סוללה של שלט שנגמרת פעם בחודש.
-
כשקניתי את הרכב קיבלתי שלט (עם מפתח מתקפל) שאינו מקורי ומידי כחודש הסוללה שלו נגמרת.
ככה השלט נראה:

השערה שלי: הכפתורים נלחצים בכיס וזוללים את הסוללה.
השאלה היא האם יש פתרון ואולי כדאי להחליף שלט וכיו"ב. @מיוחד ועוד…
אציין שזה לא רק מעצבן שכן פעם אחת הרכב לא הניע לי וכצעד נואש לפני גרירת הרכב, החלטתי ללכת לקנות לשלט סוללה שזה עתה סיימה את תפקידה, לא האמנתי שזה יכול להיות קשור, אבל ההפתעה לא איחרה לבוא וכשהחלפתי סוללה הרכב הניע באחת… מסתבר שככל הנראה האימבולייזר מחובר לסוללת השלט… (כמובן שמאז יש לי ברכב מצבור של סוללות כדי שלא אתקע לי עם ילדים אי שם בים המלח בלי סוללת 2032…)
-
כשקניתי את הרכב קיבלתי שלט (עם מפתח מתקפל) שאינו מקורי ומידי כחודש הסוללה שלו נגמרת.
ככה השלט נראה:

השערה שלי: הכפתורים נלחצים בכיס וזוללים את הסוללה.
השאלה היא האם יש פתרון ואולי כדאי להחליף שלט וכיו"ב. @מיוחד ועוד…
אציין שזה לא רק מעצבן שכן פעם אחת הרכב לא הניע לי וכצעד נואש לפני גרירת הרכב, החלטתי ללכת לקנות לשלט סוללה שזה עתה סיימה את תפקידה, לא האמנתי שזה יכול להיות קשור, אבל ההפתעה לא איחרה לבוא וכשהחלפתי סוללה הרכב הניע באחת… מסתבר שככל הנראה האימבולייזר מחובר לסוללת השלט… (כמובן שמאז יש לי ברכב מצבור של סוללות כדי שלא אתקע לי עם ילדים אי שם בים המלח בלי סוללת 2032…)
-
@מאסטר-1 כתב בסוללה של שלט שנגמרת פעם בחודש.:
@מאיר תנסה לקנות בטריה מחברה איכותית ומוכרת
השתמשתי בסוללות GP ולא היה הבדל משמעותי.
-
טיפ כדי לדעת אם הבטרייה מלאה או ריקה [יכול להיות בבטרייה חדשה ששכבה הרבה שנים בחנות], שים את צד הפלוס על הלשון אם הצריבה חזקה הבטרייה מלאה אם הצריבה חלשה זה אומר שהיא לקראת סוף חייה, בהצלחה.
-
@מאסטר-1 כתב בסוללה של שלט שנגמרת פעם בחודש.:
הצריבה חלשה זה אומר שהיא לקראת סוף חייה
סוף חייה של מי



??? -
טיפ כדי לדעת אם הבטרייה מלאה או ריקה [יכול להיות בבטרייה חדשה ששכבה הרבה שנים בחנות], שים את צד הפלוס על הלשון אם הצריבה חזקה הבטרייה מלאה אם הצריבה חלשה זה אומר שהיא לקראת סוף חייה, בהצלחה.
@מאסטר-1 כתב בסוללה של שלט שנגמרת פעם בחודש.:
יכול להיות בבטרייה חדשה ששכבה הרבה שנים בחנות
אמת. בפעם הבאה אני אבדוק תאריכים. אבל מה לדעתך הבעיה? בשלט של רכבי הקודם (טויוטה אוריס) החלפתי פעם אחת במשך שנתיים!
ברוב השלטים עושים את הכפתורים קטנים ועמוקים כך שהם כמעט לא נלחצים בכיס אבל בשלט הזה זה כמעט בלתי נמנע.
-
כשקניתי את הרכב קיבלתי שלט (עם מפתח מתקפל) שאינו מקורי ומידי כחודש הסוללה שלו נגמרת.
ככה השלט נראה:

השערה שלי: הכפתורים נלחצים בכיס וזוללים את הסוללה.
השאלה היא האם יש פתרון ואולי כדאי להחליף שלט וכיו"ב. @מיוחד ועוד…
אציין שזה לא רק מעצבן שכן פעם אחת הרכב לא הניע לי וכצעד נואש לפני גרירת הרכב, החלטתי ללכת לקנות לשלט סוללה שזה עתה סיימה את תפקידה, לא האמנתי שזה יכול להיות קשור, אבל ההפתעה לא איחרה לבוא וכשהחלפתי סוללה הרכב הניע באחת… מסתבר שככל הנראה האימבולייזר מחובר לסוללת השלט… (כמובן שמאז יש לי ברכב מצבור של סוללות כדי שלא אתקע לי עם ילדים אי שם בים המלח בלי סוללת 2032…)
-
טיפ כדי לדעת אם הבטרייה מלאה או ריקה [יכול להיות בבטרייה חדשה ששכבה הרבה שנים בחנות], שים את צד הפלוס על הלשון אם הצריבה חזקה הבטרייה מלאה אם הצריבה חלשה זה אומר שהיא לקראת סוף חייה, בהצלחה.
@מאיר כתב בסוללה של שלט שנגמרת פעם בחודש.:
השערה שלי: הכפתורים נלחצים בכיס וזוללים את הסוללה.
ייתכן, אבל לפעמים יש בלוח (במיוחד במוצרי עלי ודו’) קצר חלקי שזולל את הסוללה (כך קרה לי שה’מרים שמשות’ היה זולל את המצבר, עד שמת סופית, לשמחתי) ולפעמים הקצר נגרם עקב רטיבות וקורוזיה, אני ממליץ לנסות לנקות את הלוח ע"י מברשת שיניים וספריי מגעים, ואם זה לא הועיל הגיע הגיע הזמן להתחדש.
@מאסטר-1 כתב בסוללה של שלט שנגמרת פעם בחודש.:
טיפ כדי לדעת אם הבטרייה מלאה או ריקה [יכול להיות בבטרייה חדשה ששכבה הרבה שנים בחנות], שים את צד הפלוס על הלשון אם הצריבה חזקה הבטרייה מלאה אם הצריבה חלשה זה אומר שהיא לקראת סוף חייה, בהצלחה.
פלוס לבד לא מספיק, צריך גם מינוס.
-
טיפ כדי לדעת אם הבטרייה מלאה או ריקה [יכול להיות בבטרייה חדשה ששכבה הרבה שנים בחנות], שים את צד הפלוס על הלשון אם הצריבה חזקה הבטרייה מלאה אם הצריבה חלשה זה אומר שהיא לקראת סוף חייה, בהצלחה.
@מאסטר-1 כתב בסוללה של שלט שנגמרת פעם בחודש.:
טיפ כדי לדעת אם הבטרייה מלאה או ריקה [יכול להיות בבטרייה חדשה ששכבה הרבה שנים בחנות], שים את צד הפלוס על הלשון אם הצריבה חזקה הבטרייה מלאה אם הצריבה חלשה זה אומר שהיא לקראת סוף חייה, בהצלחה.
או פשוט לבדוק עם מולטימטר
