחברים !!!!!!!!!!!!! נושא חשוב הנוגע לליבי.....:

                  והוא עצמו גם קיבל את הטלפון ואגב בסוף הוא חטף פחד והסיר את הביקורת…
                  שתבין מה זה מאפיה…

                  תוכל לשלוח אותו אלי??
                  אני רוצה להרגיע אותו שאין לו בכלל מה לפחד מאיומים של חברות השכרה
                  ואם הם יגיעו למעשים מייד שיחייג 100

                  נ.ב. אני בעבר חיפשתי מקום לשכור ממנו רכב והם היו האופציה הראשונה שלי ב״ה שלא לקחתי מהם…

                  שמישהו כותב עם במקום אם,
                  אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                  הגמ"ח
                  ניתן להתקשר 0583262568
                  או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                  shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                    @טייס-קרבי כתב בחברים !!!!!!!!!!!!! נושא חשוב הנוגע לליבי.....:

                    והוא עצמו גם קיבל את הטלפון ואגב בסוף הוא חטף פחד והסיר את הביקורת…
                    שתבין מה זה מאפיה…

                    תוכל לשלוח אותו אלי??
                    אני רוצה להרגיע אותו שאין לו בכלל מה לפחד מאיומים של חברות השכרה
                    ואם הם יגיעו למעשים מייד שיחייג 100

                    נ.ב. אני בעבר חיפשתי מקום לשכור ממנו רכב והם היו האופציה הראשונה שלי ב״ה שלא לקחתי מהם…

                    shineS מנותק
                    shineS מנותק
                    shine
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @יעקב-מ.-פינס
                    בנתיים זה לא נראה שהוא הוריד, (או שזה מישהו אחר)
                    ביאור.png

                    תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                    סטיקרים לרכב
                    shine.grd@gmail.com

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ט טייס קרבי

                      כידוע שכתבתי את המדריך לביטול השתתפות עצמית כדי לשים סוף לעושק של ההשכרות לנהגים חדשים
                      חבר שראה את זה ובא אלי עם סיפור סטנדרטי של עוקץ על סריטה שלא בטוח היתה או לא וכו וכו ושילם 5000 ש"ח
                      שאלתי אותו לא ידעת? הוא אמר לי שהוא ידע אבל הוא ראה בביקורות גוגל 200 תגובות טובות ולכן חשב שההשכרה ההיא לא מאלו העוקצים
                      אז כשנפל אצלם הוא רצה להשים ביקורת ולכתוב את הסיפור שלו 10 דקות אחרי כתיבת הביקורת הוא מקבל טלפון ממנהל ההשכרה
                      שמאים עליו במילים הכי פשוטות להוריד את הביקורת או ש… (וכאן הוא התחיל לקלל + לאיים +וכו וכו)
                      הוא כמובן לא התרגש והשאיר את הביקורת ומנהל ההשכרה כמובן לא היה לו הרבה מה לעשות
                      בקיצור התברר שהוא מטפח את ביקורות גוגל עם כל מיני אנשי סרק ששמים עליו ביקורות טובות ולחילופין מאים על מי שמשמיע ביקורות לא טובות
                      לכן אני בקריאה שמי שנעקץ אצלם שלא יפחד ויכנס לקישור הזה
                      ויתן ביקורת אובייקטיבית ואמיתית
                      כדי להרחיק עוד אנשים תמימים

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אלעדי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @טייס-קרבי הוא שכר בב"ב או בק"ס?

                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • shineS shine

                        @טייס-קרבי
                        אני לא מכיר את החברה,
                        אבל מי אומר שהם לא ישרים?
                        על בסיס מה אתה כותב את הנ"ל
                        כי חבר שלך אמר?
                        (בעיקרון אני מאמין לך, אבל צריך עובדות מכלי ראשון)

                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתי
                        ניהול טכני
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @shine אף אחד לא אמר מי ישר ומי לא
                        יש פה קריאה שאם יש מישהו שנפגע שפשוט יפרסם את זה כדי להרחיק אחרים
                        (אומר את זה בעיקר לפרוטקול וד"ל)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • ט טייס קרבי

                          כידוע שכתבתי את המדריך לביטול השתתפות עצמית כדי לשים סוף לעושק של ההשכרות לנהגים חדשים
                          חבר שראה את זה ובא אלי עם סיפור סטנדרטי של עוקץ על סריטה שלא בטוח היתה או לא וכו וכו ושילם 5000 ש"ח
                          שאלתי אותו לא ידעת? הוא אמר לי שהוא ידע אבל הוא ראה בביקורות גוגל 200 תגובות טובות ולכן חשב שההשכרה ההיא לא מאלו העוקצים
                          אז כשנפל אצלם הוא רצה להשים ביקורת ולכתוב את הסיפור שלו 10 דקות אחרי כתיבת הביקורת הוא מקבל טלפון ממנהל ההשכרה
                          שמאים עליו במילים הכי פשוטות להוריד את הביקורת או ש… (וכאן הוא התחיל לקלל + לאיים +וכו וכו)
                          הוא כמובן לא התרגש והשאיר את הביקורת ומנהל ההשכרה כמובן לא היה לו הרבה מה לעשות
                          בקיצור התברר שהוא מטפח את ביקורות גוגל עם כל מיני אנשי סרק ששמים עליו ביקורות טובות ולחילופין מאים על מי שמשמיע ביקורות לא טובות
                          לכן אני בקריאה שמי שנעקץ אצלם שלא יפחד ויכנס לקישור הזה
                          ויתן ביקורת אובייקטיבית ואמיתית
                          כדי להרחיק עוד אנשים תמימים

                          חיים ברזלח מנותק
                          חיים ברזלח מנותק
                          חיים ברזל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @shine כתב בחברים !!!!!!!!!!!!! נושא חשוב הנוגע לליבי.....:

                          בנתיים זה לא נראה שהוא הוריד, (או שזה מישהו אחר)

                          הוא כבר כתב בהודעה שהוא לא התרגש

                          @טייס-קרבי כתב בחברים !!!!!!!!!!!!! נושא חשוב הנוגע לליבי.....:

                          הוא כמובן לא התרגש והשאיר את הביקורת ומנהל ההשכרה כמובן לא היה לו הרבה מה לעשות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ט טייס קרבי

                            @shine
                            חבר שלי הוא הכלי הראשון ממש
                            והוא מכיר עוד 3 כלים ראשונים וכו וכו
                            והוא עצמו גם קיבל את הטלפון ואגב בסוף הוא חטף פחד והסיר את הביקורת…
                            שתבין מה זה מאפיה…

                            shineS מנותק
                            shineS מנותק
                            shine
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @חיים-ברזל

                            @טייס-קרבי כתב בחברים !!!!!!!!!!!!! נושא חשוב הנוגע לליבי.....:

                            ואגב בסוף הוא חטף פחד והסיר את הביקורת…

                            תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                            סטיקרים לרכב
                            shine.grd@gmail.com

                            חיים ברזלח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • shineS shine

                              @חיים-ברזל

                              @טייס-קרבי כתב בחברים !!!!!!!!!!!!! נושא חשוב הנוגע לליבי.....:

                              ואגב בסוף הוא חטף פחד והסיר את הביקורת…

                              חיים ברזלח מנותק
                              חיים ברזלח מנותק
                              חיים ברזל
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @shine וקשה ויש ליישב @טייס-קרבי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ט טייס קרבי

                                כידוע שכתבתי את המדריך לביטול השתתפות עצמית כדי לשים סוף לעושק של ההשכרות לנהגים חדשים
                                חבר שראה את זה ובא אלי עם סיפור סטנדרטי של עוקץ על סריטה שלא בטוח היתה או לא וכו וכו ושילם 5000 ש"ח
                                שאלתי אותו לא ידעת? הוא אמר לי שהוא ידע אבל הוא ראה בביקורות גוגל 200 תגובות טובות ולכן חשב שההשכרה ההיא לא מאלו העוקצים
                                אז כשנפל אצלם הוא רצה להשים ביקורת ולכתוב את הסיפור שלו 10 דקות אחרי כתיבת הביקורת הוא מקבל טלפון ממנהל ההשכרה
                                שמאים עליו במילים הכי פשוטות להוריד את הביקורת או ש… (וכאן הוא התחיל לקלל + לאיים +וכו וכו)
                                הוא כמובן לא התרגש והשאיר את הביקורת ומנהל ההשכרה כמובן לא היה לו הרבה מה לעשות
                                בקיצור התברר שהוא מטפח את ביקורות גוגל עם כל מיני אנשי סרק ששמים עליו ביקורות טובות ולחילופין מאים על מי שמשמיע ביקורות לא טובות
                                לכן אני בקריאה שמי שנעקץ אצלם שלא יפחד ויכנס לקישור הזה
                                ויתן ביקורת אובייקטיבית ואמיתית
                                כדי להרחיק עוד אנשים תמימים

                                EBAE מנותק
                                EBAE מנותק
                                EBA
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ר מנותק
                                  ר מנותק
                                  רכבניק
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי רכבניק
                                  #14
                                  פוסט זה נמחק!
                                  ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ר רכבניק

                                    פוסט זה נמחק!

                                    ראובן שבתיר מנותק
                                    ראובן שבתיר מנותק
                                    ראובן שבתי
                                    ניהול טכני
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15
                                    פוסט זה נמחק!
                                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                      פוסט זה נמחק!

                                      EBAE מנותק
                                      EBAE מנותק
                                      EBA
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16
                                      פוסט זה נמחק!
                                      ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • shineS shine

                                        @טייס-קרבי
                                        אתה צריך להבין שזה שחבר שלך מכיר עוד חברים לא הכי משכנע…
                                        אדרבה, בוא נראה אם יש עוד מישהו פה בפורום שיכול לספר מכלי ראשון

                                        אני אישית מכיר מאוד טוב חברת השכרה בירושלים שמשכיר לנהגים חדשים
                                        והוא ישר הוגן ואמין!
                                        אבל מה לעשות שיש חברה צעירים שזו פעם ראשונה שהם שוכרים רכב והם עושים שריטות וכדו’
                                        ואחרי זה הם מתלוננים…

                                        אין היום חברת השכרה בשוק שאין עליהם תלונות, ובפרט חברות שמשכירות לנהגים חדשים,

                                        כך שאני לא ממהר להאמין לחברים של חברים של חברי הפורום…

                                        ג מנותק
                                        ג מנותק
                                        גיל
                                        מאסטר מגיה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                        #17
                                        פוסט זה נמחק!
                                        ר י shineS 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ג גיל

                                          פוסט זה נמחק!

                                          ר מנותק
                                          ר מנותק
                                          רכבניק
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי רכבניק
                                          #18
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • ג גיל

                                            פוסט זה נמחק!

                                            י מנותק
                                            י מנותק
                                            יאריס
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @גיל
                                            שמעתי מכלי שני -
                                            שיש מישהו שחייבו אותו על שריטה מסוימת
                                            וכשסיפר זאת לאחד מחביריו
                                            התברר לו שגם אותו חייבו על אותה שריטה
                                            באותו רכב
                                            כמה ימים קודם

                                            כואב הלב לשמוע את זה.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • EBAE EBA

                                              פוסט זה נמחק!

                                              ראובן שבתיר מנותק
                                              ראובן שבתיר מנותק
                                              ראובן שבתי
                                              ניהול טכני
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20
                                              פוסט זה נמחק!
                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4

                                              65

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום