דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. טיפולים, אחזקה ותקלות
  3. חום מנוע עולה ולא חסר מים

חום מנוע עולה ולא חסר מים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
28 פוסטים 11 כותבים 303 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מחובר
    ש מחובר
    שמו
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    לי זה קרה גם בקאמרי
    וזה היה מאוורר
    לקאמרי יש 2 מאוורים אחד לא עבד לי בימים חמים מאוד חום מנוע היה עולה
    תעשה בדיקה אם שני המאווררים עובדים ע’'י שתדליק את המזגן על פול
    בהצלחה

    נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • ש שמו

      לי זה קרה גם בקאמרי
      וזה היה מאוורר
      לקאמרי יש 2 מאוורים אחד לא עבד לי בימים חמים מאוד חום מנוע היה עולה
      תעשה בדיקה אם שני המאווררים עובדים ע’'י שתדליק את המזגן על פול
      בהצלחה

      נייטרון חפשינ מנותק
      נייטרון חפשינ מנותק
      נייטרון חפשי
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #22

      @שמו יש גם מאווררים שיש להם 2 מהירויות וקורה שהפיוז של המהירות הגבוהה נשרף

      pikolinou@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ש מחובר
        ש מחובר
        שמו
        כתב נערך לאחרונה על ידי שמו
        #23
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יצחק רשטוני מנותק
          יצחק רשטוני מנותק
          יצחק רשטונ
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
          #24

          כבר קדמוני המומחים ש99% מדובר ברדיאטור סתום חלקית.
          רק אומר שאם אתה רוצה לבדוק אם המאווררים עובדים תדליק מזגן עם מדחס, המאוור/ים צריכים להידלק מיד

          אומנם ניטרון כבר ביאר בלשונו הזהב ואין משיבים במקום הרב, אך אנסה לפרט בלשוני.
          מערכת קירור מורכבת מכמה חלקים ואני יעשה רשימה שלהם שלצידם ביאור למה אצלך הדעת נוטה לרדיאטור בלבד
          טרמוסטט- אם הוא היה תפוס פתוח או מבוטל לא היה מתחמם נהפוכו, אם תפוס סגור היה מתחמם גם בעמידה ממושכת או אפילו כל נסיעה
          משאבת מים- כנ"ל
          מאווררים- אם היו פגומים היה צריך להתחמם גם בעמידה [אבל כדאי לבדוק לייתר ביטחון]
          רדיאטור - אם הוא סתום חלקית הוא מסוגל להוריד רק חלק מהטמפרטורה שהוא מוריד במצב אידיאלי ולכן בעומס קיצוני שהמנוע מייצר יותר חום בפחות זמן הוא לא מתמודד דיי הצורך

          אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

            כבר קדמוני המומחים ש99% מדובר ברדיאטור סתום חלקית.
            רק אומר שאם אתה רוצה לבדוק אם המאווררים עובדים תדליק מזגן עם מדחס, המאוור/ים צריכים להידלק מיד

            אומנם ניטרון כבר ביאר בלשונו הזהב ואין משיבים במקום הרב, אך אנסה לפרט בלשוני.
            מערכת קירור מורכבת מכמה חלקים ואני יעשה רשימה שלהם שלצידם ביאור למה אצלך הדעת נוטה לרדיאטור בלבד
            טרמוסטט- אם הוא היה תפוס פתוח או מבוטל לא היה מתחמם נהפוכו, אם תפוס סגור היה מתחמם גם בעמידה ממושכת או אפילו כל נסיעה
            משאבת מים- כנ"ל
            מאווררים- אם היו פגומים היה צריך להתחמם גם בעמידה [אבל כדאי לבדוק לייתר ביטחון]
            רדיאטור - אם הוא סתום חלקית הוא מסוגל להוריד רק חלק מהטמפרטורה שהוא מוריד במצב אידיאלי ולכן בעומס קיצוני שהמנוע מייצר יותר חום בפחות זמן הוא לא מתמודד דיי הצורך

            אבי יםא מנותק
            אבי יםא מנותק
            אבי ים
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
            #25

            @יצחק-רשטונ אני אוסיף עוד
            המים אצלי בצבע חום אף שהחלפתי את המים יותר מפעם אחת - מסתבר שהמצב שם לא מזהיר
            והצלעות קירור לא רותחות

            לדעתי זה לא סתום לגמרי כי אני מרגיש זרימה מסוימת רותחת בצינור גומי
            כמו כן המים כן רותחים

            הלכתי היום להחליף מכסה רדיאטור רק כדי שמוסכניק לא יחליף לי אותו ויגיד לי תבדוק ותחזור עוד שבוע
            המוכרת התעקשה על מכסה שהוא מתאים אף שהוא היה מעט שונה, בסוף הנסיעה אני רואה מים שיוצאים ממנו…
            בנסיעה בני ברק-אלעד הוא לא מתחמם גם בנסיעה לא כ"כ רגועה…
            אומנם זה מישור אבל גם בעליה של כביש פורוש/מרן הוא לא מספיק להתחמם

            הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אבי יםא אבי ים

              @יצחק-רשטונ אני אוסיף עוד
              המים אצלי בצבע חום אף שהחלפתי את המים יותר מפעם אחת - מסתבר שהמצב שם לא מזהיר
              והצלעות קירור לא רותחות

              לדעתי זה לא סתום לגמרי כי אני מרגיש זרימה מסוימת רותחת בצינור גומי
              כמו כן המים כן רותחים

              הלכתי היום להחליף מכסה רדיאטור רק כדי שמוסכניק לא יחליף לי אותו ויגיד לי תבדוק ותחזור עוד שבוע
              המוכרת התעקשה על מכסה שהוא מתאים אף שהוא היה מעט שונה, בסוף הנסיעה אני רואה מים שיוצאים ממנו…
              בנסיעה בני ברק-אלעד הוא לא מתחמם גם בנסיעה לא כ"כ רגועה…
              אומנם זה מישור אבל גם בעליה של כביש פורוש/מרן הוא לא מספיק להתחמם

              הכל בעזרת השםה מנותק
              הכל בעזרת השםה מנותק
              הכל בעזרת השם
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #26

              @אבי-ים כתב בחום מנוע עולה ולא חסר מים:

              המוכרת התעקשה

              אצל חיי חלפים?

              טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

              אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                @אבי-ים כתב בחום מנוע עולה ולא חסר מים:

                המוכרת התעקשה

                אצל חיי חלפים?

                אבי יםא מנותק
                אבי יםא מנותק
                אבי ים
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #27

                @הכל-בעזרת-השם כן

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אבי יםא אבי ים

                  @הכל-בעזרת-השם כן

                  A מנותק
                  A מנותק
                  ARIE516
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #28

                  לדעתי כדאי להחליף מים למים איכותיים חדשים נוגדי קורוזיה שיפתחו
                  את כל הסתימות וירתחו רק בחום גבוה יותר מחום עבודה.
                  זהירות זה עלול לעיתים לפוצץ צינורות גומי ישנים מאוד כיון שהלכלוך יורד ביחד עם החורים הישנים שנסתמו באבנית וכו’
                  לכן לשים לב על המים
                  בנוסף יתכן שכהל אחד או פלג אחד מזייף מעט, ולכן במאמץ גבוה המנוע עובד רק עם 3 בוכנות מתפקדות וחסר לו כוח לכן הוא מתחמם
                  יתכן שזה חוטי הצתה ולא הכהל או פלג
                  מקווה שעזרתי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2

                  • 1
                  • 2

                  63

                  מחובר

                  2.1k

                  משתמשים

                  7.1k

                  נושאים

                  93.7k

                  פוסטים
                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • תקנון הפורום
                  • מילון מושגים המלא
                  • המדריך המלא למשתמש
                  • פוסטים אחרונים
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום